druk gehad?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:42 schreef cafca het volgende:
Nog 20 minuten.....dan eindigt mijn laatste werkdag van dit jaar
Tja, op zich wel, maar ik zou niet weten met welk nummer ze er nog meer in zou moeten staan. Die eerste LP was geweldig, maar daarna viel het me toch allemaal een beetje tegen.....quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
jammer dat ze er maar een keer in staat.
cutequote:
Baby Can I Hold You en Talkin' 'bout a Revolution zouden beter passen dan Nick en Simon hoor. Of Jantje Smit, of Ali B of Marco Borsato of of of of of of etcquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, op zich wel, maar ik zou niet weten met welk nummer ze er nog meer in zou moeten staan. Die eerste LP was geweldig, maar daarna viel het me toch allemaal een beetje tegen.....
En toch onder het werk op Fok!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou...heb nog wel het e.e.a. gedaan vandaag
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Baby Can I Hold You en Talkin' 'bout a Revolution zouden beter passen dan Nick en Simon hoor. Of Jantje Smit, of Ali B of Marco Borsato of of of of of of etc
Tja, anders hadden mensen er wel meer op gestemd hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Baby Can I Hold You en Talkin' 'bout a Revolution zouden beter passen dan Nick en Simon hoor. Of Jantje Smit, of Ali B of Marco Borsato of of of of of of etc
Je hebt gelijk. Nick en Simon zijn toch veel beterquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, anders hadden mensen er wel meer op gestemd hoor.
Definieer beter....quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Nick en Simon zijn toch veel beter
Niet zo happen hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Definieer beter....
Maar dat zeg ik toch ook niet? Blijkbaar is er meer behoefte aan die nummers in de top2000. Het is toch best allemaal een eerlijk over gestemd?
Ik ben geen Fender-fanaat, maar Andy Summers is gewoon een geweldige gitarist. Je moet die plaat van hem met Robert Fripp eens luisteren, kun je nog wat van leren, als gitarist zijndequote:
*proest*quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eris toch best allemaal eerlijk over gestemd?
Andy Summers solo bedoel je?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben geen Fender-fanaat, maar Andy Summers is gewoon een geweldige gitarist. Je moet die plaat van hem met Robert Fripp eens luisteren, kun je nog wat van leren, als gitarist zijnde
Zal hem over een poosje eens beluisteren. Thanks.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze bedoel ik:
http://www.last.fm/music/Andy%2BSummers%2B%2526%2BRobert%2BFripp
Je moet je aanmelden/registreren, dan krijg je een tabblad met bewerken...quote:
Nu klaar voor dit jaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:42 schreef cafca het volgende:
Nog 20 minuten.....dan eindigt mijn laatste werkdag van dit jaar
Ach, niet meer zo'n zin in die discussie eigenlijkquote:
Hey!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je moet je aanmelden/registreren, dan krijg je een tabblad met bewerken...
Goedemiddag![]()
Wij zijn weer thuis, vuurwerk en boodschappen zijn gekocht. Wij zijn klaar voor oud & nieuw, ow nee morgen nog de oliebollen....
De laatste twee nummers zijn wel mooi. Maar niet echt een geweldig uur nee.quote:
Ja, we zijn toch maar met zn tweetjes Twan is dan bij zn vader en Lennon ligt in beddie avond... en zijn dan wel zat van al het eten. We gaan 's avonds aan de oliebollen en kleine hapjes en alcohol, meer is niet nodigquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hey!![]()
Welkom terug. Sjee, nu al helemaal klaar, lekker! Ik moet nog beginnen...
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Wij zijn weer thuis, vuurwerk en boodschappen zijn gekocht. Wij zijn klaar voor oud & nieuw, ow nee morgen nog de oliebollen....
Ja, maar hij heeft wel betere nummers dan deze.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef Ofyles2 het volgende:
De tweede zanger op rij die op mannen valt, maar iedereen kan Elton John beter waarderen.
I'm Still Standing vind ik best wel een opzwepend nummer, maar die staat er niet in.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft wel betere nummers dan deze.
Terwijl het toch een jongensnaam isquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
Die clip is wel erg tekenend voor dit nummer. Ik denk trouwens dat er in deze periode veel babymeisjes Nikita zijn genoemd.
Dat hoop ik niet voor ze.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
Die clip is wel erg tekenend voor dit nummer. Ik denk trouwens dat er in deze periode veel babymeisjes Nikita zijn genoemd.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch is die Noel Gallagher wel een held. Gewoon zijn villa op Ibiza te koop zetten omdat ie niet kan leven met het idee dat verderop in de straat James Blunt kutmuziek zit te maken.
Zo ken ik nog meer namen die zowel als jongens- als meisjesnaam gebruikt worden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Terwijl het toch een jongensnaam is
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:28 schreef 3keernix het volgende:
HELLOOOOOOOOOO!?!
Dan heb je best wel issues.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch is die Noel Gallagher wel een held. Gewoon zijn villa op Ibiza te koop zetten omdat ie niet kan leven met het idee dat verderop in de straat James Blunt kutmuziek zit te maken.
Ik zou het opgelost hebben met een metershoge schutting.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zelfs met zn broer idd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met wie had Noel Gallagher geen problemen? Volgens mij met iedereen...
Vooral met z'n broer.quote:
nee,vertelquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:34 schreef D. het volgende:
Ik had natuurlijk al vaker verteld dat ik met de heren van Buena Vista Social Club op het podium heb gestaan?
Vraagje he, waar is Rose eigenlijk gebleven?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:34 schreef D. het volgende:
Ik had natuurlijk al vaker verteld dat ik met de heren van Buena Vista Social Club op het podium heb gestaan?
Nee. Ik had ook niet gedacht dat je de BVSC-gerechtigde leeftijd al bereikt hadquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:34 schreef D. het volgende:
Ik kan slecht horen of het een meneer of een mevrouw is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:37 schreef djenneke het volgende:
Gut, dit vind ik ook zo erg.
Das een man.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik kan slecht horen of het een meneer of een mevrouw is.
djeedjee he..quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Jiejiekeel!!
De Franse nummers verdwijnen helaas in hoog tempo uit de lijst.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over Franse nummers gesproken: waar zijn L'ete indien en Pour un flirt
Worden helaas vervangen door Volendamsche chansonsquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Franse nummers verdwijnen helaas in hoog tempo uit de lijst.
Ik asscocieer 'm altijd met Nikita Chroetsjov.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:45 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, ik vind Nikita toch echt een meisjesnaamik associeer het ook vooral met de serie Nikita.
![]()
Het was geen geweldig uur, maar wel een goed uur om te gaan strijken en de muziek op de achtergrond te horen, ben zo goed als klaarVanavond nog een klein beetje wat nu in de wasmachine/droger zit.
Zometeen Kate Bush![]()
Ze speelde op North Sea Jazz en ik deed beveiliging.quote:
Ow die achternaam zegt me wel wat, maar de voornaam dan helemaal niet....quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik asscocieer 'm altijd met Nikita Chroetsjov.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze speelde on North Sea Jazz en ik deed beveiliging.
Moest op het podium staan en mensen die er op probeerde te klimmen er weer vanaf 'duwen'
Op een gegeven moment gooide één van die mannen een soort rammelaar zo groot als een voetbal naar bij, dus ik heb ook daadwerkelijk meegespeeld
Verkochtquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vraagje he, waar is Rose eigenlijk gebleven?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze speelde on North Sea Jazz en ik deed beveiliging.
Moest op het podium staan en mensen die er op probeerde te klimmen er weer vanaf 'duwen'
Op een gegeven moment gooide één van die mannen een soort rammelaar zo groot als een voetbal naar bij, dus ik heb ook daadwerkelijk meegespeeld
Is ook maar de opvolger geweest van Stalin, niets bijzondersquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die achternaam zegt me wel wat, maar de voornaam dan helemaal niet....
Mooi verhaalquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze speelde op North Sea Jazz en ik deed beveiliging.
Op een gegeven moment gooide één van die mannen een soort rammelaar zo groot als een voetbal naar mij, dus ik heb ook daadwerkelijk meegespeeld
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Verkocht
Ownee, tegen betaling weg laten halen was het
Vind je het mooi zo?
Ach ik was en ben niet zo goed in geschiedenis...quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is ook maar de opvolger geweest van Stalin, niets bijzonders![]()
Lijken me ook geen types die een hotelkamer trashenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Waren erg aardige mensen
Heb voor de show een uurtje met de backstage gezeten
Da's de juiste volgorde jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ow de aardappels zijn geschild... ga ze even opzetten!!
Stille wateren....quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lijken me ook geen types die een hotelkamer trashen
Ik plaag je maar hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ik was en ben niet zo goed in geschiedenis...![]()
vond het maar een stom en saai vak. Lag trouwens ook aan de leraar....
Claus?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ik was en ben niet zo goed in geschiedenis...![]()
vond het maar een stom en saai vak. Lag trouwens ook aan de leraar....
wauw!! Dat moet echt te gek zijn geweest!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze speelde op North Sea Jazz en ik deed beveiliging.
Op een gegeven moment gooide één van die mannen een soort rammelaar zo groot als een voetbal naar mij, dus ik heb ook daadwerkelijk meegespeeld
Geeft niet hoor... ik schaam me niet voor mn slechte kennis van de geschiedenis... is nu eenmaal een feit.quote:
Sjee, weer zo'n wisselend uur. Het lijkt wel dat hoe verder we komen, hoe stommer/wisselender de lijstjes worden....quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:55 schreef D. het volgende:
1864 659 Clash : London calling
784 658 Paul Weller : You do something to me
1097 657 Yes : Yours is no disgrace
484 656 Enya : Orinoco flow (Sail away)
593 655 Dusty Springfield : Son of a preacher man
918 654 Herbert Grönemeyer : Mensch
1261 653 David Bowie : Life on mars
575 652 John Denver : Annie's Song
454 651 Clannad & Bono : In a lifetime
- 650 Michael Jackson : Wanna be startin' something
1318 649 Simon & Garfunkel : Scarborough fair
Mooi uurtjequote:Op dinsdag 29 december 2009 17:55 schreef D. het volgende:
1864 659 Clash : London calling
784 658 Paul Weller : You do something to me
1097 657 Yes : Yours is no disgrace
484 656 Enya : Orinoco flow (Sail away)
593 655 Dusty Springfield : Son of a preacher man
918 654 Herbert Grönemeyer : Mensch
1261 653 David Bowie : Life on mars
575 652 John Denver : Annie's Song
454 651 Clannad & Bono : In a lifetime
- 650 Michael Jackson : Wanna be startin' something
1318 649 Simon & Garfunkel : Scarborough fair
Je hebt het begin gemist of niet? Dat was veel slechter/stommer, althans volgens mijn mening.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sjee, weer zo'n wisselend uur. Het lijkt wel dat hoe verder we komen, hoe stommer/wisselender de lijstjes worden....
dat lijkt maar, want dat is al vanaf het beginquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sjee, weer zo'n wisselend uur. Het lijkt wel dat hoe verder we komen, hoe stommer/wisselender de lijstjes worden....
quote:1864 659 Clash : London calling![]()
784 658 Paul Weller : You do something to me![]()
1097 657 Yes : Yours is no disgrace![]()
484 656 Enya : Orinoco flow (Sail away)![]()
593 655 Dusty Springfield : Son of a preacher man![]()
918 654 Herbert Grönemeyer : Mensch![]()
1261 653 David Bowie : Life on mars![]()
575 652 John Denver : Annie's Song![]()
454 651 Clannad & Bono : In a lifetime![]()
- 650 Michael Jackson : Wanna be startin' something![]()
1318 649 Simon & Garfunkel : Scarborough fair![]()
Ja, toen was ik er nog niet. Maar toen ik binnen kwam zeilen, waren de lijstjes echt heel leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt het begin gemist of niet? Dat was veel slechter/stommer, althans volgens mijn mening.
Ja, dat heb ik wel... die naam kwam me wel bekend voor. Heb je ook op Hofstedeweg gezeten? Ik heb alleen in de 1e en 2e klas geschiedenis gehad.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, misschien heb je ook op het Kottenpark gezeten.
Nee, ik zat in het hoofdgebouw. En Claus vond ik altijd een vervelende geschiedenisleraar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel... die naam kwam me wel bekend voor. Heb je ook op Hofstedeweg gezeten? Ik heb alleen in de 1e en 2e klas geschiedenis gehad.
Oh ja, die ken ik wel, is wel ok.quote:
Gelukkig, ben ik weer gerustgesteldquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik wel, is wel ok.
Had hij zo'n vetlok en woonde hij in Weerselo? Die van mij nl. wel, ik weet gewoon niet meer hoe hij heet. Ik ga vanavond even in een oude agenda kijken, ja die heb ik nog allemaal!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, ik zat in het hoofdgebouw. En Claus vond ik altijd een vervelende geschiedenisleraar.
Ow lekker... beter dan gekookte aardappelen.. maar ja zaterdag al BK gehad.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:04 schreef D. het volgende:
Ik ga maar ff wat te eten halen bij Le Mac
Dat wil ik ook wel, maar ja, zwangere vrouw en Le Mac is niet echt verantwoordquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:04 schreef D. het volgende:
Ik ga maar ff wat te eten halen bij Le Mac
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:08 schreef tha_dark het volgende:
Mensch
Daar heb ik vorig jaar nog op gestemd.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, maar ja, zwangere vrouw en Le Mac is niet echt verantwoord
Ik weet niet waar die woonde, maar volgens mij was 't een beetje een dikke man, met vet haar zou heel goed kunnen. En ik van 94 tot 2000.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Had hij zo'n vetlok en woonde hij in Weerselo? Die van mij nl. wel, ik weet gewoon niet meer hoe hij heet. Ik ga vanavond even in een oude agenda kijken, ja die heb ik nog allemaal!!
Maar we hebben gewoon op dezelfde school gezetenJe bent wel iets jonger toch? Welke periode jij?
Goede keuzequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:08 schreef tha_dark het volgende:
Mensch
Toen was ik er al vanaf... ik heb er tot 92 gezeten. Maar ik ga het nu meteen checken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die woonde, maar volgens mij was 't een beetje een dikke man, met vet haar zou heel goed kunnen. En ik van 94 tot 2000.
Goed nummer dit trouwens. Volgens mij het enige nummer in de lijst waar een festival naar is vernoemd.
Nou, het is deze week toch al niet echt gezond met kerst en oud en nieuw, gisteren uit eten geweest, zondag chinees gehaald, en ik probeer nog een beetje goede dingen binnen te krijgenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
waarom niet? Ik heb tijdens de zwangerschap gewoon MacD gegeten hoor, eigenlijk alles wel behalve dan alcohol en de standaarddingen die je niet mag hebben, maar ja die lust ik toch niet.
Ik ben ook fan. Heb dit jaar ook op Gronemeyer gestemd, maar dan op een ander nummer wat me even niet te binnen schiet, maar die door Guus Meeuwis nog zo fraai (quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:08 schreef tha_dark het volgende:
Mensch
Der Wegquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben ook fan. Heb dit jaar ook op Gronemeyer gestemd, maar dan op een ander nummer wat me even niet te binnen schiet, maar die door Guus Meeuwis nog zo fraai ()gecovered is.
Ben benieuwd...quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toen was ik er al vanaf... ik heb er tot 92 gezeten. Maar ik ga het nu meteen checken.
En ja hoor, ik heb Claus gehad in 3Havo...quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef djenneke het volgende:
Ik ga jullie in de steek laten, misschien tot later vanavond!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef djenneke het volgende:
Ik ga jullie in de steek laten, misschien tot later vanavond!
Okay, het is inderdaad een rommelweek voor ons ook, vandaar vanavond gekookte aardappels met groente en vlees...quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, het is deze week toch al niet echt gezond met kerst en oud en nieuw, gisteren uit eten geweest, zondag chinees gehaald, en ik probeer nog een beetje goede dingen binnen te krijgen
Ow dat is balen.. ik heb nog wel een -4,5 liggen.. eentje maar trouwens de rest is al opgebruikt... moet binnenkort weer nieuwe halen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:24 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben verdomme een lens kwijt en ik heb er niet meer![]()
4,5quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is balen.. ik heb nog wel een -4,5 liggen.. eentje maar trouwens de rest is al opgebruikt... moet binnenkort weer nieuwe halen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel... die naam kwam me wel bekend voor. Heb je ook op Hofstedeweg gezeten? Ik heb alleen in de 1e en 2e klas geschiedenis gehad.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En ja hoor, ik heb Claus gehad in 3Havo...
Ik was vergeten dat ik ook in de 3e klas blijkbaar geschiedenis heb gehad... is me in het geheel niet bij gebleven en ik zag het net in mn oude agenda's. Scherp van je!!quote:
Leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:31 schreef Homdeck het volgende:
Eetze![]()
Ik ga er ook vandoor. Klaverjastoernooi
Dankquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
LeukSucces!! Wij hebben dat 1e Kerstdag gehad....
Haha grappig. Boelens heb ik ook nog les van gehad, Reijers volgens mij ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En ja hoor, ik heb Claus gehad in 3Havo...In de 1 en 2 was dat Reijers... zo leuk om die oude agenda's weer te zien, er ruikt er nog eentje precies zoals ik me herinner.
![]()
Ik zag ook nog de namen Hek, Boelens, van Tuinen, ow en die lul van economie, maar die naam ben ik alweer vergeten.. Harry nogwat.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dank![]()
Nog even melden dat mijn lens opgevouwen in de hoek van mijn oog zatIk verdomme op mijn knieen door de kamer
JA, en als je die voor mij niet vergeten was dan had ik nu ook geen Mac gehaaldquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow lekker... beter dan gekookte aardappelen.. maar ja zaterdag al BK gehad.
Ik wilde net een opmerking maken dat dit nummer voor de jongeren onder ons beter bekend is als Mama Appelsapquote:
Ik zong al 'mama appelsap' mee voordat 3fm er mee begon.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net een opmerking maken dat dit nummer voor de jongeren onder ons beter bekend is als Mama Appelsap
Ik niet, maar ik was dan ook MJ fan vroegâhquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:53 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik zong al 'mama appelsap' mee voordat 3fm er mee begon.
Ja, gezond hequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind het er ietwat viezig uitzien
Alleen die eerste he...quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Drie keer U2
Lyrics MJ: "You're A Vegetable, You're A Vegetable"quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zie 'm eigenlijk niet. Moet dat MJ voorstellen?
Goed uurtjequote:- 648 Mary J. Blige & U2 : One![]()
598 647 Jim Croce : Time in a bottle![]()
624 646 Gerry & The Pacemakers : You'll never walk alone![]()
![]()
419 645 U2 : I will follow![]()
481 644 Bee Gees : Spicks and specks![]()
611 643 Kraftwerk : Autobahn![]()
![]()
1560 642 Amy Winehouse : You know I’m no good![]()
578 641 Bob Marley & the Wailers : Stir it up![]()
630 640 Anita Meyer : Why tell me why![]()
![]()
565 639 Queen : Crazy little thing called love![]()
421 638 John Hiatt : Have a little faith in me![]()
![]()
1785 637 U2 : Vertigo![]()
1784 636 Robert Long : Flink zijn![]()
591 635 Simon & Garfunkel : Mrs Robinson![]()
![]()
Hmm, dan zijn er dus al 2 artiesten die twee maal met hetzelfde nummer in de top 2000 staan.quote:
En dan te bedenken dat er artiesten zijn die er niet één keer instaan. Schandequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:02 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Hmm, dan zijn er dus al 2 artiesten die twee maal met hetzelfde nummer in de top 2000 staan.
Hmmm, ik betwijfel of dat gaat werken. Dit jaar heb ik navolging van diverse FOK'kers al Gorki - Mia bij de vrije keuzes opgenomen, maar die is er toch buiten gelaten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:05 schreef D. het volgende:
Misschien moeten we een aantal nummers kiezen die het meest verdienen in de lijst te komen en die volgend jaar allemaal op onze vrije keuze lijst zetten
Dat werktquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, ik betwijfel of dat gaat werken. Dit jaar heb ik navolging van diverse FOK'kers al Gorki - Mia bij de vrije keuzes opgenomen, maar die is er toch buiten gelaten.
Mooi, een van mijn lievelingsnummersquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:10 schreef D. het volgende:
[..]
Dat werkt![]()
We hebben Pearl Jam - Black er ook opgekregen
quote:- 648 Mary J. Blige & U2 : One![]()
598 647 Jim Croce : Time in a bottle![]()
624 646 Gerry & The Pacemakers : You'll never walk alone![]()
419 645 U2 : I will follow![]()
481 644 Bee Gees : Spicks and specks![]()
611 643 Kraftwerk : Autobahn![]()
1560 642 Amy Winehouse : You know I’m no good![]()
578 641 Bob Marley & the Wailers : Stir it up![]()
630 640 Anita Meyer : Why tell me why(stiekem, maar blijf ik toch ontkennen
)
565 639 Queen : Crazy little thing called love![]()
421 638 John Hiatt : Have a little faith in me![]()
1785 637 U2 : Vertigo![]()
1784 636 Robert Long : Flink zijn![]()
591 635 Simon & Garfunkel : Mrs Robinson![]()
Je haat het nummer of je houdt ervan.quote:
Het is best een aardig nummer, maar ik moet altijd aan voetbal denken, en dan hoeft het voor mij niet meerquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef Fred_B het volgende:
Zelfs in de versie van Lee Towers mooi.
Lee Towersquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef Fred_B het volgende:
Prachtig lied.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Doe het dan meteen goed.
[ afbeelding ]
quote:
Er gaat toch niets boven deze hoor...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef Fred_B het volgende:
Prachtig lied.
Even kijken of ik mijn bestelling nog kan aanpassenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hadden weer iets nieuws; de Chicken Wrap Salsa
die smaakte wel
Dit is ook mijn favoriet. Hoewel 'Alone' van een jaar of 10 geleden ook nog wel aardig was.quote:
Boelens was leuk....quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Haha grappig. Boelens heb ik ook nog les van gehad, Reijers volgens mij ook.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:22 schreef Diaan73 het volgende:
Lekker Djenneke....![]()
![]()
Wij hebben het eten ook weer op, was eigenlijk nog best lekker. Lennon vond het ook erg lekker...
Dit was best een leuk nummer van de BG.
Moet ie maar aan wennen, zal nog wel vaker gebeuren de komende maanden. De grillen van een zwangere vrouw....quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
![]()
Het aanpassen van de bestelling is gelukt, het is wachten op vriendlief die nu wel chagrijnig is omdattie naar de Mac moest...
Wat vind je van het nummer "stayin alive" ? Dat is wel mijn favoriet.quote:
Een vriendin van mijn vrouw was tijdens haar zwangerschap verslaafd aan Big Macs.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet ie maar aan wennen, zal nog wel vaker gebeuren de komende maanden. De grillen van een zwangere vrouw....
Ze leeft nog...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:28 schreef Nizno het volgende:
Kunnen we nou echt niet verlost zijn van Amy?
Luister ik eindelijk eens na een drukke dag..... komt dit in je oren.... pfff
Kut. Ik heb het niet zo op die hoge stemmetjes.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat vind je van het nummer "stayin alive" ? Dat is wel mijn favoriet.
Hee je bent er weer. Heb je hem vanmiddag ook nog gehoord? Ik heb je nog geroepen....quote:
muntquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
Kop of munt D.
Bob Marley was weer [ afbeelding ]
Munt was tv kijken...quote:
Nee, ik was niet thuis.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee je bent er weer. Heb je hem vanmiddag ook nog gehoord? Ik heb je nog geroepen....
Da's nu te laat, de show is al 10 minuten bezigquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Munt was tv kijken...
Wij gaan even wat vuurwerk voor de kinderen afsteken... brb.
Te vaakquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Have a little faith , hoevaak is deze al niet overgedaan door een andere artiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |