Das een man.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik kan slecht horen of het een meneer of een mevrouw is.
djeedjee he..quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Jiejiekeel!!
De Franse nummers verdwijnen helaas in hoog tempo uit de lijst.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over Franse nummers gesproken: waar zijn L'ete indien en Pour un flirt
Worden helaas vervangen door Volendamsche chansonsquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Franse nummers verdwijnen helaas in hoog tempo uit de lijst.
Ik asscocieer 'm altijd met Nikita Chroetsjov.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:45 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, ik vind Nikita toch echt een meisjesnaamik associeer het ook vooral met de serie Nikita.
![]()
Het was geen geweldig uur, maar wel een goed uur om te gaan strijken en de muziek op de achtergrond te horen, ben zo goed als klaarVanavond nog een klein beetje wat nu in de wasmachine/droger zit.
Zometeen Kate Bush![]()
Ze speelde op North Sea Jazz en ik deed beveiliging.quote:
Ow die achternaam zegt me wel wat, maar de voornaam dan helemaal niet....quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik asscocieer 'm altijd met Nikita Chroetsjov.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze speelde on North Sea Jazz en ik deed beveiliging.
Moest op het podium staan en mensen die er op probeerde te klimmen er weer vanaf 'duwen'
Op een gegeven moment gooide één van die mannen een soort rammelaar zo groot als een voetbal naar bij, dus ik heb ook daadwerkelijk meegespeeld
Verkochtquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vraagje he, waar is Rose eigenlijk gebleven?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze speelde on North Sea Jazz en ik deed beveiliging.
Moest op het podium staan en mensen die er op probeerde te klimmen er weer vanaf 'duwen'
Op een gegeven moment gooide één van die mannen een soort rammelaar zo groot als een voetbal naar bij, dus ik heb ook daadwerkelijk meegespeeld
Is ook maar de opvolger geweest van Stalin, niets bijzondersquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die achternaam zegt me wel wat, maar de voornaam dan helemaal niet....
Mooi verhaalquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze speelde op North Sea Jazz en ik deed beveiliging.
Op een gegeven moment gooide één van die mannen een soort rammelaar zo groot als een voetbal naar mij, dus ik heb ook daadwerkelijk meegespeeld
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Verkocht
Ownee, tegen betaling weg laten halen was het
Vind je het mooi zo?
Ach ik was en ben niet zo goed in geschiedenis...quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is ook maar de opvolger geweest van Stalin, niets bijzonders![]()
Lijken me ook geen types die een hotelkamer trashenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Waren erg aardige mensen
Heb voor de show een uurtje met de backstage gezeten
Da's de juiste volgorde jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ow de aardappels zijn geschild... ga ze even opzetten!!
Stille wateren....quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lijken me ook geen types die een hotelkamer trashen
Ik plaag je maar hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ik was en ben niet zo goed in geschiedenis...![]()
vond het maar een stom en saai vak. Lag trouwens ook aan de leraar....
Claus?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach ik was en ben niet zo goed in geschiedenis...![]()
vond het maar een stom en saai vak. Lag trouwens ook aan de leraar....
wauw!! Dat moet echt te gek zijn geweest!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze speelde op North Sea Jazz en ik deed beveiliging.
Op een gegeven moment gooide één van die mannen een soort rammelaar zo groot als een voetbal naar mij, dus ik heb ook daadwerkelijk meegespeeld
Geeft niet hoor... ik schaam me niet voor mn slechte kennis van de geschiedenis... is nu eenmaal een feit.quote:
Sjee, weer zo'n wisselend uur. Het lijkt wel dat hoe verder we komen, hoe stommer/wisselender de lijstjes worden....quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:55 schreef D. het volgende:
1864 659 Clash : London calling
784 658 Paul Weller : You do something to me
1097 657 Yes : Yours is no disgrace
484 656 Enya : Orinoco flow (Sail away)
593 655 Dusty Springfield : Son of a preacher man
918 654 Herbert Grönemeyer : Mensch
1261 653 David Bowie : Life on mars
575 652 John Denver : Annie's Song
454 651 Clannad & Bono : In a lifetime
- 650 Michael Jackson : Wanna be startin' something
1318 649 Simon & Garfunkel : Scarborough fair
Mooi uurtjequote:Op dinsdag 29 december 2009 17:55 schreef D. het volgende:
1864 659 Clash : London calling
784 658 Paul Weller : You do something to me
1097 657 Yes : Yours is no disgrace
484 656 Enya : Orinoco flow (Sail away)
593 655 Dusty Springfield : Son of a preacher man
918 654 Herbert Grönemeyer : Mensch
1261 653 David Bowie : Life on mars
575 652 John Denver : Annie's Song
454 651 Clannad & Bono : In a lifetime
- 650 Michael Jackson : Wanna be startin' something
1318 649 Simon & Garfunkel : Scarborough fair
Je hebt het begin gemist of niet? Dat was veel slechter/stommer, althans volgens mijn mening.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sjee, weer zo'n wisselend uur. Het lijkt wel dat hoe verder we komen, hoe stommer/wisselender de lijstjes worden....
dat lijkt maar, want dat is al vanaf het beginquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Sjee, weer zo'n wisselend uur. Het lijkt wel dat hoe verder we komen, hoe stommer/wisselender de lijstjes worden....
quote:1864 659 Clash : London calling![]()
784 658 Paul Weller : You do something to me![]()
1097 657 Yes : Yours is no disgrace![]()
484 656 Enya : Orinoco flow (Sail away)![]()
593 655 Dusty Springfield : Son of a preacher man![]()
918 654 Herbert Grönemeyer : Mensch![]()
1261 653 David Bowie : Life on mars![]()
575 652 John Denver : Annie's Song![]()
454 651 Clannad & Bono : In a lifetime![]()
- 650 Michael Jackson : Wanna be startin' something![]()
1318 649 Simon & Garfunkel : Scarborough fair![]()
Ja, toen was ik er nog niet. Maar toen ik binnen kwam zeilen, waren de lijstjes echt heel leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt het begin gemist of niet? Dat was veel slechter/stommer, althans volgens mijn mening.
Ja, dat heb ik wel... die naam kwam me wel bekend voor. Heb je ook op Hofstedeweg gezeten? Ik heb alleen in de 1e en 2e klas geschiedenis gehad.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, misschien heb je ook op het Kottenpark gezeten.
Nee, ik zat in het hoofdgebouw. En Claus vond ik altijd een vervelende geschiedenisleraar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel... die naam kwam me wel bekend voor. Heb je ook op Hofstedeweg gezeten? Ik heb alleen in de 1e en 2e klas geschiedenis gehad.
Oh ja, die ken ik wel, is wel ok.quote:
Gelukkig, ben ik weer gerustgesteldquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh ja, die ken ik wel, is wel ok.
Had hij zo'n vetlok en woonde hij in Weerselo? Die van mij nl. wel, ik weet gewoon niet meer hoe hij heet. Ik ga vanavond even in een oude agenda kijken, ja die heb ik nog allemaal!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, ik zat in het hoofdgebouw. En Claus vond ik altijd een vervelende geschiedenisleraar.
Ow lekker... beter dan gekookte aardappelen.. maar ja zaterdag al BK gehad.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:04 schreef D. het volgende:
Ik ga maar ff wat te eten halen bij Le Mac
Dat wil ik ook wel, maar ja, zwangere vrouw en Le Mac is niet echt verantwoordquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:04 schreef D. het volgende:
Ik ga maar ff wat te eten halen bij Le Mac
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:08 schreef tha_dark het volgende:
Mensch
Daar heb ik vorig jaar nog op gestemd.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, maar ja, zwangere vrouw en Le Mac is niet echt verantwoord
Ik weet niet waar die woonde, maar volgens mij was 't een beetje een dikke man, met vet haar zou heel goed kunnen. En ik van 94 tot 2000.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Had hij zo'n vetlok en woonde hij in Weerselo? Die van mij nl. wel, ik weet gewoon niet meer hoe hij heet. Ik ga vanavond even in een oude agenda kijken, ja die heb ik nog allemaal!!
Maar we hebben gewoon op dezelfde school gezetenJe bent wel iets jonger toch? Welke periode jij?
Goede keuzequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:08 schreef tha_dark het volgende:
Mensch
Toen was ik er al vanaf... ik heb er tot 92 gezeten. Maar ik ga het nu meteen checken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die woonde, maar volgens mij was 't een beetje een dikke man, met vet haar zou heel goed kunnen. En ik van 94 tot 2000.
Goed nummer dit trouwens. Volgens mij het enige nummer in de lijst waar een festival naar is vernoemd.
Nou, het is deze week toch al niet echt gezond met kerst en oud en nieuw, gisteren uit eten geweest, zondag chinees gehaald, en ik probeer nog een beetje goede dingen binnen te krijgenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
waarom niet? Ik heb tijdens de zwangerschap gewoon MacD gegeten hoor, eigenlijk alles wel behalve dan alcohol en de standaarddingen die je niet mag hebben, maar ja die lust ik toch niet.
Ik ben ook fan. Heb dit jaar ook op Gronemeyer gestemd, maar dan op een ander nummer wat me even niet te binnen schiet, maar die door Guus Meeuwis nog zo fraai (quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:08 schreef tha_dark het volgende:
Mensch
Der Wegquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben ook fan. Heb dit jaar ook op Gronemeyer gestemd, maar dan op een ander nummer wat me even niet te binnen schiet, maar die door Guus Meeuwis nog zo fraai ()gecovered is.
Ben benieuwd...quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toen was ik er al vanaf... ik heb er tot 92 gezeten. Maar ik ga het nu meteen checken.
En ja hoor, ik heb Claus gehad in 3Havo...quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef djenneke het volgende:
Ik ga jullie in de steek laten, misschien tot later vanavond!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef djenneke het volgende:
Ik ga jullie in de steek laten, misschien tot later vanavond!
Okay, het is inderdaad een rommelweek voor ons ook, vandaar vanavond gekookte aardappels met groente en vlees...quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, het is deze week toch al niet echt gezond met kerst en oud en nieuw, gisteren uit eten geweest, zondag chinees gehaald, en ik probeer nog een beetje goede dingen binnen te krijgen
Ow dat is balen.. ik heb nog wel een -4,5 liggen.. eentje maar trouwens de rest is al opgebruikt... moet binnenkort weer nieuwe halen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:24 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben verdomme een lens kwijt en ik heb er niet meer![]()
4,5quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is balen.. ik heb nog wel een -4,5 liggen.. eentje maar trouwens de rest is al opgebruikt... moet binnenkort weer nieuwe halen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel... die naam kwam me wel bekend voor. Heb je ook op Hofstedeweg gezeten? Ik heb alleen in de 1e en 2e klas geschiedenis gehad.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En ja hoor, ik heb Claus gehad in 3Havo...
Ik was vergeten dat ik ook in de 3e klas blijkbaar geschiedenis heb gehad... is me in het geheel niet bij gebleven en ik zag het net in mn oude agenda's. Scherp van je!!quote:
Leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:31 schreef Homdeck het volgende:
Eetze![]()
Ik ga er ook vandoor. Klaverjastoernooi
Dankquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
LeukSucces!! Wij hebben dat 1e Kerstdag gehad....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |