druk gehad?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:42 schreef cafca het volgende:
Nog 20 minuten.....dan eindigt mijn laatste werkdag van dit jaar
Tja, op zich wel, maar ik zou niet weten met welk nummer ze er nog meer in zou moeten staan. Die eerste LP was geweldig, maar daarna viel het me toch allemaal een beetje tegen.....quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
jammer dat ze er maar een keer in staat.
cutequote:
Baby Can I Hold You en Talkin' 'bout a Revolution zouden beter passen dan Nick en Simon hoor. Of Jantje Smit, of Ali B of Marco Borsato of of of of of of etcquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, op zich wel, maar ik zou niet weten met welk nummer ze er nog meer in zou moeten staan. Die eerste LP was geweldig, maar daarna viel het me toch allemaal een beetje tegen.....
En toch onder het werk op Fok!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou...heb nog wel het e.e.a. gedaan vandaag
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Baby Can I Hold You en Talkin' 'bout a Revolution zouden beter passen dan Nick en Simon hoor. Of Jantje Smit, of Ali B of Marco Borsato of of of of of of etc
Tja, anders hadden mensen er wel meer op gestemd hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Baby Can I Hold You en Talkin' 'bout a Revolution zouden beter passen dan Nick en Simon hoor. Of Jantje Smit, of Ali B of Marco Borsato of of of of of of etc
Je hebt gelijk. Nick en Simon zijn toch veel beterquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, anders hadden mensen er wel meer op gestemd hoor.
Definieer beter....quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Nick en Simon zijn toch veel beter
Niet zo happen hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Definieer beter....
Maar dat zeg ik toch ook niet? Blijkbaar is er meer behoefte aan die nummers in de top2000. Het is toch best allemaal een eerlijk over gestemd?
Ik ben geen Fender-fanaat, maar Andy Summers is gewoon een geweldige gitarist. Je moet die plaat van hem met Robert Fripp eens luisteren, kun je nog wat van leren, als gitarist zijndequote:
*proest*quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eris toch best allemaal eerlijk over gestemd?
Andy Summers solo bedoel je?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben geen Fender-fanaat, maar Andy Summers is gewoon een geweldige gitarist. Je moet die plaat van hem met Robert Fripp eens luisteren, kun je nog wat van leren, als gitarist zijnde
Zal hem over een poosje eens beluisteren. Thanks.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze bedoel ik:
http://www.last.fm/music/Andy%2BSummers%2B%2526%2BRobert%2BFripp
Je moet je aanmelden/registreren, dan krijg je een tabblad met bewerken...quote:
Nu klaar voor dit jaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:42 schreef cafca het volgende:
Nog 20 minuten.....dan eindigt mijn laatste werkdag van dit jaar
Ach, niet meer zo'n zin in die discussie eigenlijkquote:
Hey!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je moet je aanmelden/registreren, dan krijg je een tabblad met bewerken...
Goedemiddag![]()
Wij zijn weer thuis, vuurwerk en boodschappen zijn gekocht. Wij zijn klaar voor oud & nieuw, ow nee morgen nog de oliebollen....
De laatste twee nummers zijn wel mooi. Maar niet echt een geweldig uur nee.quote:
Ja, we zijn toch maar met zn tweetjes Twan is dan bij zn vader en Lennon ligt in beddie avond... en zijn dan wel zat van al het eten. We gaan 's avonds aan de oliebollen en kleine hapjes en alcohol, meer is niet nodigquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hey!![]()
Welkom terug. Sjee, nu al helemaal klaar, lekker! Ik moet nog beginnen...
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Wij zijn weer thuis, vuurwerk en boodschappen zijn gekocht. Wij zijn klaar voor oud & nieuw, ow nee morgen nog de oliebollen....
Ja, maar hij heeft wel betere nummers dan deze.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef Ofyles2 het volgende:
De tweede zanger op rij die op mannen valt, maar iedereen kan Elton John beter waarderen.
I'm Still Standing vind ik best wel een opzwepend nummer, maar die staat er niet in.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft wel betere nummers dan deze.
Terwijl het toch een jongensnaam isquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
Die clip is wel erg tekenend voor dit nummer. Ik denk trouwens dat er in deze periode veel babymeisjes Nikita zijn genoemd.
Dat hoop ik niet voor ze.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef Diaan73 het volgende:
Die clip is wel erg tekenend voor dit nummer. Ik denk trouwens dat er in deze periode veel babymeisjes Nikita zijn genoemd.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch is die Noel Gallagher wel een held. Gewoon zijn villa op Ibiza te koop zetten omdat ie niet kan leven met het idee dat verderop in de straat James Blunt kutmuziek zit te maken.
Zo ken ik nog meer namen die zowel als jongens- als meisjesnaam gebruikt worden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Terwijl het toch een jongensnaam is
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:28 schreef 3keernix het volgende:
HELLOOOOOOOOOO!?!
Dan heb je best wel issues.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch is die Noel Gallagher wel een held. Gewoon zijn villa op Ibiza te koop zetten omdat ie niet kan leven met het idee dat verderop in de straat James Blunt kutmuziek zit te maken.
Ik zou het opgelost hebben met een metershoge schutting.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zelfs met zn broer idd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met wie had Noel Gallagher geen problemen? Volgens mij met iedereen...
Vooral met z'n broer.quote:
nee,vertelquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:34 schreef D. het volgende:
Ik had natuurlijk al vaker verteld dat ik met de heren van Buena Vista Social Club op het podium heb gestaan?
Vraagje he, waar is Rose eigenlijk gebleven?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:34 schreef D. het volgende:
Ik had natuurlijk al vaker verteld dat ik met de heren van Buena Vista Social Club op het podium heb gestaan?
Nee. Ik had ook niet gedacht dat je de BVSC-gerechtigde leeftijd al bereikt hadquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:34 schreef D. het volgende:
Ik kan slecht horen of het een meneer of een mevrouw is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:37 schreef djenneke het volgende:
Gut, dit vind ik ook zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |