Baby Can I Hold You en Talkin' 'bout a Revolution zouden beter passen dan Nick en Simon hoor. Of Jantje Smit, of Ali B of Marco Borsato of of of of of of etcquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, op zich wel, maar ik zou niet weten met welk nummer ze er nog meer in zou moeten staan. Die eerste LP was geweldig, maar daarna viel het me toch allemaal een beetje tegen.....
En toch onder het werk op Fok!quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou...heb nog wel het e.e.a. gedaan vandaag
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Baby Can I Hold You en Talkin' 'bout a Revolution zouden beter passen dan Nick en Simon hoor. Of Jantje Smit, of Ali B of Marco Borsato of of of of of of etc
Tja, anders hadden mensen er wel meer op gestemd hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Baby Can I Hold You en Talkin' 'bout a Revolution zouden beter passen dan Nick en Simon hoor. Of Jantje Smit, of Ali B of Marco Borsato of of of of of of etc
Je hebt gelijk. Nick en Simon zijn toch veel beterquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, anders hadden mensen er wel meer op gestemd hoor.
Definieer beter....quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Nick en Simon zijn toch veel beter
Niet zo happen hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Definieer beter....
Maar dat zeg ik toch ook niet? Blijkbaar is er meer behoefte aan die nummers in de top2000. Het is toch best allemaal een eerlijk over gestemd?
Ik ben geen Fender-fanaat, maar Andy Summers is gewoon een geweldige gitarist. Je moet die plaat van hem met Robert Fripp eens luisteren, kun je nog wat van leren, als gitarist zijndequote:
*proest*quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eris toch best allemaal eerlijk over gestemd?
Andy Summers solo bedoel je?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben geen Fender-fanaat, maar Andy Summers is gewoon een geweldige gitarist. Je moet die plaat van hem met Robert Fripp eens luisteren, kun je nog wat van leren, als gitarist zijnde
Zal hem over een poosje eens beluisteren. Thanks.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze bedoel ik:
http://www.last.fm/music/Andy%2BSummers%2B%2526%2BRobert%2BFripp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |