quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef Fred_B het volgende:
Zelfs in de versie van Lee Towers mooi.
Lee Towersquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef Fred_B het volgende:
Prachtig lied.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Doe het dan meteen goed.
[ afbeelding ]
quote:
Er gaat toch niets boven deze hoor...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef Fred_B het volgende:
Prachtig lied.
Even kijken of ik mijn bestelling nog kan aanpassenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hadden weer iets nieuws; de Chicken Wrap Salsa
die smaakte wel
Dit is ook mijn favoriet. Hoewel 'Alone' van een jaar of 10 geleden ook nog wel aardig was.quote:
Boelens was leuk....quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Haha grappig. Boelens heb ik ook nog les van gehad, Reijers volgens mij ook.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:22 schreef Diaan73 het volgende:
Lekker Djenneke....![]()
![]()
Wij hebben het eten ook weer op, was eigenlijk nog best lekker. Lennon vond het ook erg lekker...
Dit was best een leuk nummer van de BG.
Moet ie maar aan wennen, zal nog wel vaker gebeuren de komende maanden. De grillen van een zwangere vrouw....quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
![]()
Het aanpassen van de bestelling is gelukt, het is wachten op vriendlief die nu wel chagrijnig is omdattie naar de Mac moest...
Wat vind je van het nummer "stayin alive" ? Dat is wel mijn favoriet.quote:
Een vriendin van mijn vrouw was tijdens haar zwangerschap verslaafd aan Big Macs.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet ie maar aan wennen, zal nog wel vaker gebeuren de komende maanden. De grillen van een zwangere vrouw....
Ze leeft nog...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:28 schreef Nizno het volgende:
Kunnen we nou echt niet verlost zijn van Amy?
Luister ik eindelijk eens na een drukke dag..... komt dit in je oren.... pfff
Kut. Ik heb het niet zo op die hoge stemmetjes.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat vind je van het nummer "stayin alive" ? Dat is wel mijn favoriet.
Hee je bent er weer. Heb je hem vanmiddag ook nog gehoord? Ik heb je nog geroepen....quote:
muntquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
Kop of munt D.
Bob Marley was weer [ afbeelding ]
Munt was tv kijken...quote:
Nee, ik was niet thuis.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee je bent er weer. Heb je hem vanmiddag ook nog gehoord? Ik heb je nog geroepen....
Da's nu te laat, de show is al 10 minuten bezigquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Munt was tv kijken...
Wij gaan even wat vuurwerk voor de kinderen afsteken... brb.
Te vaakquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Have a little faith , hoevaak is deze al niet overgedaan door een andere artiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |