Haha grappig. Boelens heb ik ook nog les van gehad, Reijers volgens mij ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En ja hoor, ik heb Claus gehad in 3Havo...In de 1 en 2 was dat Reijers... zo leuk om die oude agenda's weer te zien, er ruikt er nog eentje precies zoals ik me herinner.
![]()
Ik zag ook nog de namen Hek, Boelens, van Tuinen, ow en die lul van economie, maar die naam ben ik alweer vergeten.. Harry nogwat.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dank![]()
Nog even melden dat mijn lens opgevouwen in de hoek van mijn oog zatIk verdomme op mijn knieen door de kamer
JA, en als je die voor mij niet vergeten was dan had ik nu ook geen Mac gehaaldquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow lekker... beter dan gekookte aardappelen.. maar ja zaterdag al BK gehad.
Ik wilde net een opmerking maken dat dit nummer voor de jongeren onder ons beter bekend is als Mama Appelsapquote:
Ik zong al 'mama appelsap' mee voordat 3fm er mee begon.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net een opmerking maken dat dit nummer voor de jongeren onder ons beter bekend is als Mama Appelsap
Ik niet, maar ik was dan ook MJ fan vroegâhquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:53 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik zong al 'mama appelsap' mee voordat 3fm er mee begon.
Ja, gezond hequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind het er ietwat viezig uitzien
Alleen die eerste he...quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Drie keer U2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |