1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Hoiquote:Op maandag 28 december 2009 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Navond![]()
MrS.leuke foto's van Marokko, in welke stad/steden ben je geweest?
Ik neem mn big shopper mee, no probsquote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten slaperds![]()
MI, vinden die buren poezz ook wel lief dan?![]()
oh oh, hoe ga je dat morgen doen met 8 tassen voor 4 personen en dan nog les chiens sans haar?
Sorry, maar ik ben echt niet meer wakker...Maar ik begrijp niet wat je bedoeldquote:Op maandag 28 december 2009 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Truste Enfermera!
Balen MrS, echt rot dat een dierenliefhebber dat nu weer moet hebben.
Ik zal mijn collega waarschuwen Bamba
Ow enne poezebeestje vandaag weer gezien..we laten haar maar daar, één van de andere buren let een beetje op d'r.
quote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Greys, nog een keer, ik vind de honden niet stom, ik vind de reden waarom en de manier waarop ze gefokt worden verwerpelijk, ik krijg nou eenmaal kromme tenen van broodfok
Nummer klopt en tevens tvp....nu even die harde schijf tot leven brengen.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
MrS., je verraadde net je naam in het vorige topic
quote:Op maandag 28 december 2009 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
Bamba!
kerstkaart!![]()
![]()
mijn vader "wie is bamba nou weer"
Ik zag het ook.quote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Aangepast, bedanktquote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb degene die hun adres ge pm'd hadden (met de natte dozen club etc) een kaartje gestuurdquote:Op maandag 28 december 2009 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Sturen jullie elkaar allemaal kerstkaarten?
ah ok, ik ben in mei in Rabat/Fez/Casablanca en Marrakech geweest, en in een dorpje in de bergen, geweldig landquote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi
Marrakech en een aantal dorpjes er omheen(was maar 5 dagen)
quote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten slaperds![]()
MI, vinden die buren poezz ook wel lief dan?![]()
oh oh, hoe ga je dat morgen doen met 8 tassen voor 4 personen en dan nog les chiens sans haar?
Ze doet daar wat ze wil en het is bij het nieuwe huis aan de dijk iets gevaarlijker voor poezel.quote:Op maandag 28 december 2009 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je haar niet wil laten 'verdwalen'? Ze lijkt jullie echt uit te zoeken.
nou ik heb eigenlijk geen adressen van mensen, maar ik had het mijne toen maar doorgespamd aan iedereen ergens lang geleden voor de nattendozen dingesquote:Op maandag 28 december 2009 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Sturen jullie elkaar allemaal kerstkaarten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Ik doe niet mee met de natte dozenclub iddquote:Op maandag 28 december 2009 23:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb degene die hun adres ge pm'd hadden (met de natte dozen club etc) een kaartje gestuurd. Maar jij hebt je adres niet gepm'd
quote:Op maandag 28 december 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
MrS kijk, dit is Bob, grote poedel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt een beer van een hond is dat, hij was daar pas 10 maandjes, en een stoer beest ook
Mijn collega heeft zo'n katquote:Op maandag 28 december 2009 23:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben echt niet meer wakker...Maar ik begrijp niet wat je bedoeld
Dan verschillen we daarin van mening. Uiteraard niet over het broodfokken, maar...quote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Greys, nog een keer, ik vind de honden niet stom, ik vind de reden waarom en de manier waarop ze gefokt worden verwerpelijk, ik krijg nou eenmaal kromme tenen van broodfok
quote:Op maandag 28 december 2009 23:13 schreef MrSubtle het volgende:
Foto van de tafel voor de geïnteresseerdenWauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mooi!!!
And so the lion fell in love with the lamb
Wat voor kat?quote:Op maandag 28 december 2009 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn collega heeft zo'n katen is nogal newbie wbt katten.
Foto van de tafel voor de geïnteresseerdenMooi maarehh 1800 euro is nog veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Boskat? Iig zo een voor allergische mensen.quote:
Nja, je bent duidelijk meer het 13 in een dozijn golden typetje dan hequote:
Foto van de tafel voor de geïnteresseerdenMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te strak naar mijn smaak, maar smaken verschillen!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ooohh!! Maar ik had het toch niet over boskatten?quote:Op maandag 28 december 2009 23:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Boskat? Iig zo een voor allergische mensen.
Ja vind ik ook hoorquote:Op maandag 28 december 2009 23:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi maarehh 1800 euro is nog veel
Die labradoodle vond je ook niets dan zeker?quote:
Trusten MIquote:
Ik denk dat ik dr mss net iets meer vanaf weet, ook qua inside info in de fokkerswereld en zoquote:Op maandag 28 december 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening. Uiteraard niet over het broodfokken, maar...
Ik vind de reden waarom ze gefokt worden wél goed.
En ik denk ook niet dat alle labradoodles over de hele wereld op een verwerpelijke manier gefokt worden.
Er zullen ook best fokkers zijn die het wel goed doen en goed bedoelen.
Maar daar hebben we het idd al eens over gehad
Moet kunnen, verschillende meningen.
De Obamaatjes hebben niet eens een labradoodlequote:Op maandag 28 december 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die labradoodle vond je ook niets dan zeker?
Ik zag um bij Oprah toen ze bij de Obamaatjes was, wat issie leukkkkkkkk!
Mijn tuin is totaal niet strak, en mijn huis ook niet, beiden ouderwets. De tafel, lounge-set en de serre heb ik strak gehouden als contrast, zorgt voor een stukje afwisseling.quote:Op maandag 28 december 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi
Te strak naar mijn smaak, maar smaken verschillen!
Nah ... zelfs al weet je er enorm veel vanaf, jij kunt toch niet dan meteen maar alle labradoodle fokkers ter wereld over één kam scheren?quote:Op maandag 28 december 2009 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dr mss net iets meer vanaf weet, ook qua inside info in de fokkerswereld en zo![]()
Veel en veel meer dan me lief is ieg![]()
Maar t maakt mij niet uit, al koop je dr 10
Zo noemden ze het zelf anders welquote:Op maandag 28 december 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De Obamaatjes hebben niet eens een labradoodle![]()
Die hebben een echte rashond
Die hebben toch geen labradoodle meen ik? Maar los daarvan, nee ook niet mijn soort hond ... helaasquote:Op maandag 28 december 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die labradoodle vond je ook niets dan zeker?
Ik zag um bij Oprah toen ze bij de Obamaatjes was, wat issie leukkkkkkkk!
Maar even ter info.quote:Op maandag 28 december 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nah ... zelfs al weet je er enorm veel vanaf, jij kunt toch niet dan meteen maar alle labradoodle fokkers ter wereld over één kam scheren?
Maar goed. Courgette
Altijd goed om te kijken voor het slapen gaanquote:Op maandag 28 december 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff Millionaire Matchmaker kijken
Hoog niveau entertainment!
Ik ook!quote:
Veel plezierquote:Op maandag 28 december 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff Millionaire Matchmaker kijken
Hoog niveau entertainment!
Foto van de tafel voor de geïnteresseerdenpfoef kek ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:
Ik heb 4 rashondjes met stamboomquote:Op maandag 28 december 2009 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook!
En een dure echte raskat; Bolle Brit!
En ze zijn me allemaal even lief![]()
En als tegenhanger voor de dure hebben we asielzoekerts; eerst Baloe en nu Tom en Luna
Slaap lekkerquote:
dit is toch wel materiaal voor in een sigquote:Op maandag 28 december 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
En laat je vanaaf Heer G. met rust en stop je nergens poep in?
Dat kan ik helaas niet belovenquote:Op maandag 28 december 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Altijd goed om te kijken voor het slapen gaan![]()
En laat je vanaaf Heer G. met rust en stop je nergens poep in?
Mijn pareltjes van uitspraken staan idd in meerdere sigsquote:Op maandag 28 december 2009 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit is toch wel materiaal voor in een sig
Ze gaan wel vaak over poep en andere feacale activiteiten he?quote:Op maandag 28 december 2009 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn pareltjes van uitspraken staan idd in meerdere sigs
Poepcake...oehoe!quote:Op maandag 28 december 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet beloven
Dat eerste bedoel ik, ik stop NOOIT ergens poep in
Behalve in de cake dan. Wil je een plakkie?
Tja...tis een gavequote:Op maandag 28 december 2009 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze gaan wel vaak over poep en andere feacale activiteiten he?
*jaloers is*quote:
Tja, you can't have it allquote:
quote:Doodles (ook wel droedels) zijn krabbels; willekeurige (vaak kleine) tekeningen die zonder vooraf vastgestelde bedoeling gemaakt worden. Veel doodles ontstaan tijdens lessen, vergaderingen of telefoongesprekken. Illustrator Arne van der Ree heeft zijn bedrijf naar het doodlen vernoemd omdat uit de spontane krabbels ook originele illustraties kunnen ontstaan. Op www.doodle.nl staan deze illustraties.
Nog een tip hoe ik het wel tevoorschijn zou kunnen toveren...en nee ik ga er geen ander besturingssysteem op zetten....heb explorer lite 2 al geprobeert met als resultaat ook een lege schijf....zijn nogal belangrijke gegevens voor die persoon....als ze er tenminste opstaan en hij zich niet heeft vergistquote:
nee eigenlijk geen idee, heb het zelf nog nooit gehad, dus nooit hoeven doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog een tip hoe ik het wel tevoorschijn zou kunnen toveren...en nee ik ga er geen ander besturingssysteem op zetten....heb explorer lite 2 al geprobeert met als resultaat ook een lege schijf....zijn nogal belangrijke gegevens voor die persoon....als ze er tenminste opstaan en hij zich niet heeft vergist
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee eigenlijk geen idee, heb het zelf nog nooit gehad, dus nooit hoeven doen
Mijn schoonzusje is dus echt zo iemand die nu een labradoodle wil.quote:Op maandag 28 december 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De Obamaatjes hebben niet eens een labradoodle![]()
Die hebben een echte rashond
Och lieve Ingetje, ik dacht dat je de hele week vakansieee had, maar je mag morgen alweer aan de bak!quote:
Nee hoor alhoewel het niet te lang meer gaat duren....morgen om 10.00 uur ergens zijn dus op tijd op en in de benen. Nu aan het klungelen met externe harde schijvenquote:
Ha Trovey, just the girl I wanted.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:01 schreef trovey het volgende:
Heb ik eindelijk de harde schijf aan de praat van die kennis....staat er niets op (althans niet volgens Windows)
Hé lieve Zwabquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Ha Trovey, just the girl I wanted.
Stel je het op prijs als als ik ff homeo'kruiden technischer wijs iets ga zoeken om Palle te helpen/ondersteunen bij z'n nieren? Zo ja, pm me ff met al z'n symptomen dan ga ik zoeken in m'n dikke boeken. (Ben gedliplomeerd hoor) Als ik dan iets kan vinden wat hem hem een beetje helpt kan ik het je sturen.
nachttempo is ingegaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:59 schreef Strega het volgende:
Wat is dit nu?
Talking to myself? Ik ben toch geen Tony Soprano?
Och lieverd, ik bedoelde ook niet al la minutequote:Op dinsdag 29 december 2009 01:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Is prima...vind je het erg als ik me er morgenavond even in verdiep....moet op tijd naar bedje toe want morgen op tijd weer op en ben het grootste deel van de dag weg en had nu kennis beloofd om nog even zijn harde schijf na te kijken,,,is nu gebeurt maar moet nu de kast helemaal weer inpakken(tja die electrakabel altijd
)....ga ik morgen even Palle zijn verschijnslen verzamelen met een helder hoofd zodat ik niets vergeet...want ik weet dat dat nogal nauwkeurig gedaan moet worden met homeopathie (ben eerder met een andere kat bij een homeopatisch dierenarts geweest vandaar) . PM je dan even OK? Alvast bedankt voor de moeite die je wilt nemen
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Och lieverd, ik bedoelde ook niet al la minute![]()
Maar, ik weet uit ervaring dat je dat soort dingen altijd een beetje voorzichtig moet vragen , soms hebben mensen het liever niet o.i.d.
Wij gaan hier nu ook naar het bedje, jij veel sterkte met die harde schijf problemen.
Maar goed, dat kan Pagan dan weer!
Trusten!
Hoe laat was laat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
jazeker, anders hadden we het echt niet zo laat gemaakt
nou, het eerste plan was om met de trein naar huis te gaan, maar omdat de laatste trein vrij vroeg ging hebben we het wat later gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:26 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is wat er gebeurd als ik Inge nadoen met een dutje.
Dan word je midden in de nacht wakker?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:26 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is wat er gebeurd als ik Inge nadoen met een dutje.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, het eerste plan was om met de trein naar huis te gaan, maar omdat de laatste trein vrij vroeg ging hebben we het wat later gemaakt![]()
ben met de trein van 07:39 naar huis gegaan
Dutje van 6 uurquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan word je midden in de nacht wakker?
[..]![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dutje van 6 uur. Vier!@! wekkers gezet, maaar ik word na één uurtje echt niet wakker
.
nee inderdaad, heb die fout ook al een paar keer gemaaktquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kán het wel, maar meestal durf ik het er niet op te gokken...
Bij mijn vorige baas ben ik ooit tijdens mijn pauze (thuis) in slaap gesukkeld.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee inderdaad, heb die fout ook al een paar keer gemaakt
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
kerst is voorbij en comedy central zendt de southpark paas-special uit
wat voor ritje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:49 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Ik heb zometeen nog een ritje. Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn of niet.
Met mensen, taxi enzo. Maar ik had al een biertje willen drinken. Ik ben er wel weer een uur mee bezig.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:52 schreef trovey het volgende:
Zo ben via Google weer helemaal op de hoogte van nieuwste ontwikkelingen betreffende verhoogde schildklierwerking bij katten en ben er ook achter gekomen dat 1 bepaling van het bloed wel een een misser kan geven....kan ik mooi even bespreken met de dierenarts als ik daar morgen langsmoet....moet toch een verklaring voor de extreme evrmagering te vinden zijn van kater Palle...dat nierfalen verklaart het niet zo sterk....enfin heb ik weer wat te doen met de beestjes...ga nu een tukje doen....over 8 uur word ik weer elders verwacht...FOK ze nog vannacht en alvast
voor de ochtendploeg
Ik was even naar bed, maar ik ben er weer uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:57 schreef Strega het volgende:
Ik moet zeggen, tussen 20.00 en nu is het hier weer hard gegaan!
Als Elies nog niet naar bed isHa lieverd, beetje fijne dagen gehad ook?
*Meldquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:54 schreef DeZwabber het volgende:
oh er is nog leven joh
ik dacht ik wacht wel tot JJH terug was ofzo
Kut.....quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:28 schreef DeZwabber het volgende:
ghehehe![]()
*kloink*
*tikt met bodem van flesje op het flesje van JJH*
Net wakker? Hoe moet ik dat zien voor vandaag?quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goeeeeeeedemorgen.
Jullie zijn er nog.![]()
Nu ga ik douchen.
Net wakker door wekker.quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:34 schreef JJH het volgende:
Ne
[..]
Net wakker? Hoe moet ik dat zien voor vandaag?
ze is net wakker nuquote:Op dinsdag 29 december 2009 03:34 schreef JJH het volgende:
Ne
[..]
Net wakker? Hoe moet ik dat zien voor vandaag?
Who needs a biorythm!quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Net wakker door wekker.
Om te gaan werken.
Ik zat als een soort van op hol geslagen ja-knikker achter dat ding.quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:51 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben er ook niet echt geweldig in, het is teveel tegelijkertijd
animal!quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat als een soort van op hol geslagen ja-knikker achter dat ding.
Ja,quote:
oh ik let ook niet altijd even goed op hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 04:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja,
nog erger.
Sorry voor de trge reacties af en toe, ik zit ook nog Deadliest Catch te kijken.
Ze zijn voorlopig uitgevist.quote:Op dinsdag 29 december 2009 04:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik let ook niet altijd even goed op hoor
Soms vind ik het leuk om te kijken nu is er trouwens eerst wat anders.quote:Op dinsdag 29 december 2009 04:44 schreef DeZwabber het volgende:
oh god, ik weet echt niet wat ik van die mensen moet vinden![]()
aan de ene kant vind ik ze geweldig![]()
maar het zijn tegelijkertijd ook een stel kneuzen zeg
ok het naar bed gaan is niet geluktquote:Op dinsdag 29 december 2009 06:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nog even vanaf werk zwaai.
Verder geen tijd meer, dus tot later deze middag.
En Zwabbermans, als je dit nog leest, succes vandaag!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:27 schreef MrSubtle het volgende:
Godverik zoek momenteel hotels in Beijing... blijkt dat een beetje fatsoenlijk 4 of 5 sterren hotel pas beschikbaar is vanaf zo'n 15 euro per nacht ... geld groeit me niet op m'n rug hoor
![]()
No gesleep , hondenbuggy kan 25 kilo dragenquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:20 schreef Ml-etje het volgende:mogge
![]()
![]()
Succes met de sleep vandaag oh-oh, vind het echt superlief van je
15 euro is toch weinig (misschien voor daar niet) ik zou op meer gerekend hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:27 schreef MrSubtle het volgende:
Godverik zoek momenteel hotels in Beijing... blijkt dat een beetje fatsoenlijk 4 of 5 sterren hotel pas beschikbaar is vanaf zo'n 15 euro per nacht ... geld groeit me niet op m'n rug hoor
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
15 euro is toch weinig (misschien voor daar niet) ik zou op meer gerekend hebben
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Drama!
Mogge allemaal![]()
Ik heb de hondenbuggy maar meegenomen, ik had nachtmerries , ik zag mezelf met kilooooooooos Lush door de straten van Mestreech sjouwen
No way, Chico kan daar heus wel tussen zitten, tussen al die Lushquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]die zijn ons niet dankbaar straks, ze hebben de buggy bij maar moeten wel lopen
Ik twijfeldequote:Op dinsdag 29 december 2009 08:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MrSubtle, voortaan zichtbaar de sarcasm mode aanzetten
![]()
We zijn allemaaaaaaaaaaal net wakker, dus die smoes gaat niet op snoesquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik twijfeldemaar ben ook net wakker.
Chico duizend luchtjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No way, Chico kan daar heus wel tussen zitten, tussen al die Lush
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
15 euro is toch weinig (misschien voor daar niet) ik zou op meer gerekend hebben
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We zijn allemaaaaaaaaaaal net wakker, dus die smoes gaat niet op snoes
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja joh... in een normaal land begint een 5 sterren kamer vanaf minimaal 150 euro per nacht, en dat is dan al een heel scherpe prijs
.
Wat denk jij oh-oh, is dit trendy genoeg voor mij?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kreeg net nog een bestelling per pm, tis maar goed dat ik de buggy mee hebquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:36 schreef Ml-etje het volgende:bye fijne dag allemaal!! Succes oh-oh
Boek maar een ticketquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Mr ik wil meeeeeeeee![]()
Top 100 van maandag 28 december 2009
019. 183 Greys
020. 182 oh-oh
035. 137 MrSubtle
045. 110 tombolafan
054. 101 Cat22
056. 099 Ingetje79
058. 097 ElisaB
060. 096 trovey
071. 085 DeZwabber
071. 085 Harajuku.
089. 074 Qwea
Oh Greys, look at us![]()
Oh ik zou ook voor heerlijk luxe gaan nu hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Boek maar een ticket. Wel slecht, ik doordat alles zo goedkoop is ben ik automatisch geneigd het meest luxe en dure hotel te kiezen... in plaats van dat ik nou sensible ben en voor 10 euro wat boek ga ik straks gewoon toch 80 euro per nacht uitgeven omdat het dan mooier is
... fail!
Ooh wat staan wij knus in de top 3
In Kuala Lumpur en India heb ik ook gewoon de aller duurste hotels gekozen, gewoon omdat het kon. Dan heb je het over iets van max 120 euro per nacht, en dan heb je ongekende luxe. De hele dag toevoer van vers fruit en bonbons, eigen butler service, en meer van die shit... briljant voor dat geldquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zou ook voor heerlijk luxe gaan nu hoor.
Ja zo deden wij Bali en Thailand ook, bijna 10 jaar geleden, nu is dat ook al gewoon duurquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
In Kuala Lumpur en India heb ik ook gewoon de aller duurste hotels gekozen, gewoon omdat het kon. Dan heb je het over iets van max 120 euro per nacht, en dan heb je ongekende luxe. De hele dag toevoer van vers fruit en bonbons, eigen butler service, en meer van die shit... briljant voor dat geld
Ik wil ook slapenquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes vandaag oh oh...
Ze zien je daar weer aankomen!![]()
Mijn hemel, ik wil weer op bed
Ja die landen worden ook slimmer helaasquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zo deden wij Bali en Thailand ook, bijna 10 jaar geleden, nu is dat ook al gewoon duur
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja die landen worden ook slimmer helaas
In india werden ze ook al "slim", met speciale tarieven voor toeristen en voor lokale bevolking. Zo betaalde lokale bevolking 2 euro-ct om een tempel in te mogen, en wij moesten 20 ct betalen![]()
...
quote:
Sterktequote:Op dinsdag 29 december 2009 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es aan de jaarafsluiting beginnen, dan is het ook eerder pauze he
Douche zequote:
Digitaal, maar heb zeker weten m'n PC al meerdere keren geformatteerd en herinstalleert ná die aangifte, dus daar staat niets meer op. Maar ff in de papieren zoeken danquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:11 schreef MrSubtle het volgende:
Woeiiiii... een van de bedrijven waar ik aandelen in heb ging de laatste tijd niet zo lekker. Krijgen ze nu vlak voor kerst een mega order van de KNVB voor ontwikkeling van een nieuw product. Aandeel schiet omhoog dus
Irritant trouwens LL... doe je digitaal aangifte, of nog op papier?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Vanavond naar:
[ afbeelding ]
Lijkt me een kutfilm, maar ach, ik word meegenomen dus ja
Avatar 3D, het zal wel, ik was allang blij dat ik NIET naar:quote:
werd meegesleept.quote:Komt een vrouw bij de dokter![]()
Ik zie het al we zijn niet de enige maar het scheelt ons we hebben in het najaar de diagnose van de jongens gekregen dus hoppa nog een aftrekpost waarschijnlijk........quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Digitaal, maar heb zeker weten m'n PC al meerdere keren geformatteerd en herinstalleert ná die aangifte, dus daar staat niets meer op. Maar ff in de papieren zoeken dan
Ing, ze willen die kater geloof ik echt graag ophalen dit weekend, ze vinden het zo zieligquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziet er euhm...apart uit Ll![]()
Ik ga morgen naar Komt een vrouw bij de dokter![]()
En nu eerst
Morguh....bespreken we nog wel even....en ben weer wegquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:05 schreef nieslief het volgende:
@ Trovey: ik meen dat jij zei dat je op zoek was naar een buggy. Ik heb er hier twee staan waar ik niks mee kan als je ze wil dan mag je ze zo hebben. Kijken we via PM wel hoe en wat en waar.
Dat mag hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ing, ze willen die kater geloof ik echt graag ophalen dit weekend, ze vinden het zo zielig
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat mag hoor![]()
Ik had pa gevraagd of ie met een smoes een foto van dat beestje wilde maken, want als ze hem niet willen vind ik dat weer zielig voor m'n tante![]()
Maar helaas, ma had alweer op lopen scheppen tegen tante dat Ingetje wel iemand wist en dan via het internet. Is het niet mooi, dat internet?
En dan met kerst lopen zwetsen dat Bea zooooo gelijk had in haar toespraak; altijd maar via dat internet en Haifs![]()
![]()
Ennieweej, vanavond krijg je Poezz
Niet vanuit Zuid-Holland helaas. Ik vertrek vanuit Noord-Brabant. Balen van je meneer!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoi![]()
Alles goed in de SC?
Is er nog ruimte in een auto vanuit Zuid-Holland naar DTH? Mijn meneer gaat zonder mij op wintersport en laat mij ook nog eens 10 dagen autoloos
Oh ik zou me daar zwaar ongemakkelijk bij voelen bij die onderdanige types die dan voor je willen rennen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
In Kuala Lumpur en India heb ik ook gewoon de aller duurste hotels gekozen, gewoon omdat het kon. Dan heb je het over iets van max 120 euro per nacht, en dan heb je ongekende luxe. De hele dag toevoer van vers fruit en bonbons, eigen butler service, en meer van die shit... briljant voor dat geld
Ja succes oh-oh met de Lush adventure!quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes vandaag oh oh...
Ze zien je daar weer aankomen!![]()
Mijn hemel, ik wil weer op bed
Ja ik ook. Vreeeeselijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zou me daar zwaar ongemakkelijk bij voelen bij die onderdanige types die dan voor je willen rennen.
Brrrrrr.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:37 schreef MrSubtle het volgende:
Geboekthier hou ik het wel een paar nachtjes uit denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een kitschquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:37 schreef MrSubtle het volgende:
Geboekthier hou ik het wel een paar nachtjes uit denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben dól op luxe en bubbels in een glas en bubbels in een bad en overvloedigheid enzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wat super
![]()
Maar wat Greys zegt ik voel me daar ook ongemakkelijk bij
quote:
Kom maar halen ik heb voor drie kilo ( =150 oliebollenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
Nee, net 3 bakken koffie weggewerkt...ik ben der weer heur![]()
Ik wil ook wel een oliebol
Dat mag ook wel voor die prijsquote:
Super, want de onderste twee had ik ook voor Ing uitgezocht (en die zeep hequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:39 schreef MrSubtle het volgende:
Oh en ik krijg dit van Cat voor mijn vriendinnetje:
Karma Bubble Bar Slice (bad)
Sex Bomb (bruisbal, bad)
Sweetie Pie jelly (douche)
Miranda zeep
Greys, geef eens een rapportcijfer?
ik zie zo al drie dingen die de dames graag gebruiken hierquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:39 schreef MrSubtle het volgende:
Oh en ik krijg dit van Cat voor mijn vriendinnetje:
Karma Bubble Bar Slice (bad)
Sex Bomb (bruisbal, bad)
Sweetie Pie jelly (douche)
Miranda zeep
Greys, geef eens een rapportcijfer?
Precies, duidelijk nieuw geldquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ja he? Bah, die marmer-fineer allemaal
Jeetje ik dacht al wat gaat ze doen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kom maar halen ik heb voor drie kilo ( =150 oliebollen) deeg.
Ik dacht dat het NYC was, maar daar slaap je nog niet in Central Park voor dat geldquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat mag ook wel voor die prijs39 euro per nacht... voor een hotel in hartje centrum
uitzuigers zijn 't
Ik mag ze nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja fijn is dat , nu heb ik ook zin in oliebollen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dól op luxe en bubbels in een glas en bubbels in een bad en overvloedigheid enzo
Maar niet als er dan steeds mensen voor je klaar staanLaat me met rust dan ook enzo
M'n ouders gaan morgen zelf los, van die heerlijke vette bollen, maar waaaaag het es om dat te zeggenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Gezellig Nies, dat je ze zelf gaat bakkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heb je twee uur de tijd om in de rij te staan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig Nies, dat je ze zelf gaat bakken
Dat deed mijn moesje ook altijd en dan mochten wij ze keren![]()
Heb gister 6 oliebollen bij de bakker hier in het durp gekocht en ik zal overmorgen eens die kraam in Rotterdam gaan zoeken die voor het 7e jaar de Oliebollentest heeft gewonnen. Oeh en ik at er een tijdje geleden eentje met stoofpeertjesvulling. Whaaaaa!
Ik heb wel meer uur de tijd, ik heb vakantiequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je twee uur de tijd om in de rij te staan?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht dat het NYC was, maar daar slaap je nog niet in Central Park voor dat geld
Ik ook... cat is een schatquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel echt superlief van Cat dat ze dat voor je regelt Subtle!
En van oh-oh vind ik het ook reuze dat ze al die spullen voor de SC-ers gaat halen.
Ook al vindt ze het dan zelf ook erg leuk
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel echt superlief van Cat dat ze dat voor je regelt Subtle!
En van oh-oh vind ik het ook reuze dat ze al die spullen voor de SC-ers gaat halen.
Ook al vindt ze het dan zelf ook erg leuk
Oh!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ook... cat is een schaten ze komt het ook nog brengen
Hoe luxe kan ik het hebben hier?
Ik ben ook best blij dat ik niet echt in de buurt van een winkel woonquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lush is gewoon altijd leuk om te kopen, of het nou voor jezelf is of niet
ho!quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Net op de radio, dat nr is gewoon van mn eindexamenjaar of zo![]()
We hadden een Surinaams meisje in de klas en die danste echt zo, dat was toen heel wat, nu doen ze dat al allemaal met een jaar of 3
Leuk is dat héquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik verheug me zo op de Lush zometeen![]()
En dan ga ik niet eens iets voor mezelf kopen, kun je nagaan
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]In mijn wildste staptijd (
) was het vooral Whoooooooo let the dogs out Who Who Who Who
quote:
Ik maak wel een foto van Chico in de buggy met alle Lushquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, laat je wel ff een foto van jezelf, de tassen en de honden maken?
Wel de zeepjes en zo jatten hequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:56 schreef MrSubtle het volgende:
Nog een lolletje en dan stop ik erover hoor... maar dit is het adres van het hotel
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat ik het moet opschrijven op het visum-formulier in het vliegtuig, dan kan ik een uur uittrekken
London? Parijs?quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Iemand nog een idee voor een weekendje weg in maart ivm 1 jaar samen? Niet al te duur graag![]()
@ Subtle Dat adres
Ja leuk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maak wel een foto van Chico in de buggy met alle Lush
Ik neem toch aan dat die auto's zowel op stroom als op brandstof als in benzine rijden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:59 schreef Greys het volgende:
Ik zit net te lezen over die elektrificatie van auto's en in Frankrijk wordt er door de overheid de komende jaren 2,5 miljard euro geïnvesteerd om een netwerk van een miljoen oplaadpunten voor die accu's te realiseren. Dat is dan in 2015 klaar als het goed is.
Maar... met je volle accu kan je 160 km. rijden en in 30 minuten kan je de accu voor 80% opladen bij zo'n oplaadpunt.
Gaan ze dan ook entertainment bieden tijdens het 'tanken'?
Want een half uur, pfffff. En dan daarna kan je dan weer een kilometer of 148 rijden. Nou nou, poeh poeh!
Ik snap het niet hoe dat ooit moet gaan werken. En dan kunnen er meerdere auto's tegelijk aan zo'n oplaadpunt hoop ik?
Sowww jij bent goed bezigquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
London? Parijs?
Ik wilde hem verrassen met 3 weken USA... want we zijn in juli 5 jaar samen...
Maar ik zit en nog te peilen of hij het zou willen, of hij vrij zou kunnen krijgen en hoe de neuk ik dat geheim hou
Was jij überhaupt al geboren toen dat nr uit kwamquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:58 schreef Qwea het volgende:
She call me Mr. Boombastic say me fantastic, touch me in me back she say
Ik ging pas laat echt véél stappenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat nr ook alweer zo oud of was jij een laatbloeier qua stappen???
Dat is een lastige, je moet er ook rekening mee houden dat jullie paspoorten moeten hebben ipv identiteitkaarten en zoquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
London? Parijs?
Maar ik zit en nog te peilen of hij het zou willen, of hij vrij zou kunnen krijgen en hoe de neuk ik dat geheim hou
meh, crap.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is een lastige, je moet er ook rekening mee houden dat jullie paspoorten moeten hebben ipv identiteitkaarten en zo
Straks heb je je lens geshopt, een voldaan gevoel en je porto is nog volquote:
Ik las ooit dat het idee is dat je je accu uitlaadt, een andere inlaadt, en weer wegrijdt. Maar 't zal me allemaal nog benieuwen hoe dit gaat aanslaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:59 schreef Greys het volgende:
Ik zit net te lezen over die elektrificatie van auto's en in Frankrijk wordt er door de overheid de komende jaren 2,5 miljard euro geïnvesteerd om een netwerk van een miljoen oplaadpunten voor die accu's te realiseren. Dat is dan in 2015 klaar als het goed is.
Maar... met je volle accu kan je 160 km. rijden en in 30 minuten kan je de accu voor 80% opladen bij zo'n oplaadpunt.
Gaan ze dan ook entertainment bieden tijdens het 'tanken'?
Want een half uur, pfffff. En dan daarna kan je dan weer een kilometer of 148 rijden. Nou nou, poeh poeh!
Ik snap het niet hoe dat ooit moet gaan werken. En dan kunnen er meerdere auto's tegelijk aan zo'n oplaadpunt hoop ik?
Oh ja getver das rot eraan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
meh, crap.
"ja Mike, je moet een paspoort aanvragen"
-Wrom?
"OMDAT!"
Gaat nie werken
Vooral niet door het hier te melden, aangezien hij hier vaker meeleest toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
London? Parijs?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging pas laat echt véél stappenDaarvoor ook wel, maar ik ben vrij jong gaan samenwonen voor het eerst en vrij naadloos overgestapt op de tweede keer samenwonen (
). Toen een paar jaar alleen gewoond omdat ik daar écht aan toe was daarna, hihihiiiiihihi, en daarna pas voor de derde keer samen gaan wonen. Dus die paar jaar daar tussen, da's niet héél lang geleden nee
93/94 issie van toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was jij überhaupt al geboren toen dat nr uit kwam?
Mja als je uitrekent wat je gaat betalen met km-heffing dan ga je spontaan aan de elektrische auto.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik las ooit dat het idee is dat je je accu uitlaadt, een andere inlaadt, en weer wegrijdt. Maar 't zal me allemaal nog benieuwen hoe dit gaat aanslaan
Er worden inmiddels volwaardige EV's geproduceerd. Ik neem aan dat die dan alleen nog maar op stroom rijden. Da's uiteindelijk de bedoeling namelijk volgens mij? Want als de auto's gedeeltelijk nog op benzine blijven rijden, dan gaat echt niemand de moeite nemen om steeds die 30 minuten bij het oplaadpunt te gaan staan. Toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat die auto's zowel op stroom als op brandstof als in benzine rijden?
Ik moet t vanmiddag ook nog allemaal in dozen doen en zo, das minder jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Straks heb je je lens geshopt, een voldaan gevoel en je porto is nog volen dan mag je het ook allemaal nog geven
(ik ben mal maar vind dat nog leuker dan zelf shoppen).
En dat MM ook altijd op Fok! hangtquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is een lastige, je moet er ook rekening mee houden dat jullie paspoorten moeten hebben ipv identiteitkaarten en zo
Neuh, zelden. Als hij in het topic zit dan roept ie eerst dat ie een reactie gaat postenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vooral niet door het hier te melden, aangezien hij hier vaker meeleest toch?
Volgens mij deed ik eindexamen in 92, maar fak das zo lang geleden, daar kan ik me in vergissenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
93/94 issie van toch?
toen was ik 4 a 5
Kun je dat ergens uitrekenen? ik ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja als je uitrekent wat je gaat betalen met km-heffing dan ga je spontaan aan de elektrische auto.
Dan zou ik dus nooit zo'n auto kopen. Met name omdat je maar iets van 160 km ermee kan rijden. Man, dat is nog niet van DH naar emmenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Er worden inmiddels volwaardige EV's geproduceerd. Ik neem aan dat die dan alleen nog maar op stroom rijden. Da's uiteindelijk de bedoeling namelijk volgens mij? Want als de auto's gedeeltelijk nog op benzine blijven rijden, dan gaat echt niemand de moeite nemen om steeds die 30 minuten bij het oplaadpunt te gaan staan. Toch?Ik zou het niet doen in elk geval
Dan maar weer benzine tanken!
In het begin blijft het natuurlijk een kwestie van én én, maar uiteindelijk zal het voor het grootste gedeelte stroom worden. Anders hadden ze al die miljarden niet hoeven investeren.
Op het moment is het probleem vooral dat de batterijen/accu's nog veel te duur zijn. Ongeveer 600 euro per kWh en voor een auto met accucapaciteit van 24 kWh komt dat dan neer op een bedrag van 14.400 euro per accupakketquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik las ooit dat het idee is dat je je accu uitlaadt, een andere inlaadt, en weer wegrijdt. Maar 't zal me allemaal nog benieuwen hoe dit gaat aanslaan
Ik ga LAPO hunten vanaf nu bij alle topics en dan TT's maken met "Waar Qwea een reis boekt zonder dat MM het mag weten"quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh, zelden. Als hij in het topic zit dan roept ie eerst dat ie een reactie gaat posten
waarom weet ik niet.
En met de snelheid van de topics tegenwoordig durf ik da wel aan
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga LAPO hunten vanaf nu bij alle topics en dan TT's maken met "Waar Qwea een reis boekt zonder dat MM het mag weten"
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga LAPO hunten vanaf nu bij alle topics en dan TT's maken met "Waar Qwea een reis boekt zonder dat MM het mag weten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |