quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Ha Trovey, just the girl I wanted.
Stel je het op prijs als als ik ff homeo'kruiden technischer wijs iets ga zoeken om Palle te helpen/ondersteunen bij z'n nieren? Zo ja, pm me ff met al z'n symptomen dan ga ik zoeken in m'n dikke boeken. (Ben gedliplomeerd hoor) Als ik dan iets kan vinden wat hem hem een beetje helpt kan ik het je sturen.
nachttempo is ingegaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:59 schreef Strega het volgende:
Wat is dit nu?
Talking to myself? Ik ben toch geen Tony Soprano?
Och lieverd, ik bedoelde ook niet al la minutequote:Op dinsdag 29 december 2009 01:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Is prima...vind je het erg als ik me er morgenavond even in verdiep....moet op tijd naar bedje toe want morgen op tijd weer op en ben het grootste deel van de dag weg en had nu kennis beloofd om nog even zijn harde schijf na te kijken,,,is nu gebeurt maar moet nu de kast helemaal weer inpakken(tja die electrakabel altijd
)....ga ik morgen even Palle zijn verschijnslen verzamelen met een helder hoofd zodat ik niets vergeet...want ik weet dat dat nogal nauwkeurig gedaan moet worden met homeopathie (ben eerder met een andere kat bij een homeopatisch dierenarts geweest vandaar) . PM je dan even OK? Alvast bedankt voor de moeite die je wilt nemen
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Och lieverd, ik bedoelde ook niet al la minute![]()
Maar, ik weet uit ervaring dat je dat soort dingen altijd een beetje voorzichtig moet vragen , soms hebben mensen het liever niet o.i.d.
Wij gaan hier nu ook naar het bedje, jij veel sterkte met die harde schijf problemen.
Maar goed, dat kan Pagan dan weer!
Trusten!
Hoe laat was laat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
jazeker, anders hadden we het echt niet zo laat gemaakt
nou, het eerste plan was om met de trein naar huis te gaan, maar omdat de laatste trein vrij vroeg ging hebben we het wat later gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:26 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is wat er gebeurd als ik Inge nadoen met een dutje.
Dan word je midden in de nacht wakker?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:26 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is wat er gebeurd als ik Inge nadoen met een dutje.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, het eerste plan was om met de trein naar huis te gaan, maar omdat de laatste trein vrij vroeg ging hebben we het wat later gemaakt![]()
ben met de trein van 07:39 naar huis gegaan
Dutje van 6 uurquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan word je midden in de nacht wakker?
[..]![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dutje van 6 uur. Vier!@! wekkers gezet, maaar ik word na één uurtje echt niet wakker
.
nee inderdaad, heb die fout ook al een paar keer gemaaktquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kįn het wel, maar meestal durf ik het er niet op te gokken...
Bij mijn vorige baas ben ik ooit tijdens mijn pauze (thuis) in slaap gesukkeld.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee inderdaad, heb die fout ook al een paar keer gemaakt
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
kerst is voorbij en comedy central zendt de southpark paas-special uit
wat voor ritje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:49 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Ik heb zometeen nog een ritje. Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn of niet.
Met mensen, taxi enzo. Maar ik had al een biertje willen drinken. Ik ben er wel weer een uur mee bezig.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:52 schreef trovey het volgende:
Zo ben via Google weer helemaal op de hoogte van nieuwste ontwikkelingen betreffende verhoogde schildklierwerking bij katten en ben er ook achter gekomen dat 1 bepaling van het bloed wel een een misser kan geven....kan ik mooi even bespreken met de dierenarts als ik daar morgen langsmoet....moet toch een verklaring voor de extreme evrmagering te vinden zijn van kater Palle...dat nierfalen verklaart het niet zo sterk....enfin heb ik weer wat te doen met de beestjes...ga nu een tukje doen....over 8 uur word ik weer elders verwacht...FOK ze nog vannacht en alvast
voor de ochtendploeg
Ik was even naar bed, maar ik ben er weer uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:57 schreef Strega het volgende:
Ik moet zeggen, tussen 20.00 en nu is het hier weer hard gegaan!
Als Elies nog niet naar bed isHa lieverd, beetje fijne dagen gehad ook?
*Meldquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:54 schreef DeZwabber het volgende:
oh er is nog leven joh
ik dacht ik wacht wel tot JJH terug was ofzo
Kut.....quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:28 schreef DeZwabber het volgende:
ghehehe![]()
*kloink*
*tikt met bodem van flesje op het flesje van JJH*
Net wakker? Hoe moet ik dat zien voor vandaag?quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goeeeeeeedemorgen.
Jullie zijn er nog.![]()
Nu ga ik douchen.
Net wakker door wekker.quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:34 schreef JJH het volgende:
Ne
[..]
Net wakker? Hoe moet ik dat zien voor vandaag?
ze is net wakker nuquote:Op dinsdag 29 december 2009 03:34 schreef JJH het volgende:
Ne
[..]
Net wakker? Hoe moet ik dat zien voor vandaag?
Who needs a biorythm!quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Net wakker door wekker.
Om te gaan werken.
Ik zat als een soort van op hol geslagen ja-knikker achter dat ding.quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:51 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben er ook niet echt geweldig in, het is teveel tegelijkertijd
animal!quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat als een soort van op hol geslagen ja-knikker achter dat ding.
Ja,quote:
oh ik let ook niet altijd even goed op hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 04:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja,
nog erger.
Sorry voor de trge reacties af en toe, ik zit ook nog Deadliest Catch te kijken.
Ze zijn voorlopig uitgevist.quote:Op dinsdag 29 december 2009 04:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik let ook niet altijd even goed op hoor
Soms vind ik het leuk om te kijken nu is er trouwens eerst wat anders.quote:Op dinsdag 29 december 2009 04:44 schreef DeZwabber het volgende:
oh god, ik weet echt niet wat ik van die mensen moet vinden![]()
aan de ene kant vind ik ze geweldig![]()
maar het zijn tegelijkertijd ook een stel kneuzen zeg
ok het naar bed gaan is niet geluktquote:Op dinsdag 29 december 2009 06:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nog even vanaf werk zwaai.
Verder geen tijd meer, dus tot later deze middag.
En Zwabbermans, als je dit nog leest, succes vandaag!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:27 schreef MrSubtle het volgende:
Godverik zoek momenteel hotels in Beijing... blijkt dat een beetje fatsoenlijk 4 of 5 sterren hotel pas beschikbaar is vanaf zo'n 15 euro per nacht ... geld groeit me niet op m'n rug hoor
![]()
No gesleep , hondenbuggy kan 25 kilo dragenquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:20 schreef Ml-etje het volgende:mogge
![]()
![]()
Succes met de sleep vandaag oh-oh, vind het echt superlief van je
15 euro is toch weinig (misschien voor daar niet) ik zou op meer gerekend hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:27 schreef MrSubtle het volgende:
Godverik zoek momenteel hotels in Beijing... blijkt dat een beetje fatsoenlijk 4 of 5 sterren hotel pas beschikbaar is vanaf zo'n 15 euro per nacht ... geld groeit me niet op m'n rug hoor
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
15 euro is toch weinig (misschien voor daar niet) ik zou op meer gerekend hebben
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Drama!
Mogge allemaal![]()
Ik heb de hondenbuggy maar meegenomen, ik had nachtmerries , ik zag mezelf met kilooooooooos Lush door de straten van Mestreech sjouwen
No way, Chico kan daar heus wel tussen zitten, tussen al die Lushquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]die zijn ons niet dankbaar straks, ze hebben de buggy bij maar moeten wel lopen
Ik twijfeldequote:Op dinsdag 29 december 2009 08:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MrSubtle, voortaan zichtbaar de sarcasm mode aanzetten
![]()
We zijn allemaaaaaaaaaaal net wakker, dus die smoes gaat niet op snoesquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik twijfeldemaar ben ook net wakker.
Chico duizend luchtjesquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No way, Chico kan daar heus wel tussen zitten, tussen al die Lush
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
15 euro is toch weinig (misschien voor daar niet) ik zou op meer gerekend hebben
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We zijn allemaaaaaaaaaaal net wakker, dus die smoes gaat niet op snoes
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja joh... in een normaal land begint een 5 sterren kamer vanaf minimaal 150 euro per nacht, en dat is dan al een heel scherpe prijs
.
Wat denk jij oh-oh, is dit trendy genoeg voor mij?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kreeg net nog een bestelling per pm, tis maar goed dat ik de buggy mee hebquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:36 schreef Ml-etje het volgende:bye fijne dag allemaal!! Succes oh-oh
Boek maar een ticketquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Mr ik wil meeeeeeeee![]()
Top 100 van maandag 28 december 2009
019. 183 Greys
020. 182 oh-oh
035. 137 MrSubtle
045. 110 tombolafan
054. 101 Cat22
056. 099 Ingetje79
058. 097 ElisaB
060. 096 trovey
071. 085 DeZwabber
071. 085 Harajuku.
089. 074 Qwea
Oh Greys, look at us![]()
Oh ik zou ook voor heerlijk luxe gaan nu hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Boek maar een ticket. Wel slecht, ik doordat alles zo goedkoop is ben ik automatisch geneigd het meest luxe en dure hotel te kiezen... in plaats van dat ik nou sensible ben en voor 10 euro wat boek ga ik straks gewoon toch 80 euro per nacht uitgeven omdat het dan mooier is
... fail!
Ooh wat staan wij knus in de top 3
In Kuala Lumpur en India heb ik ook gewoon de aller duurste hotels gekozen, gewoon omdat het kon. Dan heb je het over iets van max 120 euro per nacht, en dan heb je ongekende luxe. De hele dag toevoer van vers fruit en bonbons, eigen butler service, en meer van die shit... briljant voor dat geldquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zou ook voor heerlijk luxe gaan nu hoor.
Ja zo deden wij Bali en Thailand ook, bijna 10 jaar geleden, nu is dat ook al gewoon duurquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
In Kuala Lumpur en India heb ik ook gewoon de aller duurste hotels gekozen, gewoon omdat het kon. Dan heb je het over iets van max 120 euro per nacht, en dan heb je ongekende luxe. De hele dag toevoer van vers fruit en bonbons, eigen butler service, en meer van die shit... briljant voor dat geld
Ik wil ook slapenquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes vandaag oh oh...
Ze zien je daar weer aankomen!![]()
Mijn hemel, ik wil weer op bed
Ja die landen worden ook slimmer helaasquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zo deden wij Bali en Thailand ook, bijna 10 jaar geleden, nu is dat ook al gewoon duur
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja die landen worden ook slimmer helaas
In india werden ze ook al "slim", met speciale tarieven voor toeristen en voor lokale bevolking. Zo betaalde lokale bevolking 2 euro-ct om een tempel in te mogen, en wij moesten 20 ct betalen![]()
...
quote:
Sterktequote:Op dinsdag 29 december 2009 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es aan de jaarafsluiting beginnen, dan is het ook eerder pauze he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |