animal!quote:Op dinsdag 29 december 2009 03:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat als een soort van op hol geslagen ja-knikker achter dat ding.
Ja,quote:
oh ik let ook niet altijd even goed op hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 04:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja,
nog erger.
Sorry voor de trge reacties af en toe, ik zit ook nog Deadliest Catch te kijken.
Ze zijn voorlopig uitgevist.quote:Op dinsdag 29 december 2009 04:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh ik let ook niet altijd even goed op hoor
Soms vind ik het leuk om te kijken nu is er trouwens eerst wat anders.quote:Op dinsdag 29 december 2009 04:44 schreef DeZwabber het volgende:
oh god, ik weet echt niet wat ik van die mensen moet vinden![]()
aan de ene kant vind ik ze geweldig![]()
maar het zijn tegelijkertijd ook een stel kneuzen zeg
ok het naar bed gaan is niet geluktquote:Op dinsdag 29 december 2009 06:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nog even vanaf werk zwaai.
Verder geen tijd meer, dus tot later deze middag.
En Zwabbermans, als je dit nog leest, succes vandaag!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:27 schreef MrSubtle het volgende:
Godverik zoek momenteel hotels in Beijing... blijkt dat een beetje fatsoenlijk 4 of 5 sterren hotel pas beschikbaar is vanaf zo'n 15 euro per nacht ... geld groeit me niet op m'n rug hoor
![]()
No gesleep , hondenbuggy kan 25 kilo dragenquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:20 schreef Ml-etje het volgende:mogge
![]()
![]()
Succes met de sleep vandaag oh-oh, vind het echt superlief van je
15 euro is toch weinig (misschien voor daar niet) ik zou op meer gerekend hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:27 schreef MrSubtle het volgende:
Godverik zoek momenteel hotels in Beijing... blijkt dat een beetje fatsoenlijk 4 of 5 sterren hotel pas beschikbaar is vanaf zo'n 15 euro per nacht ... geld groeit me niet op m'n rug hoor
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
15 euro is toch weinig (misschien voor daar niet) ik zou op meer gerekend hebben
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Drama!
Mogge allemaal![]()
Ik heb de hondenbuggy maar meegenomen, ik had nachtmerries , ik zag mezelf met kilooooooooos Lush door de straten van Mestreech sjouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |