quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Ha Trovey, just the girl I wanted.
Stel je het op prijs als als ik ff homeo'kruiden technischer wijs iets ga zoeken om Palle te helpen/ondersteunen bij z'n nieren? Zo ja, pm me ff met al z'n symptomen dan ga ik zoeken in m'n dikke boeken. (Ben gedliplomeerd hoor) Als ik dan iets kan vinden wat hem hem een beetje helpt kan ik het je sturen.
nachttempo is ingegaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:59 schreef Strega het volgende:
Wat is dit nu?
Talking to myself? Ik ben toch geen Tony Soprano?
Och lieverd, ik bedoelde ook niet al la minutequote:Op dinsdag 29 december 2009 01:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Is prima...vind je het erg als ik me er morgenavond even in verdiep....moet op tijd naar bedje toe want morgen op tijd weer op en ben het grootste deel van de dag weg en had nu kennis beloofd om nog even zijn harde schijf na te kijken,,,is nu gebeurt maar moet nu de kast helemaal weer inpakken(tja die electrakabel altijd
)....ga ik morgen even Palle zijn verschijnslen verzamelen met een helder hoofd zodat ik niets vergeet...want ik weet dat dat nogal nauwkeurig gedaan moet worden met homeopathie (ben eerder met een andere kat bij een homeopatisch dierenarts geweest vandaar) . PM je dan even OK? Alvast bedankt voor de moeite die je wilt nemen
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Och lieverd, ik bedoelde ook niet al la minute![]()
Maar, ik weet uit ervaring dat je dat soort dingen altijd een beetje voorzichtig moet vragen , soms hebben mensen het liever niet o.i.d.
Wij gaan hier nu ook naar het bedje, jij veel sterkte met die harde schijf problemen.
Maar goed, dat kan Pagan dan weer!
Trusten!
Hoe laat was laat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
jazeker, anders hadden we het echt niet zo laat gemaakt
nou, het eerste plan was om met de trein naar huis te gaan, maar omdat de laatste trein vrij vroeg ging hebben we het wat later gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:26 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is wat er gebeurd als ik Inge nadoen met een dutje.
Dan word je midden in de nacht wakker?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:26 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is wat er gebeurd als ik Inge nadoen met een dutje.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, het eerste plan was om met de trein naar huis te gaan, maar omdat de laatste trein vrij vroeg ging hebben we het wat later gemaakt![]()
ben met de trein van 07:39 naar huis gegaan
Dutje van 6 uurquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan word je midden in de nacht wakker?
[..]![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dutje van 6 uur. Vier!@! wekkers gezet, maaar ik word na één uurtje echt niet wakker
.
nee inderdaad, heb die fout ook al een paar keer gemaaktquote:Op dinsdag 29 december 2009 01:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kán het wel, maar meestal durf ik het er niet op te gokken...
Bij mijn vorige baas ben ik ooit tijdens mijn pauze (thuis) in slaap gesukkeld.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee inderdaad, heb die fout ook al een paar keer gemaakt
quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:47 schreef DeZwabber het volgende:
kerst is voorbij en comedy central zendt de southpark paas-special uit
wat voor ritje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:49 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Ik heb zometeen nog een ritje. Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |