Ja ik ook. Vreeeeselijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zou me daar zwaar ongemakkelijk bij voelen bij die onderdanige types die dan voor je willen rennen.
Brrrrrr.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:37 schreef MrSubtle het volgende:
Geboekthier hou ik het wel een paar nachtjes uit denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een kitschquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:37 schreef MrSubtle het volgende:
Geboekthier hou ik het wel een paar nachtjes uit denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben dól op luxe en bubbels in een glas en bubbels in een bad en overvloedigheid enzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wat super
![]()
Maar wat Greys zegt ik voel me daar ook ongemakkelijk bij
quote:
Kom maar halen ik heb voor drie kilo ( =150 oliebollenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
Nee, net 3 bakken koffie weggewerkt...ik ben der weer heur![]()
Ik wil ook wel een oliebol
Dat mag ook wel voor die prijsquote:
Super, want de onderste twee had ik ook voor Ing uitgezocht (en die zeep hequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:39 schreef MrSubtle het volgende:
Oh en ik krijg dit van Cat voor mijn vriendinnetje:
Karma Bubble Bar Slice (bad)
Sex Bomb (bruisbal, bad)
Sweetie Pie jelly (douche)
Miranda zeep
Greys, geef eens een rapportcijfer?
ik zie zo al drie dingen die de dames graag gebruiken hierquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:39 schreef MrSubtle het volgende:
Oh en ik krijg dit van Cat voor mijn vriendinnetje:
Karma Bubble Bar Slice (bad)
Sex Bomb (bruisbal, bad)
Sweetie Pie jelly (douche)
Miranda zeep
Greys, geef eens een rapportcijfer?
Precies, duidelijk nieuw geldquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ja he? Bah, die marmer-fineer allemaal
Jeetje ik dacht al wat gaat ze doen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kom maar halen ik heb voor drie kilo ( =150 oliebollen) deeg.
Ik dacht dat het NYC was, maar daar slaap je nog niet in Central Park voor dat geldquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat mag ook wel voor die prijs39 euro per nacht... voor een hotel in hartje centrum
uitzuigers zijn 't
Ik mag ze nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja fijn is dat , nu heb ik ook zin in oliebollen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dól op luxe en bubbels in een glas en bubbels in een bad en overvloedigheid enzo
Maar niet als er dan steeds mensen voor je klaar staanLaat me met rust dan ook enzo
M'n ouders gaan morgen zelf los, van die heerlijke vette bollen, maar waaaaag het es om dat te zeggenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Gezellig Nies, dat je ze zelf gaat bakkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heb je twee uur de tijd om in de rij te staan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig Nies, dat je ze zelf gaat bakken
Dat deed mijn moesje ook altijd en dan mochten wij ze keren![]()
Heb gister 6 oliebollen bij de bakker hier in het durp gekocht en ik zal overmorgen eens die kraam in Rotterdam gaan zoeken die voor het 7e jaar de Oliebollentest heeft gewonnen. Oeh en ik at er een tijdje geleden eentje met stoofpeertjesvulling. Whaaaaa!
Ik heb wel meer uur de tijd, ik heb vakantiequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je twee uur de tijd om in de rij te staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |