Douche zequote:
Digitaal, maar heb zeker weten m'n PC al meerdere keren geformatteerd en herinstalleert ná die aangifte, dus daar staat niets meer op. Maar ff in de papieren zoeken danquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:11 schreef MrSubtle het volgende:
Woeiiiii... een van de bedrijven waar ik aandelen in heb ging de laatste tijd niet zo lekker. Krijgen ze nu vlak voor kerst een mega order van de KNVB voor ontwikkeling van een nieuw product. Aandeel schiet omhoog dus
Irritant trouwens LL... doe je digitaal aangifte, of nog op papier?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Vanavond naar:
[ afbeelding ]
Lijkt me een kutfilm, maar ach, ik word meegenomen dus ja
Avatar 3D, het zal wel, ik was allang blij dat ik NIET naar:quote:
werd meegesleept.quote:Komt een vrouw bij de dokter![]()
Ik zie het al we zijn niet de enige maar het scheelt ons we hebben in het najaar de diagnose van de jongens gekregen dus hoppa nog een aftrekpost waarschijnlijk........quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Digitaal, maar heb zeker weten m'n PC al meerdere keren geformatteerd en herinstalleert ná die aangifte, dus daar staat niets meer op. Maar ff in de papieren zoeken dan
Ing, ze willen die kater geloof ik echt graag ophalen dit weekend, ze vinden het zo zieligquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziet er euhm...apart uit Ll![]()
Ik ga morgen naar Komt een vrouw bij de dokter![]()
En nu eerst
Morguh....bespreken we nog wel even....en ben weer wegquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:05 schreef nieslief het volgende:
@ Trovey: ik meen dat jij zei dat je op zoek was naar een buggy. Ik heb er hier twee staan waar ik niks mee kan als je ze wil dan mag je ze zo hebben. Kijken we via PM wel hoe en wat en waar.
Dat mag hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ing, ze willen die kater geloof ik echt graag ophalen dit weekend, ze vinden het zo zielig
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat mag hoor![]()
Ik had pa gevraagd of ie met een smoes een foto van dat beestje wilde maken, want als ze hem niet willen vind ik dat weer zielig voor m'n tante![]()
Maar helaas, ma had alweer op lopen scheppen tegen tante dat Ingetje wel iemand wist en dan via het internet. Is het niet mooi, dat internet?
En dan met kerst lopen zwetsen dat Bea zooooo gelijk had in haar toespraak; altijd maar via dat internet en Haifs![]()
![]()
Ennieweej, vanavond krijg je Poezz
Niet vanuit Zuid-Holland helaas. Ik vertrek vanuit Noord-Brabant. Balen van je meneer!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoi![]()
Alles goed in de SC?
Is er nog ruimte in een auto vanuit Zuid-Holland naar DTH? Mijn meneer gaat zonder mij op wintersport en laat mij ook nog eens 10 dagen autoloos
Oh ik zou me daar zwaar ongemakkelijk bij voelen bij die onderdanige types die dan voor je willen rennen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
In Kuala Lumpur en India heb ik ook gewoon de aller duurste hotels gekozen, gewoon omdat het kon. Dan heb je het over iets van max 120 euro per nacht, en dan heb je ongekende luxe. De hele dag toevoer van vers fruit en bonbons, eigen butler service, en meer van die shit... briljant voor dat geld
Ja succes oh-oh met de Lush adventure!quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes vandaag oh oh...
Ze zien je daar weer aankomen!![]()
Mijn hemel, ik wil weer op bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |