1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Hoiquote:Op maandag 28 december 2009 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Navond![]()
MrS.leuke foto's van Marokko, in welke stad/steden ben je geweest?
Ik neem mn big shopper mee, no probsquote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten slaperds![]()
MI, vinden die buren poezz ook wel lief dan?![]()
oh oh, hoe ga je dat morgen doen met 8 tassen voor 4 personen en dan nog les chiens sans haar?
Sorry, maar ik ben echt niet meer wakker...Maar ik begrijp niet wat je bedoeldquote:Op maandag 28 december 2009 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Truste Enfermera!
Balen MrS, echt rot dat een dierenliefhebber dat nu weer moet hebben.
Ik zal mijn collega waarschuwen Bamba
Ow enne poezebeestje vandaag weer gezien..we laten haar maar daar, één van de andere buren let een beetje op d'r.
quote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Greys, nog een keer, ik vind de honden niet stom, ik vind de reden waarom en de manier waarop ze gefokt worden verwerpelijk, ik krijg nou eenmaal kromme tenen van broodfok
Nummer klopt en tevens tvp....nu even die harde schijf tot leven brengen.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
MrS., je verraadde net je naam in het vorige topic
quote:Op maandag 28 december 2009 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
Bamba!
kerstkaart!![]()
![]()
mijn vader "wie is bamba nou weer"
Ik zag het ook.quote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Aangepast, bedanktquote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb degene die hun adres ge pm'd hadden (met de natte dozen club etc) een kaartje gestuurdquote:Op maandag 28 december 2009 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Sturen jullie elkaar allemaal kerstkaarten?
ah ok, ik ben in mei in Rabat/Fez/Casablanca en Marrakech geweest, en in een dorpje in de bergen, geweldig landquote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi
Marrakech en een aantal dorpjes er omheen(was maar 5 dagen)
quote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten slaperds![]()
MI, vinden die buren poezz ook wel lief dan?![]()
oh oh, hoe ga je dat morgen doen met 8 tassen voor 4 personen en dan nog les chiens sans haar?
Ze doet daar wat ze wil en het is bij het nieuwe huis aan de dijk iets gevaarlijker voor poezel.quote:Op maandag 28 december 2009 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je haar niet wil laten 'verdwalen'? Ze lijkt jullie echt uit te zoeken.
nou ik heb eigenlijk geen adressen van mensen, maar ik had het mijne toen maar doorgespamd aan iedereen ergens lang geleden voor de nattendozen dingesquote:Op maandag 28 december 2009 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Sturen jullie elkaar allemaal kerstkaarten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Ik doe niet mee met de natte dozenclub iddquote:Op maandag 28 december 2009 23:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb degene die hun adres ge pm'd hadden (met de natte dozen club etc) een kaartje gestuurd. Maar jij hebt je adres niet gepm'd
quote:Op maandag 28 december 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
MrS kijk, dit is Bob, grote poedel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt een beer van een hond is dat, hij was daar pas 10 maandjes, en een stoer beest ook
Mijn collega heeft zo'n katquote:Op maandag 28 december 2009 23:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben echt niet meer wakker...Maar ik begrijp niet wat je bedoeld
Dan verschillen we daarin van mening. Uiteraard niet over het broodfokken, maar...quote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Greys, nog een keer, ik vind de honden niet stom, ik vind de reden waarom en de manier waarop ze gefokt worden verwerpelijk, ik krijg nou eenmaal kromme tenen van broodfok
quote:Op maandag 28 december 2009 23:13 schreef MrSubtle het volgende:
Foto van de tafel voor de geïnteresseerdenWauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mooi!!!
And so the lion fell in love with the lamb
Wat voor kat?quote:Op maandag 28 december 2009 23:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn collega heeft zo'n katen is nogal newbie wbt katten.
Foto van de tafel voor de geïnteresseerdenMooi maarehh 1800 euro is nog veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Boskat? Iig zo een voor allergische mensen.quote:
Nja, je bent duidelijk meer het 13 in een dozijn golden typetje dan hequote:
Foto van de tafel voor de geïnteresseerdenMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te strak naar mijn smaak, maar smaken verschillen!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ooohh!! Maar ik had het toch niet over boskatten?quote:Op maandag 28 december 2009 23:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Boskat? Iig zo een voor allergische mensen.
Ja vind ik ook hoorquote:Op maandag 28 december 2009 23:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi maarehh 1800 euro is nog veel
Die labradoodle vond je ook niets dan zeker?quote:
Trusten MIquote:
Ik denk dat ik dr mss net iets meer vanaf weet, ook qua inside info in de fokkerswereld en zoquote:Op maandag 28 december 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening. Uiteraard niet over het broodfokken, maar...
Ik vind de reden waarom ze gefokt worden wél goed.
En ik denk ook niet dat alle labradoodles over de hele wereld op een verwerpelijke manier gefokt worden.
Er zullen ook best fokkers zijn die het wel goed doen en goed bedoelen.
Maar daar hebben we het idd al eens over gehad
Moet kunnen, verschillende meningen.
De Obamaatjes hebben niet eens een labradoodlequote:Op maandag 28 december 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die labradoodle vond je ook niets dan zeker?
Ik zag um bij Oprah toen ze bij de Obamaatjes was, wat issie leukkkkkkkk!
Mijn tuin is totaal niet strak, en mijn huis ook niet, beiden ouderwets. De tafel, lounge-set en de serre heb ik strak gehouden als contrast, zorgt voor een stukje afwisseling.quote:Op maandag 28 december 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi
Te strak naar mijn smaak, maar smaken verschillen!
Nah ... zelfs al weet je er enorm veel vanaf, jij kunt toch niet dan meteen maar alle labradoodle fokkers ter wereld over één kam scheren?quote:Op maandag 28 december 2009 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dr mss net iets meer vanaf weet, ook qua inside info in de fokkerswereld en zo![]()
Veel en veel meer dan me lief is ieg![]()
Maar t maakt mij niet uit, al koop je dr 10
Zo noemden ze het zelf anders welquote:Op maandag 28 december 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De Obamaatjes hebben niet eens een labradoodle![]()
Die hebben een echte rashond
Die hebben toch geen labradoodle meen ik? Maar los daarvan, nee ook niet mijn soort hond ... helaasquote:Op maandag 28 december 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die labradoodle vond je ook niets dan zeker?
Ik zag um bij Oprah toen ze bij de Obamaatjes was, wat issie leukkkkkkkk!
Maar even ter info.quote:Op maandag 28 december 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nah ... zelfs al weet je er enorm veel vanaf, jij kunt toch niet dan meteen maar alle labradoodle fokkers ter wereld over één kam scheren?
Maar goed. Courgette
Altijd goed om te kijken voor het slapen gaanquote:Op maandag 28 december 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff Millionaire Matchmaker kijken
Hoog niveau entertainment!
Ik ook!quote:
Veel plezierquote:Op maandag 28 december 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff Millionaire Matchmaker kijken
Hoog niveau entertainment!
Foto van de tafel voor de geïnteresseerdenpfoef kek ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:
Ik heb 4 rashondjes met stamboomquote:Op maandag 28 december 2009 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook!
En een dure echte raskat; Bolle Brit!
En ze zijn me allemaal even lief![]()
En als tegenhanger voor de dure hebben we asielzoekerts; eerst Baloe en nu Tom en Luna
Slaap lekkerquote:
dit is toch wel materiaal voor in een sigquote:Op maandag 28 december 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
En laat je vanaaf Heer G. met rust en stop je nergens poep in?
Dat kan ik helaas niet belovenquote:Op maandag 28 december 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Altijd goed om te kijken voor het slapen gaan![]()
En laat je vanaaf Heer G. met rust en stop je nergens poep in?
Mijn pareltjes van uitspraken staan idd in meerdere sigsquote:Op maandag 28 december 2009 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit is toch wel materiaal voor in een sig
Ze gaan wel vaak over poep en andere feacale activiteiten he?quote:Op maandag 28 december 2009 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn pareltjes van uitspraken staan idd in meerdere sigs
Poepcake...oehoe!quote:Op maandag 28 december 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet beloven
Dat eerste bedoel ik, ik stop NOOIT ergens poep in
Behalve in de cake dan. Wil je een plakkie?
Tja...tis een gavequote:Op maandag 28 december 2009 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze gaan wel vaak over poep en andere feacale activiteiten he?
*jaloers is*quote:
Tja, you can't have it allquote:
quote:Doodles (ook wel droedels) zijn krabbels; willekeurige (vaak kleine) tekeningen die zonder vooraf vastgestelde bedoeling gemaakt worden. Veel doodles ontstaan tijdens lessen, vergaderingen of telefoongesprekken. Illustrator Arne van der Ree heeft zijn bedrijf naar het doodlen vernoemd omdat uit de spontane krabbels ook originele illustraties kunnen ontstaan. Op www.doodle.nl staan deze illustraties.
Nog een tip hoe ik het wel tevoorschijn zou kunnen toveren...en nee ik ga er geen ander besturingssysteem op zetten....heb explorer lite 2 al geprobeert met als resultaat ook een lege schijf....zijn nogal belangrijke gegevens voor die persoon....als ze er tenminste opstaan en hij zich niet heeft vergistquote:
nee eigenlijk geen idee, heb het zelf nog nooit gehad, dus nooit hoeven doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog een tip hoe ik het wel tevoorschijn zou kunnen toveren...en nee ik ga er geen ander besturingssysteem op zetten....heb explorer lite 2 al geprobeert met als resultaat ook een lege schijf....zijn nogal belangrijke gegevens voor die persoon....als ze er tenminste opstaan en hij zich niet heeft vergist
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee eigenlijk geen idee, heb het zelf nog nooit gehad, dus nooit hoeven doen
Mijn schoonzusje is dus echt zo iemand die nu een labradoodle wil.quote:Op maandag 28 december 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De Obamaatjes hebben niet eens een labradoodle![]()
Die hebben een echte rashond
Och lieve Ingetje, ik dacht dat je de hele week vakansieee had, maar je mag morgen alweer aan de bak!quote:
Nee hoor alhoewel het niet te lang meer gaat duren....morgen om 10.00 uur ergens zijn dus op tijd op en in de benen. Nu aan het klungelen met externe harde schijvenquote:
Ha Trovey, just the girl I wanted.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:01 schreef trovey het volgende:
Heb ik eindelijk de harde schijf aan de praat van die kennis....staat er niets op (althans niet volgens Windows)
Hé lieve Zwabquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |