Altijd goed om te kijken voor het slapen gaanquote:Op maandag 28 december 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff Millionaire Matchmaker kijken
Hoog niveau entertainment!
Ik ook!quote:
Veel plezierquote:Op maandag 28 december 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff Millionaire Matchmaker kijken
Hoog niveau entertainment!
quote:Op maandag 28 december 2009 23:13 schreef MrSubtle het volgende:
Foto van de tafel voor de geïnteresseerdenpfoef kek ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:
Ik heb 4 rashondjes met stamboomquote:Op maandag 28 december 2009 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook!
En een dure echte raskat; Bolle Brit!
En ze zijn me allemaal even lief![]()
En als tegenhanger voor de dure hebben we asielzoekerts; eerst Baloe en nu Tom en Luna
Slaap lekkerquote:
dit is toch wel materiaal voor in een sigquote:Op maandag 28 december 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
En laat je vanaaf Heer G. met rust en stop je nergens poep in?
Dat kan ik helaas niet belovenquote:Op maandag 28 december 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Altijd goed om te kijken voor het slapen gaan![]()
En laat je vanaaf Heer G. met rust en stop je nergens poep in?
Mijn pareltjes van uitspraken staan idd in meerdere sigsquote:Op maandag 28 december 2009 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit is toch wel materiaal voor in een sig
Ze gaan wel vaak over poep en andere feacale activiteiten he?quote:Op maandag 28 december 2009 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn pareltjes van uitspraken staan idd in meerdere sigs
Poepcake...oehoe!quote:Op maandag 28 december 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet beloven
Dat eerste bedoel ik, ik stop NOOIT ergens poep in
Behalve in de cake dan. Wil je een plakkie?
Tja...tis een gavequote:Op maandag 28 december 2009 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze gaan wel vaak over poep en andere feacale activiteiten he?
*jaloers is*quote:
Tja, you can't have it allquote:
quote:Doodles (ook wel droedels) zijn krabbels; willekeurige (vaak kleine) tekeningen die zonder vooraf vastgestelde bedoeling gemaakt worden. Veel doodles ontstaan tijdens lessen, vergaderingen of telefoongesprekken. Illustrator Arne van der Ree heeft zijn bedrijf naar het doodlen vernoemd omdat uit de spontane krabbels ook originele illustraties kunnen ontstaan. Op www.doodle.nl staan deze illustraties.
Nog een tip hoe ik het wel tevoorschijn zou kunnen toveren...en nee ik ga er geen ander besturingssysteem op zetten....heb explorer lite 2 al geprobeert met als resultaat ook een lege schijf....zijn nogal belangrijke gegevens voor die persoon....als ze er tenminste opstaan en hij zich niet heeft vergistquote:
nee eigenlijk geen idee, heb het zelf nog nooit gehad, dus nooit hoeven doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog een tip hoe ik het wel tevoorschijn zou kunnen toveren...en nee ik ga er geen ander besturingssysteem op zetten....heb explorer lite 2 al geprobeert met als resultaat ook een lege schijf....zijn nogal belangrijke gegevens voor die persoon....als ze er tenminste opstaan en hij zich niet heeft vergist
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee eigenlijk geen idee, heb het zelf nog nooit gehad, dus nooit hoeven doen
Mijn schoonzusje is dus echt zo iemand die nu een labradoodle wil.quote:Op maandag 28 december 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De Obamaatjes hebben niet eens een labradoodle![]()
Die hebben een echte rashond
Och lieve Ingetje, ik dacht dat je de hele week vakansieee had, maar je mag morgen alweer aan de bak!quote:
Nee hoor alhoewel het niet te lang meer gaat duren....morgen om 10.00 uur ergens zijn dus op tijd op en in de benen. Nu aan het klungelen met externe harde schijvenquote:
Ha Trovey, just the girl I wanted.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:01 schreef trovey het volgende:
Heb ik eindelijk de harde schijf aan de praat van die kennis....staat er niets op (althans niet volgens Windows)
Hé lieve Zwabquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |