Ook tunnels, kan ie aan de zijkanten in z'n neus peuteren.quote:Op maandag 28 december 2009 09:02 schreef -moppie- het volgende:
WTF heeft hij in zn neus zitten.
Het mooiste vind ik nog dat brilletje dat op zijn neus staat dat maakt het helemaal weirdquote:
Hij kan niet meer neuspeuteren, want die ring zit in de weg, dus heeft hij die dingen voor in z'n oren ook maar in z'n neus laten zetten zodat het toch kan!quote:
30quote:
Waarom? Serieuze vraag, wil je ergens bij horen, vind je het écht mooi, is het een modedingetje, wil je angstaanjagend gevonden worden, je onzekerheid verbergen?quote:
Damn, girl.quote:Op maandag 28 december 2009 11:17 schreef Lano het volgende:
![]()
[..]
Waarom? Serieuze vraag, wil je ergens bij horen, vind je het écht mooi, is het een modedingetje, wil je angstaanjagend gevonden worden, je onzekerheid verbergen?
Ik ben 3 jaar geleden begonnen met het oprekkenquote:Op maandag 28 december 2009 11:17 schreef Lano het volgende:![]()
[..]
Waarom? Serieuze vraag, wil je ergens bij horen, vind je het écht mooi, is het een modedingetje, wil je angstaanjagend gevonden worden, je onzekerheid verbergen?
lol nee wtfquote:Op maandag 28 december 2009 12:23 schreef Co-pilot het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht (gedeeltelijk) ongegrond
Bij hem staat het sexy!
Travis.quote:Op maandag 28 december 2009 12:23 schreef Co-pilot het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht (gedeeltelijk) ongegrond
Bij hem staat het sexy!
boxjesquote:
tuurlijk wel, je kunt zelfs je tong erdoor heen stekenquote:Op maandag 28 december 2009 12:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik zou et jammer vinden als mn smatje dat heeft want dan kan ik niet meer aan dr oorlellen sabbelen
Zo zie je maar weer, als je een lekkere meid bent kom je overal mee wegquote:
Mmmm jammiequote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tuurlijk wel, je kunt zelfs je tong erdoor heen steken
Dat staat gewoon schattig bij haar!quote:
misschien kun je met je toch het gat ook nog wat oprekkenquote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mmmm jammieLekker dood littekenweefsel likken
schattig, laat me niet lachen.quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Countess het volgende:
[..]
Dat staat gewoon schattig bij haar!
Is heel wat anders dan een manwijf of een lelijke emo-vent met gaten.
Dat doe ik uiteraard met mn schwanschquote:Op maandag 28 december 2009 12:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
misschien kun je met je toch het gat ook nog wat oprekken![]()
dan is heel die oorlel toch meteen uitgescheurd.quote:Op maandag 28 december 2009 12:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat doe ik uiteraard met mn schwansch
Zo groot is mijnes ook niet hoor hihi ik heb maar 4 cm :$quote:Op maandag 28 december 2009 12:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan is heel die oorlel toch meteen uitgescheurd.
maar die past dus niet in de 30mm (of heel eventjes maar)quote:Op maandag 28 december 2009 13:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zo groot is mijnes ook niet hoor hihi ik heb maar 4 cm :$
Schattigggquote:Op maandag 28 december 2009 13:46 schreef MissSpooky het volgende:
Ik vind 't gaaf.Ik zit zelf op 2 mm, inimini stretch.
Ja best welquote:Op maandag 28 december 2009 13:55 schreef MissSpooky het volgende:
Hehe't Plan is tot 10 mm, maar ze zeggen dat het behoorlijk verslavend is, dus ik zie wel.
yupquote:Op maandag 28 december 2009 14:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik weet niet zo heel veel van dat stretchen maar je begint toch met een piercing van 1mm ofzo en dan doe je er toch telkens een grotere staaf/ring in?
Fishmaulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
What the..?!quote:
Nee.quote:Op maandag 28 december 2009 18:51 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
What the..?!
Dat je je prettiger voelt als je je haakneus hebt laten fixen, a la. Maar hoe kun je je in vredesnaam "prettiger" voelen bij grote oorlellen? Je vond je oortjes steeds maar zo klein?![]()
Ik heb nog geen foto van je gezien, maar ik weet nu al dat ik je niet zou doenquote:Op maandag 28 december 2009 19:24 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet niet hoe ik dat kan uitleggen![]()
Ik heb het nu 3 jaar en als ik ze eruit haal voel ik me '' naakt ''
Dus als ik ze erin hou voel ik me prettiger
snap je?
Ja, als je zelfverminking gewend bent en ineens weer normaal doet gaat dat niet werken. Zelfverminking is een groot woord btw, maar ik weet ff niets anders op het stelselmatig vergroten van oorgaten tot belachelijke grote gaten.quote:Op maandag 28 december 2009 19:24 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet niet hoe ik dat kan uitleggen![]()
Ik heb het nu 3 jaar en als ik ze eruit haal voel ik me '' naakt ''
Dus als ik ze erin hou voel ik me prettiger
snap je?
Zelfverminking vesta ik als zelfpijniging.quote:Op maandag 28 december 2009 19:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, als je zelfverminking gewend bent en ineens weer normaal doet gaat dat niet werken. Zelfverminking is een groot woord btw, maar ik weet ff niets anders op het stelselmatig vergroten van oorgaten tot belachelijke grote gaten.
Alsof ik zou willen dat jij me zou doenquote:Ik heb nog geen foto van je gezien, maar ik weet nu al dat ik je niet zou doen
weet jij veel, je weet niks van mijn uiterlijk. beetje ongegrond dusquote:Op maandag 28 december 2009 19:30 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zelfverminking vesta ik als zelfpijniging.
Snijden jezelf branden etc etc. En ik doe het niet voor '' pijn'' want zowiezo voel je er niks van
En ik heb geen belachelijk grote gaten dat vind ik zelf ook niet mooi![]()
[..]
Alsof ik zou willen dat jij me zou doen
Ik zei zelf al dat ik geen ander beter woord wist. Maar als je uberhaupt die dingen gebruikt heb je al grotere gaten dan normaal is en ik vind het echt niks. straks komt iemand nog op het idee die dingen in de wangen te plaatsen of erger.quote:Op maandag 28 december 2009 19:30 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zelfverminking vesta ik als zelfpijniging.
Snijden jezelf branden etc etc. En ik doe het niet voor '' pijn'' want zowiezo voel je er niks van
En ik heb geen belachelijk grote gaten dat vind ik zelf ook niet mooi![]()
[..]
Alsof ik zou willen dat jij me zou doen
Jij weet ook niks van mijn uiterlijk.quote:Op maandag 28 december 2009 19:34 schreef fapdrol het volgende:
[..]
weet jij veel, je weet niks van mijn uiterlijk. beetje ongegrond dus
Ja ik ken er zat die dat op andere plaatsten doen. En dat zal ik ook nooit begrijpen dus ik snap wel waar je vandaan komtquote:Op maandag 28 december 2009 19:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zei zelf al dat ik geen ander beter woord wist. Maar als je uberhaupt die dingen gebruikt heb je al grotere gaten dan normaal is en ik vind het echt niks. straks komt iemand nog op het idee die dingen in de wangen te plaatsen of erger.
Eruit halenquote:Op maandag 28 december 2009 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
GaaTJES? Zeg maar gerust gaten, of nee kraters. Gaatjes krijg je alleen bij normale oorbellen.
Ik heb ooit een wenkbrauwpiercing gehad, dit omdat ik wist als ik het ooit beu zou zijn ik het ongedaan kon maken. Hoe ga jij de kraters in je oren ongedaan maken als je ze ooit zat bent?
Wil je aub niet het woordje kut gebruiken, het is verwarrend voor mij omdat we hier over hele andere soort gaten pratenquote:Op maandag 28 december 2009 19:39 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja ik ken er zat die dat op andere plaatsten doen. En dat zal ik ook nooit begrijpen dus ik snap wel waar je vandaan komt![]()
En dat is alleen maar goed![]()
want als we allemaal hetzelfde zouden zijn was er ook geen kut aan
quote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wil je aub niet het woordje kut gebruiken, het is verwarrend voor mij omdat we hier over hele andere soort gaten praten
Op een afbeelding vlak boven jouw postjes zag ik een blond meisje met die dingen in haar oor, het lijken mij zo een 1 cm ronde gaten. Die gozer die ik in de tram zag paar weken geleden had fiks grotere gaten, zo een 2 cm denk ik. Groeit dat echt helemaal dicht? Hoe de neuk kan dat nou?quote:Op maandag 28 december 2009 19:40 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Eruit halen
en dan groeit het weer dicht
maar hou nog een klein gaatje over ter grote van 1.8 mm iets groter dan een navelpiercing
dat is voor mij genoeg om te concluderen dat ik je niet zou doen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:37 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jij weet ook niks van mijn uiterlijk.
Behalve dat ik 2 gaatjes in mn oren heb
quote:Op maandag 28 december 2009 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
GaaTJES? Zeg maar gerust gaten, of nee kraters. Gaatjes krijg je alleen bij normale oorbellen.
Ik heb ooit een wenkbrauwpiercing gehad, dit omdat ik wist als ik het ooit beu zou zijn ik het ongedaan kon maken. Hoe ga jij de kraters in je oren ongedaan maken als je ze ooit zat bent?
Als je ze eruit haalt krimpt je huid weer terugquote:Op maandag 28 december 2009 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Op een afbeelding vlak boven jouw postjes zag ik een blond meisje met die dingen in haar oor, het lijken mij zo een 1 cm ronde gaten. Die gozer die ik in de tram zag paar weken geleden had fiks grotere gaten, zo een 2 cm denk ik. Groeit dat echt helemaal dicht? Hoe de neuk kan dat nou?
Not at allquote:Op maandag 28 december 2009 19:45 schreef fapdrol het volgende:
[..]
hahaha Kraters, dan denk ik aan de inslag van een atoombom of zo. Zo erg zal het wel niet zijn? Of wel, Pixie?
Nee 2.8 cmquote:Op maandag 28 december 2009 19:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zijn ze zo groot? Lijkt me ruim 1 cm? [ afbeelding ]
na ja, ik vind het maar niks. Hoor je veel posi reacties of juist nega reacties over je kraters ehmm.... shotgungaten in je oren?quote:Op maandag 28 december 2009 19:47 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Als je ze eruit haalt krimpt je huid weer terug
Dus hoe langer je ze eruit haalt
Hoe kleiner het word
Behalve als je ze extreem groot heb dan moet je het met chirurgie laten doen. Maar ik zit nog op de maat dat ze vanzelf dicht kunnen groeien
quote:
Ja hij is engquote:Dat is eng.![]()
Waarom nemen mensen tattoo'squote:Op maandag 28 december 2009 20:00 schreef fapdrol het volgende:
maar WAAROM? WAT is er zo mooi aan?
En ik kan me er ook niets bij voorstellen dat het "prettig" aanvoelt.
Je lijkt mij verder een normaal vrouwtje maar allejezus, ik vind het echt maar niks. Weet je zeker dat je dat prettige gevoel dat je zoekt niet met de verkeerde gat aan het doen bent (het oprekken en uitwonen enzo?)quote:Op maandag 28 december 2009 19:58 schreef Pixie. het volgende:
Veel positief
Maar mensen kennen mij niet anders die hier wonen als het meisje met de '' kraters'' in dr oren
En ook wel negatief maar meer positief![]()
En veel vragen altijd maar dat maakt me ook weinig uit
En je heb er stretchers voor dat zijn staafjes van dun naar dik die je langzaam door je oor haalt
Of siliconen tunnels daar doe ik het mee. Buigbare tunnels die vanzelf oprekken in je oor
Krijg je wel eens positieve reacties dan?quote:Op maandag 28 december 2009 20:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Waarom nemen mensen tattoo's
waarom nemen mensen een navelpiercing
Iedereen heeft een eigen smaak & iedereen heeft zn eigen opvatting over wat mooi is en wat niet
hahaha nee het is het goeie gatquote:Op maandag 28 december 2009 20:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je lijkt mij verder een normaal vrouwtje maar allejezus, ik vind het echt maar niks. Weet je zeker dat je dat prettige gevoel dat je zoekt niet met de verkeerde gat aan het doen bent (het oprekken en uitwonen enzo?)
Nou, ik hoop voor je als je het ooit ongedaan wilt maken dat het ook goed gaat. Succes meid.
quote:Op maandag 28 december 2009 20:10 schreef fapdrol het volgende:
[..]
Krijg je wel eens positieve reacties dan?
quote:Veel positief
Maar mensen kennen mij niet anders die hier wonen als het meisje met de '' kraters '' in dr oren
En ook wel negatief maar meer positief
En veel vragen altijd maar dat maakt me ook weinig uit
omg, zonde!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 19:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zijn ze zo groot? Lijkt me ruim 1 cm? [ afbeelding ]
Alleen als haar haar over haar oren valt en anders een zak over haar hoofd.quote:Op maandag 28 december 2009 21:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
omg, zonde!!!!
nog steeds neukbaar btw.
Gewoon voorover en in d'r reet neuken, dan hoef je die hele kop niet te zien. Daarom heb ik na een avond uit ook liever een lelijk wijf met een super figuur dan andersomquote:Op maandag 28 december 2009 22:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen als haar haar over haar oren valt en anders een zak over haar hoofd.
PIXS!quote:Op maandag 28 december 2009 20:12 schreef Pixie. het volgende:
[..]
hahaha nee het is het goeie gat![]()
En ik ben ook een heel normaal vrouwtje hoor![]()
Dankje gaat vast lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er inderdaad niet uit. Maar wel leuk om uit te lachen altijd.quote:Op maandag 28 december 2009 02:48 schreef fapdrol het volgende:
Klacht: Onderstaand soort oorbellen. Emo's willen weer aandacht. Echt tering lelijk gewoon:
[ http://img20.imageshack.us/img20/3653/dsc07737.jpg (copy/paste deze link) ]
Nee, ik vind dat zo ranzig dat ik haar gewoon niet meer zou doen. Krijg 'em niet meer omhoog dan.quote:
Puntige knieën iemand?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat zo ranzig dat ik haar gewoon niet meer zou doen. Krijg 'em niet meer omhoog dan.
Goh je hebt me door!quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:42 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
PIXS!Hahahah goeie garp man whaha einz einz!!!1!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit nu op 4 cm btw
LANG GELEDEN DIT TOPIC ZEG![]()
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Herkenbaarquote:
Wow 4cm is huuuuuge, ik wil tot 8mm gaan maar over die grootte twijfel ik zelfsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:45 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hahahah goeie garp man whaha einz einz!!!1!!
Zit nu op 4 cm btw
Toen ik begon wou ik tot de 10mmquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wow 4cm is huuuuuge, ik wil tot 8mm gaan maar over die grootte twijfel ik zelfs
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:48 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Toen ik begon wou ik tot de 10mm
maar ja dan zitten ze er een jaar in en zijn ze toch opeens wel klein
Heb je dan ook dat vieze knopenhaar?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:45 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hahahah goeie garp man whaha einz einz!!!1!!
Zit nu op 4 cm btw
quote:
Hahaha neequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:50 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Heb je dan ook dat vieze knopenhaar?
Oh dat is dan vies?quote:
Nee dat is het nietquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:59 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Oh dat is dan vies?
Een open wond in je oor (ja dat is het) die je open blijft houden met ringen, Die om de 2 dagen goed gewassen moet worden omdat het naar pus stinkt, dat is niet vies, maar knopenhaar wel?
Je hebt een gat in je oor gemaakt, door er dingen door heen te doen zal het niet dichtgroeien. (Tot je stopt met oorbellen/tunnels etc dragen)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:05 schreef Pixie. het volgende:
Het is geen ''wond''
Je rekt iets op. Als je het goed doet komt er geen bloed etc aan te pas
En het stinkt niet naar pus als je je oren goed verzorgd
Die geur krijg je ook als je je oren nooit was of je navel nooit wast
Dat zijn huid schilvers en zeep resten en als je dat nooit weghaald dan gaat dat stinken ja.
Tevens heb ik ze niet de hele dag in. Ik doe ze uit als ik ga douchen en als ik ga slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dat niet doet en het goed verzorgd en niet te snel gaat
krijg je gewoon een gaatje
Ik zie namelijk nergens een wond?
Er zit een gat door je oor dat wel
Maar allemaal geheelde huidOpzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:08 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Je hebt een gat in je oor gemaakt, door er dingen door heen te doen zal het niet dichtgroeien. (Tot je stopt met oorbellen/tunnels etc dragen)
Is dat niet een wond?In mijn ogen is dat geen wond nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien je zelf ook tunnels heb weetje dat als je het eruit haalt
het er gewoon gezond uit hoort te zien zonder bloed etc
Als het gewoon goed geheelde huid is vind ik het geen wondOpzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Ja rare vormquote:
Dat weet ik ja, toch vind ik het een wond. Vind ik ook van een gewoon gaatje voor oorbellen hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:10 schreef Pixie. het volgende:
In mijn ogen is dat geen wond nee.
Aangezien je zelf ook tunnels heb weetje dat als je het eruit haalt
het er gewoon gezond uit hoort te zien zonder bloed etc
Oke vooruit dan maarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:15 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Dat weet ik ja, toch vind ik het een wond. Vind ik ook van een gewoon gaatje voor oorbellen hoor.
Whaha geen kusje voor jou!quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:17 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Whaha geen kusje voor jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:09 schreef Pixie. het volgende:
Als je je oor dus niet goed verzorgd en niet goed oprekt dan krijg je een wond
Een blowout ook wel genoemd
Even in een spoiler;Gadver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dat niet doet en het goed verzorgd en niet te snel gaat
krijg je gewoon een gaatje
[ afbeelding ]
Ik zie namelijk nergens een wond?
Er zit een gat door je oor dat wel
Maar allemaal geheelde huid"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Ik hoop echt dat zulke mensen geen voedselhulp krijgenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:37 schreef Moofasah het volgende:
Vind het echt sneu dat mensen massaal aan deze hype meedoen. Zo zie je maar weer hoe makkelijk mensen te beïnvloeden zijn, en mee willen doen met de kudde. Wat is de volgende stap; het stretchen van lippen?![]()
[ afbeelding ]
Het is al in opkomst zo te zien. Waar gaat het straatbeeld naartoe als mensen Afrikaanse stammen gaan kopiëren. Het feit dat deze vorm van piercen daarvandaan komt zegt toch al genoeg over de dommigheid ervan
[ afbeelding ]
Hoe achterlijk kan een wezen zijn
Nee, het gaat me niet om de vorm, ik vind het sowieso lelijk. Je wilt toch niet beweren dat je zo'n uitgerekte oorlel écht mooi vindt hè? Als je zo geboren was geworden, zou je naar een cosmetisch chirurg gegaan zijn, toch?quote:
Nou ik denk dat ze bij de meerderheid van de mode industrieën niet hoeven aan te kloppen hoor. Dit is (gelukkig) niet het overheersende schoonheidsideaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:21 schreef vigier het volgende:
Plastisch chirurgen gaan hier bakken met geld aan verdienen! Zijn ze 40, bij een leuk bedrijf solliciteren: ja, sorry, met dit soort gaten kun je beter wat anders gaan zoeken. Elke representatieve functie bij een respectabel bedrijf (kleding, creatieve en mode gerelateerde industrie uitgezonderd natuurlijk) kun je op je buik schrijven.
En als ze 60 zijn helemaal uitgelubberd... Echt, wat doe je jezelf aan met die lelijke gaten...
Met mode industrie bedoelde ik meer de verkopers bij een "hippe" kledingzaak.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze bij de meerderheid van de mode industrieën niet hoeven aan te kloppen hoor. Dit is (gelukkig) niet het overheersende schoonheidsideaal.
Ja anders loop ik er zelf ook niet meequote:Op zondag 29 mei 2011 13:24 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nee, het gaat me niet om de vorm, ik vind het sowieso lelijk. Je wilt toch niet beweren dat je zo'n uitgerekte oorlel écht mooi vindt hè? Als je zo geboren was geworden, zou je naar een cosmetisch chirurg gegaan zijn, toch?
Tofquote:
Bij die gothic- en emowinkeltjes kunnen ze zeker wel terecht.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:30 schreef vigier het volgende:
[..]
Met mode industrie bedoelde ik meer de verkopers bij een "hippe" kledingzaak.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Bij die gothic- en emowinkeltjes kunnen ze zeker wel terecht.
Ja, als je uitgerekte oorlellen lelijk vindt, ben je inderdaad erg kortzichtig.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef theKiD het volgende:
Wat een heerlijk kortzichtige kutusers zijn er hier toch ook
Ik geloof niet dat jij uitgerekte oorlellen écht mooi vindt.quote:
wtfquote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Ja, als je uitgerekte oorlellen lelijk vindt, ben je inderdaad erg kortzichtig.
[..]
Ik geloof niet dat jij uitgerekte oorlellen écht mooi vindt.En als je zo geboren was geworden, zou je naar een cosmetisch chirurg gegaan zijn, toch?
Nee, ik geloof niet dat iemand dat écht mooi vindt. Ik denk dat de reden van het aanschaffen van zo'n uitgerekte oorlel anders is, zoals bijvoorbeeld: Lekker anders, lekker gek, lekker opstandig, lekker puh tegen de maatschappij... Althans ik denk dat de mensen met uitgerekte oorlellen zelf dénken dat dat ongeveer de redenen zijn dat ze dat gedaan hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:02 schreef theKiD het volgende:
wtf_______!!!!
Hoe triest kun je zijn!!!___!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nooit geweten dat er zoiets zieks bestond als dit. Ik kwam er gister pas achter en ik heb echt geen woorden voor deze waanzin. Iemand die dit met zichzelf doet is gewoon hartstikke krankzinnig!![]()
![]()
![]()
Precies!quote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet dat iemand dat écht mooi vindt. Ik denk dat de reden van het aanschaffen van zo'n uitgerekte oorlel anders is, zoals bijvoorbeeld: Lekker anders, lekker gek, lekker opstandig, lekker puh tegen de maatschappij... Althans ik denk dat de mensen met uitgerekte oorlellen zelf dénken dat dat ongeveer de redenen zijn dat ze dat gedaan hebben.
In feite is het gewoon meeloop- en groepsgedrag.En dat zie ik hier in dit topic ook al: De ene uitgerekte-oorlel-persoon verdedigt de andere uitgerekte-oorlel-persoon.
IK, vind het wel echt MOOI! Dat jij het niet mooi vind, moet je zelf weten, echt waar. En dat je het voor jezelf probeert uit te leggen waarom iemand zoiets heeft, vind ik ook best. Maar geloof me nu dat het absoluut niet allemaal kuddegedrag is. Ikzelf vind zoiets gewoon ECHT mooi. Sorry voor jou theorie, maar op mij gaat die theorie van je al kapot..quote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet dat iemand dat écht mooi vindt. Ik denk dat de reden van het aanschaffen van zo'n uitgerekte oorlel anders is, zoals bijvoorbeeld: Lekker anders, lekker gek, lekker opstandig, lekker puh tegen de maatschappij... Althans ik denk dat de mensen met uitgerekte oorlellen zelf dénken dat dat ongeveer de redenen zijn dat ze dat gedaan hebben.
In feite is het gewoon meeloop- en groepsgedrag.En dat zie ik hier in dit topic ook al: De ene uitgerekte-oorlel-persoon verdedigt de andere uitgerekte-oorlel-persoon.
Blijkbaar trek je je het wel erg aan als iemand zegt het niet mooi te vinden, want je blijft jezelf en je mede-uitgerekte-oorlellen-personen verdedigen.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:21 schreef theKiD het volgende:
Vervolgens, probeer ook aub niet om het te begrijpen, aangezien je absoluut anti bent, jou keuze, maar val mij er niet mee lastig door te gaan gooien met termen als, GATVERDAMME, Goor! Smerig! enz. En dit is niet alleen tegen jou hoor, maar tegen de gemiddelde post hier. Ik veroordeel jou toch ook niet op je uiterlijk?
Als je zoiets doet met je uiterlijk kun je verwachten dat mensen daarop reageren en dus ook mensen die het vreselijk lelijk vinden. Als je zo 'stoer' bent om je oorlellen uit te rekken, moet je niet het slachtoffertje gaan uithangen als mensen je daarom lelijk vinden en/of uitlachen.quote:Doe dat dan aub ook niet op mensen die zoiets mooi vinden? Er is niks zo persoonlijk als smaak, toch? En over smaak valst niet te discusieren..
Wat ik niet aan dit topic snap, is dat er mensen zijn die zoiets WEL mooi vinden, DAT gaat er bij de meeste niet in. DAT snap ik nietquote:Op zondag 29 mei 2011 14:32 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Blijkbaar trek je je het wel erg aan als iemand zegt het niet mooi te vinden, want je blijft jezelf en je mede-uitgerekte-oorlellen-personen verdedigen.
[..]
Als je zoiets doet met je uiterlijk kun je verwachten dat mensen daarop reageren en dus ook mensen die het vreselijk lelijk vinden. Als je zo 'stoer' bent om je oorlellen uit te rekken, moet je niet het slachtoffertje gaan uithangen als mensen je daarom lelijk vinden en/of uitlachen.
Nee, ik snap inderdaad niet dat er mensen zijn die zelfverminking mooi vinden.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat ik niet aan dit topic snap, is dat er mensen zijn die zoiets WEL mooi vinden, DAT gaat er bij de meeste niet in. DAT snap ik niet
Wie zegt dat diegene het als zelfverminking zien? Face it, er bestaan echt andere meningenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:37 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, ik snap inderdaad niet dat er mensen zijn die zelfverminking mooi vinden.
Wat jullie vinden moeten jullie weten, maar ik vind het zelfverminking. Je oren kapot trekken, jezelf laten doorboren met haken; ik vind het ronduit ziek. Vooral bij die laatste zegt mij dat heel wat over de intelligentie van iemand, die heeft zo iemand namelijk niet!quote:Op zondag 29 mei 2011 15:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wie zegt dat diegene het als zelfverminking zien? Face it, er bestaan echt andere meningen
Daar hebben we het Nederlandse cliché weer, je moet alles normaal vinden, zo niet dan discrimineer je en laat je anderen niet in hun waardequote:Op zondag 29 mei 2011 15:30 schreef Kakpizza het volgende:
Wat een verdomde huilie ben jij, Phileintje. Laat anderen in hun waarde.
En mensen met oorbellen, tong of navelpiercing? Ook ronduit ziek?quote:Op zondag 29 mei 2011 15:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat jullie vinden moeten jullie weten, maar ik vind het zelfverminking. Je oren kapot trekken, jezelf laten doorboren met haken; ik vind het ronduit ziek. Vooral bij die laatste zegt mij dat heel wat over de intelligentie van iemand, die heeft zo iemand namelijk niet!
Ja wat een kuthoer he.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:30 schreef Kakpizza het volgende:
Het is grappig dat je dat zegt. Toevallig begon ik gister na te denken over waarom ik dat vind kunnen en die oorstretchers als verminking zie. Eigenlijk is het überhaupt wel een beetje tegennatuurlijk om je eigen lichaam te doorboren voor welk sieraad dan ook. Maar toch is er wel een verschil in grootte tussen de schade die je aanricht als je een gaatje en een heel gat met elkaar vergelijkt.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:39 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En mensen met oorbellen, tong of navelpiercing? Ook ronduit ziek?
Of je hebt een hele kleine norm of je meet met 2 maten. Uit jouw conclusie blijkt dat intelligentie bij jou anders ook behoorlijk gebrekkig is.
Huilie? Ik moet er juist om lachen als ik die uitgerekte oorlellen zie! Uitlachen bedoel ik dus hè!quote:Op zondag 29 mei 2011 15:30 schreef Kakpizza het volgende:
Tunnels groeien gewoon binnen een maand weer dicht tot 15mm, dus die schade is er eigenlijk niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:49 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het is grappig dat je dat zegt. Toevallig begon ik gister na te denken over waarom ik dat vind kunnen en die oorstretchers als verminking zie. Eigenlijk is het überhaupt wel een beetje tegennatuurlijk om je eigen lichaam te doorboren voor welk sieraad dan ook. Maar toch is er wel een verschil in grootte tussen de schade die je aanricht als je een gaatje en een heel gat met elkaar vergelijkt.
Mensen vinden altijd dat het nog gekker en nog meer moet kunnen. Maar waar is dan de grens? Die is er niet, dat is wel duidelijk. Die haken zijn een doorgeslagen vorm van het simpele gaatje waar het allemaal ooit mee begon.
Dus persoonlijk trek ik voor mezelf een grens van wat ik normaal en niet normaal vind, en die grens ligt rond het niveau van het doorboren van oren en navels. Tong vind ik persoonlijk niet lelijk, maar het risico vind ik niet de moeite waard van het zetten. En als ik er echt over na ga denken vind ik ook dat een beetje achterlijk.
Ja inderdaad, nu je het zegt! Die hebben net zo'n gaten inderdaad, hehequote:Op zondag 29 mei 2011 15:54 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Huilie? Ik moet er juist om lachen als ik die uitgerekte oorlellen zie! Uitlachen bedoel ik dus hè!
Ze lijken wel op die theedoeken met zo'n ophanggaatje die ik in mijn keuken heb hangen. Dat is toch hartstikke leuk!
Ja inderdaad, ik ben het helemaal met je eens. Die mensen die het niet mooi vinden zijn gewoon jaloers! Want zeg nou zelf: Wie wil er nou niet op een theedoek lijken?quote:Op zondag 29 mei 2011 15:57 schreef moonmovies het volgende:
Ik heb zelf geen tunnels, maar ik lach jullie uit. Gaten van tunnels groeien dicht, maar als je door het leven moet met zo'n bekrompen manier van denken, en zo'n haat tegen alles wat niet in je eigen straatje past, dan denk ik dat dat een veel grotere handicap is.
Die manier van denken bedoel ik, bedankt voor het maken van mijn punt.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:59 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ben het helemaal met je eens. Die mensen die het niet mooi vinden zijn gewoon jaloers! Want zeg nou zelf: Wie wil er nou niet op een theedoek lijken?
Ik moet dit natuurlijk als normaal zienquote:Op zondag 29 mei 2011 15:54 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Tunnels groeien gewoon binnen een maand weer dicht tot 15mm, dus die schade is er eigenlijk niet.
Jij trekt een grens, anderen een andere grens. Het getuigt van zeer weinig intelligentie om mensen die een andere norm als jij hebben voor gek te verklaren. Als je mensen met een andere norm dan die van jou meteen bestempelt als ronduit ziek, dan moet je misschien eens bij jezelf gaan kijken.
Ja, want dat is ook echt het zelfde als dit:quote:Op zondag 29 mei 2011 16:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik moet dit natuurlijk als normaal zien
Ik vind dit ronduit ziek ja, en dat mag ik vinden. Iemand die dit doet is in mijn ogen een volslagen idioot, en ik hoef zo iemand niet eens in mijn buurt te hebben. Discriminatie? Wat jij wilt, maar mij zegt dit genoeg over iemand als persoon.
Ik had het niet over de stretchers toen ik het had over ''ronduit ziek''. Stretchers vind ik ook belachelijk en nergens op slaan. Dat mensen die ze zetten ronduit ziek zijn heb ik niet beweerd. Ik ben bevriend met iemand die ze heeft, en die persoon is bepaald niet dom. Het is echter wel iemand met veel bevliegingen als het gaat om uiterlijk vertoon. Daarom vind ik het ook niet verstandig van mensen om dit zomaar te doen. Die fase gaat toch wel weer voorbij, maar je loopt dan wel voor de rest van je leven rond met een kapotte oorlel.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:03 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook echt het zelfde als dit:
[ afbeelding ]
Je denkt zwart-wit. Alles uit je post bevestigd precies wat ik net zei
Nee want die oorlel groeit binnen een maand weer dicht. Je baseert je haat tegen tunnels op een onjuist feitquote:Op zondag 29 mei 2011 16:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik had het niet over de stretchers toen ik het had over ''ronduit ziek''. Stretchers vind ik ook belachelijk en nergens op slaan. Dat mensen die ze zetten ronduit ziek zijn heb ik niet beweerd. Ik ben bevriend met iemand die ze heeft, en die persoon is bepaald niet dom. Het is echter wel iemand met veel bevliegingen als het gaat om uiterlijk vertoon. Daarom vind ik het ook niet verstandig van mensen om dit zomaar te doen. Die fase gaat toch wel weer voorbij, maar je loopt dan wel voor de rest van je leven rond met een kapotte oorlel.
Vast, ik geloof er geen bal van. Eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 29 mei 2011 16:14 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Nee want die oorlel groeit binnen een maand weer dicht. Je baseert je haat tegen tunnels op een onjuist feit
Nou, ik heb het gezien.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Vast, ik geloof er geen bal van. Eerst zien, dan geloven
Ik ben het hele topic heel beleefd geblevenquote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Ja, als je uitgerekte oorlellen lelijk vindt, ben je inderdaad erg kortzichtig.
[..]
Ik geloof niet dat jij uitgerekte oorlellen écht mooi vindt.
En als je zo geboren was geworden, zou je naar een cosmetisch chirurg gegaan zijn, toch?
Lange fase dan 4 jaar poeh poehquote:Op zondag 29 mei 2011 16:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik had het niet over de stretchers toen ik het had over ''ronduit ziek''. Stretchers vind ik ook belachelijk en nergens op slaan. Dat mensen die ze zetten ronduit ziek zijn heb ik niet beweerd. Ik ben bevriend met iemand die ze heeft, en die persoon is bepaald niet dom. Het is echter wel iemand met veel bevliegingen als het gaat om uiterlijk vertoon. Daarom vind ik het ook niet verstandig van mensen om dit zomaar te doen. Die fase gaat toch wel weer voorbij, maar je loopt dan wel voor de rest van je leven rond met een kapotte oorlel.
Niet zo happen schatquote:Op zondag 29 mei 2011 16:44 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik ben het hele topic heel beleefd gebleven
Maar nu begin ik pissig te worden.
Ten eerste met je vergelijking over groeps en meeloop gedrag
Ik ben hiermee begonnen toen ik 15 was. dus zo'n 4 jaar geleden
Toen had niemand dit die ik kende.
Ik kon het alleen van internet en uit de film
Ik was hierdoor zo gefacineerd dat ik me erin ging verdiepen en uiteindelijk besloot ik het zelf ook te gaan doen.
Waarom.
Omdat ik het mooi vind.
Dus jij moet mij niet gaan vertellen wat ik denk want je heb geen idee
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:13 schreef Moofasah het volgende:
Er zijn nu ook al mensen die zichzelf ''versieren'' door middel van suspensions. Dit is echt een van de ziekste dingen die mensen met zichzelf doen die ik heb gezien.
Haken, bevestigd aan kabel, worden door de huid gestoken en vervolgens wordt iemand met zijn volle gewicht aan deze haken de lucht in getild waardoor de huid volledig doorboord wordt met deze haken. Na afloop wordt iemand weer neergehaald en worden de haken losgemaakt van de kabels. De haken blijven dan in het lichaam zitten als zijnde een piercing![]()
![]()
Mensen die dit doen doen dit voor spirituele redenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nooit geweten dat er zoiets zieks bestond als dit. Ik kwam er gister pas achter en ik heb echt geen woorden voor deze waanzin. Iemand die dit met zichzelf doet is gewoon hartstikke krankzinnig!![]()
![]()
Je moet niet zo oordelen als je iets ziet voordat je er meer over weet
Je schijnt er weinig van te voelen doordat je in een soort extase komt
Heel jammer en kinderachtig dat je dit doetOpzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Te trekt niets kapot je rekt iets opquote:Op zondag 29 mei 2011 15:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat jullie vinden moeten jullie weten, maar ik vind het zelfverminking. Je oren kapot trekken, jezelf laten doorboren met haken; ik vind het ronduit ziek. Vooral bij die laatste zegt mij dat heel wat over de intelligentie van iemand, die heeft zo iemand namelijk niet!
Als jij het litteken geen probleem vindt is het toch goed, jij moet er mee rondlopen. Maar persoonlijk vind ik het zonde van je oor, en dat blijft mijn mening.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:47 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Lange fase dan 4 jaar poeh poeh
En nee hoor zelfs mijn oren die nu 4cm zijn kunnen nog terug groeien naar een mooi maatje
Normaal worden mijn oren niet meer nee. Dat wist ik zelf voordat ik hier aan begon
En normale oren kan je zo weer krijgen door middel van chirugie
Dus je bent niet je hele leven verminkt als je besluit het toch maar niet meer te willen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je houd er alleen een klein littekeentje aan over
Nah ik hap nietquote:Op zondag 29 mei 2011 16:48 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Niet zo happen schat
Ik vind het mooi dat ze laten zien hoe diep de bekrompen angst voor andere dingen kan zijn.
En daar heb ik ook alle respect voor dat jij er zo over denkt.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als jij het litteken geen probleem vindt is het toch goed, jij moet er mee rondlopen. Maar persoonlijk vind ik het zonde van je oor, en dat blijft mijn mening.
Kekke schotel welquote:
Ik ben eigenlijk heel normaalquote:Op zondag 29 mei 2011 14:20 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Precies!
Ze willen allemaal zo graag speciaal zijn, en anders zijn. En wat zijn ze uiteindelijk: ''een pot nat''Ze zijn namelijk helemaal niet anders dan anderen, want uiteindelijk lopen ze er nog allemaal hetzelfde bij. Ik vind de mensen die dit doen echt sneu. Ze proberen zo hard uit te dragen hoeveel schijt ze wel niet hebben aan de mening van anderen, maar als je dit nodig hebt om dat te laten zien, trek je jezelf dus wel degelijk iets aan van anderen.
Noem je dat normaal?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:00 schreef Pixie. het volgende:
Ik ben eigenlijk heel normaal
Gebruik geen drugs ik drink niet steel niet
stiekem gebruik ik cocaine maar sshquote:
Nee, want aan 2 kanten zou natuurlijk belachelijk zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:18 schreef DvT1987 het volgende:
Ik vind een kleine dichte tunnel bij een jongen die een klein beetje alternatief is wel sexy eigenlijk.. <3
(Maar dan niet aan 2 kanten)
Ik veroordeel dit inderdaad. Er zijn mensen die verminkt worden door iets dat buiten hun invloed ligt, en deze mensen verminken zichzelf bewust onder het mom van ''extase''.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Mensen die dit doen doen dit voor spirituele redenen.
Heel jammer en kinderachtig dat je dit doet
Waarom doet het jou ZOVEEL dat je er zo "agressief" op moet reageren? Ze dom, gestoord noemen?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:09 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik veroordeel dit inderdaad. Er zijn mensen die verminkt worden door iets dat buiten hun invloed ligt, en deze mensen verminken zichzelf bewust onder het mom van ''extase''.
Dit soort dingen doen mij twijfelen aan de mensheid, en het zogenaamde brein waarmee we, in tegenstelling tot dieren, zouden kunnen nadenken. Een dier zou anders zoiets achterlijks nooit met zichzelf doen.
Mensen nemen zichzelf vaak te serieus en denken dat ze heel wat bijzonders zijn, en dat ze ''spiritueel'' moeten doen. In werkelijkheid is het allemaal maar gebakken lucht en komt het er gewoon op neer dat menig mens een gestoord wezen is.
Dat kan heel goed. Ik denk ook niet dat jij in zijn totaliteit een gestoord mens bent. Ik deel alleen jouw visie over piercen niet helemaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:00 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel normaal
Ik doe een opleiding om een honden opvang te beginnen
zet me in voor diverse goeie doelen en doe nog vrijwilligerswerk ook
HOE IS HET MOGELIJK MET ZO'N UITERLIJK HE11!!!
Heb totaal geen schijt aan de maatschappij en probeer alleen maar eraan bij te dragen
Gebruik geen drugs ik drink niet steel niet
Doe geen andere opzettelijk pijn
Ik hecht heel veel aan de mening van andere
Maar jou mening en die van phileine snap ik ook heel goed
Maar hoe jullie denken erover en het uiten dat begrijp iik niet.
Nah er is weinig verminking aan dat ''haken hangen''quote:Op zondag 29 mei 2011 17:09 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik veroordeel dit inderdaad. Er zijn mensen die verminkt worden door iets dat buiten hun invloed ligt, en deze mensen verminken zichzelf bewust onder het mom van ''extase''.
Dit soort dingen doen mij twijfelen aan de mensheid, en het zogenaamde brein waarmee we, in tegenstelling tot dieren, zouden kunnen nadenken. Een dier zou anders zoiets achterlijks nooit met zichzelf doen.
Mensen nemen zichzelf vaak te serieus en denken dat ze heel wat bijzonders zijn, en dat ze ''spiritueel'' moeten doen. In werkelijkheid is het allemaal maar gebakken lucht en komt het er gewoon op neer dat menig mens een gestoord wezen is.
Als je het zelf zo mooi vindt snap ik niet dat je je als een aangevallen slachtoffertje gedraagt als anderen daar anders over denken.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:44 schreef Pixie. het volgende:
Ik ben het hele topic heel beleefd gebleven
Maar nu begin ik pissig te worden.
Ik heb ook niet beweerd dat je het gedaan hebt omdat je vriend(inn)en het hebben. Maar je hebt het dus wél gezien in films. Waarschijnlijk had een van je favoriete filmsterren het. Ook dát is meeloopgedrag!quote:Op zondag 29 mei 2011 16:44 schreef Pixie. het volgende:
Ten eerste met je vergelijking over groeps en meeloop gedrag
Toen had niemand dit die ik kende.
Ik kon het alleen van internet en uit de film
Ik was hierdoor zo gefacineerd dat ik me erin ging verdiepen en uiteindelijk besloot ik het zelf ook te gaan doen.
Waarom.
Omdat ik het mooi vind.
Dus jij moet mij niet gaan vertellen wat ik denk want je heb geen idee
Bij de een zal het mooier dichtgroeien dan bij de ander. Oftewel: Russisch Roulette...quote:Op zondag 29 mei 2011 16:47 schreef Pixie. het volgende:
Je houd er alleen een klein littekeentje aan over
Spirituele redenen...quote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef Pixie. het volgende:
Ik heb er helemaal geen angst voor. Nogmaals: Ik vind het lelijk en lachwekkend om te zien, theedoek!quote:Op zondag 29 mei 2011 16:54 schreef Pixie. het volgende:
Angst voor andere dingen bijv zoals dit kan ik mij ook heel goed voorstellen
Als je dat weet dat het verder hele normale mensen zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 17:11 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat kan heel goed. Ik denk ook niet dat jij in zijn totaliteit een gestoord mens bent. Ik deel alleen jouw visie over piercen niet helemaal.
Ik trek inderdaad wel een duidelijk oordeel over de suspensions, maar dat gaat dan nog wel een hele stap verder. Dat mensen met stretchers verder hele normale mensen kunne zijn geloof ik best, sterker nog, dat weet ik
Ik ga niet meer op jou inquote:Op zondag 29 mei 2011 17:15 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Als je het zelf zo mooi vindt snap ik niet dat je je als een aangevallen slachtoffertje gedraagt als anderen daar anders over denken.
[..]
Ik heb ook niet beweerd dat je het gedaan hebt omdat je vriend(inn)en het hebben. Maar je hebt het dus wél gezien in films. Waarschijnlijk had een van je favoriete filmsterren het. Ook dát is meeloopgedrag!
[..]
Bij de een zal het mooier dichtgroeien dan bij de ander. Oftewel: Russisch Roulette...
[..]
Spirituele redenen...
Mensen die zichzelf spiritueel/paranormaal begaafd/whatever noemen zijn sowieso niet helemaal goed bij hun hoofd. Volwassen mensen die in sprookjes geloven...
[..]
Ik heb er helemaal geen angst voor. Nogmaals: Ik vind het lelijk en lachwekkend om te zien, theedoek!
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:11 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Waarom doet het jou ZOVEEL dat je er zo "agressief" op moet reageren? Ze dom, gestoord noemen?
Dat ze naar jou idee niet echt hoogbegaafd zullen zijn, ok.Ik denk dat dat is omdat het me stoort dat er hier in Nederland zo'n begripscultuur hangt. Overal moeten we maar begrip voor hebben, anders ben je meteen een racist of ben je kinderachtig. Ik ben het er gewoon niet mee eens dat ik voor alles begrip zou moeten hebben. Er zijn nu eenmaal dingen die ik niet begrijp en ook niet wil begrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1quote:Op zondag 29 mei 2011 17:15 schreef Phileintje het volgende:
1Waarschijnlijk had een van je favoriete filmsterren het. Ook dát is meeloopgedrag!
2theedoek!
Dit dusquote:
Ik denk dat ze met begrip meer bedoelen, dat je kan begrijpen dat anderen een andere mening kunnen hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:17 schreef Moofasah het volgende:
Ik denk dat dat is omdat het me stoort dat er hier in Nederland zo'n begripscultuur hangt. Overal moeten we maar begrip voor hebben, anders ben je meteen een racist of ben je kinderachtig. Ik ben het er gewoon niet mee eens dat ik voor alles begrip zou moeten hebben. Er zijn nu eenmaal dingen die ik niet begrijp en ook niet wil begrijpen.
Waarom als je het niet wilt begrijpen blijf je toch een discussie aangaan als het je allemaal niet boeit?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is omdat het me stoort dat er hier in Nederland zo'n begripscultuur hangt. Overal moeten we maar begrip voor hebben, anders ben je meteen een racist of ben je kinderachtig. Ik ben het er gewoon niet mee eens dat ik voor alles begrip zou moeten hebben. Er zijn nu eenmaal dingen die ik niet begrijp en ook niet wil begrijpen.
Dit.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:19 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met begrip meer bedoelen, dat je kan begrijpen dat anderen een andere mening kunnen hebben.
Dan mag je die mening best dom vinden, maar dat je dat wel kan accepteren.
Nou laat ik het dan anders stellen. Ik vind het niet normaal om je oren te stretchen, maar een mens heeft meerdere kanten. Dat onderdeel van die mens vind ik niet normaal, maar voor mij is dat nog niet genoeg reden om de hele persoon als ''niet normaal'' te bestempelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:15 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Als je dat weet dat het verder hele normale mensen zijn
Waarom beweer je dan dat het over zelfverminking gaat en begin je over gestoord?
Sorry hoor maar je bent jezelf echt aan het tegen spreken nu.
Ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou laat ik het dan anders stellen. Ik vind het niet normaal om je oren te stretchen, maar een mens heeft meerdere kanten. Dat onderdeel van die mens vind ik niet normaal, maar voor mij is dat nog niet genoeg reden om de hele persoon als ''niet normaal'' te bestempelen.
Die haken gaan een stap verder, en dat is voor mij wel een reden om een persoon als geheel af te wijzen.
Zo duidelijk genoeg hoe ik er tegenaan kijk?
Ik accepteer het toch. Of zie je mij binnenvallen bij die organisaties om ze tegen te houden en ze te verbieden te doen waar ze mee bezig zijn?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:19 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met begrip meer bedoelen, dat je kan begrijpen dat anderen een andere mening kunnen hebben.
Dan mag je die mening best dom vinden, maar dat je dat wel kan accepteren.
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:15 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Als je het zelf zo mooi vindt snap ik niet dat je je als een aangevallen slachtoffertje gedraagt als anderen daar anders over denken.
[..]
Ik heb ook niet beweerd dat je het gedaan hebt omdat je vriend(inn)en het hebben. Maar je hebt het dus wél gezien in films. Waarschijnlijk had een van je favoriete filmsterren het. Ook dát is meeloopgedrag!
[..]
Bij de een zal het mooier dichtgroeien dan bij de ander. Oftewel: Russisch Roulette...
[..]
Spirituele redenen...
Mensen die zichzelf spiritueel/paranormaal begaafd/whatever noemen zijn sowieso niet helemaal goed bij hun hoofd. Volwassen mensen die in sprookjes geloven...
[..]
Ik heb er helemaal geen angst voor. Nogmaals: Ik vind het lelijk en lachwekkend om te zien, theedoek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de verschillen![]()
Kijk dit dat ik waarderenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou laat ik het dan anders stellen. Ik vind het niet normaal om je oren te stretchen, maar een mens heeft meerdere kanten. Dat onderdeel van die mens vind ik niet normaal, maar voor mij is dat nog niet genoeg reden om de hele persoon als ''niet normaal'' te bestempelen.
Die haken gaan een stap verder, en dat is voor mij wel een reden om een persoon als geheel af te wijzen.
Zo duidelijk genoeg hoe ik er tegenaan kijk?
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:30 schreef juxtaposition het volgende:
[..]wat de fuck is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de verschillen
Een discussie gaat erom je mening te formuleren. Het kan best dat je die mening aan het einde van de discussie wijzigt, maar dat hoeft niet. Soms blijven de meningen gewoon verschillen en dat mag ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Waarom als je het niet wilt begrijpen blijf je toch een discussie aangaan als het je allemaal niet boeit?
AHAH JA ECHT GOEIE GRAP gr grquote:Op zondag 29 mei 2011 17:28 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik snap emquote:Op zondag 29 mei 2011 17:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Een discussie gaat erom je mening te formuleren. Het kan best dat je die mening aan het einde van de discussie wijzigt, maar dat hoeft niet. Soms blijven de meningen gewoon verschillen en dat mag ook.
Bijna altijd trouwens.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:32 schreef Moofasah het volgende:
Soms blijven de meningen gewoon verschillen en dat mag ook.
Weinig, maar nu Pixie toch eten is en deze discussie toch nergens meer over gaat, kunnen we de komende 64 posts volledig aan tieten wijden.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar wat heeft Kelly Brook te maken met dit topic?
SPOILER!!!!quote:Op zondag 29 mei 2011 18:07 schreef manusjehatte het volgende:
Vrouwen met pittige korte kapsels die zo'n oording drgen :
[ afbeelding ]
Ha, dat ontstoken lelletje.quote:
Hahah wat een lulquote:
Terechte klacht overigensquote:Op zondag 29 mei 2011 18:09 schreef Zero17 het volgende:
Post ik een lekker wijf, komen jullie met al die uitgescheurde draken aanzetten.
Wie is die rechterquote:Op zondag 29 mei 2011 18:16 schreef manusjehatte het volgende:
Oke, ik kom met wat beters.
Deze meisjes zou ik doen en bij hun staat t tof
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekker wijf welquote:Op zondag 29 mei 2011 18:20 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
Geen idee
http://weheartit.com/bruubl?page=1
hier stond ze ergens
Dat heb ik wel hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 18:23 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen foto's in je fotoboek
whut bedoel je nouquote:
Tot aan hier kon ik me inleven in je wereld..quote:Op zondag 29 mei 2011 15:49 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het is grappig dat je dat zegt. Toevallig begon ik gister na te denken over waarom ik dat vind kunnen en die oorstretchers als verminking zie. Eigenlijk is het überhaupt wel een beetje tegennatuurlijk om je eigen lichaam te doorboren voor welk sieraad dan ook. Maar toch is er wel een verschil in grootte tussen de schade die je aanricht als je een gaatje en een heel gat met elkaar vergelijkt.
Mensen vinden altijd dat het nog gekker en nog meer moet kunnen. Maar waar is dan de grens? Die is er niet, dat is wel duidelijk. Die haken zijn een doorgeslagen vorm van het simpele gaatje waar het allemaal ooit mee begon.
Dus persoonlijk trek ik voor mezelf een grens van wat ik normaal en niet normaal vind, en die grens ligt rond het niveau van het doorboren van oren en navels. Tong vind ik persoonlijk niet lelijk, maar het risico vind ik niet de moeite waard van het zetten.
Maar na dit niet meer..quote:En als ik er echt over na ga denken vind ik ook dat een beetje achterlijk.
Tot 8, denk ik.quote:
Lol, wat. Ik vind het ook mooi. Dáárom doe ik het.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Omdat ze sowieso al lekker zijn. Dan kun je ook zeggen dat een bril ze heel goed staat. Dat komt gewoon omdat ze lekker zijn. Het is zo makkelijk om het op die toer te gooien, je neemt gewoon een mooi individu, die weliswaar mooier zou zijn geweest zonder een tunnel in het oor, maar die het toch makkelijk kan hebben zonder dat dit individu er afzichtelijk door wordt.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:16 schreef manusjehatte het volgende:
Oke, ik kom met wat beters.
Deze meisjes zou ik doen en bij hun staat t tof
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mening.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Omdat ze sowieso al lekker zijn. Dan kun je ook zeggen dat een bril ze heel goed staat. Dat komt gewoon omdat ze lekker zijn. Het is zo makkelijk om het op die toer te gooien, je neemt gewoon een mooi individu, die weliswaar mooier zou zijn geweest zonder een tunnel in het oor, maar die het toch makkelijk kan hebben zonder dat dit individu er afzichtelijk door wordt.
Noes. Je oortjes. Wat doe je?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Tot 8, denk ik.
Of 1.. of.. ik zie wel. Piercings zijn verslavend bij mij, dus dit dan ook wel.
Oké.quote:
Denk niet dat ze erom zal rouwen.quote:
Mening.quote:
Als je haar doggy geeft kan je je wijsvingers door haar tunnels steken en trekken. Net zoiets als haren trekken maar toch net iets andersquote:Op maandag 28 december 2009 22:32 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Gewoon voorover en in d'r reet neuken, dan hoef je die hele kop niet te zien. Daarom heb ik na een avond uit ook liever een lelijk wijf met een super figuur dan andersom
Nee ik geef hem groot gelijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je kan alles heel kinderachtig vinden van hem, maar hij heeft wel een punt. Dat spirituele gedoe is 99 van de 100 gevallen een schreeuw om aandacht en 'kijk hoe spiritueel en interessant ik wel niet ben' gedrag. Je kan niet ontkennen dat het gros het puur voor de aandacht doet, maar intussen ben je iedereen en alles maar als 'onwetend', 'kinderachtig' en 'veroordelend' aan het bestempelen, maar als je nou eens toe zou lichten wat voor spirituele uiting het precies is of wat zo'n tunnel nou voor spirituele toevoeging is, dan zouden denk ik wat meer mensen je wat serieuzer nemen.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Lekker ophangen en anaal vernederen tot ze in haar kont gaat bloeden en dan blijven doorgaanquote:Op zondag 29 mei 2011 20:23 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Nee ik geef hem groot gelijk.
Dit gaat al mijn grenzen van begrip voorbij.
Het is volkomen krankzinnig.
Zo iemand zie ik niet enkel als lichamelijk beschadigd maar ook geestelijk.
[ afbeelding ]
15 jaar oud en al uitgelubberd.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:44 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken of ik iets van nu heb liggen hierquote:Op zondag 29 mei 2011 19:52 schreef Eenskijken het volgende:
Pixie wil jij een foto plaatsen van jouw oren hier? Ben wel benieuwd hoe jij het nou hebt omdat je zegt dat het zo anders is dan op al die plaatjes hier.
Nee een tunnel in je oor heeft niets met spiritualiteit te maken haha ik zei het denk ik verkeerdquote:Op zondag 29 mei 2011 20:26 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je kan alles heel kinderachtig vinden van hem, maar hij heeft wel een punt. Dat spirituele gedoe is 99 van de 100 gevallen een schreeuw om aandacht en 'kijk hoe spiritueel en interessant ik wel niet ben' gedrag. Je kan niet ontkennen dat het gros het puur voor de aandacht doet, maar intussen ben je iedereen en alles maar als 'onwetend', 'kinderachtig' en 'veroordelend' aan het bestempelen, maar als je nou eens toe zou lichten wat voor spirituele uiting het precies is of wat zo'n tunnel nou voor spirituele toevoeging is, dan zouden denk ik wat meer mensen je wat serieuzer nemen.
Wat is de spirituele gedachtegang erachter dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:33 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee een tunnel in je oor heeft niets met spiritualiteit te maken haha ik zei het denk ik verkeerd
Bij dat hangen in haken dat heeft iets met spiritualiteit te maken
Je oor oprekken is niets meer en niets minder dan je oor oprekken
Artikel eroverquote:Op zondag 29 mei 2011 20:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat is de spirituele gedachtegang erachter dan?
Dat zeg ik niet, het gaat erom wat ik persoonlijk mooi vind. Ik vind het mooi aan een kant, omdat ik niet van 'balans' hou zeg maar. Puur vanuit esthetisch oogpunt.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, want aan 2 kanten zou natuurlijk belachelijk zijn.;')
Wat?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:13 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
8?
Eerst al die puntige knieën, nu dit.. vergeet het maar.
JAquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef Pixie. het volgende:
Nou daar komt het hoor
mijn oren
[ afbeelding ]
haha dankequote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zal mezelf snel gaan snijden.
Ja ook tijdens het douchen trouwensquote:
''Some people feel like it gets them to a higher meditative state, and the actual idea of flying is almost achieved. While others, of course, use suspension as a type of performance art, similar to knife throwing or fire breathing.''quote:
Als je het maar niet weer laat gebeuren.quote:
Patsssss, daar is ie hoor. Het duurde een tijdje, maar de dagelijkse seksueel gefrustreerde fokker meldt zich dan toch.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef Blubberpudding het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n rebels Turkse slet
Naja agh weetjequote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
''Some people feel like it gets them to a higher meditative state, and the actual idea of flying is almost achieved. While others, of course, use suspension as a type of performance art, similar to knife throwing or fire breathing.''
Dat zijn echt overtuigende redenen ja
Ik denk eerder dat jij tekort komt met zo'n pro-vrouw reactiequote:Op zondag 29 mei 2011 20:51 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als je het maar niet weer laat gebeuren.
[..]
Patsssss, daar is ie hoor. Het duurde een tijdje, maar de dagelijkse seksueel gefrustreerde fokker meldt zich dan toch.
Dat is wel echt kankersmerig gewoonquote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef Pixie. het volgende:
Nou daar komt het hoor
mijn oren
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:54 schreef Blubberpudding het volgende:
[..]
Dat is wel echt kankersmerig gewoon
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:54 schreef Blubberpudding het volgende:
[..]
Tering wat groot. Maar goed, hippies moeten zich nu eenmaal afzetten ten opzichten van anderen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef Pixie. het volgende:
Nou daar komt het hoor
mijn oren
[ afbeelding ]
Zeker want ik ben een hippie in hart en nierenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tering wat groot. Maar goed, hippies moeten zich nu eenmaal afzetten ten opzichten van anderen.
Ik zou mijn stijfje erinhangen hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 20:54 schreef Blubberpudding het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |