Met mode industrie bedoelde ik meer de verkopers bij een "hippe" kledingzaak.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze bij de meerderheid van de mode industrieën niet hoeven aan te kloppen hoor. Dit is (gelukkig) niet het overheersende schoonheidsideaal.
Ja anders loop ik er zelf ook niet meequote:Op zondag 29 mei 2011 13:24 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nee, het gaat me niet om de vorm, ik vind het sowieso lelijk. Je wilt toch niet beweren dat je zo'n uitgerekte oorlel écht mooi vindt hè? Als je zo geboren was geworden, zou je naar een cosmetisch chirurg gegaan zijn, toch?
Tofquote:
Bij die gothic- en emowinkeltjes kunnen ze zeker wel terecht.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:30 schreef vigier het volgende:
[..]
Met mode industrie bedoelde ik meer de verkopers bij een "hippe" kledingzaak.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Bij die gothic- en emowinkeltjes kunnen ze zeker wel terecht.
Ja, als je uitgerekte oorlellen lelijk vindt, ben je inderdaad erg kortzichtig.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:31 schreef theKiD het volgende:
Wat een heerlijk kortzichtige kutusers zijn er hier toch ook
Ik geloof niet dat jij uitgerekte oorlellen écht mooi vindt.quote:
wtfquote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Ja, als je uitgerekte oorlellen lelijk vindt, ben je inderdaad erg kortzichtig.
[..]
Ik geloof niet dat jij uitgerekte oorlellen écht mooi vindt.En als je zo geboren was geworden, zou je naar een cosmetisch chirurg gegaan zijn, toch?
Nee, ik geloof niet dat iemand dat écht mooi vindt. Ik denk dat de reden van het aanschaffen van zo'n uitgerekte oorlel anders is, zoals bijvoorbeeld: Lekker anders, lekker gek, lekker opstandig, lekker puh tegen de maatschappij... Althans ik denk dat de mensen met uitgerekte oorlellen zelf dénken dat dat ongeveer de redenen zijn dat ze dat gedaan hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:02 schreef theKiD het volgende:
wtf_______!!!!
Hoe triest kun je zijn!!!___!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nooit geweten dat er zoiets zieks bestond als dit. Ik kwam er gister pas achter en ik heb echt geen woorden voor deze waanzin. Iemand die dit met zichzelf doet is gewoon hartstikke krankzinnig!![]()
![]()
![]()
Precies!quote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet dat iemand dat écht mooi vindt. Ik denk dat de reden van het aanschaffen van zo'n uitgerekte oorlel anders is, zoals bijvoorbeeld: Lekker anders, lekker gek, lekker opstandig, lekker puh tegen de maatschappij... Althans ik denk dat de mensen met uitgerekte oorlellen zelf dénken dat dat ongeveer de redenen zijn dat ze dat gedaan hebben.
In feite is het gewoon meeloop- en groepsgedrag.En dat zie ik hier in dit topic ook al: De ene uitgerekte-oorlel-persoon verdedigt de andere uitgerekte-oorlel-persoon.
IK, vind het wel echt MOOI! Dat jij het niet mooi vind, moet je zelf weten, echt waar. En dat je het voor jezelf probeert uit te leggen waarom iemand zoiets heeft, vind ik ook best. Maar geloof me nu dat het absoluut niet allemaal kuddegedrag is. Ikzelf vind zoiets gewoon ECHT mooi. Sorry voor jou theorie, maar op mij gaat die theorie van je al kapot..quote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet dat iemand dat écht mooi vindt. Ik denk dat de reden van het aanschaffen van zo'n uitgerekte oorlel anders is, zoals bijvoorbeeld: Lekker anders, lekker gek, lekker opstandig, lekker puh tegen de maatschappij... Althans ik denk dat de mensen met uitgerekte oorlellen zelf dénken dat dat ongeveer de redenen zijn dat ze dat gedaan hebben.
In feite is het gewoon meeloop- en groepsgedrag.En dat zie ik hier in dit topic ook al: De ene uitgerekte-oorlel-persoon verdedigt de andere uitgerekte-oorlel-persoon.
Blijkbaar trek je je het wel erg aan als iemand zegt het niet mooi te vinden, want je blijft jezelf en je mede-uitgerekte-oorlellen-personen verdedigen.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:21 schreef theKiD het volgende:
Vervolgens, probeer ook aub niet om het te begrijpen, aangezien je absoluut anti bent, jou keuze, maar val mij er niet mee lastig door te gaan gooien met termen als, GATVERDAMME, Goor! Smerig! enz. En dit is niet alleen tegen jou hoor, maar tegen de gemiddelde post hier. Ik veroordeel jou toch ook niet op je uiterlijk?
Als je zoiets doet met je uiterlijk kun je verwachten dat mensen daarop reageren en dus ook mensen die het vreselijk lelijk vinden. Als je zo 'stoer' bent om je oorlellen uit te rekken, moet je niet het slachtoffertje gaan uithangen als mensen je daarom lelijk vinden en/of uitlachen.quote:Doe dat dan aub ook niet op mensen die zoiets mooi vinden? Er is niks zo persoonlijk als smaak, toch? En over smaak valst niet te discusieren..
Wat ik niet aan dit topic snap, is dat er mensen zijn die zoiets WEL mooi vinden, DAT gaat er bij de meeste niet in. DAT snap ik nietquote:Op zondag 29 mei 2011 14:32 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Blijkbaar trek je je het wel erg aan als iemand zegt het niet mooi te vinden, want je blijft jezelf en je mede-uitgerekte-oorlellen-personen verdedigen.
[..]
Als je zoiets doet met je uiterlijk kun je verwachten dat mensen daarop reageren en dus ook mensen die het vreselijk lelijk vinden. Als je zo 'stoer' bent om je oorlellen uit te rekken, moet je niet het slachtoffertje gaan uithangen als mensen je daarom lelijk vinden en/of uitlachen.
Nee, ik snap inderdaad niet dat er mensen zijn die zelfverminking mooi vinden.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat ik niet aan dit topic snap, is dat er mensen zijn die zoiets WEL mooi vinden, DAT gaat er bij de meeste niet in. DAT snap ik niet
Wie zegt dat diegene het als zelfverminking zien? Face it, er bestaan echt andere meningenquote:Op zondag 29 mei 2011 14:37 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, ik snap inderdaad niet dat er mensen zijn die zelfverminking mooi vinden.
Wat jullie vinden moeten jullie weten, maar ik vind het zelfverminking. Je oren kapot trekken, jezelf laten doorboren met haken; ik vind het ronduit ziek. Vooral bij die laatste zegt mij dat heel wat over de intelligentie van iemand, die heeft zo iemand namelijk niet!quote:Op zondag 29 mei 2011 15:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wie zegt dat diegene het als zelfverminking zien? Face it, er bestaan echt andere meningen
Daar hebben we het Nederlandse cliché weer, je moet alles normaal vinden, zo niet dan discrimineer je en laat je anderen niet in hun waardequote:Op zondag 29 mei 2011 15:30 schreef Kakpizza het volgende:
Wat een verdomde huilie ben jij, Phileintje. Laat anderen in hun waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |