Ook tunnels, kan ie aan de zijkanten in z'n neus peuteren.quote:Op maandag 28 december 2009 09:02 schreef -moppie- het volgende:
WTF heeft hij in zn neus zitten.
Het mooiste vind ik nog dat brilletje dat op zijn neus staat dat maakt het helemaal weirdquote:
Hij kan niet meer neuspeuteren, want die ring zit in de weg, dus heeft hij die dingen voor in z'n oren ook maar in z'n neus laten zetten zodat het toch kan!quote:
30quote:
Waarom? Serieuze vraag, wil je ergens bij horen, vind je het écht mooi, is het een modedingetje, wil je angstaanjagend gevonden worden, je onzekerheid verbergen?quote:
Damn, girl.quote:Op maandag 28 december 2009 11:17 schreef Lano het volgende:
![]()
[..]
Waarom? Serieuze vraag, wil je ergens bij horen, vind je het écht mooi, is het een modedingetje, wil je angstaanjagend gevonden worden, je onzekerheid verbergen?
Ik ben 3 jaar geleden begonnen met het oprekkenquote:Op maandag 28 december 2009 11:17 schreef Lano het volgende:![]()
[..]
Waarom? Serieuze vraag, wil je ergens bij horen, vind je het écht mooi, is het een modedingetje, wil je angstaanjagend gevonden worden, je onzekerheid verbergen?
lol nee wtfquote:Op maandag 28 december 2009 12:23 schreef Co-pilot het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht (gedeeltelijk) ongegrond
Bij hem staat het sexy!
Travis.quote:Op maandag 28 december 2009 12:23 schreef Co-pilot het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht (gedeeltelijk) ongegrond
Bij hem staat het sexy!
boxjesquote:
tuurlijk wel, je kunt zelfs je tong erdoor heen stekenquote:Op maandag 28 december 2009 12:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik zou et jammer vinden als mn smatje dat heeft want dan kan ik niet meer aan dr oorlellen sabbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |