quote:Op zondag 29 mei 2011 17:15 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Als je het zelf zo mooi vindt snap ik niet dat je je als een aangevallen slachtoffertje gedraagt als anderen daar anders over denken.
[..]
Ik heb ook niet beweerd dat je het gedaan hebt omdat je vriend(inn)en het hebben. Maar je hebt het dus wél gezien in films. Waarschijnlijk had een van je favoriete filmsterren het. Ook dát is meeloopgedrag!
[..]
Bij de een zal het mooier dichtgroeien dan bij de ander. Oftewel: Russisch Roulette...
[..]
Spirituele redenen...
Mensen die zichzelf spiritueel/paranormaal begaafd/whatever noemen zijn sowieso niet helemaal goed bij hun hoofd. Volwassen mensen die in sprookjes geloven...
[..]
Ik heb er helemaal geen angst voor. Nogmaals: Ik vind het lelijk en lachwekkend om te zien, theedoek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de verschillen

Kijk dit dat ik waarderenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou laat ik het dan anders stellen. Ik vind het niet normaal om je oren te stretchen, maar een mens heeft meerdere kanten. Dat onderdeel van die mens vind ik niet normaal, maar voor mij is dat nog niet genoeg reden om de hele persoon als ''niet normaal'' te bestempelen.
Die haken gaan een stap verder, en dat is voor mij wel een reden om een persoon als geheel af te wijzen.
Zo duidelijk genoeg hoe ik er tegenaan kijk?

quote:Op zondag 29 mei 2011 17:30 schreef juxtaposition het volgende:
[..]wat de fuck is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de verschillen Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!

Een discussie gaat erom je mening te formuleren. Het kan best dat je die mening aan het einde van de discussie wijzigt, maar dat hoeft niet. Soms blijven de meningen gewoon verschillen en dat mag ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Waarom als je het niet wilt begrijpen blijf je toch een discussie aangaan als het je allemaal niet boeit?

AHAH JA ECHT GOEIE GRAP gr grquote:Op zondag 29 mei 2011 17:28 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ik snap emquote:Op zondag 29 mei 2011 17:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Een discussie gaat erom je mening te formuleren. Het kan best dat je die mening aan het einde van de discussie wijzigt, maar dat hoeft niet. Soms blijven de meningen gewoon verschillen en dat mag ook.

Bijna altijd trouwens.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:32 schreef Moofasah het volgende:
Soms blijven de meningen gewoon verschillen en dat mag ook.

Weinig, maar nu Pixie toch eten is en deze discussie toch nergens meer over gaat, kunnen we de komende 64 posts volledig aan tieten wijden.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar wat heeft Kelly Brook te maken met dit topic?

SPOILER!!!!quote:Op zondag 29 mei 2011 18:07 schreef manusjehatte het volgende:
Vrouwen met pittige korte kapsels die zo'n oording drgen :
[ afbeelding ]

Ha, dat ontstoken lelletje.quote:

Hahah wat een lulquote:

Terechte klacht overigensquote:Op zondag 29 mei 2011 18:09 schreef Zero17 het volgende:
Post ik een lekker wijf, komen jullie met al die uitgescheurde draken aanzetten.

Wie is die rechterquote:Op zondag 29 mei 2011 18:16 schreef manusjehatte het volgende:
Oke, ik kom met wat beters.
Deze meisjes zou ik doen en bij hun staat t tof
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Lekker wijf welquote:Op zondag 29 mei 2011 18:20 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
Geen idee
http://weheartit.com/bruubl?page=1
hier stond ze ergens

Dat heb ik wel hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 18:23 schreef manusjehatte het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen foto's in je fotoboek

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |