whut bedoel je nouquote:
Tot aan hier kon ik me inleven in je wereld..quote:Op zondag 29 mei 2011 15:49 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het is grappig dat je dat zegt. Toevallig begon ik gister na te denken over waarom ik dat vind kunnen en die oorstretchers als verminking zie. Eigenlijk is het überhaupt wel een beetje tegennatuurlijk om je eigen lichaam te doorboren voor welk sieraad dan ook. Maar toch is er wel een verschil in grootte tussen de schade die je aanricht als je een gaatje en een heel gat met elkaar vergelijkt.
Mensen vinden altijd dat het nog gekker en nog meer moet kunnen. Maar waar is dan de grens? Die is er niet, dat is wel duidelijk. Die haken zijn een doorgeslagen vorm van het simpele gaatje waar het allemaal ooit mee begon.
Dus persoonlijk trek ik voor mezelf een grens van wat ik normaal en niet normaal vind, en die grens ligt rond het niveau van het doorboren van oren en navels. Tong vind ik persoonlijk niet lelijk, maar het risico vind ik niet de moeite waard van het zetten.
Maar na dit niet meer..quote:En als ik er echt over na ga denken vind ik ook dat een beetje achterlijk.
Tot 8, denk ik.quote:
Lol, wat. Ik vind het ook mooi. Dáárom doe ik het.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:12 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet dat iemand dat écht mooi vindt. Ik denk dat de reden van het aanschaffen van zo'n uitgerekte oorlel anders is, zoals bijvoorbeeld: Lekker anders, lekker gek, lekker opstandig, lekker puh tegen de maatschappij... Althans ik denk dat de mensen met uitgerekte oorlellen zelf dénken dat dat ongeveer de redenen zijn dat ze dat gedaan hebben.
In feite is het gewoon meeloop- en groepsgedrag.En dat zie ik hier in dit topic ook al: De ene uitgerekte-oorlel-persoon verdedigt de andere uitgerekte-oorlel-persoon.
Omdat ze sowieso al lekker zijn. Dan kun je ook zeggen dat een bril ze heel goed staat. Dat komt gewoon omdat ze lekker zijn. Het is zo makkelijk om het op die toer te gooien, je neemt gewoon een mooi individu, die weliswaar mooier zou zijn geweest zonder een tunnel in het oor, maar die het toch makkelijk kan hebben zonder dat dit individu er afzichtelijk door wordt.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:16 schreef manusjehatte het volgende:
Oke, ik kom met wat beters.
Deze meisjes zou ik doen en bij hun staat t tof
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mening.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Omdat ze sowieso al lekker zijn. Dan kun je ook zeggen dat een bril ze heel goed staat. Dat komt gewoon omdat ze lekker zijn. Het is zo makkelijk om het op die toer te gooien, je neemt gewoon een mooi individu, die weliswaar mooier zou zijn geweest zonder een tunnel in het oor, maar die het toch makkelijk kan hebben zonder dat dit individu er afzichtelijk door wordt.
Noes. Je oortjes. Wat doe je?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Tot 8, denk ik.
Of 1.. of.. ik zie wel. Piercings zijn verslavend bij mij, dus dit dan ook wel.
Oké.quote:
Denk niet dat ze erom zal rouwen.quote:
Mening.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je haar doggy geeft kan je je wijsvingers door haar tunnels steken en trekken. Net zoiets als haren trekken maar toch net iets andersquote:Op maandag 28 december 2009 22:32 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Gewoon voorover en in d'r reet neuken, dan hoef je die hele kop niet te zien. Daarom heb ik na een avond uit ook liever een lelijk wijf met een super figuur dan andersom
Nee ik geef hem groot gelijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Mensen die dit doen doen dit voor spirituele redenen.
Je moet niet zo oordelen als je iets ziet voordat je er meer over weet
Je schijnt er weinig van te voelen doordat je in een soort extase komt
Heel jammer en kinderachtig dat je dit doet
Je kan alles heel kinderachtig vinden van hem, maar hij heeft wel een punt. Dat spirituele gedoe is 99 van de 100 gevallen een schreeuw om aandacht en 'kijk hoe spiritueel en interessant ik wel niet ben' gedrag. Je kan niet ontkennen dat het gros het puur voor de aandacht doet, maar intussen ben je iedereen en alles maar als 'onwetend', 'kinderachtig' en 'veroordelend' aan het bestempelen, maar als je nou eens toe zou lichten wat voor spirituele uiting het precies is of wat zo'n tunnel nou voor spirituele toevoeging is, dan zouden denk ik wat meer mensen je wat serieuzer nemen.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Mensen die dit doen doen dit voor spirituele redenen.
Je moet niet zo oordelen als je iets ziet voordat je er meer over weet
Je schijnt er weinig van te voelen doordat je in een soort extase komt
Heel jammer en kinderachtig dat je dit doet
Lekker ophangen en anaal vernederen tot ze in haar kont gaat bloeden en dan blijven doorgaanquote:Op zondag 29 mei 2011 20:23 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Nee ik geef hem groot gelijk.
Dit gaat al mijn grenzen van begrip voorbij.
Het is volkomen krankzinnig.
Zo iemand zie ik niet enkel als lichamelijk beschadigd maar ook geestelijk.
[ afbeelding ]
15 jaar oud en al uitgelubberd.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:44 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik ben hiermee begonnen toen ik 15 was. dus zo'n 4 jaar geleden
Ik zal ff kijken of ik iets van nu heb liggen hierquote:Op zondag 29 mei 2011 19:52 schreef Eenskijken het volgende:
Pixie wil jij een foto plaatsen van jouw oren hier? Ben wel benieuwd hoe jij het nou hebt omdat je zegt dat het zo anders is dan op al die plaatjes hier.
Nee een tunnel in je oor heeft niets met spiritualiteit te maken haha ik zei het denk ik verkeerdquote:Op zondag 29 mei 2011 20:26 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je kan alles heel kinderachtig vinden van hem, maar hij heeft wel een punt. Dat spirituele gedoe is 99 van de 100 gevallen een schreeuw om aandacht en 'kijk hoe spiritueel en interessant ik wel niet ben' gedrag. Je kan niet ontkennen dat het gros het puur voor de aandacht doet, maar intussen ben je iedereen en alles maar als 'onwetend', 'kinderachtig' en 'veroordelend' aan het bestempelen, maar als je nou eens toe zou lichten wat voor spirituele uiting het precies is of wat zo'n tunnel nou voor spirituele toevoeging is, dan zouden denk ik wat meer mensen je wat serieuzer nemen.
Wat is de spirituele gedachtegang erachter dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:33 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee een tunnel in je oor heeft niets met spiritualiteit te maken haha ik zei het denk ik verkeerd
Bij dat hangen in haken dat heeft iets met spiritualiteit te maken
Je oor oprekken is niets meer en niets minder dan je oor oprekken
Artikel eroverquote:Op zondag 29 mei 2011 20:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat is de spirituele gedachtegang erachter dan?
Dat zeg ik niet, het gaat erom wat ik persoonlijk mooi vind. Ik vind het mooi aan een kant, omdat ik niet van 'balans' hou zeg maar. Puur vanuit esthetisch oogpunt.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, want aan 2 kanten zou natuurlijk belachelijk zijn.;')
Wat?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:13 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
8?
Eerst al die puntige knieën, nu dit.. vergeet het maar.
JAquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef Pixie. het volgende:
Nou daar komt het hoor
mijn oren
[ afbeelding ]
haha dankequote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zal mezelf snel gaan snijden.
Ja ook tijdens het douchen trouwensquote:
''Some people feel like it gets them to a higher meditative state, and the actual idea of flying is almost achieved. While others, of course, use suspension as a type of performance art, similar to knife throwing or fire breathing.''quote:
Als je het maar niet weer laat gebeuren.quote:
Patsssss, daar is ie hoor. Het duurde een tijdje, maar de dagelijkse seksueel gefrustreerde fokker meldt zich dan toch.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef Blubberpudding het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n rebels Turkse slet
Naja agh weetjequote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
''Some people feel like it gets them to a higher meditative state, and the actual idea of flying is almost achieved. While others, of course, use suspension as a type of performance art, similar to knife throwing or fire breathing.''
Dat zijn echt overtuigende redenen ja
Ik denk eerder dat jij tekort komt met zo'n pro-vrouw reactiequote:Op zondag 29 mei 2011 20:51 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als je het maar niet weer laat gebeuren.
[..]
Patsssss, daar is ie hoor. Het duurde een tijdje, maar de dagelijkse seksueel gefrustreerde fokker meldt zich dan toch.
Dat is wel echt kankersmerig gewoonquote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef Pixie. het volgende:
Nou daar komt het hoor
mijn oren
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:54 schreef Blubberpudding het volgende:
[..]
Dat is wel echt kankersmerig gewoon
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:54 schreef Blubberpudding het volgende:
[..]
Dat is wel echt kankersmerig gewoon
Tering wat groot. Maar goed, hippies moeten zich nu eenmaal afzetten ten opzichten van anderen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef Pixie. het volgende:
Nou daar komt het hoor
mijn oren
[ afbeelding ]
Zeker want ik ben een hippie in hart en nierenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tering wat groot. Maar goed, hippies moeten zich nu eenmaal afzetten ten opzichten van anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |