Zo zie je maar weer, als je een lekkere meid bent kom je overal mee wegquote:
Mmmm jammiequote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tuurlijk wel, je kunt zelfs je tong erdoor heen steken
Dat staat gewoon schattig bij haar!quote:
misschien kun je met je toch het gat ook nog wat oprekkenquote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mmmm jammieLekker dood littekenweefsel likken
schattig, laat me niet lachen.quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Countess het volgende:
[..]
Dat staat gewoon schattig bij haar!
Is heel wat anders dan een manwijf of een lelijke emo-vent met gaten.
Dat doe ik uiteraard met mn schwanschquote:Op maandag 28 december 2009 12:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
misschien kun je met je toch het gat ook nog wat oprekken![]()
dan is heel die oorlel toch meteen uitgescheurd.quote:Op maandag 28 december 2009 12:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat doe ik uiteraard met mn schwansch
Zo groot is mijnes ook niet hoor hihi ik heb maar 4 cm :$quote:Op maandag 28 december 2009 12:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan is heel die oorlel toch meteen uitgescheurd.
maar die past dus niet in de 30mm (of heel eventjes maar)quote:Op maandag 28 december 2009 13:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zo groot is mijnes ook niet hoor hihi ik heb maar 4 cm :$
Schattigggquote:Op maandag 28 december 2009 13:46 schreef MissSpooky het volgende:
Ik vind 't gaaf.Ik zit zelf op 2 mm, inimini stretch.
Ja best welquote:Op maandag 28 december 2009 13:55 schreef MissSpooky het volgende:
Hehe't Plan is tot 10 mm, maar ze zeggen dat het behoorlijk verslavend is, dus ik zie wel.
yupquote:Op maandag 28 december 2009 14:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik weet niet zo heel veel van dat stretchen maar je begint toch met een piercing van 1mm ofzo en dan doe je er toch telkens een grotere staaf/ring in?
Fishmaulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
What the..?!quote:
Nee.quote:Op maandag 28 december 2009 18:51 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
What the..?!
Dat je je prettiger voelt als je je haakneus hebt laten fixen, a la. Maar hoe kun je je in vredesnaam "prettiger" voelen bij grote oorlellen? Je vond je oortjes steeds maar zo klein?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |