Ook tunnels, kan ie aan de zijkanten in z'n neus peuteren.quote:Op maandag 28 december 2009 09:02 schreef -moppie- het volgende:
WTF heeft hij in zn neus zitten.
Het mooiste vind ik nog dat brilletje dat op zijn neus staat dat maakt het helemaal weirdquote:
Hij kan niet meer neuspeuteren, want die ring zit in de weg, dus heeft hij die dingen voor in z'n oren ook maar in z'n neus laten zetten zodat het toch kan!quote:
30quote:
Waarom? Serieuze vraag, wil je ergens bij horen, vind je het écht mooi, is het een modedingetje, wil je angstaanjagend gevonden worden, je onzekerheid verbergen?quote:
Damn, girl.quote:Op maandag 28 december 2009 11:17 schreef Lano het volgende:
![]()
[..]
Waarom? Serieuze vraag, wil je ergens bij horen, vind je het écht mooi, is het een modedingetje, wil je angstaanjagend gevonden worden, je onzekerheid verbergen?
Ik ben 3 jaar geleden begonnen met het oprekkenquote:Op maandag 28 december 2009 11:17 schreef Lano het volgende:![]()
[..]
Waarom? Serieuze vraag, wil je ergens bij horen, vind je het écht mooi, is het een modedingetje, wil je angstaanjagend gevonden worden, je onzekerheid verbergen?
lol nee wtfquote:Op maandag 28 december 2009 12:23 schreef Co-pilot het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht (gedeeltelijk) ongegrond
Bij hem staat het sexy!
Travis.quote:Op maandag 28 december 2009 12:23 schreef Co-pilot het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht (gedeeltelijk) ongegrond
Bij hem staat het sexy!
boxjesquote:
tuurlijk wel, je kunt zelfs je tong erdoor heen stekenquote:Op maandag 28 december 2009 12:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik zou et jammer vinden als mn smatje dat heeft want dan kan ik niet meer aan dr oorlellen sabbelen
Zo zie je maar weer, als je een lekkere meid bent kom je overal mee wegquote:
Mmmm jammiequote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tuurlijk wel, je kunt zelfs je tong erdoor heen steken
Dat staat gewoon schattig bij haar!quote:
misschien kun je met je toch het gat ook nog wat oprekkenquote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mmmm jammieLekker dood littekenweefsel likken
schattig, laat me niet lachen.quote:Op maandag 28 december 2009 12:46 schreef Countess het volgende:
[..]
Dat staat gewoon schattig bij haar!
Is heel wat anders dan een manwijf of een lelijke emo-vent met gaten.
Dat doe ik uiteraard met mn schwanschquote:Op maandag 28 december 2009 12:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
misschien kun je met je toch het gat ook nog wat oprekken![]()
dan is heel die oorlel toch meteen uitgescheurd.quote:Op maandag 28 december 2009 12:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat doe ik uiteraard met mn schwansch
Zo groot is mijnes ook niet hoor hihi ik heb maar 4 cm :$quote:Op maandag 28 december 2009 12:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan is heel die oorlel toch meteen uitgescheurd.
maar die past dus niet in de 30mm (of heel eventjes maar)quote:Op maandag 28 december 2009 13:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zo groot is mijnes ook niet hoor hihi ik heb maar 4 cm :$
Schattigggquote:Op maandag 28 december 2009 13:46 schreef MissSpooky het volgende:
Ik vind 't gaaf.Ik zit zelf op 2 mm, inimini stretch.
Ja best welquote:Op maandag 28 december 2009 13:55 schreef MissSpooky het volgende:
Hehe't Plan is tot 10 mm, maar ze zeggen dat het behoorlijk verslavend is, dus ik zie wel.
yupquote:Op maandag 28 december 2009 14:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik weet niet zo heel veel van dat stretchen maar je begint toch met een piercing van 1mm ofzo en dan doe je er toch telkens een grotere staaf/ring in?
Fishmaulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
What the..?!quote:
Nee.quote:Op maandag 28 december 2009 18:51 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
What the..?!
Dat je je prettiger voelt als je je haakneus hebt laten fixen, a la. Maar hoe kun je je in vredesnaam "prettiger" voelen bij grote oorlellen? Je vond je oortjes steeds maar zo klein?![]()
Ik heb nog geen foto van je gezien, maar ik weet nu al dat ik je niet zou doenquote:Op maandag 28 december 2009 19:24 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet niet hoe ik dat kan uitleggen![]()
Ik heb het nu 3 jaar en als ik ze eruit haal voel ik me '' naakt ''
Dus als ik ze erin hou voel ik me prettiger
snap je?
Ja, als je zelfverminking gewend bent en ineens weer normaal doet gaat dat niet werken. Zelfverminking is een groot woord btw, maar ik weet ff niets anders op het stelselmatig vergroten van oorgaten tot belachelijke grote gaten.quote:Op maandag 28 december 2009 19:24 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet niet hoe ik dat kan uitleggen![]()
Ik heb het nu 3 jaar en als ik ze eruit haal voel ik me '' naakt ''
Dus als ik ze erin hou voel ik me prettiger
snap je?
Zelfverminking vesta ik als zelfpijniging.quote:Op maandag 28 december 2009 19:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, als je zelfverminking gewend bent en ineens weer normaal doet gaat dat niet werken. Zelfverminking is een groot woord btw, maar ik weet ff niets anders op het stelselmatig vergroten van oorgaten tot belachelijke grote gaten.
Alsof ik zou willen dat jij me zou doenquote:Ik heb nog geen foto van je gezien, maar ik weet nu al dat ik je niet zou doen
weet jij veel, je weet niks van mijn uiterlijk. beetje ongegrond dusquote:Op maandag 28 december 2009 19:30 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zelfverminking vesta ik als zelfpijniging.
Snijden jezelf branden etc etc. En ik doe het niet voor '' pijn'' want zowiezo voel je er niks van
En ik heb geen belachelijk grote gaten dat vind ik zelf ook niet mooi![]()
[..]
Alsof ik zou willen dat jij me zou doen
Ik zei zelf al dat ik geen ander beter woord wist. Maar als je uberhaupt die dingen gebruikt heb je al grotere gaten dan normaal is en ik vind het echt niks. straks komt iemand nog op het idee die dingen in de wangen te plaatsen of erger.quote:Op maandag 28 december 2009 19:30 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zelfverminking vesta ik als zelfpijniging.
Snijden jezelf branden etc etc. En ik doe het niet voor '' pijn'' want zowiezo voel je er niks van
En ik heb geen belachelijk grote gaten dat vind ik zelf ook niet mooi![]()
[..]
Alsof ik zou willen dat jij me zou doen
Jij weet ook niks van mijn uiterlijk.quote:Op maandag 28 december 2009 19:34 schreef fapdrol het volgende:
[..]
weet jij veel, je weet niks van mijn uiterlijk. beetje ongegrond dus
Ja ik ken er zat die dat op andere plaatsten doen. En dat zal ik ook nooit begrijpen dus ik snap wel waar je vandaan komtquote:Op maandag 28 december 2009 19:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zei zelf al dat ik geen ander beter woord wist. Maar als je uberhaupt die dingen gebruikt heb je al grotere gaten dan normaal is en ik vind het echt niks. straks komt iemand nog op het idee die dingen in de wangen te plaatsen of erger.
Eruit halenquote:Op maandag 28 december 2009 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
GaaTJES? Zeg maar gerust gaten, of nee kraters. Gaatjes krijg je alleen bij normale oorbellen.
Ik heb ooit een wenkbrauwpiercing gehad, dit omdat ik wist als ik het ooit beu zou zijn ik het ongedaan kon maken. Hoe ga jij de kraters in je oren ongedaan maken als je ze ooit zat bent?
Wil je aub niet het woordje kut gebruiken, het is verwarrend voor mij omdat we hier over hele andere soort gaten pratenquote:Op maandag 28 december 2009 19:39 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja ik ken er zat die dat op andere plaatsten doen. En dat zal ik ook nooit begrijpen dus ik snap wel waar je vandaan komt![]()
En dat is alleen maar goed![]()
want als we allemaal hetzelfde zouden zijn was er ook geen kut aan
quote:Op maandag 28 december 2009 19:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wil je aub niet het woordje kut gebruiken, het is verwarrend voor mij omdat we hier over hele andere soort gaten praten
Op een afbeelding vlak boven jouw postjes zag ik een blond meisje met die dingen in haar oor, het lijken mij zo een 1 cm ronde gaten. Die gozer die ik in de tram zag paar weken geleden had fiks grotere gaten, zo een 2 cm denk ik. Groeit dat echt helemaal dicht? Hoe de neuk kan dat nou?quote:Op maandag 28 december 2009 19:40 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Eruit halen
en dan groeit het weer dicht
maar hou nog een klein gaatje over ter grote van 1.8 mm iets groter dan een navelpiercing
dat is voor mij genoeg om te concluderen dat ik je niet zou doen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:37 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jij weet ook niks van mijn uiterlijk.
Behalve dat ik 2 gaatjes in mn oren heb
quote:Op maandag 28 december 2009 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
GaaTJES? Zeg maar gerust gaten, of nee kraters. Gaatjes krijg je alleen bij normale oorbellen.
Ik heb ooit een wenkbrauwpiercing gehad, dit omdat ik wist als ik het ooit beu zou zijn ik het ongedaan kon maken. Hoe ga jij de kraters in je oren ongedaan maken als je ze ooit zat bent?
Als je ze eruit haalt krimpt je huid weer terugquote:Op maandag 28 december 2009 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Op een afbeelding vlak boven jouw postjes zag ik een blond meisje met die dingen in haar oor, het lijken mij zo een 1 cm ronde gaten. Die gozer die ik in de tram zag paar weken geleden had fiks grotere gaten, zo een 2 cm denk ik. Groeit dat echt helemaal dicht? Hoe de neuk kan dat nou?
Not at allquote:Op maandag 28 december 2009 19:45 schreef fapdrol het volgende:
[..]
hahaha Kraters, dan denk ik aan de inslag van een atoombom of zo. Zo erg zal het wel niet zijn? Of wel, Pixie?
Nee 2.8 cmquote:Op maandag 28 december 2009 19:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zijn ze zo groot? Lijkt me ruim 1 cm? [ afbeelding ]
na ja, ik vind het maar niks. Hoor je veel posi reacties of juist nega reacties over je kraters ehmm.... shotgungaten in je oren?quote:Op maandag 28 december 2009 19:47 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Als je ze eruit haalt krimpt je huid weer terug
Dus hoe langer je ze eruit haalt
Hoe kleiner het word
Behalve als je ze extreem groot heb dan moet je het met chirurgie laten doen. Maar ik zit nog op de maat dat ze vanzelf dicht kunnen groeien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |