quote:Op zondag 27 december 2009 14:28 schreef liesje1979 het volgende:
Wtf, ik schrik me rot, opeens veel herrie op straat, ik kijken echt een inminse rouwstoet door de straat.
Lopende, roepende mensen.
En net toen ik keek werd er een kist langsgedragen met een laken vol rode verfspetters.
Ik zal maar geen foto maken, terwijl ik dit typ is de stoet nog steeds niet voorbij.
Het is echt indrukwekkend op niet zo'n leuke manier.
Ohw wacht nu hoor ik vrouwen geloof ik.
Het eerste deel waren mannen.
Dag kerstgevoel.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit een beetje na te bibberen, ik schrok me echt rot van die kist met dat laken.
Nog nooit zoiets gezien, vind het ook wel een erg confronterende traditie.
Het is een beetje lastig te zien maar ik denk dat hier het begin van de stoet, met de kist, al bij het begin van mijn straat is, of verder.
Er lopen ook veel mensen met vlaggen en vaandels mee.
Weet iemand wat ik net gezien heb?
Met politie.quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zat te hopen op: met vlag en wimpel.![]()
Maar jeetje Lies...Was het niet "gewoon" een begrafenis?
Dat kan, ik weet het niet, ik heb zoiets echt nog nooit gezien!quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zat te hopen op: met vlag en wimpel.![]()
Maar jeetje Lies...Was het niet "gewoon" een begrafenis?
Ja nou ja, als het een hoge geestelijke is ofzo, of iemand die een geweldadige dood is gestorven...quote:
Waarom ben je er niet achteraan gelopen?quote:Op zondag 27 december 2009 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien komt ie ook wel bij Gert langs.
Dat voelde zwaar ongepast.quote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom ben je er niet achteraan gelopen?
Ik denk een demonstratie Lies.quote:Op zondag 27 december 2009 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat voelde zwaar ongepast.
Ik ga het even in het den haag topic vragen, misschien weet iemand het daar.![]()
Ik kan het niet hebben dat ik niet weet wat het was.
Zelfs twitter weet het nietquote:Op zondag 27 december 2009 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat voelde zwaar ongepast.
Ik ga het even in het den haag topic vragen, misschien weet iemand het daar.![]()
Ik kan het niet hebben dat ik niet weet wat het was.
nee, kan ook niets vinden erover, maar ik denk dat je ervan uit kunt gaan dat de kist leeg is.quote:Op zondag 27 december 2009 15:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je ook van wie? En die kist was dus leeg?
*opgelucht.
Nah, ik heb liever een echte rouwstoet waarbij de kist dus niet leeg is, dan wanneer mensen een lege kist gebruiken om anderen te shockeren eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2009 15:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je ook van wie? En die kist was dus leeg?
*opgelucht.
quote:Op zondag 27 december 2009 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar als het een demonstratie zou zijn, zou je er toch wat over moeten kunnen vinden?
Dit was exact 2 geleden:quote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan, ik weet het niet, ik heb zoiets echt nog nooit gezien!
Maar dan zal dat laken met "bloed" vast niet staan voor een vreedzame dood van de overlede denk ik.
Ja dat ben ik eigenlijk ook wel met je eens.quote:Op zondag 27 december 2009 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik heb liever een echte rouwstoet waarbij de kist dus niet leeg is, dan wanneer mensen een lege kist gebruiken om anderen te shockeren eigenlijk![]()
En nee.... een kist die symbolisch gevuld is met een of andere republiek die al jaren niet meer bestaat vind ik geen echte rouwstoet.
Dan moet je ook niet op zo'n dag gaan.quote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef Deisyy het volgende:
Dus ik ging vanmiddag voor een keuken kijken, wat moet je anders op 3e kerstdag?![]()
Of we even wilden wachten tot er een verkoper vrij komt, dat kon wel 2 uur duren zei ze nog![]()
Dahaag
OMG.... hadden ze een 50% korting stunt die alleen vandaag gold ofzo??quote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef Deisyy het volgende:
Dus ik ging vanmiddag voor een keuken kijken, wat moet je anders op 3e kerstdag?![]()
Of we even wilden wachten tot er een verkoper vrij komt, dat kon wel 2 uur duren zei ze nog![]()
Dahaag
Rode en groene vlaggen: Iran.quote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef Leandra het volgende:
Die groene vlaggen moeten toch ergens bijhoren lijkt me..... wie gaat uitzoeken of ze bij de RMS horen of als protestmiddel in Iran gebruikelijk zijn??
Ja, maar in Iran wordt een lijk toch gewoon op een plank in lakens gewikkeld door de menigte vervoerd??quote:Op zondag 27 december 2009 15:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben al aan het kijken naar Ashura herdenking ofzo, maar dat was donderdag al? Die groene vlaggen geven er voor mij wel een Iraans tintje aan moet ik zeggen. Vreemd zeg...
Groen is het symbool van de oppositie in Iran: http://globalvoicesonline(...)-movement-in-photos/quote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef Leandra het volgende:
Die groene vlaggen moeten toch ergens bijhoren lijkt me..... wie gaat uitzoeken of ze bij de RMS horen of als protestmiddel in Iran gebruikelijk zijn??
40%quote:Op zondag 27 december 2009 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... hadden ze een 50% korting stunt die alleen vandaag gold ofzo??
Dat zou kunnen idd.quote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef Dementor het volgende:
Misschien heeft het hier mee te maken?
http://www.nu.nl/buitenla(...)gers-in-teheran.html
Daarom linkte ik het al een beetje aan dat gebeuren bij Liesje voor de deur.quote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Groen is het symbool van de oppositie in Iran: http://globalvoicesonline(...)-movement-in-photos/
Ik dacht dat gisteren zo'n dag wasquote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet op zo'n dag gaan.
Okay, geen RMS dus.... ik had het moeten weten maar ik heb de laatste tijd last van een pulpbreinquote:Op zondag 27 december 2009 15:17 schreef Deisyy het volgende:
Die vlaggen komen niet echt overeen met Iraanse of Molukse vlaggen
Ja en dan nietsvermoedend je gordijnen opentrekken.quote:Op zondag 27 december 2009 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar in Iran wordt een lijk toch gewoon op een plank in lakens gewikkeld door de menigte vervoerd??
Dat zou pas luguber zijn in een doorsnee Haagse straat
Misschien woont Liesje wel niet in een doorsnee Haagse straatquote:Op zondag 27 december 2009 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar in Iran wordt een lijk toch gewoon op een plank in lakens gewikkeld door de menigte vervoerd??
Heel geintegreerd begraven.quote:Op zondag 27 december 2009 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan sowieso al slecht tegen keuken- en badkamerverkopers, vooral die van het type wat je bij alle ondernemingen van de Mandemakersgroep tegenkomt (overal waar ze het "kwaliteitsmerk" Ben verkopen)quote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40%![]()
Bleek toen we daar kwamen, maar ik had niet zo'n zin om 2 uur op een verkoper te wachten.
Ik vraag me altijd af waar ze zo snel die portret posters en vlagen vandaan halen.quote:Op zondag 27 december 2009 15:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heel geintegreerd begraven.Het lijkt me toch wel voorbereid, ik bedoel, waar haal je anders zo ff een kist vandaan?
Ja egwelquote:Op zondag 27 december 2009 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien woont Liesje wel niet in een doorsnee Haagse straat
Ik zal er wel even tegen moeten kunnen als ik een nieuwe keuken wil anders gaat Donald heb zelf bouwen en ben ik jaren onderwegquote:Op zondag 27 december 2009 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan sowieso al slecht tegen keuken- en badkamerverkopers, vooral die van het type wat je bij alle ondernemingen van de Mandemakersgroep tegenkomt (overal waar ze het "kwaliteitsmerk" Ben verkopen)
Dat is sowieso nog een heikele kwestie.... waar hebben ze een kist vandaan gehaald als ze het niet goed voorbereid hadden??quote:Op zondag 27 december 2009 15:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heel geintegreerd begraven.Het lijkt me toch wel voorbereid, ik bedoel, waar haal je anders zo ff een kist vandaan?
quote:Op zondag 27 december 2009 15:24 schreef Leandra het volgende:
Met andere woorden: Welke tante Truus ligt er nu op een plank in lakens gewikkeld omdat die actie niet goed voorbereid was??
Ik begrijp het.... maar na een tijdje geleden een middag bij Wooning te hebben gezeten en daarbij voor lange tijd een bloeddrukstijging van minimaal 10% te hebben opgelopen heb ik het wel weer gehad.quote:Op zondag 27 december 2009 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal er wel even tegen moeten kunnen als ik een nieuwe keuken wil anders gaat Donald heb zelf bouwen en ben ik jaren onderweg
quote:Op zondag 27 december 2009 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is sowieso nog een heikele kwestie.... waar hebben ze een kist vandaan gehaald als ze het niet goed voorbereid hadden??
Met andere woorden: Welke tante Truus ligt er nu op een plank in lakens gewikkeld omdat die actie niet goed voorbereid was??
Sorry, m'n humor is vandaag een beetje aan de botte kant, als ik te ver ga dan hoor ik het graag maar ik heb nou eenmaal zwaar de pest in en dan krijg je dat soort grensgevallen qua humor.quote:
Er zijn toch meer badkamerboeren, die misschien net iets minder een Mandemakershoudinjg hebben?quote:Op zondag 27 december 2009 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp het.... maar na een tijdje geleden een middag bij Wooning te hebben gezeten en daarbij voor lange tijd een bloeddrukstijging van minimaal 10% te hebben opgelopen heb ik het wel weer gehad.
En dan blijven ze gvd nog bellen ook....... eikels.
Maar we hebben idd nog geen nieuwe badkamer, vooral omdat ik niets meer met zo'n ranzige verkoper van de Mandemakersgroep te maken wil hebben
Dan hoop ik dat ze die rode verfspetters er ook weer even afhalen, de familie van tante Truus schrikt zich rot als ze dat zien.quote:Op zondag 27 december 2009 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ze zullen tante Truus er wel weer terug in leggen na de demonstratie.
LOLquote:Op zondag 27 december 2009 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Omg, Donald heeft mijn mobiele nummer daar achtergelaten
Die spetters halen ze er wel af, dan kan de familie afscheid nemen van tante Truus met een walm van wasbenzine.quote:Op zondag 27 december 2009 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze die rode verfspetters er ook weer even afhalen, de familie van tante Truus schrikt zich rot als ze dat zien.
Er zijn maar heel weinig badkamerboeren die niet van de Mandemakersgroep zijn..... de grote iig niet, en de kleinere of de franchisers hebben kennelijk nog geen last van de economische crisis, want ze vragen nog een godsvermogen voor het plaatsen van een nieuwe badkamer en toilet.quote:Op zondag 27 december 2009 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn toch meer badkamerboeren, die misschien net iets minder een Mandemakershoudinjg hebben?
Waarom moet dat allemaal zo lang duren, dat is toch helemaal niet meer nodig heden ten dage met al die software enzo?
Omg, Donald heeft mijn mobiele nummer daar achtergelaten
Ik heb er geen last van iigquote:Op zondag 27 december 2009 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, m'n humor is vandaag een beetje aan de botte kant, als ik te ver ga dan hoor ik het graag maar ik heb nou eenmaal zwaar de pest in en dan krijg je dat soort grensgevallen qua humor.
We gaan het woensdag meemaken, dan hebben we een afspraak bij Keukenkampioen.quote:Op zondag 27 december 2009 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig badkamerboeren die niet van de Mandemakersgroep zijn..... de grote iig niet, en de kleinere of de franchisers hebben kennelijk nog geen last van de economische crisis, want ze vragen nog een godsvermogen voor het plaatsen van een nieuwe badkamer en toilet.
En dan heb ik me nog heel keurig gedragen qua uitzoeken van sanitair, kranen en tegels e.d.
Als het de spuitgaten kan ik ze altijd blokkeren.quote:Op zondag 27 december 2009 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is handig van Donald... en daar ben je lekker mee![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan het woensdag meemaken, dan hebben we een afspraak bij Keukenkampioen.
Dat is het voordeel: volgens mij bellen ze wel met nummerherkenningquote:Op zondag 27 december 2009 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het de spuitgaten kan ik ze altijd blokkeren.
ik voeg me al af of er ergens een rel gaande wasquote:Op zondag 27 december 2009 15:57 schreef Leandra het volgende:
Zit ik iets spannends op TV te missen??
Zie je wel, ik dacht ook al dat ik wat zat te missenquote:Op zondag 27 december 2009 16:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik voeg me al af of er ergens een rel gaande was
Dat wordt dan bijtijds opstaan Marrijequote:Op zondag 27 december 2009 16:26 schreef Marrije het volgende:
Vanaf morgen staat er weer een rij bij de oliebollenkraam.
Misschien he. . .misschien ga ik ze wel zelf makenquote:Op zondag 27 december 2009 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt dan bijtijds opstaan Marrije
Hebben ze nog bijgevuld of zijn alle schappen nog steeds zo leeg als de 24e om een uur of 17:00?quote:Op zondag 27 december 2009 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb net voor 9.99 4,99 een houten kerststal gescoord bij de AH.
Voor volgend jaar.
Die hebben ze vast nog wel, want niet open vandaag toch?quote:Op zondag 27 december 2009 16:24 schreef Leandra het volgende:
Oh darn, we hadden helemaal geen kerstkransjes.... morgen eens even kijken of ze nog in de aanbieding te vinden zijn, dan doen we kerst gewoon met oud en nieuw nog een keer over
Ik was naar mijn andere AH.quote:Op zondag 27 december 2009 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Hebben ze nog bijgevuld of zijn alle schappen nog steeds zo leeg als de 24e om een uur of 17:00?
Lekkerrrr! Ik heb het nog nooit gedaan, maar zelfgemaakt zijn ze toch altijd lekkerderquote:Op zondag 27 december 2009 16:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien he. . .misschien ga ik ze wel zelf maken
Daarom, hier volgens mij niet, en in de regio Schubbekutteveen zeker nietquote:Op zondag 27 december 2009 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die hebben ze vast nog wel, want niet open vandaag toch?
quote:Op zondag 27 december 2009 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom, hier volgens mij niet, en in de regio Schubbekutteveen zeker niet![]()
Nou nog hopen dat ik morgen eindelijk wel fit genoeg ben, dan kan ik samen met m'n postpubertjede AH in regio Schubbekutteveen leegtrekken.
Powernap ze, en vergeet je wekker niet te zetten, anders ben je gewoon vroeg naar bed ipv aan het powernappenquote:Op zondag 27 december 2009 16:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee!![]()
En nu ga ik even powernappen, ben gesloopt van die stomme treinreis.
Best stom want afgezien van wat lezen niet veel gedaan.
Aaaah wat klinkt dat sneu!quote:Op zondag 27 december 2009 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkerrrr! Ik heb het nog nooit gedaan, maar zelfgemaakt zijn ze toch altijd lekkerder![]()
Mijn vader deed het vroeger altijd zelf, dan stond hij de hele oudjaarsdag in de kou oliebollen en appelflappen te bakken voor de hele familie, want mijn moeder wilde die vettigheid natuurlijk niet in haar keuken
quote:Op zondag 27 december 2009 16:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aaaah wat klinkt dat sneu!
Ik weet het ook nog niet zeker hoor
Ondertussen word ik hier half gek van de herrie.
Gisteren speelgoedauto's gekocht, de auto lijkt op die rode auto van Cars, met een keihard muziekje van 2 unlimited, there's no limiten een ding dong achtige tune erbij en ondertussen toetert dat ding ook nog, wat een herrie en dat keer 2
![]()
Meestal helpt het een heel stuk om met plakband die geluidsgaten af te plakkenquote:Op zondag 27 december 2009 16:58 schreef Leandra het volgende:
OMG... herrie-speelgoed![]()
Ik heb dat met zoonlief altijd zo heerlijk kunnen vermijden
Nah, ik mag dan flink slechthorend zijn, maar van dat soort speelgoed word ik gillend gek, en de kans dat het dan via de muur in gruzelementen op de grond belandt is niet geheel ondenkbaar...quote:Op zondag 27 december 2009 17:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meestal helpt het een heel stuk om met plakband die geluidsgaten af te plakkenMaar deze auto's zijn zo cheap dat het onderstel niet helemaal vast zit aan de bovenkant
zo'n politieauto kreeg de oudste laatst op een peutergroep van sinterklaas, maar dat werd vechten om dat rotding met de jongste. Dus, er 1 bij gekocht en nu jengelen die dingen af en toe maar dat geluid is nog erg goed te doen in vergelijking met die nepcarsautoquote:Op zondag 27 december 2009 17:21 schreef Leandra het volgende:
Ik heb niet zoveel moeite met het spul wat een soort "beloningsgeluidje" geeft als ze ontdekt hebben hoe iets werkt, maar die politieauto's en weet ik veel waar nodeloos veel lawaai uitkomt, is bij mij off-limits.
Dat is aardig!quote:Op zondag 27 december 2009 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Lea
Iedereen krijgt de groetjes van oma
En dan niet eens alle ruiten inflikkeren en auto's in de hens zetten. Wat een nep-demonstranten.quote:Op zondag 27 december 2009 17:57 schreef Coos het volgende:
Die stoet bij jou door de straat Lies was ws hierom:
http://www.telegraaf.nl/b(...)od_bij_rellen__.html
Ja die Koerden hadden dat een paar jaar geleden beter in de vingers.quote:Op zondag 27 december 2009 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan niet eens alle ruiten inflikkeren en auto's in de hens zetten. Wat een nep-demonstranten.
Donderdagnacht zal het ook wel weer "gezellig" worden.quote:Op zondag 27 december 2009 18:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die Koerden hadden dat een paar jaar geleden beter in de vingers.
Waarom krijgen die britten wel weer een BB en wij nietquote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef Coos het volgende:
en dit is ook bizar![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_op_Endemol__.html
Moet je Johnny effe bellen!quote:Op zondag 27 december 2009 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom krijgen die britten wel weer een BB en wij niet
Dank jequote:Op zondag 27 december 2009 18:11 schreef Toverheks het volgende:
Avond All![]()
Voor Dtje 19:30 Top 2000 à gogo Ned 3.
Da's leuk ja.quote:Op zondag 27 december 2009 18:11 schreef Toverheks het volgende:
Avond All![]()
Voor Dtje 19:30 Top 2000 à gogo Ned 3.
hey thanks voor de tip, dat wist ik nietquote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Hij staat tegenwoordig ook op Uitzending Gemist *:Y O*
Elk jaar kijk ik het, want die ouwe clips leuk toch, clips van toppop uit mijn tijd, dat ik dansend in de huiskamer stond en mijn ouders vonden de meeste liedjes en vooral de zangers met dat vieze vette lange haar ( zoals mijn vader dat zo netjes verwoorden) al 4 keer niks.quote:
Behalve de leuke clips ook veel leuke weetjesquote:Op zondag 27 december 2009 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Elk jaar kijk ik het, want die ouwe clips leuk toch, clips van toppop uit mijn tijd, dat ik dansend in de huiskamer stond en mijn ouders vonden de meeste liedjes en vooral de zangers met dat vieze vette lange haar ( zoals mijn vader dat zo netjes verwoorden) al 4 keer niks.
Ook dat, ach alles is leuk aan dat Progammaquote:Op zondag 27 december 2009 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Behalve de leuke clips ook veel leuke weetjes
Bijna allesquote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ook dat, ach alles is leuk aan dat Progamma
Doe je nu een deel II.quote:Op zondag 27 december 2009 18:44 schreef hondjes het volgende:
Heb de oliebollen en appelflappen al lang op, volgens mij zit ik al op 15 january 2010...
Ga gelijk door naar deel 3, ..gewoon gek doen, alles anders doen...de boel lekker omdraaien, sla January ook maar over, zit al in April.quote:
Hey hondjes, Cor zat in de tweede gipsvlucht!quote:Op zondag 27 december 2009 18:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ga gelijk door naar deel 3, ..gewoon gek doen, alles anders doen...de boel lekker omdraaien, sla January ook maar over, zit al in April.
Voorjaar, PAASEIEREN
Ooooh, dan zou ik weer kerstavond doen en de andere twee kerstdagen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ga gelijk door naar deel 3, ..gewoon gek doen, alles anders doen...de boel lekker omdraaien, sla January ook maar over, zit al in April.
Voorjaar, PAASEIEREN
Wat een ellende, waren ze al lang op wintersport of net aangekomen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Hey hondjes, Cor zat in de tweede gipsvlucht!![]()
Hij probeerde te vliegen en dat ging goed maar het landen was een ramp.
schouder helemaal verrot. Morgen moet ie in Dordt door de MRI.
Ze waren er net drie dagen en zouden tot 6 januari blijven.quote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat een ellende, waren ze al lang op wintersport of net aangekomen.
Ze moeten ook gewoon naar een warm land gaan..Spanje of zo...
Gisteren de hele dag regen, vandaag heerlijk weer...![]()
Doe ze de groeten en beterschap...
Venz, Venz, Venzquote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Hele harde hagel buiten, auww.
Dan laat je het bezorgen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Kut, ik moet nog eten halen, hoop dat het hier droog blijft.
Ik vind het gewoon een vervelend capsonesmens en zap naar een ander kanaal of zet de radio een paar minuten uit als ik haar hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 23:38 schreef Jian het volgende:
Gewoon om al die halfduttende, volgevreten users hier even wakker te maken, gewoon omdat ik ondertussen weer genoeg heb van die gezapige, zoete kerstliedjes en die vredige kerstsfeer, gewoon om dat het de lekkersteen beste zangeres van Nederland is;
![]()
![]()
![]()
Smaken verschillen nu eenmaal ........quote:Op zondag 27 december 2009 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een vervelend capsonesmens en zap naar een ander kanaal of zet de radio een paar minuten uit als ik haar hoor.
Zo is datquote:Op zondag 27 december 2009 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Smaken verschillen nu eenmaal ........![]()
...... sommigen hebben het anderen niet
Whehe, tof! Dat had ik nog niet gezienquote:Op maandag 28 december 2009 00:31 schreef Jian het volgende:
Als afsluiter om Ruud een klein beetje inzicht te verschaffen![]()
Helemaal naks Deisquote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Coos! Wat heb je gewonnen in die Spaanse loterij?
Ah, dát singeltje!quote:
Ja hoor. Hele week vrij.quote:Op maandag 28 december 2009 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
Eindelijk komen er wat mensen tot leven![]()
Heeft iedereen zin in de maandag
Dan kan ik het me voorstellenquote:
Ja.. dagje Brussel. En een tv kopen. En ook veel FOK!-en. En FANN terugpesten.quote:Op maandag 28 december 2009 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan kan ik het me voorstellen![]()
Ga je nog wat anders doen dan Fokken?
Brussel is altijd gezelligquote:Op maandag 28 december 2009 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.. dagje Brussel. En een tv kopen. En ook veel FOK!-en. En FANN terugpesten.
Hij kwam pas om 6 uur thuisquote:Op zondag 27 december 2009 08:18 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Vandaag derde Kerstdag, en de gemoederen bij huize Hidi lopen hoog op, of zal alles weer rustig zijn..
Kom er maar in Hidi....
Goedemorgen.quote:
Hij slaat niet ver door hoor, hij staat al vanaf het begin rond de 80%quote:Op maandag 28 december 2009 08:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Er wordt trouwens nog steeds in je buschauffeur topic gepost en je poll slaat ver door naar de chauffeur al zegt bijna iedereen zijn daad af te keuren
oh ff kijkenquote:Op maandag 28 december 2009 08:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Er wordt trouwens nog steeds in je buschauffeur topic gepost en je poll slaat ver door naar de chauffeur al zegt bijna iedereen zijn daad af te keuren
204 voor de chauffeur tegen 51 voor het krijsende kind, dat vind ik een doorslaande victorie voor de chauffeur hoorquote:Op maandag 28 december 2009 08:44 schreef D. het volgende:
[..]
Hij slaat niet ver door hoor, hij staat al vanaf het begin rond de 80%
Ah, zo ja. Ik dacht dat je bedoelde dat er procentueel gezien ineens nog meer mensen achter de chauffeur stondenquote:Op maandag 28 december 2009 08:45 schreef Disana het volgende:
[..]
204 voor de chauffeur tegen 51 voor het krijsende kind, dat vind ik een doorslaande victorie voor de chauffeur hoor
Ik weet niet of er nog veel gestemd wordt de laatste paar dagen, maar daarvoor wel veel. Best veel stemmen in totaal. Maar als je dan leest verfoeit bijna iedereen zijn actiequote:Op maandag 28 december 2009 08:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, zo ja. Ik dacht dat je bedoelde dat er procentueel gezien ineens nog meer mensen achter de chauffeur stonden
Kennelijk allemaal ouders die het goed proberen te pratenquote:Op maandag 28 december 2009 08:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet of er nog veel gestemd wordt de laatste paar dagen, maar daarvoor wel veel. Best veel stemmen in totaal. Maar als je dan leest verfoeit bijna iedereen zijn actie
Haha, wie weet.quote:Op maandag 28 december 2009 08:50 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk allemaal ouders die het goed proberen te praten
Dank je, ik had het net gevondenquote:Op maandag 28 december 2009 08:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen Marrije.
[POLL] buschauffeur vs. krijsend kind
Maar goed, de cijfers spreken voor zich.quote:
Dat is helemaal niet 'natuurlijk', en 80% van de stemmers onderschrijven datquote:Op maandag 28 december 2009 08:58 schreef Marrije het volgende:
Ik heb voor dat kind gestemd natuurlijk.
Oh ja want de meerderheid heeft gelijkquote:Op maandag 28 december 2009 09:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet 'natuurlijk', en 80% van de stemmers onderschrijven dat
Nou als je even verderop leest heeft dat kind wel wat meer gedaan dan alleen krijsen.quote:Op maandag 28 december 2009 08:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je, ik had het net gevonden![]()
Ik heb voor dat kind gestemd natuurlijk. Die chauffeur kan beter een ander beroep zoeken als ie niet kan rijden met een krijsend kind in zn bussie.
En die redenatie 'een passagier mag geen overlast veroorzaken' gaat mi ook niet op. Als buren zijnde mag je ook geen overlast veroorzaken maar als je gaat klagen (bij de woningbouwvereniging of bij de politie) over een krijsend kind dan trek je toch echt aan het kortste eind. De reactie van Connexxion onderschrijft dat ook
Nee, hij had een standje gekregen of zoiets? Meer weet ik niet.quote:Op maandag 28 december 2009 08:58 schreef D. het volgende:
[..]
Maar goed, de cijfers spreken voor zich.
Heb trouwens niets meer over deze zaak in het nieuws gehoord, dus weet niet hoe het met de chauffeur is afgelopen.
Oh ik heb niet verderop gelezen, alleen de OP en wat laatste reacties.quote:Op maandag 28 december 2009 09:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou als je even verderop leest heeft dat kind wel wat meer gedaan dan alleen krijsen.
En ja, helaas hebben de mensen die er last van hebben weinig in te brengen tegen krijsende kinderen; we zijn geheel afhankelijk van goedwillende (of meestal juist niet dus) ouders en verzorgers.
Geschorst. Maar hij krijgt nog de kans zijn kant van het verhaal te vertellen.quote:Op maandag 28 december 2009 09:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, hij had een standje gekregen of zoiets? Meer weet ik niet.
Oh mooi. En ja, dat kind liep ook te trappen en dergelijke. Maar het is moeilijk oordelen als je er zelf niet bij bent geweest.quote:Op maandag 28 december 2009 09:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geschorst. Maar hij krijgt nog de kans zijn kant van het verhaal te vertellen.
Juistquote:Op maandag 28 december 2009 09:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh ja want de meerderheid heeft gelijk
Plaats deze poll bij OUD en kijk wat natuurlijk isquote:Op maandag 28 december 2009 09:15 schreef D. het volgende:
[..]
Juist
Niet wat goed of fout is, maar dat het niet zo 'natuurlijk' is
maar dat ging helemaal off topic toenquote:Op maandag 28 december 2009 09:18 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens in heel dat topic niet gepost want ik heb geen zin in verontwaardigde moeders zoals toen met dat kinderdagverblijf.
Misschien dat de meerderheid daarom ook liever in stilte stemt
Ik heb mij, behalve de OP, ook afzijdig gehoudenquote:Op maandag 28 december 2009 09:18 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens in heel dat topic niet gepost want ik heb geen zin in verontwaardigde moeders zoals toen met dat kinderdagverblijf.
Misschien dat de meerderheid daarom ook liever in stilte stemt
quote:Op maandag 28 december 2009 09:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Plaats deze poll bij OUD en kijk wat natuurlijk is
ik las het nietquote:Op maandag 28 december 2009 09:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hahaha
Ik las het, en je hebt volkomen gelijk. dat blijkt maar weer
LOLquote:Op maandag 28 december 2009 09:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hahaha
Ik las het, en je hebt volkomen gelijk. dat blijkt maar weer
Ik begreep dat we een dezer dagen weer sneeuw zouden krijgenquote:Op maandag 28 december 2009 09:24 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Fijn trouwens dat de sneeuw helemaal weg is, kunnen we weer fatsoenlijk lopen.
(tactische topic change)
Precies, kan ik ook weer normaal met de buggy boodschappen doenquote:Op maandag 28 december 2009 09:24 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Fijn trouwens dat de sneeuw helemaal weg is, kunnen we weer fatsoenlijk lopen.
(tactische topic change)
Ja, dat zal best lastig geweest zijn, en ook zwaar om door de sneeuw te trekken.quote:Op maandag 28 december 2009 09:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, kan ik ook weer normaal met de buggy boodschappen doen
Oh toch? Ik hoorde eerder zoiets maar nu hoor ik alleen nog maar over vorst.quote:Op maandag 28 december 2009 09:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begreep dat we een dezer dagen weer sneeuw zouden krijgen
Ik begreep dat we kunnen gaan schaatsenquote:Op maandag 28 december 2009 09:27 schreef D. het volgende:
Ik begreep dat we een dezer dagen weer sneeuw zouden krijgen
Eerlijk gezegd heb ik het niet gedaan, de kindjes zijn alleen de deur uit geweest voor de leuk en mijn man heeft de boodschappen gedaan.quote:Op maandag 28 december 2009 09:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zal best lastig geweest zijn, en ook zwaar om door de sneeuw te trekken.
Van het KNMIquote:Op maandag 28 december 2009 09:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh toch? Ik hoorde eerder zoiets maar nu hoor ik alleen nog maar over vorst.
Bah.
quote:Dinsdag overdag neemt van het zuiden uit de bewolking verder toe. In de loop van de ochtend gaat er in het zuiden neerslag vallen. De neerslag valt waarschijnlijk in de vorm van sneeuw, maar gaat in het zuiden later op de dag over in regen en lokaal is ook IJZEL mogelijk. De neerslag breidt zich langzaam noordwaarts uit, maar in het noorden blijft het mogelijk tot de avond droog.
He, mogguh schaatsen?quote:Op maandag 28 december 2009 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik begreep dat we kunnen gaan schaatsen.
mogguh
Groot gelijk. Als je net zo lang en zoveel sneeuw hebt gehad als wij hier, dan was het een hele klus om lopend bij de winkels te komen, laat staan met een buggy. Ik heb zelf waar het kon over fietspaden gelopen want die waren wel gepekeld.quote:Op maandag 28 december 2009 09:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik het niet gedaan, de kindjes zijn alleen de deur uit geweest voor de leuk en mijn man heeft de boodschappen gedaan.
Weer sneeuw? Ik ben nog op zoek naar een slee, dus wat dat betreft.
*zwaait vanuit het zuidenquote:Op maandag 28 december 2009 09:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, da's voorlopig in het zuiden. Ik zit helemaal in het noorden
Ik ben niet zo'n sneeuwmens dus ik ben alleen de deur uit geweest als het moest en verder niet.quote:Op maandag 28 december 2009 09:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Groot gelijk. Als je net zo lang en zoveel sneeuw hebt gehad als wij hier, dan was het een hele klus om lopend bij de winkels te komen, laat staan met een buggy. Ik heb zelf waar het kon over fietspaden gelopen want die waren wel gepekeld.
Hier net zo hoor. De buurvrouw en ik hadden allebei spierpijn in onze benen van als we er wel uit moesten. Want tja, die extra boodschappen moesten toch gedaan worden.quote:Op maandag 28 december 2009 09:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n sneeuwmens dus ik ben alleen de deur uit geweest als het moest en verder niet.
Ik zat zelfs even aan een kleine zonvakantie te denken![]()
Maar dat is dan weer weinig vakantie met 2 van die kleintjes.
Ja maar ik had lol en dat was niet liefquote:Op maandag 28 december 2009 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch niet jouw schuld dat ik hier woon
Maar die kleding kopen is toch juist leuk? Probeer het te combineren met iets plezierigs, een kopje koffie en een gebakje ofzo. Maar misschien heb je wel gelijk wat betreft die drukte, ik hou daar ook niet van.quote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Marrije het volgende:
Ik moet de stad nog wel in om wat (positie)kleding te kopen, maar ik heb zó geen zin. Dat gaat m vandaag dan ook niet worden. Het zal wel megadruk zijn met al die sales enzo.
Half Nederland heeft vakantie. Rustig in de trein vanmorgenquote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Marrije het volgende:
Ik moet de stad nog wel in om wat (positie)kleding te kopen, maar ik heb zó geen zin. Dat gaat m vandaag dan ook niet worden. Het zal wel megadruk zijn met al die sales enzo.
Mwoah, kan wel tegen een stootje hoor, daarbij was het niet persoonlijkquote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ik had lol en dat was niet lief![]()
Ik had het liever ff snel via internet besteld maar dat wat ik wil was al uitverkocht in mijn maat, grrr. Ik wilde eigenlijk ff snel alleen gaanquote:Op maandag 28 december 2009 09:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar die kleding kopen is toch juist leuk? Probeer het te combineren met iets plezierigs, een kopje koffie en een gebakje ofzo. Maar misschien heb je wel gelijk wat betreft die drukte, ik hou daar ook niet van.
Oh jammer.quote:Op maandag 28 december 2009 09:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik had het liever ff snel via internet besteld maar dat wat ik wil was al uitverkocht in mijn maat, grrr. Ik wilde eigenlijk ff snel alleen gaanZonder kinderen. Snel winkel in, winkel uit en klaar. Ik vind shoppen wel leuk, maar niet als het megadruk is, zeker niet met een buggy. Overal wachten bij de liften enzo, niks voor mij.
Ik vind alles best zolang dikke pakken sneeuw maar uitblijven.quote:
Maandag om 12:00 uur open.quote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Marrije het volgende:
Ik moet de stad nog wel in om wat (positie)kleding te kopen, maar ik heb zó geen zin.
Dat gaat m vandaag dan ook niet worden. Het zal wel megadruk zijn met al die sales enzo.
quote:Op maandag 28 december 2009 10:40 schreef liesje1979 het volgende:
Team: kind
Wat belachelijk van die chauffeur.
Goedemorgen.
Misselijkheid is gelukkig wegquote:
Ik graaf me volgende week pas inquote:Op maandag 28 december 2009 10:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Misselijkheid is gelukkig weg![]()
Nu mn andere ellende...Maar dat geeft niet want ik heb 2 boeken gekregen dus vanaf morgen graaf ik mezelf in tot zo ongeveer zondag
en dan is dat ook weer voorbij
Je gaat niet fokken danquote:Op maandag 28 december 2009 11:06 schreef D. het volgende:
[..]
Uh, gewoon, thuis
Tenminste, mijn ervaring is dat ik na december altijd een Fok dip heb
Hoi Hondjes...Mooi weer daar?quote:Op maandag 28 december 2009 11:06 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen..
Ik ga....naar de Gestor in Cambrils
Niet niet, waarschijnlijk wel minderquote:Op maandag 28 december 2009 11:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je gaat niet fokken dan..ja maar..
Aaah op die manierquote:Op maandag 28 december 2009 11:09 schreef D. het volgende:
[..]
Niet niet, waarschijnlijk wel minder
Maar post met SR en Top2000 altijd wat meer dan normaal
quote:Op maandag 28 december 2009 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oliebollen eten, champagne drinken en elkaar gelukkig nieuwjaar wensen, duuh.
Jep, met familie. Hoe burgerlijkquote:Op maandag 28 december 2009 11:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik bedoel of dat ie nog de deur uit gaat dan.....en jij...ga jij op stap met O & N?
Gezellig!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Bij vrienden
eten/drinken/vuurwerk, dat soort gedoe
Aha dus je bent aan deze kant van het landquote:Op maandag 28 december 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, met familie. Hoe burgerlijk. Vorig jaar met vrienden gevierd, ook tof
.
Q is good for youquote:
Redelijk..zacht , beetje zon,,beetje bewolkt..quote:Op maandag 28 december 2009 11:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoi Hondjes...Mooi weer daar?
Veel plezier
Dat vroeg ik ook al.quote:Op maandag 28 december 2009 11:17 schreef Laysa het volgende:
Waar hangt Teun eigenlijkuit de afgelopen dagen?? Teun
Basket Casequote:
korte termijn oplossing: wat lekkers te eten de andere kant op gooien dan je moet zijn. lange termijn oplossing: niks te eten geven.quote:Op maandag 28 december 2009 11:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Redelijk..zacht , beetje zon,,beetje bewolkt..
OHOH paniek, heb al drie dagen een zwefhond in mijn tuin...een grote
en geen ..dierenbescherming om te bellen..shit
wat nu
![]()
en ik moet nu echt weg..pfff
Je vindt hem schattig!quote:Op maandag 28 december 2009 11:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is zo zielig...mijn hart breekt...wat nu
eerst maar weg,,nu echt
Daar heb je weer zo'n verongelijkte moeder. Misschien dat ik deze later wel edit maar misschien ook niet. Denk het niet eigenlijk. Ik weet het wel zeker, denk ik. Ja!quote:Op maandag 28 december 2009 10:40 schreef liesje1979 het volgende:
Team: kind
Wat belachelijk van die chauffeur.
Nee hoor, laat maar staan, het is geheel binnen de verwachting dus geen verrassingquote:Op maandag 28 december 2009 12:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n verongelijkte moeder. Misschien dat ik deze later wel edit maar misschien ook niet. Denk het niet eigenlijk. Ik weet het wel zeker, denk ik. Ja!
Dank jequote:Op maandag 28 december 2009 12:36 schreef Noek het volgende:
Ik heb een baan!Ik ga wat teruggeven aan de maatschappij. Gefeliciteerd met mij jongens!
Thanks!quote:Op maandag 28 december 2009 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
![]()
Gefeli Noek![]()
, zo nice. Wat ga je nou precies doen
?
quote:binnenland
'Elfstedenkou op komst'
HURDEGARYP - Alle weermodellen laten het zien: in ons land gaat het vanaf volgende week hard vriezen. In Friesland spreekt men zelfs al van een vorstperiode die te vergelijken is met die van de Elfstedenwinter van 1997.
"De weercomputers van het ECMWF (het Europese weercentrum in het Engelse Reading) voorspellen een winter die dinsdag licht begint en het weekeinde oploopt van matige tot strenge vorst", juicht de Leeuwarder Courant. "Volgende week wordt zelfs zeer strenge vorst (-15 graden of lager) verwacht".
Het KNMI verwacht komend weekend al matige vorst gevolgd door een periode met temperaturen 'beneden de langjarig gemiddelden'. Meteoconsult schrijft dat de kans zo’n 80 procent is dat we vanaf volgende week zondag op veel plaatsen kunnen schaatsen op natuurijs. "In de temperatuurverwachting voor de komende twee weken is namelijk duidelijk te zien dat veel berekeningen uitgaan van een periode met overwegend matige vorst. Zelfs de warmste oplossingen komen vanaf aanstaande dinsdag niet of nauwelijks boven nul", aldus het weerstation.
Ook volgens winterweerman Hajo Smit wordt het na het weekeinde bitterkoud. Hoe het komt dat veel meteorologen deze vorstperiode al een week van te voren durven te voorspellen komt volgens Smit omdat alle weermodellen het dit keer roerend met elkaar eens zijn. "Maar het blijft zo dat het weer altijd voor verrassingen kan zorgen. Maar de kou zit dit keer wel heel dichtbij. In Scandinavië is het nu al heel koud en ook in Polen en Duitsland gaat het al snel hard vriezen".
De meeste weermodellen wijzen vanaf volgende week dan ook op strenge vorst in Nederland. "De kou komt daarbij uit Polen en Noord-Duitsland Friesland binnen. Maandag wordt het in Friesland overdag dan ook al niet meer warmer dan min 6", aldus Smit.
Je had toch net een leuke baan? Of vond je dat meer een hobby?quote:Op maandag 28 december 2009 12:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb een baan!Ik ga wat teruggeven aan de maatschappij. Gefeliciteerd met mij jongens!
Toch niet bij Tele2quote:Op maandag 28 december 2009 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Niet teveel hopelijk want ben wel gesteld op mijn rust maar ik geloof niet dat ik internet heb. We hebben te maken met een slimme werkgever dus ik zal vooral werken. Ivm herkenbaarheid wil ik er niet zo gek veel over kwijt eigenlijk maar het is oké! Net als schapen.
Dank je!quote:Op maandag 28 december 2009 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je had toch net een leuke baan? Of vond je dat meer een hobby?
Hoe dan ook: gefeliciteerd!!
Nee!quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch niet bij Tele2![]()
Maar wel gefeliciteerd
Ik dacht dat je daar veel meer tijd aan besteedde. Ook nog af te stemmen op schooltijden, dat is wel wat waard. Succes!quote:Op maandag 28 december 2009 12:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Dank je!
Dat is maar voor 4 uurtjes en dat voelt idd als hobby. Nu voor 16u en het is bijna perfect af te stemmen op de schooltijden en dat is wel fijn.
Ik ook, daar kom ik dan ook alleen als de Jumbo dicht is en de appie wel open is.quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Juud79 het volgende:
Middag!
Dat was snel bij te lezen, zo'n paar dagen...
Ik heb ook vakantie, al vanaf vorige week donderdag en t/m 4 Jan.
Fijne kerst gehad, met mijn lief en familie. Gisteren een dagje helemaal niets, zen....
Vandaag is de man weer aan het werk, na eerst zijn rijbewijs te hebben opgehaald. Dus er is rust in huis![]()
Ik ben ondertussen bezig het huis wat te kuisen, wasjes draaien, bed verschonen. En ik heb boodschappen gedaan in onze nieuwe Appie. Men, ik zou t liefst weer iedere dag naar de Appie gaan, wat een mooie winkel, maar ja te duur he, ik vind dat echt geld weggooien. Ow en ik heb geen zelfscan gedaan, maar ben gewoon naar een kassameisje gelopen, die had namelijk niets te doen en ik heb toch helegaar geen zin om alles zelf te gaan scannen, dan vergeet ik vast ook de helft te scannen en krijg ik bij de uitgang op mijn kop.
Gefeliciteerd Noek!!quote:Op maandag 28 december 2009 12:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n verongelijkte moeder. Misschien dat ik deze later wel edit maar misschien ook niet. Denk het niet eigenlijk. Ik weet het wel zeker, denk ik. Ja!
Ja, ik heb veel ingevallen de laatste tijd maar dat houdt dan wel op. Ik wil wel graag anderen lastigvallen met mijn kinderen natuurlijk, daar heb je tijd voor nodig. Jammer dat ze niet meer in de buggy passen.quote:Op maandag 28 december 2009 12:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar veel meer tijd aan besteedde. Ook nog af te stemmen op schooltijden, dat is wel wat waard. Succes!
Ik was vrijdag voor het eerst sinds tijden in de AH. Ik ben de Jumbo gewend geraakt en vond die AH maar duur en beperkt in aanbod vergeleken met de Jumbo.quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Juud79 het volgende:
En ik heb boodschappen gedaan in onze nieuwe Appie. Men, ik zou t liefst weer iedere dag naar de Appie gaan, wat een mooie winkel, maar ja te duur he, ik vind dat echt geld weggooien.
Oh shit ja. Dementor gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Juud79 het volgende:
Middag!
Dat was snel bij te lezen, zo'n paar dagen...
Ik heb ook vakantie, al vanaf vorige week donderdag en t/m 4 Jan.
Fijne kerst gehad, met mijn lief en familie. Gisteren een dagje helemaal niets, zen....
Vandaag is de man weer aan het werk, na eerst zijn rijbewijs te hebben opgehaald. Dus er is rust in huis![]()
)
quote:Op maandag 28 december 2009 12:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kom er ook nooit, maar da's meer omdat ie het verste weg, en het slechts bereikbaar is van alle supermarktenquote:Op maandag 28 december 2009 12:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was vrijdag voor het eerst sinds tijden in de AH. Ik ben de Jumbo gewend geraakt en vond die AH maar duur en beperkt in aanbod vergeleken met de Jumbo.
Oh echt? Deze stad is bezaaid met Appies. En ze zijn allemaal aangepast aan de bewonersstructuur van de plek waarop ze staan.quote:Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kom er ook nooit, maar da's meer omdat ie het verste weg, en het slechts bereikbaar is van alle supermarkten
Ik dacht dat ik Dementor daar al mee gefeliciteerd had? Maar blijkbaar vergis ik me, alsnog dan: gefeliciteerd Dementorquote:Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh shit ja. Dementor gefeliciteerd!![]()
En toch schijnt het, dat zei de Buuf ook, als je op je knieën door de Appie kruipt, je niet gek veel duurder uit bent.
[ afbeelding ]
die hebben wij geenquote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh echt? Deze stad is bezaaid met Appies. En ze zijn allemaal aangepast aan de bewonersstructuur van de plek waarop ze staan.
Maar goed, ik ben verliefd op mijn Jumbo
Ik heb hier een AH, Lidl, Dirk, Boni, Deka en een Aldi om de hoek. Ik woon namelijk aan de rand van het centrum. Bij mijn werk zit nog een Coop. Maar ik kom eigenlijk t meest bij de Aldi, want net sinds een jaar open, dus nieuw, schoon, ruim, geen lange rij, ik kan er altijd makkelijk parkeren en goedkoop. En er zit een turkse winkel tegenover met t nodige aan groente en fruit ed. Daarnaast ga ik zo af en toe naar de AH, voor spullen die ik elders niet kan krijgen.quote:Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kom er ook nooit, maar da's meer omdat ie het verste weg, en het slechts bereikbaar is van alle supermarkten
Thanks voor de feli.quote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef Laysa het volgende:
Dadelijk naar de Spar...omdat dat kan...en als tegengewicht de Lidl...voor de champie
Groot gelijk hoor, gemak dient de mens. Ik heb gewoon mazzel dat we zo'n grote Jumbo vlakbij kregen. Voor die tijd had ik een hekel aan alle supermarkten.quote:Op maandag 28 december 2009 13:03 schreef D. het volgende:
[..]
die hebben wij geen
ik ga (bijna) altijd naar de Plus.
Zit hier om de hoek en heeft ooit de prijs voor beste supermarkt gewonnen.
Niet dat dat laatste voor mij een reden is om er te winkelen, maar meer om aan te duiden dat ie ook best goed is
Wel tof dat je het Barcelona-setje van zoonlief mocht lenen!quote:Op maandag 28 december 2009 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Heuj!! mijn winkelkniestukken!![]()
Ik heb verdorie last van mijn rug van het zittendus nu ga ik therapeutisch ramen zemen.
Want ja, er komt elfstedenweer schijnt.
Ik denk dat Teun vakantie heeft...van ons...maar dat gaat tie eg nie volhouden heurquote:Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Thanks voor de feli.
Ik wist niet eens dat wij nog een Spar hadden.![]()
Is Teun verslonden door een reuzenmossel of is die alsnog met de stille trom vertrokken?
Ja, want ondanks dat ik mijn benen niet geschoren heb zo te zien kan ik het hebben.quote:Op maandag 28 december 2009 13:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel tof dat je het Barcelona-setje van zoonlief mocht lenen!![]()
Ja, het gaat hoerig koud worden hè. Zo geen zin in. Dan schijnt de zon ook de hele tijd en dan zie je zo goed dat je weer therapeutisch aan het werk moet.
Is er al een nieuwe kloon opgedoken?quote:Op maandag 28 december 2009 13:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat Teun vakantie heeft...van ons...maar dat gaat tie eg nie volhouden heur
Een vrouw die geen zin heeft om te winkelen en kleding te kopenquote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Marrije het volgende:
Het één sluit het ander toch niet uit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |