Ik snap die chauffeur wel, en omdat hij wel vaker huilende kinderen in de bus zal hebben zal het een behoorlijk gekrijs moeten zijn geweest. Behalve voor de chauffeur natuurlijk ook enorm hinderlijk voor alle passagiers. Ok, die opmerking over de opvoeding is misschien niet heel netjes, maar als je gefrustreerd bent zeg je soms dingen die je niet meent.quote:In Almere is gistermiddag een kind van drie jaar oud samen met haar moeder uit een bus gezet. Dit is gebeurd omdat de chauffeur vond dat het kind te hard krijste.
Vervoerder Connexxion werd door een bezorgde reiziger ingelicht over het voorval, dat plaastvond op de laatste halte voor Almere Buiten. Volgens deze getuige zou de chauffeur gezegd hebben dat de vrouw het meisje beter moest opvoeden.
De chauffeur is geschorst door zijn werkgever. "We vinden het onacceptabel als dit zonder verdere aanleiding is gebeurd," meldt een woordvoerster van Connexxion. De chauffeur krijgt van zijn werkgever nog de kans om zijn kant van het verhaal te vertellen.
Wie de uit de bus gezette passagiers zijn, is nog niet bekend. De vrouw heeft zich nog niet bij de vervoerder gemeld.
pff ouderen van tegenwoordig ook hé.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef Siniti het volgende:
Buschauffeur. Ik word zelf ook altijd horendol van die krijsende kinderen. Vaak proberen die moeders er geeneens wat aan te doen.
Ja want dat is ook heel logisch, een chauffeur op zijn bek tikken omdat een collega een kind naar buiten zet.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef grooteron het volgende:
En dan vinden die chauffeurs het gek dat ze klappen krijgen
klopt als een bus!(chauffeur)quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja want dat is ook heel logisch, een chauffeur op zijn bek tikken omdat een collega een kind naar buiten zet.
ik zat niet in die bus sorry, ik pak altijd lijn 2.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik sta volledig aan de kant van het kind. Dat zielige kneusje heeft met z'n poten van andermans kind af te blijven. Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die dergelijk gedrag jegens een kind van 3 jaar goedkeuren. Wat moet er gebeuren voordat jullie het voor een onschuldig kind opnemen? Moet een kind eerst in elkaar gestampt worden voordat julie in actie komen?
een kind van 3 jaar dat zich nu al niet gedraagt zal later vrijwel zeker in de criminaliteit belanden- aanpakken die hap / geen gezeik - OPVOEDEN!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik sta volledig aan de kant van het kind. Dat zielige kneusje heeft met z'n poten van andermans kind af te blijven. Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die dergelijk gedrag jegens een kind van 3 jaar goedkeuren. Wat moet er gebeuren voordat jullie het voor een onschuldig kind opnemen? Moet een kind eerst in elkaar gestampt worden voordat julie in actie komen?
Dan moeten ze maar niet met het ov reizen.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef donthate het volgende:
Kinderen krijsen nu eenmaal:) niks aan te doen en zo erg is het allemaal tog ook niet
ok - en dieven stelen nu eenmaal / moordenaars moorden nu eenmaal - niets aan te doen he? zo'n redenering dus...: zal je ver brengen: je kunt zo de politiek in met deze houding.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef donthate het volgende:
Kinderen krijsen nu eenmaal:) niks aan te doen en zo erg is het allemaal tog ook niet
Goede trollquote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef zomaareennaam het volgende:
ok - en dieven stelen nu eenmaal / moordenaars moorden nu eenmaal - niets aan te doen he? zo'n redenering dus...: zal je ver brengen: je kunt zo de politiek in met deze houding.
Dat leg je hier nou wel zo sappig neer, maar zelfs ik zie het verschil tussen een kind dat pijn heeft of een verwend nest dat diens zin niet krijgt. Ik ben niet eens ouder.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef moussie het volgende:
oh shit, op de verkeerde link gedrukt .. buschauffeur -1, kind +1
Ga toch weg, een krijsend kind uit de bus zetten, zelfs al is het nog zo irritant, als je daar niet tegen kan zoek je maar een ander baantje .. voor hetzelfde geld zit dat kind te janken van de pijn in haar oren en is moeders onderweg naar het ziekenhuis, sta je daar ineens in wind en regen en niet genoeg geld voor een taxi
Er staat nergens dat hij het kind heeft aangeraakt.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik sta volledig aan de kant van het kind. Dat zielige kneusje heeft met z'n poten van andermans kind af te blijven. Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die dergelijk gedrag jegens een kind van 3 jaar goedkeuren. Wat moet er gebeuren voordat jullie het voor een onschuldig kind opnemen? Moet een kind eerst in elkaar gestampt worden voordat jullie in actie komen?
Hahah dit is echt de meeste domme vergelijking die ik ooit gehoord hebquote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
ok - en dieven stelen nu eenmaal / moordenaars moorden nu eenmaal - niets aan te doen he? zo'n redenering dus...: zal je ver brengen: je kunt zo de politiek in met deze houding.
ja wel ,quote:Op woensdag 23 december 2009 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Het hoort nu eenmaal bij je baan. In een bus zullen nu eenmaal verschillende mensen plaatsnemen, waaronder luidruchtige mensen. Nu is er volgens mij geen regel dat je in de bus niet mag huilen.
Ik vind het best een discussiepunt. Als je oordopjes een beetje geluidlekkage hebben wat zich vertaalt in wat rare ruis voor de omgeving kan je er ook uitgezet worden, als dat gebeurt is er ook zowat een staande ovatie.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Het hoort nu eenmaal bij je baan. In een bus zullen nu eenmaal verschillende mensen plaatsnemen, waaronder luidruchtige mensen. Nu is er volgens mij geen regel dat je in de bus niet mag huilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |