En dan niet eens alle ruiten inflikkeren en auto's in de hens zetten. Wat een nep-demonstranten.quote:Op zondag 27 december 2009 17:57 schreef Coos het volgende:
Die stoet bij jou door de straat Lies was ws hierom:
http://www.telegraaf.nl/b(...)od_bij_rellen__.html
Ja die Koerden hadden dat een paar jaar geleden beter in de vingers.quote:Op zondag 27 december 2009 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan niet eens alle ruiten inflikkeren en auto's in de hens zetten. Wat een nep-demonstranten.
Donderdagnacht zal het ook wel weer "gezellig" worden.quote:Op zondag 27 december 2009 18:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die Koerden hadden dat een paar jaar geleden beter in de vingers.
Waarom krijgen die britten wel weer een BB en wij nietquote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef Coos het volgende:
en dit is ook bizar![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_op_Endemol__.html
Moet je Johnny effe bellen!quote:Op zondag 27 december 2009 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom krijgen die britten wel weer een BB en wij niet
Dank jequote:Op zondag 27 december 2009 18:11 schreef Toverheks het volgende:
Avond All![]()
Voor Dtje 19:30 Top 2000 à gogo Ned 3.
Da's leuk ja.quote:Op zondag 27 december 2009 18:11 schreef Toverheks het volgende:
Avond All![]()
Voor Dtje 19:30 Top 2000 à gogo Ned 3.
hey thanks voor de tip, dat wist ik nietquote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Hij staat tegenwoordig ook op Uitzending Gemist *:Y O*
Elk jaar kijk ik het, want die ouwe clips leuk toch, clips van toppop uit mijn tijd, dat ik dansend in de huiskamer stond en mijn ouders vonden de meeste liedjes en vooral de zangers met dat vieze vette lange haar ( zoals mijn vader dat zo netjes verwoorden) al 4 keer niks.quote:
Behalve de leuke clips ook veel leuke weetjesquote:Op zondag 27 december 2009 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Elk jaar kijk ik het, want die ouwe clips leuk toch, clips van toppop uit mijn tijd, dat ik dansend in de huiskamer stond en mijn ouders vonden de meeste liedjes en vooral de zangers met dat vieze vette lange haar ( zoals mijn vader dat zo netjes verwoorden) al 4 keer niks.
Ook dat, ach alles is leuk aan dat Progammaquote:Op zondag 27 december 2009 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Behalve de leuke clips ook veel leuke weetjes
Bijna allesquote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ook dat, ach alles is leuk aan dat Progamma
Doe je nu een deel II.quote:Op zondag 27 december 2009 18:44 schreef hondjes het volgende:
Heb de oliebollen en appelflappen al lang op, volgens mij zit ik al op 15 january 2010...
Ga gelijk door naar deel 3, ..gewoon gek doen, alles anders doen...de boel lekker omdraaien, sla January ook maar over, zit al in April.quote:
Hey hondjes, Cor zat in de tweede gipsvlucht!quote:Op zondag 27 december 2009 18:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ga gelijk door naar deel 3, ..gewoon gek doen, alles anders doen...de boel lekker omdraaien, sla January ook maar over, zit al in April.
Voorjaar, PAASEIEREN
Ooooh, dan zou ik weer kerstavond doen en de andere twee kerstdagen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ga gelijk door naar deel 3, ..gewoon gek doen, alles anders doen...de boel lekker omdraaien, sla January ook maar over, zit al in April.
Voorjaar, PAASEIEREN
Wat een ellende, waren ze al lang op wintersport of net aangekomen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Hey hondjes, Cor zat in de tweede gipsvlucht!![]()
Hij probeerde te vliegen en dat ging goed maar het landen was een ramp.
schouder helemaal verrot. Morgen moet ie in Dordt door de MRI.
Ze waren er net drie dagen en zouden tot 6 januari blijven.quote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat een ellende, waren ze al lang op wintersport of net aangekomen.
Ze moeten ook gewoon naar een warm land gaan..Spanje of zo...
Gisteren de hele dag regen, vandaag heerlijk weer...![]()
Doe ze de groeten en beterschap...
Venz, Venz, Venzquote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Hele harde hagel buiten, auww.
Dan laat je het bezorgen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Kut, ik moet nog eten halen, hoop dat het hier droog blijft.
Ik vind het gewoon een vervelend capsonesmens en zap naar een ander kanaal of zet de radio een paar minuten uit als ik haar hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 23:38 schreef Jian het volgende:
Gewoon om al die halfduttende, volgevreten users hier even wakker te maken, gewoon omdat ik ondertussen weer genoeg heb van die gezapige, zoete kerstliedjes en die vredige kerstsfeer, gewoon om dat het de lekkersteen beste zangeres van Nederland is;
![]()
![]()
![]()
Smaken verschillen nu eenmaal ........quote:Op zondag 27 december 2009 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een vervelend capsonesmens en zap naar een ander kanaal of zet de radio een paar minuten uit als ik haar hoor.
Zo is datquote:Op zondag 27 december 2009 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Smaken verschillen nu eenmaal ........![]()
...... sommigen hebben het anderen niet
Whehe, tof! Dat had ik nog niet gezienquote:Op maandag 28 december 2009 00:31 schreef Jian het volgende:
Als afsluiter om Ruud een klein beetje inzicht te verschaffen![]()
Helemaal naks Deisquote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Coos! Wat heb je gewonnen in die Spaanse loterij?
Ah, dát singeltje!quote:
Ja hoor. Hele week vrij.quote:Op maandag 28 december 2009 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
Eindelijk komen er wat mensen tot leven![]()
Heeft iedereen zin in de maandag
Dan kan ik het me voorstellenquote:
Ja.. dagje Brussel. En een tv kopen. En ook veel FOK!-en. En FANN terugpesten.quote:Op maandag 28 december 2009 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan kan ik het me voorstellen![]()
Ga je nog wat anders doen dan Fokken?
Brussel is altijd gezelligquote:Op maandag 28 december 2009 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.. dagje Brussel. En een tv kopen. En ook veel FOK!-en. En FANN terugpesten.
Hij kwam pas om 6 uur thuisquote:Op zondag 27 december 2009 08:18 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Vandaag derde Kerstdag, en de gemoederen bij huize Hidi lopen hoog op, of zal alles weer rustig zijn..
Kom er maar in Hidi....
Goedemorgen.quote:
Hij slaat niet ver door hoor, hij staat al vanaf het begin rond de 80%quote:Op maandag 28 december 2009 08:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Er wordt trouwens nog steeds in je buschauffeur topic gepost en je poll slaat ver door naar de chauffeur al zegt bijna iedereen zijn daad af te keuren
oh ff kijkenquote:Op maandag 28 december 2009 08:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Er wordt trouwens nog steeds in je buschauffeur topic gepost en je poll slaat ver door naar de chauffeur al zegt bijna iedereen zijn daad af te keuren
204 voor de chauffeur tegen 51 voor het krijsende kind, dat vind ik een doorslaande victorie voor de chauffeur hoorquote:Op maandag 28 december 2009 08:44 schreef D. het volgende:
[..]
Hij slaat niet ver door hoor, hij staat al vanaf het begin rond de 80%
Ah, zo ja. Ik dacht dat je bedoelde dat er procentueel gezien ineens nog meer mensen achter de chauffeur stondenquote:Op maandag 28 december 2009 08:45 schreef Disana het volgende:
[..]
204 voor de chauffeur tegen 51 voor het krijsende kind, dat vind ik een doorslaande victorie voor de chauffeur hoor
Ik weet niet of er nog veel gestemd wordt de laatste paar dagen, maar daarvoor wel veel. Best veel stemmen in totaal. Maar als je dan leest verfoeit bijna iedereen zijn actiequote:Op maandag 28 december 2009 08:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, zo ja. Ik dacht dat je bedoelde dat er procentueel gezien ineens nog meer mensen achter de chauffeur stonden
Kennelijk allemaal ouders die het goed proberen te pratenquote:Op maandag 28 december 2009 08:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet of er nog veel gestemd wordt de laatste paar dagen, maar daarvoor wel veel. Best veel stemmen in totaal. Maar als je dan leest verfoeit bijna iedereen zijn actie
Haha, wie weet.quote:Op maandag 28 december 2009 08:50 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk allemaal ouders die het goed proberen te praten
Dank je, ik had het net gevondenquote:Op maandag 28 december 2009 08:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen Marrije.
[POLL] buschauffeur vs. krijsend kind
Maar goed, de cijfers spreken voor zich.quote:
Dat is helemaal niet 'natuurlijk', en 80% van de stemmers onderschrijven datquote:Op maandag 28 december 2009 08:58 schreef Marrije het volgende:
Ik heb voor dat kind gestemd natuurlijk.
Oh ja want de meerderheid heeft gelijkquote:Op maandag 28 december 2009 09:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet 'natuurlijk', en 80% van de stemmers onderschrijven dat
Nou als je even verderop leest heeft dat kind wel wat meer gedaan dan alleen krijsen.quote:Op maandag 28 december 2009 08:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je, ik had het net gevonden![]()
Ik heb voor dat kind gestemd natuurlijk. Die chauffeur kan beter een ander beroep zoeken als ie niet kan rijden met een krijsend kind in zn bussie.
En die redenatie 'een passagier mag geen overlast veroorzaken' gaat mi ook niet op. Als buren zijnde mag je ook geen overlast veroorzaken maar als je gaat klagen (bij de woningbouwvereniging of bij de politie) over een krijsend kind dan trek je toch echt aan het kortste eind. De reactie van Connexxion onderschrijft dat ook
Nee, hij had een standje gekregen of zoiets? Meer weet ik niet.quote:Op maandag 28 december 2009 08:58 schreef D. het volgende:
[..]
Maar goed, de cijfers spreken voor zich.
Heb trouwens niets meer over deze zaak in het nieuws gehoord, dus weet niet hoe het met de chauffeur is afgelopen.
Oh ik heb niet verderop gelezen, alleen de OP en wat laatste reacties.quote:Op maandag 28 december 2009 09:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou als je even verderop leest heeft dat kind wel wat meer gedaan dan alleen krijsen.
En ja, helaas hebben de mensen die er last van hebben weinig in te brengen tegen krijsende kinderen; we zijn geheel afhankelijk van goedwillende (of meestal juist niet dus) ouders en verzorgers.
Geschorst. Maar hij krijgt nog de kans zijn kant van het verhaal te vertellen.quote:Op maandag 28 december 2009 09:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, hij had een standje gekregen of zoiets? Meer weet ik niet.
Oh mooi. En ja, dat kind liep ook te trappen en dergelijke. Maar het is moeilijk oordelen als je er zelf niet bij bent geweest.quote:Op maandag 28 december 2009 09:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geschorst. Maar hij krijgt nog de kans zijn kant van het verhaal te vertellen.
Juistquote:Op maandag 28 december 2009 09:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh ja want de meerderheid heeft gelijk
Plaats deze poll bij OUD en kijk wat natuurlijk isquote:Op maandag 28 december 2009 09:15 schreef D. het volgende:
[..]
Juist
Niet wat goed of fout is, maar dat het niet zo 'natuurlijk' is
maar dat ging helemaal off topic toenquote:Op maandag 28 december 2009 09:18 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens in heel dat topic niet gepost want ik heb geen zin in verontwaardigde moeders zoals toen met dat kinderdagverblijf.
Misschien dat de meerderheid daarom ook liever in stilte stemt
Ik heb mij, behalve de OP, ook afzijdig gehoudenquote:Op maandag 28 december 2009 09:18 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens in heel dat topic niet gepost want ik heb geen zin in verontwaardigde moeders zoals toen met dat kinderdagverblijf.
Misschien dat de meerderheid daarom ook liever in stilte stemt
quote:Op maandag 28 december 2009 09:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Plaats deze poll bij OUD en kijk wat natuurlijk is
ik las het nietquote:Op maandag 28 december 2009 09:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hahaha
Ik las het, en je hebt volkomen gelijk. dat blijkt maar weer
LOLquote:Op maandag 28 december 2009 09:23 schreef D. het volgende:
[..]
Hahaha
Ik las het, en je hebt volkomen gelijk. dat blijkt maar weer
Ik begreep dat we een dezer dagen weer sneeuw zouden krijgenquote:Op maandag 28 december 2009 09:24 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Fijn trouwens dat de sneeuw helemaal weg is, kunnen we weer fatsoenlijk lopen.
(tactische topic change)
Precies, kan ik ook weer normaal met de buggy boodschappen doenquote:Op maandag 28 december 2009 09:24 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Fijn trouwens dat de sneeuw helemaal weg is, kunnen we weer fatsoenlijk lopen.
(tactische topic change)
Ja, dat zal best lastig geweest zijn, en ook zwaar om door de sneeuw te trekken.quote:Op maandag 28 december 2009 09:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, kan ik ook weer normaal met de buggy boodschappen doen
Oh toch? Ik hoorde eerder zoiets maar nu hoor ik alleen nog maar over vorst.quote:Op maandag 28 december 2009 09:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begreep dat we een dezer dagen weer sneeuw zouden krijgen
Ik begreep dat we kunnen gaan schaatsenquote:Op maandag 28 december 2009 09:27 schreef D. het volgende:
Ik begreep dat we een dezer dagen weer sneeuw zouden krijgen
Eerlijk gezegd heb ik het niet gedaan, de kindjes zijn alleen de deur uit geweest voor de leuk en mijn man heeft de boodschappen gedaan.quote:Op maandag 28 december 2009 09:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zal best lastig geweest zijn, en ook zwaar om door de sneeuw te trekken.
Van het KNMIquote:Op maandag 28 december 2009 09:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh toch? Ik hoorde eerder zoiets maar nu hoor ik alleen nog maar over vorst.
Bah.
quote:Dinsdag overdag neemt van het zuiden uit de bewolking verder toe. In de loop van de ochtend gaat er in het zuiden neerslag vallen. De neerslag valt waarschijnlijk in de vorm van sneeuw, maar gaat in het zuiden later op de dag over in regen en lokaal is ook IJZEL mogelijk. De neerslag breidt zich langzaam noordwaarts uit, maar in het noorden blijft het mogelijk tot de avond droog.
He, mogguh schaatsen?quote:Op maandag 28 december 2009 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik begreep dat we kunnen gaan schaatsen.
mogguh
Groot gelijk. Als je net zo lang en zoveel sneeuw hebt gehad als wij hier, dan was het een hele klus om lopend bij de winkels te komen, laat staan met een buggy. Ik heb zelf waar het kon over fietspaden gelopen want die waren wel gepekeld.quote:Op maandag 28 december 2009 09:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik het niet gedaan, de kindjes zijn alleen de deur uit geweest voor de leuk en mijn man heeft de boodschappen gedaan.
Weer sneeuw? Ik ben nog op zoek naar een slee, dus wat dat betreft.
*zwaait vanuit het zuidenquote:Op maandag 28 december 2009 09:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, da's voorlopig in het zuiden. Ik zit helemaal in het noorden
Ik ben niet zo'n sneeuwmens dus ik ben alleen de deur uit geweest als het moest en verder niet.quote:Op maandag 28 december 2009 09:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Groot gelijk. Als je net zo lang en zoveel sneeuw hebt gehad als wij hier, dan was het een hele klus om lopend bij de winkels te komen, laat staan met een buggy. Ik heb zelf waar het kon over fietspaden gelopen want die waren wel gepekeld.
Hier net zo hoor. De buurvrouw en ik hadden allebei spierpijn in onze benen van als we er wel uit moesten. Want tja, die extra boodschappen moesten toch gedaan worden.quote:Op maandag 28 december 2009 09:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n sneeuwmens dus ik ben alleen de deur uit geweest als het moest en verder niet.
Ik zat zelfs even aan een kleine zonvakantie te denken![]()
Maar dat is dan weer weinig vakantie met 2 van die kleintjes.
Ja maar ik had lol en dat was niet liefquote:Op maandag 28 december 2009 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch niet jouw schuld dat ik hier woon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |