Ga gelijk door naar deel 3, ..gewoon gek doen, alles anders doen...de boel lekker omdraaien, sla January ook maar over, zit al in April.quote:
Hey hondjes, Cor zat in de tweede gipsvlucht!quote:Op zondag 27 december 2009 18:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ga gelijk door naar deel 3, ..gewoon gek doen, alles anders doen...de boel lekker omdraaien, sla January ook maar over, zit al in April.
Voorjaar, PAASEIEREN
Ooooh, dan zou ik weer kerstavond doen en de andere twee kerstdagen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ga gelijk door naar deel 3, ..gewoon gek doen, alles anders doen...de boel lekker omdraaien, sla January ook maar over, zit al in April.
Voorjaar, PAASEIEREN
Wat een ellende, waren ze al lang op wintersport of net aangekomen.quote:Op zondag 27 december 2009 18:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Hey hondjes, Cor zat in de tweede gipsvlucht!![]()
Hij probeerde te vliegen en dat ging goed maar het landen was een ramp.
schouder helemaal verrot. Morgen moet ie in Dordt door de MRI.
Ze waren er net drie dagen en zouden tot 6 januari blijven.quote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat een ellende, waren ze al lang op wintersport of net aangekomen.
Ze moeten ook gewoon naar een warm land gaan..Spanje of zo...
Gisteren de hele dag regen, vandaag heerlijk weer...![]()
Doe ze de groeten en beterschap...
Venz, Venz, Venzquote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef tuinfluiter het volgende:
Hele harde hagel buiten, auww.
Dan laat je het bezorgen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Kut, ik moet nog eten halen, hoop dat het hier droog blijft.
Ik vind het gewoon een vervelend capsonesmens en zap naar een ander kanaal of zet de radio een paar minuten uit als ik haar hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 23:38 schreef Jian het volgende:
Gewoon om al die halfduttende, volgevreten users hier even wakker te maken, gewoon omdat ik ondertussen weer genoeg heb van die gezapige, zoete kerstliedjes en die vredige kerstsfeer, gewoon om dat het de lekkersteen beste zangeres van Nederland is;
![]()
![]()
![]()
Smaken verschillen nu eenmaal ........quote:Op zondag 27 december 2009 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een vervelend capsonesmens en zap naar een ander kanaal of zet de radio een paar minuten uit als ik haar hoor.
Zo is datquote:Op zondag 27 december 2009 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Smaken verschillen nu eenmaal ........![]()
...... sommigen hebben het anderen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |