zo'n politieauto kreeg de oudste laatst op een peutergroep van sinterklaas, maar dat werd vechten om dat rotding met de jongste. Dus, er 1 bij gekocht en nu jengelen die dingen af en toe maar dat geluid is nog erg goed te doen in vergelijking met die nepcarsautoquote:Op zondag 27 december 2009 17:21 schreef Leandra het volgende:
Ik heb niet zoveel moeite met het spul wat een soort "beloningsgeluidje" geeft als ze ontdekt hebben hoe iets werkt, maar die politieauto's en weet ik veel waar nodeloos veel lawaai uitkomt, is bij mij off-limits.
Dat is aardig!quote:Op zondag 27 december 2009 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Lea
Iedereen krijgt de groetjes van oma
En dan niet eens alle ruiten inflikkeren en auto's in de hens zetten. Wat een nep-demonstranten.quote:Op zondag 27 december 2009 17:57 schreef Coos het volgende:
Die stoet bij jou door de straat Lies was ws hierom:
http://www.telegraaf.nl/b(...)od_bij_rellen__.html
Ja die Koerden hadden dat een paar jaar geleden beter in de vingers.quote:Op zondag 27 december 2009 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan niet eens alle ruiten inflikkeren en auto's in de hens zetten. Wat een nep-demonstranten.
Donderdagnacht zal het ook wel weer "gezellig" worden.quote:Op zondag 27 december 2009 18:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die Koerden hadden dat een paar jaar geleden beter in de vingers.
Waarom krijgen die britten wel weer een BB en wij nietquote:Op zondag 27 december 2009 17:58 schreef Coos het volgende:
en dit is ook bizar![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_op_Endemol__.html
Moet je Johnny effe bellen!quote:Op zondag 27 december 2009 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom krijgen die britten wel weer een BB en wij niet
Dank jequote:Op zondag 27 december 2009 18:11 schreef Toverheks het volgende:
Avond All![]()
Voor Dtje 19:30 Top 2000 à gogo Ned 3.
Da's leuk ja.quote:Op zondag 27 december 2009 18:11 schreef Toverheks het volgende:
Avond All![]()
Voor Dtje 19:30 Top 2000 à gogo Ned 3.
hey thanks voor de tip, dat wist ik nietquote:Op zondag 27 december 2009 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Hij staat tegenwoordig ook op Uitzending Gemist *:Y O*
Elk jaar kijk ik het, want die ouwe clips leuk toch, clips van toppop uit mijn tijd, dat ik dansend in de huiskamer stond en mijn ouders vonden de meeste liedjes en vooral de zangers met dat vieze vette lange haar ( zoals mijn vader dat zo netjes verwoorden) al 4 keer niks.quote:
Behalve de leuke clips ook veel leuke weetjesquote:Op zondag 27 december 2009 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Elk jaar kijk ik het, want die ouwe clips leuk toch, clips van toppop uit mijn tijd, dat ik dansend in de huiskamer stond en mijn ouders vonden de meeste liedjes en vooral de zangers met dat vieze vette lange haar ( zoals mijn vader dat zo netjes verwoorden) al 4 keer niks.
Ook dat, ach alles is leuk aan dat Progammaquote:Op zondag 27 december 2009 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Behalve de leuke clips ook veel leuke weetjes
Bijna allesquote:Op zondag 27 december 2009 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ook dat, ach alles is leuk aan dat Progamma
Doe je nu een deel II.quote:Op zondag 27 december 2009 18:44 schreef hondjes het volgende:
Heb de oliebollen en appelflappen al lang op, volgens mij zit ik al op 15 january 2010...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |