Maar die kleding kopen is toch juist leuk? Probeer het te combineren met iets plezierigs, een kopje koffie en een gebakje ofzo. Maar misschien heb je wel gelijk wat betreft die drukte, ik hou daar ook niet van.quote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Marrije het volgende:
Ik moet de stad nog wel in om wat (positie)kleding te kopen, maar ik heb zó geen zin. Dat gaat m vandaag dan ook niet worden. Het zal wel megadruk zijn met al die sales enzo.
Half Nederland heeft vakantie. Rustig in de trein vanmorgenquote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Marrije het volgende:
Ik moet de stad nog wel in om wat (positie)kleding te kopen, maar ik heb zó geen zin. Dat gaat m vandaag dan ook niet worden. Het zal wel megadruk zijn met al die sales enzo.
Mwoah, kan wel tegen een stootje hoor, daarbij was het niet persoonlijkquote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ik had lol en dat was niet lief![]()
Ik had het liever ff snel via internet besteld maar dat wat ik wil was al uitverkocht in mijn maat, grrr. Ik wilde eigenlijk ff snel alleen gaanquote:Op maandag 28 december 2009 09:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar die kleding kopen is toch juist leuk? Probeer het te combineren met iets plezierigs, een kopje koffie en een gebakje ofzo. Maar misschien heb je wel gelijk wat betreft die drukte, ik hou daar ook niet van.
Oh jammer.quote:Op maandag 28 december 2009 09:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik had het liever ff snel via internet besteld maar dat wat ik wil was al uitverkocht in mijn maat, grrr. Ik wilde eigenlijk ff snel alleen gaanZonder kinderen. Snel winkel in, winkel uit en klaar. Ik vind shoppen wel leuk, maar niet als het megadruk is, zeker niet met een buggy. Overal wachten bij de liften enzo, niks voor mij.
Ik vind alles best zolang dikke pakken sneeuw maar uitblijven.quote:
Maandag om 12:00 uur open.quote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Marrije het volgende:
Ik moet de stad nog wel in om wat (positie)kleding te kopen, maar ik heb zó geen zin.
Dat gaat m vandaag dan ook niet worden. Het zal wel megadruk zijn met al die sales enzo.
quote:Op maandag 28 december 2009 10:40 schreef liesje1979 het volgende:
Team: kind
Wat belachelijk van die chauffeur.
Goedemorgen.
Misselijkheid is gelukkig wegquote:
Ik graaf me volgende week pas inquote:Op maandag 28 december 2009 10:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Misselijkheid is gelukkig weg![]()
Nu mn andere ellende...Maar dat geeft niet want ik heb 2 boeken gekregen dus vanaf morgen graaf ik mezelf in tot zo ongeveer zondag
en dan is dat ook weer voorbij
Je gaat niet fokken danquote:Op maandag 28 december 2009 11:06 schreef D. het volgende:
[..]
Uh, gewoon, thuis
Tenminste, mijn ervaring is dat ik na december altijd een Fok dip heb
Hoi Hondjes...Mooi weer daar?quote:Op maandag 28 december 2009 11:06 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen..
Ik ga....naar de Gestor in Cambrils
Niet niet, waarschijnlijk wel minderquote:Op maandag 28 december 2009 11:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je gaat niet fokken dan..ja maar..
Aaah op die manierquote:Op maandag 28 december 2009 11:09 schreef D. het volgende:
[..]
Niet niet, waarschijnlijk wel minder
Maar post met SR en Top2000 altijd wat meer dan normaal
quote:Op maandag 28 december 2009 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oliebollen eten, champagne drinken en elkaar gelukkig nieuwjaar wensen, duuh.
Jep, met familie. Hoe burgerlijkquote:Op maandag 28 december 2009 11:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik bedoel of dat ie nog de deur uit gaat dan.....en jij...ga jij op stap met O & N?
Gezellig!!!!quote:Op maandag 28 december 2009 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Bij vrienden
eten/drinken/vuurwerk, dat soort gedoe
Aha dus je bent aan deze kant van het landquote:Op maandag 28 december 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, met familie. Hoe burgerlijk. Vorig jaar met vrienden gevierd, ook tof
.
Q is good for youquote:
Redelijk..zacht , beetje zon,,beetje bewolkt..quote:Op maandag 28 december 2009 11:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoi Hondjes...Mooi weer daar?
Veel plezier
Dat vroeg ik ook al.quote:Op maandag 28 december 2009 11:17 schreef Laysa het volgende:
Waar hangt Teun eigenlijkuit de afgelopen dagen?? Teun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |