quote:Op zondag 27 december 2009 14:28 schreef liesje1979 het volgende:
Wtf, ik schrik me rot, opeens veel herrie op straat, ik kijken echt een inminse rouwstoet door de straat.
Lopende, roepende mensen.
En net toen ik keek werd er een kist langsgedragen met een laken vol rode verfspetters.
Ik zal maar geen foto maken, terwijl ik dit typ is de stoet nog steeds niet voorbij.
Het is echt indrukwekkend op niet zo'n leuke manier.
Ohw wacht nu hoor ik vrouwen geloof ik.
Het eerste deel waren mannen.
Dag kerstgevoel.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit een beetje na te bibberen, ik schrok me echt rot van die kist met dat laken.
Nog nooit zoiets gezien, vind het ook wel een erg confronterende traditie.
Het is een beetje lastig te zien maar ik denk dat hier het begin van de stoet, met de kist, al bij het begin van mijn straat is, of verder.
Er lopen ook veel mensen met vlaggen en vaandels mee.
Weet iemand wat ik net gezien heb?
Met politie.quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zat te hopen op: met vlag en wimpel.![]()
Maar jeetje Lies...Was het niet "gewoon" een begrafenis?
Dat kan, ik weet het niet, ik heb zoiets echt nog nooit gezien!quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zat te hopen op: met vlag en wimpel.![]()
Maar jeetje Lies...Was het niet "gewoon" een begrafenis?
Ja nou ja, als het een hoge geestelijke is ofzo, of iemand die een geweldadige dood is gestorven...quote:
Waarom ben je er niet achteraan gelopen?quote:Op zondag 27 december 2009 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien komt ie ook wel bij Gert langs.
Dat voelde zwaar ongepast.quote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom ben je er niet achteraan gelopen?
Ik denk een demonstratie Lies.quote:Op zondag 27 december 2009 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat voelde zwaar ongepast.
Ik ga het even in het den haag topic vragen, misschien weet iemand het daar.![]()
Ik kan het niet hebben dat ik niet weet wat het was.
Zelfs twitter weet het nietquote:Op zondag 27 december 2009 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat voelde zwaar ongepast.
Ik ga het even in het den haag topic vragen, misschien weet iemand het daar.![]()
Ik kan het niet hebben dat ik niet weet wat het was.
nee, kan ook niets vinden erover, maar ik denk dat je ervan uit kunt gaan dat de kist leeg is.quote:Op zondag 27 december 2009 15:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je ook van wie? En die kist was dus leeg?
*opgelucht.
Nah, ik heb liever een echte rouwstoet waarbij de kist dus niet leeg is, dan wanneer mensen een lege kist gebruiken om anderen te shockeren eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2009 15:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je ook van wie? En die kist was dus leeg?
*opgelucht.
quote:Op zondag 27 december 2009 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar als het een demonstratie zou zijn, zou je er toch wat over moeten kunnen vinden?
Dit was exact 2 geleden:quote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan, ik weet het niet, ik heb zoiets echt nog nooit gezien!
Maar dan zal dat laken met "bloed" vast niet staan voor een vreedzame dood van de overlede denk ik.
Ja dat ben ik eigenlijk ook wel met je eens.quote:Op zondag 27 december 2009 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik heb liever een echte rouwstoet waarbij de kist dus niet leeg is, dan wanneer mensen een lege kist gebruiken om anderen te shockeren eigenlijk![]()
En nee.... een kist die symbolisch gevuld is met een of andere republiek die al jaren niet meer bestaat vind ik geen echte rouwstoet.
Dan moet je ook niet op zo'n dag gaan.quote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef Deisyy het volgende:
Dus ik ging vanmiddag voor een keuken kijken, wat moet je anders op 3e kerstdag?![]()
Of we even wilden wachten tot er een verkoper vrij komt, dat kon wel 2 uur duren zei ze nog![]()
Dahaag
OMG.... hadden ze een 50% korting stunt die alleen vandaag gold ofzo??quote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef Deisyy het volgende:
Dus ik ging vanmiddag voor een keuken kijken, wat moet je anders op 3e kerstdag?![]()
Of we even wilden wachten tot er een verkoper vrij komt, dat kon wel 2 uur duren zei ze nog![]()
Dahaag
Rode en groene vlaggen: Iran.quote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef Leandra het volgende:
Die groene vlaggen moeten toch ergens bijhoren lijkt me..... wie gaat uitzoeken of ze bij de RMS horen of als protestmiddel in Iran gebruikelijk zijn??
Ja, maar in Iran wordt een lijk toch gewoon op een plank in lakens gewikkeld door de menigte vervoerd??quote:Op zondag 27 december 2009 15:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben al aan het kijken naar Ashura herdenking ofzo, maar dat was donderdag al? Die groene vlaggen geven er voor mij wel een Iraans tintje aan moet ik zeggen. Vreemd zeg...
Groen is het symbool van de oppositie in Iran: http://globalvoicesonline(...)-movement-in-photos/quote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef Leandra het volgende:
Die groene vlaggen moeten toch ergens bijhoren lijkt me..... wie gaat uitzoeken of ze bij de RMS horen of als protestmiddel in Iran gebruikelijk zijn??
40%quote:Op zondag 27 december 2009 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... hadden ze een 50% korting stunt die alleen vandaag gold ofzo??
Dat zou kunnen idd.quote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef Dementor het volgende:
Misschien heeft het hier mee te maken?
http://www.nu.nl/buitenla(...)gers-in-teheran.html
Daarom linkte ik het al een beetje aan dat gebeuren bij Liesje voor de deur.quote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Groen is het symbool van de oppositie in Iran: http://globalvoicesonline(...)-movement-in-photos/
Ik dacht dat gisteren zo'n dag wasquote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet op zo'n dag gaan.
Okay, geen RMS dus.... ik had het moeten weten maar ik heb de laatste tijd last van een pulpbreinquote:Op zondag 27 december 2009 15:17 schreef Deisyy het volgende:
Die vlaggen komen niet echt overeen met Iraanse of Molukse vlaggen
Ja en dan nietsvermoedend je gordijnen opentrekken.quote:Op zondag 27 december 2009 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar in Iran wordt een lijk toch gewoon op een plank in lakens gewikkeld door de menigte vervoerd??
Dat zou pas luguber zijn in een doorsnee Haagse straat
Misschien woont Liesje wel niet in een doorsnee Haagse straatquote:Op zondag 27 december 2009 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar in Iran wordt een lijk toch gewoon op een plank in lakens gewikkeld door de menigte vervoerd??
Heel geintegreerd begraven.quote:Op zondag 27 december 2009 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan sowieso al slecht tegen keuken- en badkamerverkopers, vooral die van het type wat je bij alle ondernemingen van de Mandemakersgroep tegenkomt (overal waar ze het "kwaliteitsmerk" Ben verkopen)quote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40%![]()
Bleek toen we daar kwamen, maar ik had niet zo'n zin om 2 uur op een verkoper te wachten.
Ik vraag me altijd af waar ze zo snel die portret posters en vlagen vandaan halen.quote:Op zondag 27 december 2009 15:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heel geintegreerd begraven.Het lijkt me toch wel voorbereid, ik bedoel, waar haal je anders zo ff een kist vandaan?
Ja egwelquote:Op zondag 27 december 2009 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien woont Liesje wel niet in een doorsnee Haagse straat
Ik zal er wel even tegen moeten kunnen als ik een nieuwe keuken wil anders gaat Donald heb zelf bouwen en ben ik jaren onderwegquote:Op zondag 27 december 2009 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan sowieso al slecht tegen keuken- en badkamerverkopers, vooral die van het type wat je bij alle ondernemingen van de Mandemakersgroep tegenkomt (overal waar ze het "kwaliteitsmerk" Ben verkopen)
Dat is sowieso nog een heikele kwestie.... waar hebben ze een kist vandaan gehaald als ze het niet goed voorbereid hadden??quote:Op zondag 27 december 2009 15:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heel geintegreerd begraven.Het lijkt me toch wel voorbereid, ik bedoel, waar haal je anders zo ff een kist vandaan?
quote:Op zondag 27 december 2009 15:24 schreef Leandra het volgende:
Met andere woorden: Welke tante Truus ligt er nu op een plank in lakens gewikkeld omdat die actie niet goed voorbereid was??
Ik begrijp het.... maar na een tijdje geleden een middag bij Wooning te hebben gezeten en daarbij voor lange tijd een bloeddrukstijging van minimaal 10% te hebben opgelopen heb ik het wel weer gehad.quote:Op zondag 27 december 2009 15:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal er wel even tegen moeten kunnen als ik een nieuwe keuken wil anders gaat Donald heb zelf bouwen en ben ik jaren onderweg
quote:Op zondag 27 december 2009 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is sowieso nog een heikele kwestie.... waar hebben ze een kist vandaan gehaald als ze het niet goed voorbereid hadden??
Met andere woorden: Welke tante Truus ligt er nu op een plank in lakens gewikkeld omdat die actie niet goed voorbereid was??
Sorry, m'n humor is vandaag een beetje aan de botte kant, als ik te ver ga dan hoor ik het graag maar ik heb nou eenmaal zwaar de pest in en dan krijg je dat soort grensgevallen qua humor.quote:
Er zijn toch meer badkamerboeren, die misschien net iets minder een Mandemakershoudinjg hebben?quote:Op zondag 27 december 2009 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp het.... maar na een tijdje geleden een middag bij Wooning te hebben gezeten en daarbij voor lange tijd een bloeddrukstijging van minimaal 10% te hebben opgelopen heb ik het wel weer gehad.
En dan blijven ze gvd nog bellen ook....... eikels.
Maar we hebben idd nog geen nieuwe badkamer, vooral omdat ik niets meer met zo'n ranzige verkoper van de Mandemakersgroep te maken wil hebben
Dan hoop ik dat ze die rode verfspetters er ook weer even afhalen, de familie van tante Truus schrikt zich rot als ze dat zien.quote:Op zondag 27 december 2009 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ze zullen tante Truus er wel weer terug in leggen na de demonstratie.
LOLquote:Op zondag 27 december 2009 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Omg, Donald heeft mijn mobiele nummer daar achtergelaten
Die spetters halen ze er wel af, dan kan de familie afscheid nemen van tante Truus met een walm van wasbenzine.quote:Op zondag 27 december 2009 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze die rode verfspetters er ook weer even afhalen, de familie van tante Truus schrikt zich rot als ze dat zien.
Er zijn maar heel weinig badkamerboeren die niet van de Mandemakersgroep zijn..... de grote iig niet, en de kleinere of de franchisers hebben kennelijk nog geen last van de economische crisis, want ze vragen nog een godsvermogen voor het plaatsen van een nieuwe badkamer en toilet.quote:Op zondag 27 december 2009 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn toch meer badkamerboeren, die misschien net iets minder een Mandemakershoudinjg hebben?
Waarom moet dat allemaal zo lang duren, dat is toch helemaal niet meer nodig heden ten dage met al die software enzo?
Omg, Donald heeft mijn mobiele nummer daar achtergelaten
Ik heb er geen last van iigquote:Op zondag 27 december 2009 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, m'n humor is vandaag een beetje aan de botte kant, als ik te ver ga dan hoor ik het graag maar ik heb nou eenmaal zwaar de pest in en dan krijg je dat soort grensgevallen qua humor.
We gaan het woensdag meemaken, dan hebben we een afspraak bij Keukenkampioen.quote:Op zondag 27 december 2009 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig badkamerboeren die niet van de Mandemakersgroep zijn..... de grote iig niet, en de kleinere of de franchisers hebben kennelijk nog geen last van de economische crisis, want ze vragen nog een godsvermogen voor het plaatsen van een nieuwe badkamer en toilet.
En dan heb ik me nog heel keurig gedragen qua uitzoeken van sanitair, kranen en tegels e.d.
Als het de spuitgaten kan ik ze altijd blokkeren.quote:Op zondag 27 december 2009 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is handig van Donald... en daar ben je lekker mee![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan het woensdag meemaken, dan hebben we een afspraak bij Keukenkampioen.
Dat is het voordeel: volgens mij bellen ze wel met nummerherkenningquote:Op zondag 27 december 2009 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het de spuitgaten kan ik ze altijd blokkeren.
ik voeg me al af of er ergens een rel gaande wasquote:Op zondag 27 december 2009 15:57 schreef Leandra het volgende:
Zit ik iets spannends op TV te missen??
Zie je wel, ik dacht ook al dat ik wat zat te missenquote:Op zondag 27 december 2009 16:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik voeg me al af of er ergens een rel gaande was
Dat wordt dan bijtijds opstaan Marrijequote:Op zondag 27 december 2009 16:26 schreef Marrije het volgende:
Vanaf morgen staat er weer een rij bij de oliebollenkraam.
Misschien he. . .misschien ga ik ze wel zelf makenquote:Op zondag 27 december 2009 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt dan bijtijds opstaan Marrije
Hebben ze nog bijgevuld of zijn alle schappen nog steeds zo leeg als de 24e om een uur of 17:00?quote:Op zondag 27 december 2009 16:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb net voor 9.99 4,99 een houten kerststal gescoord bij de AH.
Voor volgend jaar.
Die hebben ze vast nog wel, want niet open vandaag toch?quote:Op zondag 27 december 2009 16:24 schreef Leandra het volgende:
Oh darn, we hadden helemaal geen kerstkransjes.... morgen eens even kijken of ze nog in de aanbieding te vinden zijn, dan doen we kerst gewoon met oud en nieuw nog een keer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |