quote:Op zondag 27 december 2009 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, heb ik. Voor 5 mensen (inclusief mezelf)
.
Nou komt ie:
Vooraf champignosragout met verse champignons in zo'n pasteibakje, met daarnaast een met kaas gevulde grote champignon uit de oven. Opgemaakt met een blaadje veldsla en wat bieslook.
Als hoofdgerecht plakjes beenham met aardappeltjes en mix van boontjes, spruitjes en doorgebakken spek. De saus bestond uit appels, cranberrycompot, port, vanillesuiker etc etc.
Na vanille-ijs met ware kersen, opgemaakt met een te coole wafel.
Na na koffie, met niks, want iedereen zat vol.
En jij en jij en jij![]()
?
Aders slippen niet in 1 keer dichtquote:Op zondag 27 december 2009 13:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Middag!
En wederom een aanslag op mijn leven met Croma overleefd.![]()
Ik! -0.3.quote:Op zondag 27 december 2009 13:27 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft heeft vanmorgen op de weegschaal durven staan?
quote:Op zondag 27 december 2009 13:27 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft heeft vanmorgen op de weegschaal durven staan?
Ik +1, maar die is er eind van de week wel weer afquote:Op zondag 27 december 2009 13:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik! -0.3.![]()
En jij of durf je niet? Eigenlijk kan ik wel zonder weegschaal. Waardeloos ding, sowieso.
En die +1 kan zoveel zijn. Vocht omdat je veel hebt gezeten bijvoorbeeld en alcohol hebt gedronken. Sport ik niet dan val ik zgn af op de weegschaal. Sport ik wel dan lijk ik meer vocht vast te houden dus zwaarder en ik mag nu juist weer wat aankomen nadat ik laatst een foto zag. Gek is dat, gevoel is vaak heel anders dan de werkelijkheid. Maar al met al, +1 is keurig!quote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik +1, maar die is er eind van de week wel weer af![]()
Mijn beste graadmeter is ook gewoon mijn kleding, maar af en toe ben ik gewoon op zoek naar bevestiging
was het nou dove of nivea?quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 13:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
o ja, de weegschaal! Daar sta ik nooit op, maar ik vermoed ergens rond de 130!
Ja, maar niet met die Dove-dingen. Kom, kom, er zijn grenzen! Vanochtend lekker all the way geCliniqued.quote:Op zondag 27 december 2009 13:41 schreef Noek het volgende:
En? Al lekker ingezeept en alles?
Welkom!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar niet met die Dove-dingen. Kom, kom, er zijn grenzen! Vanochtend lekker all the way geCliniqued.
En ik heb een afschuwelijke ontdekking gedaan! Af-schuw-e-lijk! Ik krijg een dikke, geïrriteerde bult aan de binnenkant van mijn rechterwang (voor de kijkers thuis links) als ik teveel Jelly Belly's eet! En die helse pijnen worden ook geactiveerd door walnoten. Schokkende ontdekking die ik gisteren aan het Kerstdiner deed, waarna ik iedereen uiteraard de binnenkant van mijn wang moest laten zien.
Nu moet ik dus met mate snoepen. Of op links.
Teh Horror!quote:Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar niet met die Dove-dingen. Kom, kom, er zijn grenzen! Vanochtend lekker all the way geCliniqued.
En ik heb een afschuwelijke ontdekking gedaan! Af-schuw-e-lijk! Ik krijg een dikke, geïrriteerde bult aan de binnenkant van mijn rechterwang (voor de kijkers thuis links) als ik teveel Jelly Belly's eet! En die helse pijnen worden ook geactiveerd door walnoten. Schokkende ontdekking die ik gisteren aan het Kerstdiner deed, waarna ik iedereen uiteraard de binnenkant van mijn wang moest laten zien.
Nu moet ik dus met mate snoepen. Of op links.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
@Laysa: in ponden!moet dat ding nog op kg zetten :p
quote:
Oh ja, afschuwelijk. Je altijd de loef willen afsteken met hun leed.quote:Op zondag 27 december 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
Toen kwam mijn zus eroverheen met het verhaal over haar al een jaar durende overgang. Die moet altijd mijn thunder stelen.
En nu ben ik bang dat ik dat ook over drie jaar al krijg. Maart ik hou me vast aan de hoop dat ik ook hierin meer op mijn moeder lijk, die pas eind 50 de overstap maakte.
Nog een keertje dan, voor vanavond.
Hoe oud is jouw zussie dan, als ik vragen mag?quote:Op zondag 27 december 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
Toen kwam mijn zus eroverheen met het verhaal over haar al een jaar durende overgang. Die moet altijd mijn thunder stelen.
En nu ben ik bang dat ik dat ook over drie jaar al krijg. Maart ik hou me vast aan de hoop dat ik ook hierin meer op mijn moeder lijk, die pas eind 50 de overstap maakte.
Nog een keertje dan, voor vanavond.
Hier pas om vier uur. Belachelijke tijd.quote:Op zondag 27 december 2009 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
Thuis, waar de AH's gewoon open zijn op zondag.
Je moet toch eerst naar de kerk.quote:Op zondag 27 december 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier pas om vier uur. Belachelijke tijd.
whut... ben jij al de 40 gepasseerd..quote:Op zondag 27 december 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
Mijn zus is vier jaar ouder dan ik ben: 45.
Mijn moeder heeft er best last van gehad, vooral van mood swings. Dat ze zelfs mensen op straat die iets te lang keken snauwend vroeg of ze iets van hen aanhad. Mijn moeder, die normaal de liefheid zelve is.
Dat lijkt me dan wel leuk: onder het mom van overgang iedereens kop afbijten. Verbaal.
Kerst is voorbij. De schijnheiligheid kan weer met de kerstballen de kast inquote:
Maar dan tot 22u toch?quote:Op zondag 27 december 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier pas om vier uur. Belachelijke tijd.
Ja, tot tien, dat dan weer wel. Maar vers brood om te ontbijten lukt niet vanaf 4 uur. Of je moet heel laat brunchen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:03 schreef liesje1979 het volgende:
Maar dan tot 22u toch?
Dat is ook wel lekker hoor, hier sluiten ze alweer om 18u.
Mijn moeder blijft er maar last van houden want ze heeft baarmoederkanker gehad dus dan kom je er vervroegd in maar de duur wordt niet korter. Eigenlijk is het heel zielig want ik ken haar niet anders dan dat ze wappert. Het lijkt wel een aangeboren afwijking maar het is de overgang maar.quote:Op zondag 27 december 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
Mijn zus is vier jaar ouder dan ik ben: 45.
Mijn moeder heeft er best last van gehad, vooral van mood swings. Dat ze zelfs mensen op straat die iets te lang keken snauwend vroeg of ze iets van hen aanhad. Mijn moeder, die normaal de liefheid zelve is.
Dat lijkt me dan wel leuk: onder het mom van overgang iedereens kop afbijten. Verbaal.
Een goede kerst?quote:Op zondag 27 december 2009 14:04 schreef liesje1979 het volgende:
En al met al was het een goede kerst.
Ik stuurde je net een pm.quote:Op zondag 27 december 2009 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, tot tien, dat dan weer wel. Maar vers brood om te ontbijten lukt niet vanaf 4 uur. Of je moet heel laat brunchen.
Filmpje.
Nee dat niet, mijn vader heeft mij voor kerktijd afgezet op het station.quote:Op zondag 27 december 2009 14:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Een goede kerst?
Ben je naar de kerk geweest, Liesjemiesje?
quote:Op zondag 27 december 2009 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat niet, mijn vader heeft mij voor kerktijd afgezet op het station.
Maar toch was het goed, om niet sc geschikte redenen.
En natuurlijk tof om mijn nichtjes weer even te zien
En mijn vader heeft alle dvds met familiefilms die ex maakte en dus gehouden heeft voor me gebrand
En jij, lekker met de wii gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |