Gefeliciteerd Noek!!quote:Op maandag 28 december 2009 12:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n verongelijkte moeder. Misschien dat ik deze later wel edit maar misschien ook niet. Denk het niet eigenlijk. Ik weet het wel zeker, denk ik. Ja!
Ik heb een baan!Ik ga wat teruggeven aan de maatschappij. Gefeliciteerd met mij jongens!
Ja, ik heb veel ingevallen de laatste tijd maar dat houdt dan wel op. Ik wil wel graag anderen lastigvallen met mijn kinderen natuurlijk, daar heb je tijd voor nodig. Jammer dat ze niet meer in de buggy passen.quote:Op maandag 28 december 2009 12:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar veel meer tijd aan besteedde. Ook nog af te stemmen op schooltijden, dat is wel wat waard. Succes!
Ik was vrijdag voor het eerst sinds tijden in de AH. Ik ben de Jumbo gewend geraakt en vond die AH maar duur en beperkt in aanbod vergeleken met de Jumbo.quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Juud79 het volgende:
En ik heb boodschappen gedaan in onze nieuwe Appie. Men, ik zou t liefst weer iedere dag naar de Appie gaan, wat een mooie winkel, maar ja te duur he, ik vind dat echt geld weggooien.
Oh shit ja. Dementor gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 december 2009 12:43 schreef Juud79 het volgende:
Middag!
Dat was snel bij te lezen, zo'n paar dagen...
Ik heb ook vakantie, al vanaf vorige week donderdag en t/m 4 Jan.
Fijne kerst gehad, met mijn lief en familie. Gisteren een dagje helemaal niets, zen....
Vandaag is de man weer aan het werk, na eerst zijn rijbewijs te hebben opgehaald. Dus er is rust in huis![]()
)
quote:Op maandag 28 december 2009 12:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n verongelijkte moeder. Misschien dat ik deze later wel edit maar misschien ook niet. Denk het niet eigenlijk. Ik weet het wel zeker, denk ik. Ja!
Ik heb een baan!Ik ga wat teruggeven aan de maatschappij. Gefeliciteerd met mij jongens!
Ik kom er ook nooit, maar da's meer omdat ie het verste weg, en het slechts bereikbaar is van alle supermarktenquote:Op maandag 28 december 2009 12:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was vrijdag voor het eerst sinds tijden in de AH. Ik ben de Jumbo gewend geraakt en vond die AH maar duur en beperkt in aanbod vergeleken met de Jumbo.
Oh echt? Deze stad is bezaaid met Appies. En ze zijn allemaal aangepast aan de bewonersstructuur van de plek waarop ze staan.quote:Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kom er ook nooit, maar da's meer omdat ie het verste weg, en het slechts bereikbaar is van alle supermarkten
Ik dacht dat ik Dementor daar al mee gefeliciteerd had? Maar blijkbaar vergis ik me, alsnog dan: gefeliciteerd Dementorquote:Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh shit ja. Dementor gefeliciteerd!![]()
En toch schijnt het, dat zei de Buuf ook, als je op je knieën door de Appie kruipt, je niet gek veel duurder uit bent.
[ afbeelding ]
die hebben wij geenquote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh echt? Deze stad is bezaaid met Appies. En ze zijn allemaal aangepast aan de bewonersstructuur van de plek waarop ze staan.
Maar goed, ik ben verliefd op mijn Jumbo
Ik heb hier een AH, Lidl, Dirk, Boni, Deka en een Aldi om de hoek. Ik woon namelijk aan de rand van het centrum. Bij mijn werk zit nog een Coop. Maar ik kom eigenlijk t meest bij de Aldi, want net sinds een jaar open, dus nieuw, schoon, ruim, geen lange rij, ik kan er altijd makkelijk parkeren en goedkoop. En er zit een turkse winkel tegenover met t nodige aan groente en fruit ed. Daarnaast ga ik zo af en toe naar de AH, voor spullen die ik elders niet kan krijgen.quote:Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kom er ook nooit, maar da's meer omdat ie het verste weg, en het slechts bereikbaar is van alle supermarkten
Thanks voor de feli.quote:Op maandag 28 december 2009 13:00 schreef Laysa het volgende:
Dadelijk naar de Spar...omdat dat kan...en als tegengewicht de Lidl...voor de champie
Groot gelijk hoor, gemak dient de mens. Ik heb gewoon mazzel dat we zo'n grote Jumbo vlakbij kregen. Voor die tijd had ik een hekel aan alle supermarkten.quote:Op maandag 28 december 2009 13:03 schreef D. het volgende:
[..]
die hebben wij geen
ik ga (bijna) altijd naar de Plus.
Zit hier om de hoek en heeft ooit de prijs voor beste supermarkt gewonnen.
Niet dat dat laatste voor mij een reden is om er te winkelen, maar meer om aan te duiden dat ie ook best goed is
Wel tof dat je het Barcelona-setje van zoonlief mocht lenen!quote:Op maandag 28 december 2009 13:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Heuj!! mijn winkelkniestukken!![]()
Ik heb verdorie last van mijn rug van het zittendus nu ga ik therapeutisch ramen zemen.
Want ja, er komt elfstedenweer schijnt.
Ik denk dat Teun vakantie heeft...van ons...maar dat gaat tie eg nie volhouden heurquote:Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Thanks voor de feli.
Ik wist niet eens dat wij nog een Spar hadden.![]()
Is Teun verslonden door een reuzenmossel of is die alsnog met de stille trom vertrokken?
Ja, want ondanks dat ik mijn benen niet geschoren heb zo te zien kan ik het hebben.quote:Op maandag 28 december 2009 13:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel tof dat je het Barcelona-setje van zoonlief mocht lenen!![]()
Ja, het gaat hoerig koud worden hè. Zo geen zin in. Dan schijnt de zon ook de hele tijd en dan zie je zo goed dat je weer therapeutisch aan het werk moet.
Is er al een nieuwe kloon opgedoken?quote:Op maandag 28 december 2009 13:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat Teun vakantie heeft...van ons...maar dat gaat tie eg nie volhouden heur
Een vrouw die geen zin heeft om te winkelen en kleding te kopenquote:Op maandag 28 december 2009 09:48 schreef Marrije het volgende:
Ik moet de stad nog wel in om wat (positie)kleding te kopen, maar ik heb zó geen zin. Dat gaat m vandaag dan ook niet worden. Het zal wel megadruk zijn met al die sales enzo.
Het één sluit het ander toch niet uit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |