quote:Op zondag 27 december 2009 12:34 schreef badboynova het volgende:
ik moet ook een grotere hdd hebben, heb zelf nu een 60 GB maar die raakt echt snel vol.
ik vraag me af wanneer de 250 GB versie los verkocht gaan worden, want heb ze enkel bij
dit pakket gezien.
quote:Op zondag 27 december 2009 12:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Er is (was?) ook een Forza bundel met 250 gb hdd maar dat was gewoon een standaard elite console, niet een speciale paint zoals bij MW2
nope alle games op de hdd daar ben ik nog mee bezig, ik hou van afwisseling.quote:Op zondag 27 december 2009 12:53 schreef lkb9000 het volgende:
60gb al te weinig? Jij installeert alle games en laat ze op de HDD staan als je klaar bent met de games?
die van mij ligt, omdat ik vind dat hij dan veel stabieler is dan staand.quote:Op zondag 27 december 2009 13:17 schreef Roeni3 het volgende:
Vraagje: hebben jullie je Xbox staan of liggen? Mijn doos ligt (wegens ruimtegebrek), maar is dat wel goed voor de ventilatie?
Dat is gewoon de xbox....of is het overdreven lawaai?quote:Op zondag 27 december 2009 15:38 schreef remlof het volgende:
Ja waarom maakt m'n Xbox 360 (Elite) zo kansloos veel lawaai?
Zelfs als ik gewoon over het netwerk een film stream
misschien heb je hem op een plek staan waar het al behoorlijk warm is, hier door gaan de fans harder draaien ivm de cpu en gpu niet goed kunnen afkoelen.quote:Op zondag 27 december 2009 15:38 schreef remlof het volgende:
Ja waarom maakt m'n Xbox 360 (Elite) zo kansloos veel lawaai?
Zelfs als ik gewoon over het netwerk een film stream
Ik heb er alleen een ministereosetje op staan, verder staat ie helemaal vrij.quote:Op zondag 27 december 2009 15:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
misschien heb je hem op een plek staan waar het al behoorlijk warm is, hier door gaan de fans harder draaien ivm de cpu en gpu niet goed kunnen afkoelen.
het beste is als je hem helemaal vrij heb staan, want warme lucht stijgt op.quote:Op zondag 27 december 2009 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er alleen een ministereosetje op staan, verder staat ie helemaal vrij.
Dat dus. Vanaf nu geen SC en gezeik meer anders gaat het topic langer op slot.quote:Op zondag 27 december 2009 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
Klote TT, sc, bagger. Ik ga niet eens beginnen met opruimen.
Probeer het nog maar een keer. Als het topic zo vol bagger blijft, gaat hij weer op slot.
Klaar nu. Wil je ongeinen ga dan naar het SC-topic, stel kleuters.
-edit- ga nou niet uitlokken.quote:Op zondag 27 december 2009 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
Klote TT, sc, bagger. Ik ga niet eens beginnen met opruimen.
Probeer het nog maar een keer. Als het topic zo vol bagger blijft, gaat hij weer op slot.
Klaar nu. Wil je ongeinen ga dan naar het SC-topic, stel kleuters.
je moet grijs/blauw grijs/groen grijs/rood aansluiten en rood en wit voor het geluid, geel sluit je niet aan.quote:Op zondag 27 december 2009 17:10 schreef mr-puta het volgende:
Hallo,
een week geleden heb ik mezelf een xbox 360 elite kado gedaan.
Leuk speeltje alleen vond mij tv(beeldbuis) er niet mooi bij passen.
Vandaag een Samsung P2270 HD TV gekocht.
Ik de tv aangesloten, geprogrammeerd, xbox aangesloten.
Tot mijn verbazing krijg ik zwart-wit beeld van mij xbox scherm.
De analoge kanalen zijn wel in kleur maar alleen mijn component (het xbox-scherm) is zwart wit.
Wat kan ik er aan doen om toch mooi duidelijk KLEUR beeld te krijgen op mijn nieuwe tv.
de aansluiting van nu ziet er als volgt uit:
Xbox 360 -> AV-kabel(rood-wit-geel) ->Samsung p2270 HD TV = zwart-wit beeld
op mijn oude tv was alles precies hetzelfde aangesloten alleen had ik wel kleur beeld.
Wie heeft de oplossing voor mij?
Misschien een heel simpele oplossing maar ben een leek op dit gebied.
Alvast bedankt!
Jep. Alleen betaal je er maar 3 euro voor, en geen 30quote:Op zondag 27 december 2009 17:19 schreef mr-puta het volgende:
sigmund,
zo'n kabel zit er niet standaard bij dus?
en met deze zou het probleem dus verholpen zijn?
http://www.xboxhome.nl/pr(...)i-kabel-xbox-360.htm
allemaal originele games trouwens.
zal zo foto´tjes maken
heb je wel de goeie points gekocht, want ze verkopen europeese en us points.quote:Op zondag 27 december 2009 17:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Iemand ervaring met Xbox360Gold? Ik heb 2100 punten gekocht, keurig een code ontvangen, maar die doet het niet. Ik heb al een mailtje gestuurd dat hij niet werkt. Krijg je gewoon een nieuwe code?
Ja, 2100 punten en ik heb een europees account.quote:Op zondag 27 december 2009 17:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
heb je wel de goeie points gekocht, want ze verkopen europeese en us points.
heb je een foto of een plaatje van de kabel die je nu heb, want de kabel die op het plaatje staat heb ik met mijn pro versie ( dec 2008 aan geschaft) standaard met een scart blokje gekregen.quote:Op zondag 27 december 2009 17:46 schreef mr-puta het volgende:
@badboynova
bedankt voor de hulp!
maar op het plaatje dat erbij staat, wordt een andere kabel afgebeeld als degene die ik heb.
Welke kabel moet ik nu dus kopen voor deze aansluiting?
Met een HDMI kabel van ¤3 zou het probeel ook al verholpen zijn?
bedankt!
Toevallig heeft mn pa dit met zijn xbox gister ook gehad: hij had de gele , witte en rode in de component aansluitingen geprik (die zijn rood, groen en blauw). Even de kleurtjes met de goeie kleurtjes matchen op je tv en en je hebt wel kleurenbeeld. maar wat ik niet snap is dat je een mooie nieuwe tv gaat kopen en vervolgens allles via s-video (de gele plug) gaat aansluten.. Koop voor 5 euro een HDMI kabel en je hebt perfect beeld ...quote:Op zondag 27 december 2009 17:10 schreef mr-puta het volgende:
Hallo,
een week geleden heb ik mezelf een xbox 360 elite kado gedaan.
Leuk speeltje alleen vond mij tv(beeldbuis) er niet mooi bij passen.
Vandaag een Samsung P2270 HD TV gekocht.
Ik de tv aangesloten, geprogrammeerd, xbox aangesloten.
Tot mijn verbazing krijg ik zwart-wit beeld van mij xbox scherm.
De analoge kanalen zijn wel in kleur maar alleen mijn component (het xbox-scherm) is zwart wit.
Wat kan ik er aan doen om toch mooi duidelijk KLEUR beeld te krijgen op mijn nieuwe tv.
de aansluiting van nu ziet er als volgt uit:
Xbox 360 -> AV-kabel(rood-wit-geel) ->Samsung p2270 HD TV = zwart-wit beeld
op mijn oude tv was alles precies hetzelfde aangesloten alleen had ik wel kleur beeld.
Wie heeft de oplossing voor mij?
Misschien een heel simpele oplossing maar ben een leek op dit gebied.
Alvast bedankt!
dan zal je even moeten wachten tot je een reactie terug krijg van hun.quote:Op zondag 27 december 2009 17:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, 2100 punten en ik heb een europees account.
dlc is account gebonden, dus als je vriend het met zijn account binnen haalt staat het wel op je hdd maar kan je er alleen gebruik van maken als je ingelogd ben met zijn account (kwam er zelf achter omdat ik via me oude account waar nog points op staan iets binnen gehaald had, en niet kon spelen met me goeie account)quote:Op zondag 27 december 2009 17:57 schreef Dynd het volgende:
Heb even een snel vraagje over Fallout 3 expansions, als een vriend op dezelfde console een expansion koopt zal ik hem dan ook kunnen spelen? Zoals wel het geval was bij bijvoorbeeld The Ballad of Gay Tony?
Thanks,
Niet echt dus, jammerquote:Op zondag 27 december 2009 18:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
dlc is account gebonden, dus als je vriend het met zijn account binnen haalt staat het wel op je hdd maar kan je er alleen gebruik van maken als je ingelogd ben met zijn account (kwam er zelf achter omdat ik via me oude account waar nog points op staan iets binnen gehaald had, en niet kon spelen met me goeie account)
Prima keuzequote:Op zondag 27 december 2009 18:05 schreef mr-puta het volgende:
jullie hebben me ervan overtuigd om een HDMI kabel te kopen.
gewoon HDMI---HDMI kabel neem ik aan?
http://kabeltje.com/hdmi-13-kabel-075-meter-verguld-p-959.html
hartstikke bedankt!
let wel op als je het geluid via een cinema set wil laten gaan, dat je nog een adapter nodig heb (deze stond afgebeeld in de link die je eerder poste)quote:Op zondag 27 december 2009 18:05 schreef mr-puta het volgende:
jullie hebben me ervan overtuigd om een HDMI kabel te kopen.
gewoon HDMI---HDMI kabel neem ik aan?
http://kabeltje.com/hdmi-13-kabel-075-meter-verguld-p-959.html
hartstikke bedankt!
quote:Official – No SvM Mode
I just wanted to clarify this for everyone: there is no Spies versus Mercenaries mode in Splinter Cell Conviction. Why? The reasons were touched on by Alex, but some more details are below:
From the beginning we decided to make the best co-op experience possible for SCC. The gameplay developed in single-player supports co-op very well because it lets TWO players work together to dominate the enemy and reinforce that feeling of being predatory. If Sam is the panther, Archer and Kestrel are like two wolves in a pack, working together to take down their prey. SvM doesn’t fit this new approach to gameplay.
We also wanted to be consistent across the whole game with our narrative ambition, and Co-Op is really the best approach to support a strong story.
However, there is one adversarial mode: the face-off, consisting of spy versus spy, with hostile AI thrown into the mix.
Again, just to make sure we’re all clear here, there is no SvM mode in SCC and there are no plans to have it come in the future as DLC.
-QuidProKuo
Community Developer
veeeeeeeetquote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef Dynd het volgende:
Iemand deze al eens gepost?
Toy Soldiers
Strategie game voor XBLA dus,
En je kan de mannetjes die je maakt besturen.
De dev's website zegt dat het spel zich afspeelt in historische gebeurtenissen tijdens WWI, alleen in een speelgoed mannetjes thema.
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-toy-soldiers/56975
Lijkt me echt leuk!
dat muziekjequote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef Dynd het volgende:
Toy Soldiers
De dev's website zegt dat het spel zich afspeelt in historische gebeurtenissen tijdens WWI, alleen in een speelgoed mannetjes thema.
Lijkt me echt leuk!
Ik heb de trail gedaan maar hij viel me toch wat tegen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef Dynd het volgende:
Toy Soldiers
Lijkt me echt leuk!
quote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef Dynd het volgende:
Toy Soldiers
Lijkt me echt leuk!
gaan we in de gaten houdenquote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef Dynd het volgende:
Toy Soldiers
Lijkt me echt leuk!
wo2 games? of shooters?quote:
Panzer General lijkt er wel op.quote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef wc-eend het volgende:
je had toch meer van dat soort games?
Ik heb hem staand. Laatst las ik dat als hij ligt dat je dan idd geen goede ventilatie hebt en dat je xbox misschien krassen kan gaan maken. Klopt dit?quote:Op zondag 27 december 2009 13:17 schreef Roeni3 het volgende:
Vraagje: hebben jullie je Xbox staan of liggen? Mijn doos ligt (wegens ruimtegebrek), maar is dat wel goed voor de ventilatie?
Nope. Plus je hebt meer kans op krassen (instabiel) als de xbox staat.quote:Op maandag 28 december 2009 12:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik heb hem staand. Laatst las ik dat als hij ligt dat je dan idd geen goede ventilatie hebt en dat je xbox misschien krassen kan gaan maken. Klopt dit?
Ik zorg er in ieder geval voor dat bij mijn liggende 360 de ventilatiegaatjes vrij zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 12:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik heb hem staand. Laatst las ik dat als hij ligt dat je dan idd geen goede ventilatie hebt en dat je xbox misschien krassen kan gaan maken. Klopt dit?
donkere dagen aq! Donkere dagenquote:
79 bij mediamarktquote:Op maandag 28 december 2009 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand DJ Hero al goedkoop gespot? Ik kom niet verder dan 65 pond via Amazon.co.uk. Renegade editie voor 105.
Nog een paar weken wachten en de prijs is normaal
Van 100 naar 80 is al best veel in die korte tijd dat de game uit is.quote:Op maandag 28 december 2009 18:01 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
79 bij mediamarkt
maar ik heb het al eerder gezegd... er zit hardware bij en dat daalt niet snel in prijs
grote verpakking dus meer logistieke kosten
mwaaah, bij release was ie overal 90quote:Op maandag 28 december 2009 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van 100 naar 80 is al best veel in die korte tijd dat de game uit is.
Leuke meevallerquote:Op maandag 28 december 2009 18:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga de mijne nog niet weg doen!
Had hem voor 70 toen, maar dat komt door het kassameisje!
opzich wel!quote:
De arcade volgens mij ook. De Elite heeft idd HDMI standaard aan boordquote:Op maandag 28 december 2009 19:32 schreef Spaulding het volgende:
Als ik een spel speel op m'n 360 zie ik vaak allemaal groene puntjes in beeld knipperen, soms is dit erger dan anders. Maar als ik bijv. een film afspeel op m'n 360 is er weer niets aan de hand. Iemand enig idee hoe dit komt en hoe dit te verhelpen is?
Ik heb een JVC 50" HD-Ready tv en de 360 is met componenten aangesloten.
Ben eigenlijk van plan om een Elite te halen met een HDMI, eigenlijk alleen ff een leuke actie zien te vinden. Want alleen de Elite heeft een HDMI aansluiting toch?
Tegenwoordig heeft elk 360 model een HDMI poort. Als je er nog 1 vindt zonder dan heb je echt een enorm oud model te pakken en zou ik terug gaan naar de winkel.quote:Op maandag 28 december 2009 19:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De arcade volgens mij ook. De Elite heeft idd HDMI standaard aan boord
mooi dat het snel opgelost is, hebben ze nog gemelden wat er met die andere code mis was.quote:Op maandag 28 december 2009 21:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Braid is America only. Wij krijgen een poep film aanbieding![]()
Btw, ik heb gewoon een nieuwe code van 360gold gekregen, top service.
Ja, hij had een typfout gemaakt waardoor 2 letters omgedraaid waren. Dus de juiste code gekregen, net op tijd om Shadow Complex te kopenquote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
mooi dat het snel opgelost is, hebben ze nog gemelden wat er met die andere code mis was.
huh?quote:Op maandag 28 december 2009 21:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Braid is America only. Wij krijgen een poep film aanbieding![]()
Btw, ik heb gewoon een nieuwe code van 360gold gekregen, top service.
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=126965&page=26quote:
zie het ja!quote:Op dinsdag 29 december 2009 07:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=126965&page=26
Kijk maar in de tabel, tot nu toe is alles uitgekomen, dus je kan ervan uit gaan dat het klopt.
Ze worden gelijk toegevoegd, maar je kan kiezen of je de quest doet of niet. Je kan net zolang wachten tot wanneer je het zelf wilt doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zie het ja!
Wel tof van fallout 3 dlc, die is nog steeds 400!
Weet iemand of meteen toegevoegd worden aan de game?
Wil eerst gewoon het normale verhaal doen en dan de dlc op volgorde!
2? Ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:57 schreef wc-eend het volgende:
Kan je bij assassin's creed later nog terug naar de dorpjes? Want ben net voor het eerst naar een ander dorpje maar volgens mij had ik nog lang niet alles ontdekt in het eerste dorpje..
bij 1 ookquote:
hmm eens kijken dan, want ik zou liever elke dlc apart op volgorde doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ze worden gelijk toegevoegd, maar je kan kiezen of je de quest doet of niet. Je kan net zolang wachten tot wanneer je het zelf wilt doen.
Op broken steel na heeft de DLC van fallout 3 eigenlijk niets met de hoofdverhaallijn te maken. Dus je kan ze spelen wanneer je zelf wil.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm eens kijken dan, want ik zou liever elke dlc apart op volgorde doen!
Mooi dat ik dat ook weet, want heb sinds kort ook fallout3quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:34 schreef PP. het volgende:
[..]
Op broken steel na heeft de DLC van fallout 3 eigenlijk niets met de hoofdverhaallijn te maken. Dus je kan ze spelen wanneer je zelf wil.
Ah top !quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:34 schreef PP. het volgende:
[..]
Op broken steel na heeft de DLC van fallout 3 eigenlijk niets met de hoofdverhaallijn te maken. Dus je kan ze spelen wanneer je zelf wil.
ik zeg doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah top !
Nja ik denk dat ik me gewone fallout 3 verkoop en voor de goty ga
had je dit al gezien, misschien verkoop hy hem wel voor een mooie prijsquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er tof uit, alleen Darksiders?
Ja Don, ik check wel of ik hem ergens goedkoop kan bestellen.
Zonder CC
Niet gezien, maar heb al ff gereageerd daarquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
had je dit al gezien, misschien verkoop hy hem wel voor een mooie prijs
Nee, dat is hem niet, dat zijn wat toffe watereffecten, dit is hem:quote:Op woensdag 30 december 2009 11:51 schreef wc-eend het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/sprung-a-bioshock-2/60346
Valt wel mee. Met name bij het tweede hands gedeelte kan je voor een prima prijsje goede games krijgen. Voor minder dan 20 euro (3=2) kan je al flink inslaan.quote:Op maandag 28 december 2009 14:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik zorg er in ieder geval voor dat bij mijn liggende 360 de ventilatiegaatjes vrij zijn.
Vandaag trouwens bij de Gamemania in de Fame (Amsterdam) geweest en ik verbaasde me er weer over hoe ongelofelijk overpriced al hun (360) games zijn in vergelijking met online winkels. Zelfs bij hun tweedehands afdeling was AC2 nog 49 euro!
![]()
Echt, je bent zo'n ongelofelijke dief van je eigen portemonnee als je in dat soort winkels je games koopt.
Wat ziet het er ontiegelijk suf uit zeg....quote:Op woensdag 30 december 2009 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet, dat zijn wat toffe watereffecten, dit is hem:
http://www.gametrailers.c(...)rst-5-minutes/336808
Vind het wel echt een bizar slecht begin, maar het ziet er allemaal weluit
deel 1 niet gespeeld neem ik aan ?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat ziet het er ontiegelijk suf uit zeg....
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat ziet het er ontiegelijk suf uit zeg....
Cybquote:Op woensdag 30 december 2009 15:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Bioshock![]()
Dramatische AI, verschrikkelijk lineaire game (haal item x voor character y, kill character y), lastige aiming controls, een morele aspect waar veel te weinig mee is gedaan.
Nee het liet me echt koud.
quote:Closing Comments
Darksiders has been a long time coming, but the wait has been worth it – this is a great action RPG. Solid, ever-evolving combat meets solid, ever-evolving puzzles in some really evocative environments. There are a few clumsy or lacklustre moments – the flying sequence is dull, for instance, and this isn’t in any way a revolutionary game, but it is good fun and it is well-designed. A bit more challenge – both in combat and in puzzles – would have been appreciated (action veterans may want to consider playing on 'Apocalyptic' over 'Normal' difficulty), but in all Darksiders is more than worth your time and money.
quote:9.0 Presentation
Great sense of style, cool chunky characters, nicely framed cutscenes, boils down information/collectables well in the pause menus.
9.0 Graphics
Far better use of colour than most games with grim settings like this. Well-realised, varied environments. Occasionally walking animations look cumbersome, but generally the animations are excellent.
8.5 Sound
Good voice acting for the most part... although the guy who plays War chews the scenery a bit too much at times. Excellent score.
8.5 Gameplay
Amazing how well this comes together considering how many mechanics and different control combinations are packed in. A little easy... and a few clumsy sequences, but great overall.
8.0 Lasting Appeal
No multiplayer, but this is a pretty decent length single player game.
9.0
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
nja misschien maar eens een demo checken!quote:
Uiteraard wel. Halverwege mee gestopt en nooit meer aangeraakt. Niet mijn soort game.quote:
klote! Dat is ook vandaag ja!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Castle Crasher aangeschaft met de Holiday Deals
Komt geen demo van helaasquote:Op woensdag 30 december 2009 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nja misschien maar eens een demo checken!
opzich nog steeds geen geld!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komt geen demo van helaas![]()
34 euro via Gamehubs. Het is dat ik met mezelf heb afgesproken dat FFXIII pas weer de eerste game wordt die ik koop
De hype komt langzaam op gang. Het is (kort door de bocht) een Zelda in Apocalyps-setting. Je speelt als War, een van de four horsemen, en je bent verraden. Beetje open wereld idee ook geloof ik waarbij je altijd terug kan naar eerder bezochte levels.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
opzich nog steeds geen geld!
Maar goed, hun doen alleen cc.
Heb alleen niks over deze game meegekregen, nog geen hype of te onbekend?
Goeie vraag. Hier is het antwoord:quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef kepler het volgende:
Laatste dag van 2009, naar welke game kijken jullie het meeste uit in 2010? (op de 360 dan)
Tis een moeilijke keuze trouwens
Alan Wake
(gevolgd door Crackdown 2 en Dead Rising 2, maar dat telt niet)
Mafia 2. Meer boeit mij niet, ik wil die.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef kepler het volgende:
Laatste dag van 2009, naar welke game kijken jullie het meeste uit in 2010? (op de 360 dan)
Tis een moeilijke keuze trouwens
Alan Wake
(gevolgd door Crackdown 2 en Dead Rising 2, maar dat telt niet)
Je mag maar 1 game kiezen!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeie vraag. Hier is het antwoord:
http://www.royorama.nl/?p=1442
Crackdown 2quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de 360 zegt ie. Hmmm moeilijk, moeilijk...
NOT.
Het woord epischquote:Op donderdag 31 december 2009 01:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]Jij snapt het. Heb de demo gezien met uitleg erbij en die game is zoooo episch geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar ik wil uiteindelijk ook wel de sidequests afmaken.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:34 schreef Roeni3 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar: is het in AC2 mogelijk eerst de 'main storyline' (de uitroeptekenmissies, zeg maar) uit te spelen, en daarna bijvoorbeeld nog de moordcontracten, de verenquests etc te doen?
Vraag het omdat ik voor mijn gevoel bijna bij het einde van de grote verhaallijn ben en daar nu lekker mee door wil spelen...Ja kan nog steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar ik wil uiteindelijk ook wel de sidequests afmaken.![]()
In het snes tijdperk zette ik daar altijd de passwords van de game in - als de game niet over een echt save systeem beschikte - of knoppencombinaties voor speciale moves etc.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:20 schreef lkb9000 het volgende:
Boekjes van games hebben altijd wel wat pagina's voor 'notes', wie heeft er in godsnaam ooit gebruik gemaakt van die dingen?
Ja precies, vroeger had het nog wel nut. Met metal gear solid heb ik ook wel eens codec-frequenties opgeschreven (voordat ik erachter kwam dat je codec ze zelf ook opslaatquote:Op donderdag 31 december 2009 14:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
In het snes tijdperk zette ik daar altijd de passwords van de game in - als de game niet over een echt save systeem beschikte - of knoppencombinaties voor speciale moves etc.
Als ik het spelletje dan uitleende of na een langere tijd weer opnieuw speelde dan waren die combinaties tenminste altijd bij de hand. In die tijd had je nog geen internet waar je dat 1,2,3 kon opzoeken als je het blaadje kwijt was geraakt.
hebben de meeste mensen al denk ik!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:35 schreef kepler het volgende:
http://marketplace.xbox.c(...)005841097e?cid=SLink
Battlefield 1943
Deal van de dag voor 560 punten
thanks , jij ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:57 schreef Enchanter het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar , stelletje homo's
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:57 schreef Enchanter het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar , stelletje homo's
broken steel begint zodra je de primaire quest uitspeelt toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:34 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, zonder broken steel stopt t spel zodra je de main quest uitspeelt, als je broken steel geinstalleerd hebt, gaat het spel/verhaal verder.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
broken steel begint zodra je de primaire quest uitspeelt toch?
Ja had het gezien idd !quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:50 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, zonder broken steel stopt t spel zodra je de main quest uitspeelt, als je broken steel geinstalleerd hebt, gaat het spel/verhaal verder.
Deel met ons hoe je dat voor elkaar heb gekregenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:34 schreef KneusTeun het volgende:
Beste wensen allemaal! ik mag weer!
Kheb btw nu elke maand gratis points van microsoft!!! ben ik de enige? steeds rond de 2a300 punten cadeau!
hij is terug!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:34 schreef KneusTeun het volgende:
Beste wensen allemaal! ik mag weer!
Kheb btw nu elke maand gratis points van microsoft!!! ben ik de enige? steeds rond de 2a300 punten cadeau!
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Deel met ons hoe je dat voor elkaar heb gekregen
dus jij was het toch !quote:Op zondag 3 januari 2010 00:13 schreef KneusTeun het volgende:
Ja en ook weer terug met MW2! vanaf maandag als goed is me verbinding weer 100% dus dan wordt het weer slachten
mag ook wel weer eens, hoe je speelde was natuurlijk dieptriestquote:Op zondag 3 januari 2010 00:13 schreef KneusTeun het volgende:
Ja en ook weer terug met MW2! vanaf maandag als goed is me verbinding weer 100% dus dan wordt het weer slachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
mag ook wel weer eens, hoe je speelde was natuurlijk dieptriest![]()
morgen dan maar weer geowned worden? door de x-mas n00bsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
dat jij de persoon was waardoor we elke keer verbindings problemen haddenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:25 schreef KneusTeun het volgende:
Wat was ik? of lees ik over iets heen?
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/mass-effect-2-c-e-quote:Op zondag 3 januari 2010 01:34 schreef DJ_ het volgende:
iemand ervaring met www.xbox2go.nl ?
op bol..com en FRS na de enige site de ME2 CE verkoopt .
http://www.xbox2go.nl/Gam(...)lectors-Edition-410/
en toch 10 euro goedkoper . hoe is de leverings tijd ?
tegenwoordig levert dat ook een note opquote:Op zondag 3 januari 2010 02:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/mass-effect-2-c-e-
65 euro.
Even je korting verdienen via http://www.addiscount.nl/ (tot max. 7 euro)
Voor nog geen 59 euro heb je een CE. Daarbij betaal je ook geeneens verzendkosten bij je pre-oders.
Opgelost. Slotje.
http://www.gamerankings.c(...)-draconis/index.htmlquote:Op zondag 3 januari 2010 09:21 schreef AQuila360 het volgende:
Divinity 2: Ego Draconis uitgespeeld![]()
Wat een schitterende gameAls je RPG's tof vind moet je deze zeker spelen
Ik zag het Tainquote:Op zondag 3 januari 2010 09:32 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.c(...)-draconis/index.html
gemiddeld 67%...
Waarom heb je deze achievement dan niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 09:21 schreef AQuila360 het volgende:
Divinity 2: Ego Draconis uitgespeeld![]()
Wat een schitterende gameAls je RPG's tof vind moet je deze zeker spelen
quote:Dragon Knight
Finish the game.
Die heb ik wel maar toen was ik offline dus als ik hem strax aan zet dan komt die er bijquote:Op zondag 3 januari 2010 10:03 schreef PP. het volgende:
[..]
Waarom heb je deze achievement dan niet?
[..]
Onder die knop kon je dus niet echt iets gebruikenquote:Exiting menus with the B button inevitably activated whichever skill was mapped to it, especially annoying given the long cooldown period associated with some of them.
Helaas ben je echt het beste af met Banjo Kazooie en Tooie. Het zijn wel geweldige titels though..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:27 schreef Deezertje het volgende:
Ik mis eigenlijk de platform games op de X360 ala Ratchet and Clank op de PS3...
Weet iemand, naast Banjo en Kazooie nog wat titels?
danku voor uw aller vriendelijkste post mijnheerquote:Op zondag 3 januari 2010 02:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/mass-effect-2-c-e-
65 euro.
Even je korting verdienen via http://www.addiscount.nl/ (tot max. 7 euro)
Voor nog geen 59 euro heb je een CE. Daarbij betaal je ook geeneens verzendkosten bij je pre-oders.
Opgelost. Slotje.
gsiter idd beetje laat, feestje gehadquote:Op zondag 3 januari 2010 02:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
morgen dan maar weer geowned worden? door de x-mas n00bs
Ow dope!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:14 schreef Wessiej het volgende:
http://www.maximuscards.com/itempage.php?cur=EUR&cat=1
Daar vuige SF, en je kan ze everywhere spelen, net zoals op PSN
Ja die vond ik dus een beetje mwoa mwoaquote:Op zondag 3 januari 2010 17:23 schreef lkb9000 het volgende:
Shadow Complex ga je kopen natuurlijk!
Trials, N+, Shadow Complex, Castle Crashers, Splosion Man om te beginnen.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ow dope!
Dus wat als ik bijvoorbeeld de account van een maat van mij op mn XB zet, en dan via zijn store zijn gekochte content kauf, en dan die content speel onder mijn US account? Is dat wat?
En kan ik zooi kaufen met een silver account? (mijn EU account dus), of zal ik die shite gewoon op mn US account kaufen.
WES
Ow en WES wat ga ik dan kaufen? Ik zat aan trials HD te denken![]()
klote!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
na het uitspelen van Dragon Age en Saint's row 2 ga ik maar eens opnieuw beginnen met Tales of Vesperia.
*zet de download zo aanquote:Op zondag 3 januari 2010 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
Als je een US account hebt kun je gratis de XBLA game Aegis Wing downlooien die is echt tof![]()
[ afbeelding ]
![]()
Morgen ga ik beginnen aan Shadow Complex
Hij is vooral in co-op (tot 4 spelers) tofquote:
hoe krijg je ook alweer een amerikaanse account?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
Als je een US account hebt kun je gratis de XBLA game Aegis Wing downlooien die is echt tof![]()
[ afbeelding ]
![]()
Morgen ga ik beginnen aan Shadow Complex
Kopuhhhh kopuh kopuh kopuh. KOPUH KOPUH KOPUH kopuh KOPUH!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
klote!
Die moet ik ook nog gaan doen!
Nu vol op bezig met fallout 3!
Daarna wil ik sowieso nog dragon age doen, heb hem met de release gekocht en nog amper aan begonnen!
En dan nog TOS
Ik heb hem donderdag binnen gekregen en vandaag voor het eerst uitgespeeld.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:51 schreef speknek het volgende:
Zit er eigenlijk al iemand Bayonetta te gamen?
watquote:Op zondag 3 januari 2010 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kopuhhhh kopuh kopuh kopuh. KOPUH KOPUH KOPUH kopuh KOPUH!
Wessiej II confirmed.![]()
Zoals het er staat. Uitspelen ho maar he barbaar!quote:
Sorry Meneer hoofd Gamersafdeling. Het spijt mij dat wij uw sekte beledigen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Uitspelen ho maar he barbaar!
Wat dat betreft lijk je echt als twee druppels op Wes.
Soon! Keer int weekend anders!?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:28 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zou het niet pikken nick! maak hem kapot! (waneer weer sr2 ? )
nja en jij lijkt op jorienquote:Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Uitspelen ho maar he barbaar!
Wat dat betreft lijk je echt als twee druppels op Wes.
Heb je mij toch gebeatquote:Op maandag 4 januari 2010 09:07 schreef Rossdale het volgende:
Eindelijk lvl 70 met MW2Tijd voor een nieuwe game, heb deze wel weer even genoeg gespeeld
NEE! met wie moeten main en ik nu Mw2 doen? Ik zit godver nog maar 67 :Squote:Op maandag 4 januari 2010 09:07 schreef Rossdale het volgende:
Eindelijk lvl 70 met MW2Tijd voor een nieuwe game, heb deze wel weer even genoeg gespeeld
Ja ben sinds zaterdag prestige overgegaan. Nu level 20quote:Op maandag 4 januari 2010 09:07 schreef Rossdale het volgende:
quote:
Mainframes en Tauch gaan volgens mij toch voor de 10 x prestige dus hun heb je nogquote:Op maandag 4 januari 2010 09:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
NEE! met wie moeten main en ik nu Mw2 doen? Ik zit godver nog maar 67 :S
Eerst was het een slechte combi en nu een goede hé!quote:Op maandag 4 januari 2010 09:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mainframes en Tauch gaan volgens mij toch voor de 10 x prestige dus hun heb je nogEn ik ben toch ontiegelijk slecht
Misschien nog wat meer akimbo dingen vrijspelen ofzo, vond ik wel lollig. Unlimited sprint + lightweight + shield is trouwens echt humor. Je hebt er geen fuck aan maar je kunt mensen er zo goed mee irriteren
Hij is superslecht, maar wel humor zei ikquote:Op maandag 4 januari 2010 10:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eerst was het een slechte combi en nu een goede hé!
Ik word met die shield combo altijd eerste, of misschien komt dat omdat ik altijd eerste word, muahuhauhaha...hahahuha.ha..;(
Eurogamer heeft een mening:quote:Op maandag 4 januari 2010 10:45 schreef CoolGuy het volgende:
Heeft iemand hier toevallig al meningen over de game Darksiders?Het heeft denk ik wel een klein beetje weg van Dante's Inferno, maar die laatste is er nog niet. Het is een hack 'n slash, maar misschien nog wel iets dieper. Heb 'm nog niet echt veel gespeeld, maar smaakt absoluut naar meer.
quote:Capcom has delayed the release of Lost Planet 2, Super Street Fighter IV and Monster Hunter Tri.
Those three, as well as Dead Rising 2, will now be "spread across all four quarters" of fiscal 2011, which begins 1st April.
Ik heb 't nu denk ik een 45 min gespeeld na wat ingame beelden te hebben gezien. Ik vind het wel gaaf, die hele oorlog tussen heaven and hell. Stemmen van karakters zijn ook donker en demonisch. Spreekt me wel aan moet ik zeggen.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eurogamer heeft een mening:
http://www.eurogamer.net/articles/darksiders-review
8/10
Een ander forum heeft dit als topic titel voor het Darksiders topic:
More like Zelda than God of War
Ik wil 'm opzeker een keer spelen, maar nu nog even niet.
Nou dan moet je met ons meedoen, ben ik nie meer de hele tijd eerstequote:Op maandag 4 januari 2010 10:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik word met die shield combo altijd eerste, of misschien komt dat omdat ik altijd eerste word, muahuhauhaha...hahahuha.ha..;(
echte proquote:Op maandag 4 januari 2010 10:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ook niet gezellig, verder wat Kneus zegt...quote:Op maandag 4 januari 2010 09:07 schreef Rossdale het volgende:
Haha echt niet, heb namelijk een drukke baan en dan zou ik er wel erg veel uren in moeten stoppenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mainframes en Tauch gaan volgens mij toch voor de 10 x prestige dus hun heb je nogEn ik ben toch ontiegelijk slecht
Misschien nog wat meer akimbo dingen vrijspelen ofzo, vond ik wel lollig. Unlimited sprint + lightweight + shield is trouwens echt humor. Je hebt er geen fuck aan maar je kunt mensen er zo goed mee irriteren
http://ps3mediaserver.blogspot.com/quote:Op maandag 4 januari 2010 15:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Bah
Is het me vandaag eindelijk gelukt om de 360 met mijn PC te verbinden, ondersteund ie MKV en MP4 bestanden niet, laat staan SRT
Scoor dan voor rond de 100 euro een media player zoals de WD Live ofzo? Ik heb datzelfde apparaatje aangeschaft op 2e kerstdag, en er ging echt een wereld voor me open.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Bah
Is het me vandaag eindelijk gelukt om de 360 met mijn PC te verbinden, ondersteund ie MKV en MP4 bestanden niet, laat staan SRT
beetje duur, maar wel tofquote:Op maandag 4 januari 2010 15:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Scoor dan voor rond de 100 euro een media player zoals de WD Live ofzo? Ik heb datzelfde apparaatje aangeschaft op 2e kerstdag, en er ging echt een wereld voor me open.
Goeie. Helaas wel wat duur, en ook gezien het feit dat mijn TV maar 2x HDMI heeft.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Scoor dan voor rond de 100 euro een media player zoals de WD Live ofzo? Ik heb datzelfde apparaatje aangeschaft op 2e kerstdag, en er ging echt een wereld voor me open.
Beetje duur? Nou ja, ik moest voor de WD TV Live 119 euro aftikken, maar dat is wel elke euro waard. Alleen al het gemak waarmee ik audio + video die op mijn PC staan in mn huiskamer krijg. Tel daarbij op dat je geen DVDs meer hoeft te kopen om een filmpje te kunnen kijken savonds en dat je HD content kunt bekijken op je HDtv (indien aanwezig) en dan is het die 119 euro echt wel waardquote:
ja maar dat is geen probleem want je hebt ook van die HDMI switches he. Maak je van 1 HDMI poort 3 HDMI poorten. Zag ik ook liggen voor rond de 40 euro. Maar goed, als je 119 euro duur vind dan zul je dat ook wel duur vinden.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Goeie. Helaas wel wat duur, en ook gezien het feit dat mijn TV maar 2x HDMI heeft.
SRT ondersteunt ie wel, met tversity en ffdshow en veel gekloot.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Bah
het is zeker handig, maar ik vind 100 euro net iets teveel voor die paar mkv bestanden die ik heb.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Beetje duur? Nou ja, ik moest voor de WD TV Live 119 euro aftikken, maar dat is wel elke euro waard. Alleen al het gemak waarmee ik audio + video die op mijn PC staan in mn huiskamer krijg. Tel daarbij op dat je geen DVDs meer hoeft te kopen om een filmpje te kunnen kijken savonds en dat je HD content kunt bekijken op je HDtv (indien aanwezig) en dan is het die 119 euro echt wel waard
Oow ja, toen ik 't ding kocht 1,5 week geleden had ik 0 mkv bestandenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is zeker handig, maar ik vind 100 euro net iets teveel voor die paar mkv bestanden die ik heb.
Haal je brood ook gewoon weg zonder te betalen dan ben je nog goedkoper uitquote:Op maandag 4 januari 2010 15:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oow ja, toen ik 't ding kocht 1,5 week geleden had ik 0 mkv bestandenNu heb ik er wel een aantal. Hoef niks meer te branden en als ik een film gezien heb gooi ik 'm weg. Klaar.
Gekocht omdat ik gek werd van de stapels dvds die ik overal heb liggen waar de laatste maanden niet eens meer op wordt geschreven welke film het is, want ik kijk 'm toch maar 1x en daarna niet meer. Dus nu kan ik die stapels dvds ook weg doen, hup, opruiming
Het aardige van de xbox360 is nou juist dat je dat ding zelf ook als media box kunt gebruiken en audio + video vanaf je PC kunt streamen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Beetje duur? Nou ja, ik moest voor de WD TV Live 119 euro aftikken, maar dat is wel elke euro waard. Alleen al het gemak waarmee ik audio + video die op mijn PC staan in mn huiskamer krijg. Tel daarbij op dat je geen DVDs meer hoeft te kopen om een filmpje te kunnen kijken savonds en dat je HD content kunt bekijken op je HDtv (indien aanwezig) en dan is het die 119 euro echt wel waard
dvd's branden doe ik sowieso niet, download alles wel als avi en kijk t dan via de xbox. alleen de meeste HD dingen zijn mkvquote:Op maandag 4 januari 2010 15:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oow ja, toen ik 't ding kocht 1,5 week geleden had ik 0 mkv bestandenNu heb ik er wel een aantal. Hoef niks meer te branden en als ik een film gezien heb gooi ik 'm weg. Klaar.
Gekocht omdat ik gek werd van de stapels dvds die ik overal heb liggen waar de laatste maanden niet eens meer op wordt geschreven welke film het is, want ik kijk 'm toch maar 1x en daarna niet meer. Dus nu kan ik die stapels dvds ook weg doen, hup, opruiming
Klopt, maar zo ver ben ik nog niet. Misschien ooit.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haal je brood ook gewoon weg zonder te betalen dan ben je nog goedkoper uit![]()
Dat weet ik, maar blijkbaar niet zonder (veel) moeite te doenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Het aardige van de xbox360 is nou juist dat je dat ding zelf ook als media box kunt gebruiken en audio + video vanaf je PC kunt streamen.
http://www.assassinscreed-maps.com/Maps.htmquote:Op maandag 4 januari 2010 16:18 schreef wc-eend het volgende:
En nu weer even ontopic..
Assassins Creed deeltje 1 is echt tof, alleen jammer dat vlaggen zoeken een hele klote klus gaat worden
Is A Kingdom for Keflingsquote:Op maandag 4 januari 2010 17:40 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kan de deal of the week niet vinden op de xbox zelf.
was toch echt allang bekend, maar google is zelfs te lastigquote:Op maandag 4 januari 2010 15:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Bah
tveristy is via de pc he en als je ook maar beetje oude pc hebt, gaat het al meteen stuk minder!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:24 schreef speknek het volgende:
[..]
SRT ondersteunt ie wel, met tversity en ffdshow en veel gekloot.
Bookmarked, thanksquote:Op maandag 4 januari 2010 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.assassinscreed-maps.com/Maps.htm
Voor 400 zeker?quote:
Ik wil helemaal niet dat een spel verslavend. Er bestaat ook nog meer buiten spelletjes spelen hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:21 schreef Tafelbier het volgende:
Tering ben nog maar lvl 28 bij mw2. De multiplayer is helaas niet zo verslavend als ik had gehoopt.
hmm ik laat hem maar liggen, anders komt cybje weer zeurenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:32 schreef NvM het volgende:
Darksiders is vet! Heb er nu 7 uur aan spelen opzitten, en ben nog maar net voorbij de eerste tempel. En ja, ik doe het rustig aan, maar heb wel alle verborgen power ups
TRIALquote:Op maandag 4 januari 2010 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor 400 zeker?
Misschien even de trail checken
trailer kan ook hequote:
tuurlijkquote:Op maandag 4 januari 2010 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
Trailer bedoelde ik ja
Wat anders![]()
![]()
Gare pimmetje
Left 4 Deadquote:Op maandag 4 januari 2010 21:43 schreef maess het volgende:
weet iemand nog een recente toffe offline co-op game?
quote:
Ben ik ook wel geinteresseerd in het antwoord op die vraag.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef KneusTeun het volgende:
zijn er ook gratis apps voor mac om je xbox op aan te sluiten?
Let me google that for youquote:Op maandag 4 januari 2010 22:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel geinteresseerd in het antwoord op die vraag.
had je maar geen mac moeten kopenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:10 schreef KneusTeun het volgende:
Gratis was de vraag..... zie hier 20dollar...
Let me google that againquote:Op maandag 4 januari 2010 23:10 schreef KneusTeun het volgende:
Gratis was de vraag..... zie hier 20dollar...
Zie je in de TT SC staan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:52 schreef SolidasRock het volgende:
ik word niet wijs uit de OP of de titel wat voor topic dit is. Dit lijkt me een slowchattopic maar in een ander topic word beweerd van niet...?
wat is het dan wel wijsneus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zie je in de TT SC staan?
als je ff in GAM kijkt, dan zie je van zelf het SC topic.
Welja, spreek TS maar tegen of weet TS zelf niet eens wat voor topic dit is?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:54 schreef Rossdale het volgende:
Wel enigszins slowchat, maar dan puur gericht op de 360 en alles wat er bij hoort
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:56 schreef speknek het volgende:
enigszins slowchat noemt hij deze bagger.
SCquote:
Kunnen we ophouden over de andere topic waar SC wel toegestaan is en het gewoon over deze hebben? Het is enigszins SC maar toch ook weer niet en wordt ook nog weggehaald door mods, het is bagger zegt iemand, dit topic gaat enkel over 360 zeg jij. Ja wattan ? Aanbiedingentopic is ook ergens anders, te koop/te ruil 360 is ook al weer ergens anders, SC is ook (o god) weer ergens anders.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
SC
In dit topic gaat het enkel over de xbox360, er is wel eens een beetje sc hier maar dat word/werd snel weg gehaald.
In het andere topic gaat het over van alles en nog wat, met als uitgangs punt game/games/console en pc gaming.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:52 schreef SolidasRock het volgende:
ik word niet wijs uit de OP of de titel wat voor topic dit is. Dit lijkt me een slowchattopic maar in een ander topic word beweerd van niet...?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kunnen we ophouden over de andere topic waar SC wel toegestaan is en het gewoon over deze hebben? Het is enigszins SC maar toch ook weer niet en wordt ook nog weggehaald door mods, het is bagger zegt iemand, dit topic gaat enkel over 360 zeg jij. Ja wattan ? Aanbiedingentopic is ook ergens anders, te koop/te ruil 360 is ook al weer ergens anders, SC is ook (o god) weer ergens anders.
Je OP is onduidelijk, je titel ook, je uitleg ook. Geen wonder dat de 360 reeks echt ten onder is gegaan met jou.
Plaatjes van een xbox360? Review van een xbox360? Dat meen je toch verdomme niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sowieso gezever over slowchat!
Voortaan alleen plaatjes en reviews hier dumpen!
Achievements is al topic voor, aanbiedingen ook!
En de meeste games hebben al een topic!
Nee, dan gaat deze reeks onder!
En jij ben de grootste piet piraat van dat topicquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:34 schreef AQuila360 het volgende:
SC hoort er bij in dit topic!
Het echte SC topic is een rovershol dus daar kun je beter niet komen!
Ik kom daar niet meer sinds '' de verlosser'' terug is gekeerd..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
En jij ben de grootste piet piraat van dat topic
Dat heb ik gemerkt, ik sta nu ook op ze lijstjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kom daar niet meer sinds '' de verlosser'' terug is gekeerd..
zijn naam begint met een E???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
en eindigt op dwinuss?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zijn naam begint met een E???
Ik heb hem vorige week binnen gekregen en dit weekend voor het eerst uitgespeeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:17 schreef wc-eend het volgende:
Bayonetta krijgt goede cijfers, heeft iemand hem al gespeeld?
lezen is sowieso niet je sterkste vak, andere verbeteren welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Plaatjes van een xbox360? Review van een xbox360? Dat meen je toch verdomme niet?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lezen is sowieso niet je sterkste vak, andere verbeteren wel
lees de laatste regel!
[..]
Jaloeziequote:
laatste regel... Ik herhaal laatste regel!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
En dat moet jij zeggen? Het was toch duidelijk dat dit topic over de xbox360 moet gaan en kom jij nog met ja maar vul hem met reviews en plaatjes? Voor games moet je weer ergens anders zijn want dit is het XBOX360 topic.
kneus vindt me niet gemiddeldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jaloezie![]()
Het scheelt dat ik weet waarom ik een mac heb.
En dat ik blij ben dat ik al tijden van dat windows gekut af ben, en gelukkig mag ik een mening hebben omdat ik met alle 2 de grote operating systems gewerkt heb.
Die kortzichtigheid van de gemiddelde windows gebruiker is gewoon triest
Ja en wat heeft dat te maken met plaatjes en reviews?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
laatste regel... Ik herhaal laatste regel!
dat juist plaatjes en reviews alleen, het topic zouden killen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja en wat heeft dat te maken met plaatjes en reviews?
je moeder heeft stiekum wat extra beveiliging voor haar jonge knul aangebracht om hem te beschermen tegen de enge internetwereld?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef KneusTeun het volgende:
Ga je vanaaf nog knallen dan nick? Ik heb momenteel een rare bug in me modem, me NAT gaat maar niet van strict af?!?!!
Kheb alle poorten open en UnPn aan staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |