watquote:Op zondag 3 januari 2010 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kopuhhhh kopuh kopuh kopuh. KOPUH KOPUH KOPUH kopuh KOPUH!
Wessiej II confirmed.![]()
Zoals het er staat. Uitspelen ho maar he barbaar!quote:
Sorry Meneer hoofd Gamersafdeling. Het spijt mij dat wij uw sekte beledigen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Uitspelen ho maar he barbaar!
Wat dat betreft lijk je echt als twee druppels op Wes.
Soon! Keer int weekend anders!?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:28 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zou het niet pikken nick! maak hem kapot! (waneer weer sr2 ? )
nja en jij lijkt op jorienquote:Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Uitspelen ho maar he barbaar!
Wat dat betreft lijk je echt als twee druppels op Wes.
Heb je mij toch gebeatquote:Op maandag 4 januari 2010 09:07 schreef Rossdale het volgende:
Eindelijk lvl 70 met MW2Tijd voor een nieuwe game, heb deze wel weer even genoeg gespeeld
NEE! met wie moeten main en ik nu Mw2 doen? Ik zit godver nog maar 67 :Squote:Op maandag 4 januari 2010 09:07 schreef Rossdale het volgende:
Eindelijk lvl 70 met MW2Tijd voor een nieuwe game, heb deze wel weer even genoeg gespeeld
Ja ben sinds zaterdag prestige overgegaan. Nu level 20quote:Op maandag 4 januari 2010 09:07 schreef Rossdale het volgende:
quote:
Mainframes en Tauch gaan volgens mij toch voor de 10 x prestige dus hun heb je nogquote:Op maandag 4 januari 2010 09:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
NEE! met wie moeten main en ik nu Mw2 doen? Ik zit godver nog maar 67 :S
Eerst was het een slechte combi en nu een goede hé!quote:Op maandag 4 januari 2010 09:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mainframes en Tauch gaan volgens mij toch voor de 10 x prestige dus hun heb je nogEn ik ben toch ontiegelijk slecht
Misschien nog wat meer akimbo dingen vrijspelen ofzo, vond ik wel lollig. Unlimited sprint + lightweight + shield is trouwens echt humor. Je hebt er geen fuck aan maar je kunt mensen er zo goed mee irriteren
Hij is superslecht, maar wel humor zei ikquote:Op maandag 4 januari 2010 10:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eerst was het een slechte combi en nu een goede hé!
Ik word met die shield combo altijd eerste, of misschien komt dat omdat ik altijd eerste word, muahuhauhaha...hahahuha.ha..;(
Eurogamer heeft een mening:quote:Op maandag 4 januari 2010 10:45 schreef CoolGuy het volgende:
Heeft iemand hier toevallig al meningen over de game Darksiders?Het heeft denk ik wel een klein beetje weg van Dante's Inferno, maar die laatste is er nog niet. Het is een hack 'n slash, maar misschien nog wel iets dieper. Heb 'm nog niet echt veel gespeeld, maar smaakt absoluut naar meer.
quote:Capcom has delayed the release of Lost Planet 2, Super Street Fighter IV and Monster Hunter Tri.
Those three, as well as Dead Rising 2, will now be "spread across all four quarters" of fiscal 2011, which begins 1st April.
Ik heb 't nu denk ik een 45 min gespeeld na wat ingame beelden te hebben gezien. Ik vind het wel gaaf, die hele oorlog tussen heaven and hell. Stemmen van karakters zijn ook donker en demonisch. Spreekt me wel aan moet ik zeggen.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eurogamer heeft een mening:
http://www.eurogamer.net/articles/darksiders-review
8/10
Een ander forum heeft dit als topic titel voor het Darksiders topic:
More like Zelda than God of War
Ik wil 'm opzeker een keer spelen, maar nu nog even niet.
Nou dan moet je met ons meedoen, ben ik nie meer de hele tijd eerstequote:Op maandag 4 januari 2010 10:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik word met die shield combo altijd eerste, of misschien komt dat omdat ik altijd eerste word, muahuhauhaha...hahahuha.ha..;(
echte proquote:Op maandag 4 januari 2010 10:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ook niet gezellig, verder wat Kneus zegt...quote:Op maandag 4 januari 2010 09:07 schreef Rossdale het volgende:
Haha echt niet, heb namelijk een drukke baan en dan zou ik er wel erg veel uren in moeten stoppenquote:Op maandag 4 januari 2010 09:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mainframes en Tauch gaan volgens mij toch voor de 10 x prestige dus hun heb je nogEn ik ben toch ontiegelijk slecht
Misschien nog wat meer akimbo dingen vrijspelen ofzo, vond ik wel lollig. Unlimited sprint + lightweight + shield is trouwens echt humor. Je hebt er geen fuck aan maar je kunt mensen er zo goed mee irriteren
http://ps3mediaserver.blogspot.com/quote:Op maandag 4 januari 2010 15:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Bah
Is het me vandaag eindelijk gelukt om de 360 met mijn PC te verbinden, ondersteund ie MKV en MP4 bestanden niet, laat staan SRT
Scoor dan voor rond de 100 euro een media player zoals de WD Live ofzo? Ik heb datzelfde apparaatje aangeschaft op 2e kerstdag, en er ging echt een wereld voor me open.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Bah
Is het me vandaag eindelijk gelukt om de 360 met mijn PC te verbinden, ondersteund ie MKV en MP4 bestanden niet, laat staan SRT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |