quote:Mary is a name, Marry is what you do to your life partner, and Merry means happy as in Merry Christmas!
Dat is dus wel een AQFailquote:
Lief blijven in dit topicquote:
weg lopen van je fouten is geen goed begin van het topic, he zeilmeisjequote:Op maandag 21 december 2009 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lief blijven in dit topic![]()
En het was niet mijn schuld
Pew Pewquote:
wat een mongool ben je ookquote:
En daar begon het gescheldquote:
Dat was gister toch?quote:Op maandag 21 december 2009 09:58 schreef Chocobo het volgende:
http://kotaku.com/5430830/new-years-theme-is-free-on-xbox-live
[ afbeelding ]
Ik hou het allemaal niet meer bijquote:Op maandag 21 december 2009 10:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was gister toch?
Vandaag komt er weer iets nieuws als het goed is
Ik moet ME1 nog steeds spelen, dus Alzheimer praktijken zal ik niet echt hebben als ik aan deel 2 beginquote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Chocobo het volgende:
Hoe gaat iedereen hier straks om met hun ME1 saves? Ga je ze laden tijdens het starten van ME2?
http://www.eurogamer.net/(...)ork-without-me1-save
Persoonlijk lijkt het me niet zo interessant. Veel van mijn keuzes weet ik niet meer. Het zal aanvoelen alsof ik herboren ben in een bestaande wereld, maar last heb van Alzheimer. Weet de helft gewoon niet meer. Heb twee saves staan ook overigens met verschillende classes,... een Paragorn en een Renegade save met werderom verschillende achtergronden. Denk dat ik gewoon niks ga laden en schoon aan ME2 ga beginnen.
[ afbeelding ]
Het is nu elke dag tot aan nieuwjaar een aanbieding ofzoquote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hou het allemaal niet meer bij
Crackdown 2 eerste helft van 2010 al?quote:Starting 2010, we're pretty much going to have an AAA exclusive game on our platform every month for the first half of 2010 such as Mass Effect 2, Conviction, Alan Wake, Crackdown 2, not to mention some multiplatform games such as FFXIII
ja,dan moet ik dadelijk kiezen tussen Crackdown en Alan Wakequote:Op maandag 21 december 2009 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Greenberg:
[..]
Crackdown 2 eerste helft van 2010 al?![]()
![]()
Serieus, geen competition.quote:Op maandag 21 december 2009 10:23 schreef kepler het volgende:
[..]
ja,dan moet ik dadelijk kiezen tussen Crackdown en Alan Wake
Mijn shepard was een lekker wijf dus daar ga ik de save voor loaden. De keuzes interesseren me verder weinigquote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Chocobo het volgende:
Hoe gaat iedereen hier straks om met hun ME1 saves? Ga je ze laden tijdens het starten van ME2?
Persoonlijk lijkt het me niet zo interessant. Veel van mijn keuzes weet ik niet meer. Het zal aanvoelen alsof ik herboren ben in een bestaande wereld, maar last heb van Alzheimer. Weet de helft gewoon niet meer. Heb twee saves staan ook overigens met verschillende classes,... een Paragorn en een Renegade save met werderom verschillende achtergronden. Denk dat ik gewoon niks ga laden en schoon aan ME2 ga beginnen.
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn het wel 2 totaal verschillende games, dus ik kan ze tegeijk spelenquote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, geen competition.
Ik moet in maart ook kiezen tussen FFXIII en God of War 3. Dat wint Kratos ook nietEr zijn drie games die ik in 2010 MOET hebben:
FFXIII, Crackdown 2 en Mario Galaxy 2. De rest is bijzaak.
Lijkt me stug dat zo'n redelijk recente titel al afgeprijst wordt, maar zo ja dan haal ik hem zeker welquote:Op maandag 21 december 2009 11:06 schreef Pronk het volgende:
Is de deal of the day al bekend gemaakt?
Volgens mij is de deal of the week deze week Shadow Complex voor 800 puntjes, die ga ik zekers ff meenemen!
Shadow Complex is de deal van de week! En volgende week komt The Maw voor 400 punten die is dan ook wel leuk. Deal van de dag ga ik zo ff kijken.quote:Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat zo'n redelijk recente titel al afgeprijst wordt, maar zo ja dan haal ik hem zeker wel
Ik doe hetzelfde. Al is het maar omdat ik mijn eerste save per ongeluk gedelete heb.quote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
Raar idd.. Ik dacht ook dat die voor 800 points kwam.quote:Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef Rossdale het volgende:ik zie het ja. Vet!
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d802584108f6/?did=00000001-0000-4000-8000-0000584108f6&bt=0&sb=1&mt=16&gu=66acd000-77fe-1000-9115-d802584108f6&partner=majornelson&p=1&of=6
Hier staat 1200 punten ipv 800. Hij was eerst 1600 toch?
Volgens mij is Shadow Complex altijd 1200 punten geweest.quote:Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Raar idd.. Ik dacht ook dat die voor 800 points kwam.
Ik had ook een keer een deal of the week die 800 moest zijn maar toen hadden ze ook 1200 er afgehaald.quote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef Pronk het volgende:
[..]
Volgens mij is Shadow Complex altijd 1200 punten geweest.
Hier staat dat ie 800 puntjes wordt, dus ik wacht het nog ff af:
http://www.majornelson.co(...)coming-schedule.aspx
Mooi, nu is ie 800 puntjes voor de full game:quote:Op maandag 21 december 2009 11:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had ook een keer een deal of the week die 800 moest zijn maar toen hadden ze ook 1200 er afgehaald.
Toen kreeg ik 500 terug dat is wel netjes.
Maar wacht ook even af nu want dadelijk is 1200 wel de echte prijs.
1 week is het ofzo dat ie goedkoper is!quote:Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat zo'n redelijk recente titel al afgeprijst wordt, maar zo ja dan haal ik hem zeker wel
digitale lekkere wijvenquote:Op maandag 21 december 2009 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn shepard was een lekker wijf dus daar ga ik de save voor loaden. De keuzes interesseren me verder weinig
quote:Op maandag 21 december 2009 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Greenberg:
[..]
Crackdown 2 eerste helft van 2010 al?![]()
![]()
Wtf? Tijdelijke actie of wat?quote:Op maandag 21 december 2009 10:47 schreef AQuila360 het volgende:
Cyb nu krijg je bij dat Addiscount tot 12 euro korting![]()
Ik weet niet precies maar je kunt eerst kiezen voor welke webshop ofzo en toen koos ik frs en toen kon ik tot 12 euroquote:Op maandag 21 december 2009 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wtf? Tijdelijke actie of wat?
Laat het tegoed maar rijkelijk binnenstromen.
Wacht even. Op welke site ben je nou terecht gekomen?quote:Op maandag 21 december 2009 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies maar je kunt eerst kiezen voor welke webshop ofzo en toen koos ik frs en toen kon ik tot 12 euroMisschien alleen bij bepaalde webshops ofzo maar goed toch snel verdiend idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |