quote:Mary is a name, Marry is what you do to your life partner, and Merry means happy as in Merry Christmas!
Dat is dus wel een AQFailquote:
Lief blijven in dit topicquote:
weg lopen van je fouten is geen goed begin van het topic, he zeilmeisjequote:Op maandag 21 december 2009 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lief blijven in dit topic![]()
En het was niet mijn schuld
Pew Pewquote:
wat een mongool ben je ookquote:
En daar begon het gescheldquote:
Dat was gister toch?quote:Op maandag 21 december 2009 09:58 schreef Chocobo het volgende:
http://kotaku.com/5430830/new-years-theme-is-free-on-xbox-live
[ afbeelding ]
Ik hou het allemaal niet meer bijquote:Op maandag 21 december 2009 10:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was gister toch?
Vandaag komt er weer iets nieuws als het goed is
Ik moet ME1 nog steeds spelen, dus Alzheimer praktijken zal ik niet echt hebben als ik aan deel 2 beginquote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Chocobo het volgende:
Hoe gaat iedereen hier straks om met hun ME1 saves? Ga je ze laden tijdens het starten van ME2?
http://www.eurogamer.net/(...)ork-without-me1-save
Persoonlijk lijkt het me niet zo interessant. Veel van mijn keuzes weet ik niet meer. Het zal aanvoelen alsof ik herboren ben in een bestaande wereld, maar last heb van Alzheimer. Weet de helft gewoon niet meer. Heb twee saves staan ook overigens met verschillende classes,... een Paragorn en een Renegade save met werderom verschillende achtergronden. Denk dat ik gewoon niks ga laden en schoon aan ME2 ga beginnen.
[ afbeelding ]
Het is nu elke dag tot aan nieuwjaar een aanbieding ofzoquote:Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hou het allemaal niet meer bij
Crackdown 2 eerste helft van 2010 al?quote:Starting 2010, we're pretty much going to have an AAA exclusive game on our platform every month for the first half of 2010 such as Mass Effect 2, Conviction, Alan Wake, Crackdown 2, not to mention some multiplatform games such as FFXIII
ja,dan moet ik dadelijk kiezen tussen Crackdown en Alan Wakequote:Op maandag 21 december 2009 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Greenberg:
[..]
Crackdown 2 eerste helft van 2010 al?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |