wo2 games? of shooters?quote:
Panzer General lijkt er wel op.quote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef wc-eend het volgende:
je had toch meer van dat soort games?
Ik heb hem staand. Laatst las ik dat als hij ligt dat je dan idd geen goede ventilatie hebt en dat je xbox misschien krassen kan gaan maken. Klopt dit?quote:Op zondag 27 december 2009 13:17 schreef Roeni3 het volgende:
Vraagje: hebben jullie je Xbox staan of liggen? Mijn doos ligt (wegens ruimtegebrek), maar is dat wel goed voor de ventilatie?
Nope. Plus je hebt meer kans op krassen (instabiel) als de xbox staat.quote:Op maandag 28 december 2009 12:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik heb hem staand. Laatst las ik dat als hij ligt dat je dan idd geen goede ventilatie hebt en dat je xbox misschien krassen kan gaan maken. Klopt dit?
Ik zorg er in ieder geval voor dat bij mijn liggende 360 de ventilatiegaatjes vrij zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 12:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik heb hem staand. Laatst las ik dat als hij ligt dat je dan idd geen goede ventilatie hebt en dat je xbox misschien krassen kan gaan maken. Klopt dit?
donkere dagen aq! Donkere dagenquote:
79 bij mediamarktquote:Op maandag 28 december 2009 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand DJ Hero al goedkoop gespot? Ik kom niet verder dan 65 pond via Amazon.co.uk. Renegade editie voor 105.
Nog een paar weken wachten en de prijs is normaal
Van 100 naar 80 is al best veel in die korte tijd dat de game uit is.quote:Op maandag 28 december 2009 18:01 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
79 bij mediamarkt
maar ik heb het al eerder gezegd... er zit hardware bij en dat daalt niet snel in prijs
grote verpakking dus meer logistieke kosten
mwaaah, bij release was ie overal 90quote:Op maandag 28 december 2009 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van 100 naar 80 is al best veel in die korte tijd dat de game uit is.
Leuke meevallerquote:Op maandag 28 december 2009 18:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga de mijne nog niet weg doen!
Had hem voor 70 toen, maar dat komt door het kassameisje!
opzich wel!quote:
De arcade volgens mij ook. De Elite heeft idd HDMI standaard aan boordquote:Op maandag 28 december 2009 19:32 schreef Spaulding het volgende:
Als ik een spel speel op m'n 360 zie ik vaak allemaal groene puntjes in beeld knipperen, soms is dit erger dan anders. Maar als ik bijv. een film afspeel op m'n 360 is er weer niets aan de hand. Iemand enig idee hoe dit komt en hoe dit te verhelpen is?
Ik heb een JVC 50" HD-Ready tv en de 360 is met componenten aangesloten.
Ben eigenlijk van plan om een Elite te halen met een HDMI, eigenlijk alleen ff een leuke actie zien te vinden. Want alleen de Elite heeft een HDMI aansluiting toch?
Tegenwoordig heeft elk 360 model een HDMI poort. Als je er nog 1 vindt zonder dan heb je echt een enorm oud model te pakken en zou ik terug gaan naar de winkel.quote:Op maandag 28 december 2009 19:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De arcade volgens mij ook. De Elite heeft idd HDMI standaard aan boord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |