quote:Op zondag 27 december 2009 12:34 schreef badboynova het volgende:
ik moet ook een grotere hdd hebben, heb zelf nu een 60 GB maar die raakt echt snel vol.
ik vraag me af wanneer de 250 GB versie los verkocht gaan worden, want heb ze enkel bij
dit pakket gezien.
quote:Op zondag 27 december 2009 12:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Er is (was?) ook een Forza bundel met 250 gb hdd maar dat was gewoon een standaard elite console, niet een speciale paint zoals bij MW2
nope alle games op de hdd daar ben ik nog mee bezig, ik hou van afwisseling.quote:Op zondag 27 december 2009 12:53 schreef lkb9000 het volgende:
60gb al te weinig? Jij installeert alle games en laat ze op de HDD staan als je klaar bent met de games?
die van mij ligt, omdat ik vind dat hij dan veel stabieler is dan staand.quote:Op zondag 27 december 2009 13:17 schreef Roeni3 het volgende:
Vraagje: hebben jullie je Xbox staan of liggen? Mijn doos ligt (wegens ruimtegebrek), maar is dat wel goed voor de ventilatie?
Dat is gewoon de xbox....of is het overdreven lawaai?quote:Op zondag 27 december 2009 15:38 schreef remlof het volgende:
Ja waarom maakt m'n Xbox 360 (Elite) zo kansloos veel lawaai?
Zelfs als ik gewoon over het netwerk een film stream
misschien heb je hem op een plek staan waar het al behoorlijk warm is, hier door gaan de fans harder draaien ivm de cpu en gpu niet goed kunnen afkoelen.quote:Op zondag 27 december 2009 15:38 schreef remlof het volgende:
Ja waarom maakt m'n Xbox 360 (Elite) zo kansloos veel lawaai?
Zelfs als ik gewoon over het netwerk een film stream
Ik heb er alleen een ministereosetje op staan, verder staat ie helemaal vrij.quote:Op zondag 27 december 2009 15:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
misschien heb je hem op een plek staan waar het al behoorlijk warm is, hier door gaan de fans harder draaien ivm de cpu en gpu niet goed kunnen afkoelen.
het beste is als je hem helemaal vrij heb staan, want warme lucht stijgt op.quote:Op zondag 27 december 2009 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er alleen een ministereosetje op staan, verder staat ie helemaal vrij.
Dat dus. Vanaf nu geen SC en gezeik meer anders gaat het topic langer op slot.quote:Op zondag 27 december 2009 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
Klote TT, sc, bagger. Ik ga niet eens beginnen met opruimen.
Probeer het nog maar een keer. Als het topic zo vol bagger blijft, gaat hij weer op slot.
Klaar nu. Wil je ongeinen ga dan naar het SC-topic, stel kleuters.
-edit- ga nou niet uitlokken.quote:Op zondag 27 december 2009 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
Klote TT, sc, bagger. Ik ga niet eens beginnen met opruimen.
Probeer het nog maar een keer. Als het topic zo vol bagger blijft, gaat hij weer op slot.
Klaar nu. Wil je ongeinen ga dan naar het SC-topic, stel kleuters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |