Valt wel mee. Met name bij het tweede hands gedeelte kan je voor een prima prijsje goede games krijgen. Voor minder dan 20 euro (3=2) kan je al flink inslaan.quote:Op maandag 28 december 2009 14:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik zorg er in ieder geval voor dat bij mijn liggende 360 de ventilatiegaatjes vrij zijn.
Vandaag trouwens bij de Gamemania in de Fame (Amsterdam) geweest en ik verbaasde me er weer over hoe ongelofelijk overpriced al hun (360) games zijn in vergelijking met online winkels. Zelfs bij hun tweedehands afdeling was AC2 nog 49 euro!
![]()
Echt, je bent zo'n ongelofelijke dief van je eigen portemonnee als je in dat soort winkels je games koopt.
Wat ziet het er ontiegelijk suf uit zeg....quote:Op woensdag 30 december 2009 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet, dat zijn wat toffe watereffecten, dit is hem:
http://www.gametrailers.c(...)rst-5-minutes/336808
Vind het wel echt een bizar slecht begin, maar het ziet er allemaal weluit
deel 1 niet gespeeld neem ik aan ?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat ziet het er ontiegelijk suf uit zeg....
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat ziet het er ontiegelijk suf uit zeg....
Cybquote:Op woensdag 30 december 2009 15:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Bioshock![]()
Dramatische AI, verschrikkelijk lineaire game (haal item x voor character y, kill character y), lastige aiming controls, een morele aspect waar veel te weinig mee is gedaan.
Nee het liet me echt koud.
quote:Closing Comments
Darksiders has been a long time coming, but the wait has been worth it – this is a great action RPG. Solid, ever-evolving combat meets solid, ever-evolving puzzles in some really evocative environments. There are a few clumsy or lacklustre moments – the flying sequence is dull, for instance, and this isn’t in any way a revolutionary game, but it is good fun and it is well-designed. A bit more challenge – both in combat and in puzzles – would have been appreciated (action veterans may want to consider playing on 'Apocalyptic' over 'Normal' difficulty), but in all Darksiders is more than worth your time and money.
quote:9.0 Presentation
Great sense of style, cool chunky characters, nicely framed cutscenes, boils down information/collectables well in the pause menus.
9.0 Graphics
Far better use of colour than most games with grim settings like this. Well-realised, varied environments. Occasionally walking animations look cumbersome, but generally the animations are excellent.
8.5 Sound
Good voice acting for the most part... although the guy who plays War chews the scenery a bit too much at times. Excellent score.
8.5 Gameplay
Amazing how well this comes together considering how many mechanics and different control combinations are packed in. A little easy... and a few clumsy sequences, but great overall.
8.0 Lasting Appeal
No multiplayer, but this is a pretty decent length single player game.
9.0
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
nja misschien maar eens een demo checken!quote:
Uiteraard wel. Halverwege mee gestopt en nooit meer aangeraakt. Niet mijn soort game.quote:
klote! Dat is ook vandaag ja!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Castle Crasher aangeschaft met de Holiday Deals
Komt geen demo van helaasquote:Op woensdag 30 december 2009 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nja misschien maar eens een demo checken!
opzich nog steeds geen geld!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komt geen demo van helaas![]()
34 euro via Gamehubs. Het is dat ik met mezelf heb afgesproken dat FFXIII pas weer de eerste game wordt die ik koop
De hype komt langzaam op gang. Het is (kort door de bocht) een Zelda in Apocalyps-setting. Je speelt als War, een van de four horsemen, en je bent verraden. Beetje open wereld idee ook geloof ik waarbij je altijd terug kan naar eerder bezochte levels.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
opzich nog steeds geen geld!
Maar goed, hun doen alleen cc.
Heb alleen niks over deze game meegekregen, nog geen hype of te onbekend?
Goeie vraag. Hier is het antwoord:quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef kepler het volgende:
Laatste dag van 2009, naar welke game kijken jullie het meeste uit in 2010? (op de 360 dan)
Tis een moeilijke keuze trouwens
Alan Wake
(gevolgd door Crackdown 2 en Dead Rising 2, maar dat telt niet)
Mafia 2. Meer boeit mij niet, ik wil die.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef kepler het volgende:
Laatste dag van 2009, naar welke game kijken jullie het meeste uit in 2010? (op de 360 dan)
Tis een moeilijke keuze trouwens
Alan Wake
(gevolgd door Crackdown 2 en Dead Rising 2, maar dat telt niet)
Je mag maar 1 game kiezen!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeie vraag. Hier is het antwoord:
http://www.royorama.nl/?p=1442
Crackdown 2quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de 360 zegt ie. Hmmm moeilijk, moeilijk...
NOT.
Het woord epischquote:Op donderdag 31 december 2009 01:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]Jij snapt het. Heb de demo gezien met uitleg erbij en die game is zoooo episch geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar ik wil uiteindelijk ook wel de sidequests afmaken.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:34 schreef Roeni3 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar: is het in AC2 mogelijk eerst de 'main storyline' (de uitroeptekenmissies, zeg maar) uit te spelen, en daarna bijvoorbeeld nog de moordcontracten, de verenquests etc te doen?
Vraag het omdat ik voor mijn gevoel bijna bij het einde van de grote verhaallijn ben en daar nu lekker mee door wil spelen...Ja kan nog steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar ik wil uiteindelijk ook wel de sidequests afmaken.![]()
In het snes tijdperk zette ik daar altijd de passwords van de game in - als de game niet over een echt save systeem beschikte - of knoppencombinaties voor speciale moves etc.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:20 schreef lkb9000 het volgende:
Boekjes van games hebben altijd wel wat pagina's voor 'notes', wie heeft er in godsnaam ooit gebruik gemaakt van die dingen?
Ja precies, vroeger had het nog wel nut. Met metal gear solid heb ik ook wel eens codec-frequenties opgeschreven (voordat ik erachter kwam dat je codec ze zelf ook opslaatquote:Op donderdag 31 december 2009 14:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
In het snes tijdperk zette ik daar altijd de passwords van de game in - als de game niet over een echt save systeem beschikte - of knoppencombinaties voor speciale moves etc.
Als ik het spelletje dan uitleende of na een langere tijd weer opnieuw speelde dan waren die combinaties tenminste altijd bij de hand. In die tijd had je nog geen internet waar je dat 1,2,3 kon opzoeken als je het blaadje kwijt was geraakt.
hebben de meeste mensen al denk ik!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:35 schreef kepler het volgende:
http://marketplace.xbox.c(...)005841097e?cid=SLink
Battlefield 1943
Deal van de dag voor 560 punten
thanks , jij ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:57 schreef Enchanter het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar , stelletje homo's
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:57 schreef Enchanter het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar , stelletje homo's
broken steel begint zodra je de primaire quest uitspeelt toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:34 schreef PP. het volgende:
[..]
Op broken steel na heeft de DLC van fallout 3 eigenlijk niets met de hoofdverhaallijn te maken. Dus je kan ze spelen wanneer je zelf wil.
Ja, zonder broken steel stopt t spel zodra je de main quest uitspeelt, als je broken steel geinstalleerd hebt, gaat het spel/verhaal verder.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
broken steel begint zodra je de primaire quest uitspeelt toch?
Ja had het gezien idd !quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:50 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, zonder broken steel stopt t spel zodra je de main quest uitspeelt, als je broken steel geinstalleerd hebt, gaat het spel/verhaal verder.
Deel met ons hoe je dat voor elkaar heb gekregenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:34 schreef KneusTeun het volgende:
Beste wensen allemaal! ik mag weer!
Kheb btw nu elke maand gratis points van microsoft!!! ben ik de enige? steeds rond de 2a300 punten cadeau!
hij is terug!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:34 schreef KneusTeun het volgende:
Beste wensen allemaal! ik mag weer!
Kheb btw nu elke maand gratis points van microsoft!!! ben ik de enige? steeds rond de 2a300 punten cadeau!
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Deel met ons hoe je dat voor elkaar heb gekregen
dus jij was het toch !quote:Op zondag 3 januari 2010 00:13 schreef KneusTeun het volgende:
Ja en ook weer terug met MW2! vanaf maandag als goed is me verbinding weer 100% dus dan wordt het weer slachten
mag ook wel weer eens, hoe je speelde was natuurlijk dieptriestquote:Op zondag 3 januari 2010 00:13 schreef KneusTeun het volgende:
Ja en ook weer terug met MW2! vanaf maandag als goed is me verbinding weer 100% dus dan wordt het weer slachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
mag ook wel weer eens, hoe je speelde was natuurlijk dieptriest![]()
morgen dan maar weer geowned worden? door de x-mas n00bsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
dat jij de persoon was waardoor we elke keer verbindings problemen haddenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:25 schreef KneusTeun het volgende:
Wat was ik? of lees ik over iets heen?
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/mass-effect-2-c-e-quote:Op zondag 3 januari 2010 01:34 schreef DJ_ het volgende:
iemand ervaring met www.xbox2go.nl ?
op bol..com en FRS na de enige site de ME2 CE verkoopt .
http://www.xbox2go.nl/Gam(...)lectors-Edition-410/
en toch 10 euro goedkoper . hoe is de leverings tijd ?
tegenwoordig levert dat ook een note opquote:Op zondag 3 januari 2010 02:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/mass-effect-2-c-e-
65 euro.
Even je korting verdienen via http://www.addiscount.nl/ (tot max. 7 euro)
Voor nog geen 59 euro heb je een CE. Daarbij betaal je ook geeneens verzendkosten bij je pre-oders.
Opgelost. Slotje.
http://www.gamerankings.c(...)-draconis/index.htmlquote:Op zondag 3 januari 2010 09:21 schreef AQuila360 het volgende:
Divinity 2: Ego Draconis uitgespeeld![]()
Wat een schitterende gameAls je RPG's tof vind moet je deze zeker spelen
Ik zag het Tainquote:Op zondag 3 januari 2010 09:32 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.c(...)-draconis/index.html
gemiddeld 67%...
Waarom heb je deze achievement dan niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 09:21 schreef AQuila360 het volgende:
Divinity 2: Ego Draconis uitgespeeld![]()
Wat een schitterende gameAls je RPG's tof vind moet je deze zeker spelen
quote:Dragon Knight
Finish the game.
Die heb ik wel maar toen was ik offline dus als ik hem strax aan zet dan komt die er bijquote:Op zondag 3 januari 2010 10:03 schreef PP. het volgende:
[..]
Waarom heb je deze achievement dan niet?
[..]
Onder die knop kon je dus niet echt iets gebruikenquote:Exiting menus with the B button inevitably activated whichever skill was mapped to it, especially annoying given the long cooldown period associated with some of them.
Helaas ben je echt het beste af met Banjo Kazooie en Tooie. Het zijn wel geweldige titels though..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:27 schreef Deezertje het volgende:
Ik mis eigenlijk de platform games op de X360 ala Ratchet and Clank op de PS3...
Weet iemand, naast Banjo en Kazooie nog wat titels?
danku voor uw aller vriendelijkste post mijnheerquote:Op zondag 3 januari 2010 02:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/mass-effect-2-c-e-
65 euro.
Even je korting verdienen via http://www.addiscount.nl/ (tot max. 7 euro)
Voor nog geen 59 euro heb je een CE. Daarbij betaal je ook geeneens verzendkosten bij je pre-oders.
Opgelost. Slotje.
gsiter idd beetje laat, feestje gehadquote:Op zondag 3 januari 2010 02:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
morgen dan maar weer geowned worden? door de x-mas n00bs
Ow dope!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:14 schreef Wessiej het volgende:
http://www.maximuscards.com/itempage.php?cur=EUR&cat=1
Daar vuige SF, en je kan ze everywhere spelen, net zoals op PSN
Ja die vond ik dus een beetje mwoa mwoaquote:Op zondag 3 januari 2010 17:23 schreef lkb9000 het volgende:
Shadow Complex ga je kopen natuurlijk!
Trials, N+, Shadow Complex, Castle Crashers, Splosion Man om te beginnen.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ow dope!
Dus wat als ik bijvoorbeeld de account van een maat van mij op mn XB zet, en dan via zijn store zijn gekochte content kauf, en dan die content speel onder mijn US account? Is dat wat?
En kan ik zooi kaufen met een silver account? (mijn EU account dus), of zal ik die shite gewoon op mn US account kaufen.
WES
Ow en WES wat ga ik dan kaufen? Ik zat aan trials HD te denken![]()
klote!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
na het uitspelen van Dragon Age en Saint's row 2 ga ik maar eens opnieuw beginnen met Tales of Vesperia.
*zet de download zo aanquote:Op zondag 3 januari 2010 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
Als je een US account hebt kun je gratis de XBLA game Aegis Wing downlooien die is echt tof![]()
[ afbeelding ]
![]()
Morgen ga ik beginnen aan Shadow Complex
Hij is vooral in co-op (tot 4 spelers) tofquote:
hoe krijg je ook alweer een amerikaanse account?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
Als je een US account hebt kun je gratis de XBLA game Aegis Wing downlooien die is echt tof![]()
[ afbeelding ]
![]()
Morgen ga ik beginnen aan Shadow Complex
Kopuhhhh kopuh kopuh kopuh. KOPUH KOPUH KOPUH kopuh KOPUH!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
klote!
Die moet ik ook nog gaan doen!
Nu vol op bezig met fallout 3!
Daarna wil ik sowieso nog dragon age doen, heb hem met de release gekocht en nog amper aan begonnen!
En dan nog TOS
Ik heb hem donderdag binnen gekregen en vandaag voor het eerst uitgespeeld.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:51 schreef speknek het volgende:
Zit er eigenlijk al iemand Bayonetta te gamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |