Helaas ben je echt het beste af met Banjo Kazooie en Tooie. Het zijn wel geweldige titels though..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:27 schreef Deezertje het volgende:
Ik mis eigenlijk de platform games op de X360 ala Ratchet and Clank op de PS3...
Weet iemand, naast Banjo en Kazooie nog wat titels?
danku voor uw aller vriendelijkste post mijnheerquote:Op zondag 3 januari 2010 02:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/mass-effect-2-c-e-
65 euro.
Even je korting verdienen via http://www.addiscount.nl/ (tot max. 7 euro)
Voor nog geen 59 euro heb je een CE. Daarbij betaal je ook geeneens verzendkosten bij je pre-oders.
Opgelost. Slotje.
gsiter idd beetje laat, feestje gehadquote:Op zondag 3 januari 2010 02:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
morgen dan maar weer geowned worden? door de x-mas n00bs
Ow dope!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:14 schreef Wessiej het volgende:
http://www.maximuscards.com/itempage.php?cur=EUR&cat=1
Daar vuige SF, en je kan ze everywhere spelen, net zoals op PSN
Ja die vond ik dus een beetje mwoa mwoaquote:Op zondag 3 januari 2010 17:23 schreef lkb9000 het volgende:
Shadow Complex ga je kopen natuurlijk!
Trials, N+, Shadow Complex, Castle Crashers, Splosion Man om te beginnen.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ow dope!
Dus wat als ik bijvoorbeeld de account van een maat van mij op mn XB zet, en dan via zijn store zijn gekochte content kauf, en dan die content speel onder mijn US account? Is dat wat?
En kan ik zooi kaufen met een silver account? (mijn EU account dus), of zal ik die shite gewoon op mn US account kaufen.
WES
Ow en WES wat ga ik dan kaufen? Ik zat aan trials HD te denken![]()
klote!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
na het uitspelen van Dragon Age en Saint's row 2 ga ik maar eens opnieuw beginnen met Tales of Vesperia.
*zet de download zo aanquote:Op zondag 3 januari 2010 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
Als je een US account hebt kun je gratis de XBLA game Aegis Wing downlooien die is echt tof![]()
[ afbeelding ]
![]()
Morgen ga ik beginnen aan Shadow Complex
Hij is vooral in co-op (tot 4 spelers) tofquote:
hoe krijg je ook alweer een amerikaanse account?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
Als je een US account hebt kun je gratis de XBLA game Aegis Wing downlooien die is echt tof![]()
[ afbeelding ]
![]()
Morgen ga ik beginnen aan Shadow Complex
Kopuhhhh kopuh kopuh kopuh. KOPUH KOPUH KOPUH kopuh KOPUH!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
klote!
Die moet ik ook nog gaan doen!
Nu vol op bezig met fallout 3!
Daarna wil ik sowieso nog dragon age doen, heb hem met de release gekocht en nog amper aan begonnen!
En dan nog TOS
Ik heb hem donderdag binnen gekregen en vandaag voor het eerst uitgespeeld.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:51 schreef speknek het volgende:
Zit er eigenlijk al iemand Bayonetta te gamen?
watquote:Op zondag 3 januari 2010 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kopuhhhh kopuh kopuh kopuh. KOPUH KOPUH KOPUH kopuh KOPUH!
Wessiej II confirmed.![]()
Zoals het er staat. Uitspelen ho maar he barbaar!quote:
Sorry Meneer hoofd Gamersafdeling. Het spijt mij dat wij uw sekte beledigen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Uitspelen ho maar he barbaar!
Wat dat betreft lijk je echt als twee druppels op Wes.
Soon! Keer int weekend anders!?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:28 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zou het niet pikken nick! maak hem kapot! (waneer weer sr2 ? )
nja en jij lijkt op jorienquote:Op zondag 3 januari 2010 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Uitspelen ho maar he barbaar!
Wat dat betreft lijk je echt als twee druppels op Wes.
Heb je mij toch gebeatquote:Op maandag 4 januari 2010 09:07 schreef Rossdale het volgende:
Eindelijk lvl 70 met MW2Tijd voor een nieuwe game, heb deze wel weer even genoeg gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |