abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 5 december 2009 @ 17:01:35 #1
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75317621
"Bayonetta, een heks met krachten die het voorstellingsvermogen van normale stervelingen te boven gaan, neemt het tegen talloze hemelse vijanden (waarvan vele met epische proporties) in een spel met 100% pure, onvervalste en keiharde actie.
Bizarre slotacties worden uitgevoerd met de gratie van een ballerina, terwijl Bayonetta zich op gracieuze wijze van het ene naar het andere gevecht begeeft.
Dankzij de schitterende en zwaar overdreven actie, die plaats vind in omgevingen met een ware maalstroom van spannende attracties, legt
Bayonetta de lat voor het actiegenre weer een stuk hoger en weet het spel de snelle, dynamische en dimactische gevechten volledig tot leven te brengen."

Er zitten hele coole moves in het spel waarmee je je vijand op een zeer brute manier kan "afmaken".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De demo is nu te downloaden voor de PS3.
Voor de 360 weet ik niet zeker.

Je bent met een tut om de basic moves te leren en daarna speel je het begin level van het spel.
Ik moet zeggen, de actie zit er meteen goed in om de geleerde moves in de praktijk te brengen.
De graphics zien er goed uit al had ik zo nu en dan flikkeringen in beeld.
Iets wat helaas bekend is bij Sega/Sony en alleen voor komt op de PS3.
Ze zijn dit aan het fixes as we speak.
Dit zou klaar moeten zijn voor de launch van het spel.

Filmpjes

Releasedate: 5 Jan 2010.

[ Bericht 17% gewijzigd door Netsplitter op 05-12-2009 17:28:07 ]
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_75338746
GENIAAL! Echt lang geleden dat ik zo van mijn stoel ben geblazen door een demo. Het is echt gewoon devil may cry, alleen dan X 10.

Ook een 40/40 van famitsu en een 10/10 van EDGE! Nu al een van de beste games van volgend jaar. Wordt een mooi kwartaal met Final fantasy vlak daarna.
pi_75340740
Ik had helemaal niks met dit spel, maar sinds het spelen van de demo ben ik helemaal gehyped. Ook wel een beetje vanwege haar billen.
pi_75340767
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:49 schreef chibibo het volgende:
Ik had helemaal niks met dit spel, maar sinds het spelen van de demo ben ik helemaal gehyped. Ook wel een beetje vanwege haar billen.
alleen waar zijn der tieten? Dat eerste plaatje ziet er nogal raar uit
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 6 december 2009 @ 18:05:19 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75343021
Meer screens gevonden

OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_75378024
Ik zit al een tijdje te wachten op deze game. Ben dan ook een erg grote fan van Hideki Kamiya, de gozer die er aan sleutelde.

Wou hem dan ook eerst via een pre-order in huis halen, maar blijkbaar kun je een abonnement op de Power Unlimited afsluiten en op die manier een jaar lang 't blad en de game voor 45 euro in huis halen. Ik kwam de game zelf alleen maar voor 60 euro als pre-order tegen, dus een slechte deal is dat niet eens.

Mocht het mensen trouwens boeien, die deal vond ik hier: http://www.pu.nl/feature/(...)nnement!.aspx?id=376
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 13 december 2009 @ 16:03:51 #7
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75580589
Zou dit de gecensureerde versie zijn???

zondag 13 december 2009 @ 16:34:39 #8
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_75581430
na snel naar beneden te scrollen, scrollde ik even terug omhoog om die ass te checken maar die bleek van computergraphics te zijn.

"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_75595822
Brutaal goede game zeg, ik ben stiekem wel verrast eigenlijk. Ik verwachtte een Devil May Cry maar dan met een vrouw maar het is zoveel beter. Chapeau, deze game komt er ooit wel een keer hier.
pi_75600552
Ik was aardig verrast door de demo, het leek sprekend op ninja gaiden (ruigste game ooit?!) maar dan met een femme fatale in de hoofdrol. Enige minpuntje was dat het nogal onoverzichtelijk was, kon bijna niet waarnemen wanneer een vijand aanviel maar dat komt waarschijnlijk omdat het een nieuw spel is. En dat wapen switchen vond ik ook raar, je kon geloof ik tussen zwaard en pistool modus switchen? Maar dat wordt irrelevant zodra je een wapen van de vijand oppakt, nogal verwarrend

En die torture moves zijn zo bruut
pi_75600996
Ha inderdaad, de torture moves zijn geniaal.
pi_75601796
demo was cool idd erg ninja-gaiden-ish except tits.
pi_75731715
De actie is eigenlijk best onoverzichtelijk door alle lichtflitsen en andere effecten. of ik moet wat dichterbij zitten natuurlijk...
pi_76227462
Copy van mij is vandaag verzonden.

Komend weekend even wat uurtjes in deze game stoppen.
  donderdag 31 december 2009 @ 14:42:41 #15
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_76264788
Ik krijg hem maandag als het goed is. Wel op de X360 trouwens, ik las dat de PS3-versie minder was. Stotterende framerates, lange laadtijden... Op zich wel jammer, want voor mijn gevoel was dit een typische PS3-game.

Hoe dan ook, ik heb er zin in!
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_76266332
Ik ben nog steeds geïntrigeerd door dit spel. Toch maar eens de demo proberen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_76267266
Vandaag ontvangen voor de 360. Ik post dit weekend wel even wat ervaringen.
pi_76271249
Vond de demo erg leuk, ga hem waarschijnlijk wel halen volgend jaar, maar ik vertik het om full-price voor een spel te betalen als ze een maand later voor 30 euro minder te krijgen zijn.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_76273224
Had demo gedownload op de x360 maar hij doet het niet?
pi_76418214
Iemand anders ook al Bayonetta binnen?
Ik heb hem dit weekend voor het eerst op Normal uitgespeeld.

Aan het begin vaak genoeg dood gegaan, maar als je het dodge systeem en Witch Time goed in de vingers krijgt en benut dan kunnen weinig Angels je aanraken.

Vooral bepaalde QTE komen zo snel door het beeld dat je vaak de eerste keer deze mist en een instant death aan de broek hebt.

De boss battles zijn de eerste keer ook een beetje puzzelen hoe je ze het beste aan kan pakken, maar als je deze een aantal keer hebt gedaan kun je ook het merendeel van de aanvallen ontwijken.

Soms raak je even het overzicht kwijt, maar door de geluidseffecten hoor je vaak al of er een aanval jouw kant op komt en genoeg tijd krijgt om deze te ontwijken.

Persoonlijk vind ik de soundtrack perfect bij het spel passen en eigenlijk is de hele game een guilty pleasure rit van begin tot het eind.

Ik heb nu de eerste paar Chapters in Hard voltooid en moet zeggen dat het nu echt duidelijk wordt hoe diepgaand de gameplay is.

Je bent de eerste keer zo'n 10-12 uur zoet en daarna kun je bezig met Hard Mode, ranking verbeteren, halo's verzamelen voor nieuwe accessories, outfits of wapens.

Bayonetta zal ik zeker nog een tijd blijven spelen omdat het battle systeem erg vermakelijk is en er altijd ruimte is om je scores weer te verbeteren.

Als je fan bent van de Devil May Cry serie dan moet je Bayonetta zeker een kans geven, want deze verslaat DMC in alle opzichten.
  maandag 4 januari 2010 @ 22:34:58 #21
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_76419220
Ik hoopte hem vandaag te krijgen, maar helaas. Hij zal morgen wel komen, maar dan heb ik juist weinig tijd...

Maar dit lijkt me echt zo'n typisch spel voor mij. Op de pc en handhelds kan ik de meest slome games spelen, maar op de console moet er gewoon veel actie, veel vaart, veel adrenaline in zitten.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_76419520
Topgame.
pi_76419592
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:41 schreef Koko_Banana het volgende:
Topgame.
Deel anders je eigen ervaring van het spel ook even met ons.
pi_76420675
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:15 schreef torn_Machina het volgende:
Iemand anders ook al Bayonetta binnen?
Ik heb hem dit weekend voor het eerst op Normal uitgespeeld.

Aan het begin vaak genoeg dood gegaan, maar als je het dodge systeem en Witch Time goed in de vingers krijgt en benut dan kunnen weinig Angels je aanraken.

Een nadeel is wel dat het in veel gevallen HEEL onoverzichtelijk is. Dan kan je moeilijk dodgen of de juiste combo's uitvoeren. Vooral bij boss battles...

Tip: tijdens laadscenes kan je oefenen, maar bij de xbox360 gaat het zo snel dat je er misschien 1 combo er uit kan pleuren. Klik dan even op <- (dus niet de start, maar de andere knop), en dan blijf je in practice mode.
pi_76420889
Eigenlijk ben ik voor een groot deel met je eens.
Heb het uitgespeeld op 10 uur en 30 minuten op normal.

Ik heb het gespeeld op 360 en de graphics waren verrassend goed. Vooral de boss battles waren een waar spektakel om naar te kijken.

De soundtrack is zeer mooi, krijg maar niet genoeg van Mysterious Destiny en er was geen enkel liedje dat op mijn zenuwen werkte.

Gameplay is diepgaand, variërend en verslavend. Het is vrij moeilijk om stylish te zijn maar indien je daarin geslaagd bent krijg je enorm veel voldoening. Toch wel één van mijn favoriete combat systems. Standaard is de camera wat traag maar gelukkig kun je dat veranderen, heb dat ook meteen gedaan.

Het verhaal, oh wauw wat zat ik er naast. Ik vind het verhaal van hack and slash-games meestal wat zwakjes maar moest ik een uitzondering op de regel kiezen, dan is het ongetwijfeld Bayonetta. De personages zijn tof en interessant. Het verhaal neemt zichzelf niet al te serieus en kan soms heel grappig zijn! Je merkt ook dat er wat diepgang in het verhaal zit als je de boeken leest die je onderweg tegenkomt! Al bij al echt van het verhaal genoten. Niet één van mijn favoriete verhaallijnen maar dat ik een verhaallijn zo leuk vind in een hack and slash-game is al een grote prestatie.

Het design in zijn geheel (het is zo opvallend in de game dat ik er wat over wil zeggen) is in mijn ogen echt prachtig, misschien wel samen met de gameplay het beste aan dit spel. Variërend, het heeft een karakter, het is stoer en vooral origineel!

De eindbazen, hoewel ik dit niet echt belangrijk vind in een game, waren heel leuk en een waar spektakel. Misschien ligt het aan mij maar ik vond de eindbaas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de moeilijkheidsgraad: Ik ben niet zo goed in dit soort games en het schommelde wat voor mij. Het viel zeer goed maar sommige vijanden en bazen waren echt klootzakken. Al bij al zijn 90 % van mijn statues van steen. xD "Hohoho what a day!" Moet daar altijd een beetje om lachen. :p

TL;DR: Ik had grote verwachtingen van deze game want het was van de maker van DMC, Viewtiful Joe en Okami. Maar getver, dit spel heeft mij nog steeds omver geblazen. Heel blij met mijn aankoop! Ik kan mij niet voorstellen dat iemand die DMC leuk vindt dit niet leuk zou vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')