quote:
Omdatquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
Waarom doen jullie nooit eens moeite voor een TT + OP?
Precies. Bovendienquote:
De OP is in vergetenheid geraakt door velenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
Waarom doen jullie nooit eens moeite voor een TT + OP?
wat doe jij hier dan nogquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:55 schreef Allure_ het volgende:
Zet iemand 'm centraal? Dan gaat al die tjappies tenminste weg.
O RLYquote:
Meiden met een karperquote:
quote:Today, at my job as a cake decorator in a bakery, I put the finishing touches on the wedding cake of the man who left me at the altar 3 years ago. FML
Dag.quote:
Geile sjaals.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dag.![]()
Heb je die geile sjaal weer om?
(Het is kerst, dan mag je nog gestoorder doen op FOK!, dus no personal offence..)
Mafkees !quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dag.![]()
Heb je die geile sjaal weer om?
(Het is kerst, dan mag je nog gestoorder doen op FOK!, dus no personal offence..)
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik pas me alleen aan. Ik ben best wel normaal en aardig in het echt.
Ga me niet vertellen dat je MW 2 of WaW speelt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil weer COD spelen maar mijn zusje speelt PES06.
Ik zei het ook alleen maar omdat je zelf vond dat je sjaal zo "opvallend aanwezig" was, het waren je eigen woorden.quote:
Okidoooooooquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zei het ook alleen maar omdat je zelf vond dat je sjaal zo "opvallend aanwezig" was, het waren je eigen woorden.
Anders had ik er niet eens aan gedacht.
MW2 op de PS3?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil weer COD spelen maar mijn zusje speelt PES06.
MW2.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:16 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je MW 2 of WaW speelt.
Nou dacht het niet. Ik speelde hem uit op veteran in 5 uur en 32 minuten. You did not.quote:
I didquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou dacht het niet. Ik speelde hem uit op veteran in 5 uur en 32 minuten. You did not.
Nee:quote:
HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIH ik laat hem dus ombouwenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee:
-Je hebt nog garantie
-Je hebt vrienden en wilt online kunnen gamen zonder risico.
Ja:
-Garantie is verlopen.
-Je hebt toch geen vrienden om mee te spelen online.
Wanneer hij is omgebouwd en hij gaat kapot repareren ze hem nogsteeds hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee:
-Je hebt nog garantie
-Je hebt vrienden en wilt online kunnen gamen zonder risico.
Ja:
-Garantie is verlopen.
-Je hebt toch geen vrienden om mee te spelen online.
Die stopt bij de helft.quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ein-de-lijk is het perfecte lijntje boven m'n oog gelukt:
[ afbeelding ]
Waarom is de bovenste helft van je hoofd donkerder dan de onderste helft?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Perfectquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een halfbloedje, die op m'n ooglid, omdat die recht is, als ie niet recht is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom is de bovenste helft van je hoofd donkerder dan de onderste helft?
Over welk lijntje heb je het?
Waarom is ie perfect? Wanneer zou hij niet perfect zijn?
Zoveel vragen
Weet je nog dat je zei dat je dat niet mooi vond staan bij jezelf?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Thanks! Voel je je al wat beter?
Ah, ok. Gefeliciteerd, dit moet een voldaan gevoel geven.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben een halfbloedje, die op m'n ooglid, omdat die recht is, als ie niet recht is.
Dat heb ik ook altijd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:58 schreef Breathtaking het volgende:
OHMY EN NU JEUKT DIE EYELINER ALS EEN MOTHERFUCKER!
Kerst is de feestdag bij uitstek voor depri buien, dit is geloof ik de eerste kerst dat ik niet heb gehuildquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je nog dat je zei dat je dat niet mooi vond staan bij jezelf?Wrong.
Ja, wel iets. Wat lief dat je dat vraagt.
Absoluut. Vooral omdat het in één keer goed ging!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ah, ok. Gefeliciteerd, dit moet een voldaan gevoel geven.
Echt, wtfquote:
Hoezo moest je huilen dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kerst is de feestdag bij uitstek voor depri buien, dit is geloof ik de eerste kerst dat ik niet heb gehuild! En zei ik dat
? Ik vind het eigenlijk ook nog steeds twijfelachtig ergens
maarja.
Nooh, je bent aan nigger halfnigger aanquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Absoluut. Vooral omdat het in één keer goed ging!
Er is altijd wel iets misquote:
en ben je nog steeds zo depressiefquote:
mensen die janken op kerstavondquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kerst is de feestdag bij uitstek voor depri buien, dit is geloof ik de eerste kerst dat ik niet heb gehuild! En zei ik dat
maarja.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, je mag je altijd op mij afreageren, dat weet je.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets misomdat je zo op elkaars lip zit enzo.
En nu moet ik én ongesteld worden én het is kerst dus ik zit in de gevarenzone maar het gaat goed!
Wat voor werk doe je ook alweer?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef gers het volgende:
KENKER MIEN WERKSCHOENEN LIGGEN NOG OP MIJN KAMER EN IK MOET MORGEN WERKEN
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
maarja.
Mensen die vinden dat vrouwen meer maatschappelijke invloed moeten krijgenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets misomdat je zo op elkaars lip zit enzo.
En nu moet ik én ongesteld worden én het is kerst dus ik zit in de gevarenzone maar het gaat goed!
Pallets sorteren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je ook alweer?
CHRIZ2K FOR PRESIDENTquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Mensen die vinden dat vrouwen meer maatschappelijke invloed moeten krijgen!
Scherpquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Ik zou ook geen maatschappelijke invloed moeten hebben nee. Laat mij een land regeren en het zou een en al dood en verderf zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:09 schreef Allure_ het volgende:
Oh, en BT met make-up, daar hou ik van!
Wat ga je nu doen dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef Allure_ het volgende:
Wat een sukkel ben ik ook. Heb ik weer tig dingen aan allerlei mensen toegezegd, dus nu krijg ik 14 smsjes van verschillende mensen om weer op 22 verschillende plekken af te spreken. Ik ben weer goed bezig.
orden pikkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je ook alweer?
pics van je zusjequote:Op zaterdag 26 december 2009 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb zojuist lipgloss geleend van mijn 12 jarige zusje!
Oke, ik heb even als een idioot terug gesmst naar iedereen. Ik moet me nog aankleden alles, dus ze wachten maarquote:
wel een goede TTquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:16 schreef Fascination het volgende:
'Alle vrouwen zijn hoeren'
Dit topic.
Je bezit de populariteit waar 90% op FOK! naar smacht en dan ga je zo doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, ik heb even als een idioot terug gesmst naar iedereen. Ik moet me nog aankleden alles, dus ze wachten maar. Komt zometeen een vriendin hier naartoe, die neem ik mee naar een andere vriendin. En die neem ik weer mee naar een andere groep mensen
. Er is daar tenslotte gratis drank, dus dat pak ik tot dusver nog goed aan.
In de stad wordt dat sowieso alle cafe's afstruinen gok ik zo. Want daar heb ik ook al op 4 plekken afgesproken. Waarom zeg ik in mijn enthousiasme altijd ja tegen iedereen
.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:16 schreef Fascination het volgende:
Dit topic.
Whehe, op zo'n manier wil het nog wel lukken, ja.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, ik heb even als een idioot terug gesmst naar iedereen. Ik moet me nog aankleden alles, dus ze wachten maar. Komt zometeen een vriendin hier naartoe, die neem ik mee naar een andere vriendin. En die neem ik weer mee naar een andere groep mensen
. Er is daar tenslotte gratis drank, dus dat pak ik tot dusver nog goed aan.
In de stad wordt dat sowieso alle cafe's afstruinen gok ik zo. Want daar heb ik ook al op 4 plekken afgesproken. Waarom zeg ik in mijn enthousiasme altijd ja tegen iedereen
.
klinkt als een gezellige kerstquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef ynuhh het volgende:
Nice, BT! Bij mij is die irritatie tijdelijk, ik weet niet of je er nu nog last van hebt.
God, wat een kerst was dit. Ging helemaal nergens over, wat een chaos. Dronken familieleden, alles. Misschien typ ik vanavond nog wel een verslagje.
Mijn excusesquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bezit de populariteit waar 90% op FOK! naar smacht en dan ga je zo doen.
Waren ze dat maar, dan had jij ook nog wat te neuken.quote:
Ja het is nu ook alweer wegquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef ynuhh het volgende:
Nice, BT! Bij mij is die irritatie tijdelijk, ik weet niet of je er nu nog last van hebt.
God, wat een kerst was dit. Ging helemaal nergens over, wat een chaos. Dronken familieleden, alles. Misschien typ ik vanavond nog wel een verslagje.
De TS.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:16 schreef Fascination het volgende:
Dit topic.
Ik vind het wel een beetje raar dat je een discussie probeert aan te wakkeren aan de hand van Schenkstroop's uitlatingen. Het is toch algemeen bekend hier op FOK! dat Schenkstroop een feilloos analytisch vermogen heeft en met zijn analyses immer de spijker op z'n kop slaat?quote:
Ja weet ik.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje raar dat je een discussie probeert aan te wakkeren aan de hand van Schenkstroop's uitlatingen. Het is toch algemeen bekend hier op FOK! dat Schenkstroop een feilloos analytisch vermogen heeft en met zijn analyses immer de spijker op z'n kop slaat?
wie ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje raar dat je een discussie probeert aan te wakkeren aan de hand van Schenkstroop's uitlatingen. Het is toch algemeen bekend hier op FOK! dat Schenkstroop een feilloos analytisch vermogen heeft en met zijn analyses immer de spijker op z'n kop slaat?
Ik denk nu de hele tijd dat je naar dat vuige cafe gaat, waar laatst dat programma van wasquote:
Bar Gezelligquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk nu de hele tijd dat je naar dat vuige cafe gaat, waar laatst dat programma van was.
En kut, mijn plan lijkt niet te werken. Oke, nu ga ik opschieten
.
Thanksquote:
Daar rijdt de bus richting Texel ook langs toch? In de zomer nog wat lol gehad om die naam, toen de bus er langs reed.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bar Gezelligja misschien ga ik wel even langs!
[..]
Thanks!
Iedereen die uitgaat veel plezier vanavond!
quote:I want a game called "Fuck shit up"
You play as a viking teleported into a modern city. It will be like Grand Theft Auto in the sense that you can roam around freely, but there are no missions, there is no currency, and the only goal is to fuck everything up. You go around breaking shit around the city, you can hijack shit and crash it into shit. I want there to be realistic debris flying everywhere like in Burnout. One of your weapons should be screaming. If you scream at someone hard enough, they become a viking too and assist you in fucking shit up. You can either be elaborate in fucking shit up, or you can do it the simple way. For example, you hear about a business meeting in the 20th floor of an office building. You can take the elevator up to the floor and burst in with your posse and fuck shit up, or construct a giant ramp of dead bodies and burst through the window on your motorcycle
Lijntje boven je oog?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:
HEUY!quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:47 schreef Devvie het volgende:
Die gast met die krullen lijkt op zotheid
hoge haargens ftw
Een rar van 8 GB? 's Werelds langste film?quote:Op zondag 27 december 2009 00:08 schreef TwyLight het volgende:
Kanker ben een rar aan het uitpakken van 8GB en het duurt lang![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was wel een heel domme opmerking.quote:Op zondag 27 december 2009 00:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een rar van 8 GB? 's Werelds langste film?
Hd filmquote:Op zondag 27 december 2009 00:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een rar van 8 GB? 's Werelds langste film?
Heb alleen die int gast gespeeld, is voornamelijk support. Die nieuwe agi is volgens mij reteoverpoweredquote:Op zondag 27 december 2009 01:59 schreef Maisnon het volgende:
Hoe zijn de nieuwe Dota Heroesen hoe ziet die apparition eruit
Vooral omdat ze toegaven dat ze valsspeelden omdat ik steeds wonquote:Op zondag 27 december 2009 02:00 schreef Maisnon het volgende:
Vals spelen kan ik ook heel slecht tegen
quote:Op zondag 27 december 2009 03:00 schreef Broekpaling het volgende:
Beebie joe ken draaif mai kar.
Biep biep mmbiep biep jeeeeah.
Want bijna oudjaarquote:Op zondag 27 december 2009 00:50 schreef kurk_droog het volgende:
baal dat kerst alweer voorbij is.. Tijd gaat veel te snel
8 januari pas?quote:Op zondag 27 december 2009 03:06 schreef Siniti het volgende:
Ik moet nog steeds beginnen aan mijn werkstuk voor 8 januari
quote:Op zondag 27 december 2009 01:49 schreef Maisnon het volgende:
Had een toffe dag vandaagZelfs gewonnen met Kolonisten van Catan
Maar ik heb dezelfde dag een tentamen waar ik ook voor moet lerenquote:Op zondag 27 december 2009 03:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
8 januari pas?
Ik zeg tijd zat!
Oh ik zei net nog tegen rv dat je al sliep.quote:
Ooh jawel hoor, ikquote:
Bt was aanschotenquote:Op zondag 27 december 2009 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jawel hoor, ikik heb mezelf gedwongen om hartstikke aanschoten toch voor 4 uur thuis te zijn
!
Hihi gisteren won ik ook. Ik had de langste handelsroute en 4 steden.quote:Op zondag 27 december 2009 01:49 schreef Maisnon het volgende:
Had een toffe dag vandaagZelfs gewonnen met Kolonisten van Catan
Mijn god ik heb het zo leuk gehadquote:
Hoe ben jij eigenlijk als je dronken bent?quote:Op zondag 27 december 2009 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn god ik heb het zo leuk gehadje moet ook wel drinken om het leuk te kunnen hebben in Den Helder maar dan nog
!
Odeklonjequote:Op zondag 27 december 2009 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn god ik heb het zo leuk gehadje moet ook wel drinken om het leuk te kunnen hebben in Den Helder maar dan nog
!
Ik ben opgegroeid in Julianadorp, net voor Den Helder.quote:Op zondag 27 december 2009 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Den Helder?quote:Op zondag 27 december 2009 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Lacherig en gemeenquote:Op zondag 27 december 2009 12:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk als je dronken bent?
Of heeft bolletjes geslikt.quote:Op zondag 27 december 2009 12:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Den Helder?
Bt is zwanger van een Antilliaan.
Ja was ik heenquote:
Ohmy, Jdorp represent!quote:Op zondag 27 december 2009 12:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Julianadorp, net voor Den Helder.
De nostalgie.
Haha.quote:Op zondag 27 december 2009 12:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lacherig en gemeen!
BWHEHE gisteravond zei een meisje over mij en m'n beste vriendin (tegen haar scharrel/vriend):
'Ja kijk nou wat een mooie meisjes.'
'Die zijn toch veel mooier dan ik.'
Ik: 'Ja dus?'
En daarna bedacht ik me pas dat dat misschien niet zo heel aardig was om te zeggen
Heel toevallig niet.quote:Op zondag 27 december 2009 12:52 schreef ynuhh het volgende:
BT ben jij in de zomer heel toevallig naar Island Samba geweest?
Daar heb ik mijn puberteit doorgebracht, foute tentquote:Op zondag 27 december 2009 12:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja was ik heendolle pret. For some reason kreeg ik er Malibu en twee shotjes Kahlua met nog iets voor 3 euro
![]()
!
Stylo!quote:
Ik bracht mijn kostbare nachtuurtjes het liefst door in de Bliksemquote:Op zondag 27 december 2009 12:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn puberteit doorgebracht, foute tent
[..]
Stylo!
Oeh heb ik ook vaak gezeten, Norah, Sanne, Fay als biertapster. Zucht..quote:Op zondag 27 december 2009 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bracht mijn kostbare nachtuurtjes het liefst door in de Bliksem!
Dat is niet mijn generatie manquote:Op zondag 27 december 2009 12:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oeh heb ik ook vaak gezeten, Norah, Sanne, Fay als biertapster. Zucht..
Hoe vond ze je cadeau?quote:Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Dat was me weer een mooie kerst matties.
Gisteren gezongen met karaoke.quote:Op zondag 27 december 2009 13:29 schreef Mozy het volgende:
AND I-I-I-I-IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII WILL ALWAYS LOVE YOU-OU-OU-OU-HOU-HOU-OU-OU
Heel erg leukquote:
Die vent moet tegen de muur.quote:Op zondag 27 december 2009 13:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb ook Beau's Handboek voor Studenten gekregen!
Beau van Erven Doorens ja.
Zal je veel aan hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 13:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Die heb ik pas gelezenquote:Op zondag 27 december 2009 13:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Klopt, ik vind het ook wel grappig. Op tv vind ik hem vervelend maar dit is wel leuk.quote:Op zondag 27 december 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb ik pas gelezenbest een grappig boek. Hij heeft er z'n favoriete nummers om op te neuken in staan enzo.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom? Het is zo'n lekker spontane man. Gek en anders, tegen de stroom in.
Oke, daar ga ik niet heen.quote:Op zondag 27 december 2009 13:07 schreef Zotheid het volgende:
The New Pornographers zijn 23 mei in de Melkweg.
Nice nice! Hoelang kan je wel niet surfen voor die 100E?quote:Op zondag 27 december 2009 13:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heel erg leukwhehe.
Ik heb overigens onder anderen een kadobon twv 100E voor Dutch Water Dreams gehad, zo'n beetje alle cd's die de Beach Boys ooit hebben uitgebracht
en een poster van The Endless Summer
Laat de zomer maar komen.
Ja, wel een aantal keer ja. Weet niet precies.quote:Op zondag 27 december 2009 14:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nice nice! Hoelang kan je wel niet surfen voor die 100E?Dat zijn wel de leuke cadeau's om te krijgen.
Het feest hier was ook gezellig, alleen een beetje ontspoort. Een dronken neef had 1 van de schapen mee genomen naar binnen...quote:Op zondag 27 december 2009 14:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, wel een aantal keer ja. Weet niet precies.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het feest hier was ook gezellig, alleen een beetje ontspoort. Een dronken neef had 1 van de schapen mee genomen naar binnen...
Tik 'em aan.quote:Op zondag 27 december 2009 14:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehe we waren gisteren naar kennissen van m'n vriendin's ouders zeg maar. Maar die hadden dus ook een zoon, 18 jaar, student, UvA, allesz. Dus met alle standaardspelletjes hebben ik en hij iedereen even laten zien dat er van studenten niet te winnen valt.
Oh, jullie hadden nog spellen? Hier was het drinken, eten en ouwehoeren. Wel veel gelachen, dat wel.quote:Op zondag 27 december 2009 14:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehe we waren gisteren naar kennissen van m'n vriendin's ouders zeg maar. Maar die hadden dus ook een zoon, 18 jaar, student, UvA, allesz. Dus met alle standaardspelletjes hebben ik en hij iedereen even laten zien dat er van studenten niet te winnen valt.
Abnormaal inderdaad, ik snap niet waarom zo'n lekkertje jou aanspreekt.quote:Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar serieus, vinden jullie het allemaal maar normaal dat dit meisje tegen me begint te praten op msn met zo'n msn-foto?
[ afbeelding ]
Haten = verlaten, Chriz.quote:Op zondag 27 december 2009 14:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Abnormaal inderdaad, ik snap niet waarom zo'n lekkertje jou aanspreekt.
Ja sorry ik ben nou eenmaal streng gereformeerd.quote:Op zondag 27 december 2009 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, volkomen normaal.
Wat ben jij nou voor preuts persoon?
Ik vind het eigenlijk wel een leuke foto, ook niet zo heel shockerend. Ik zou het zelf alleen niet zo heel snel als msn-plaatje nemen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar serieus, vinden jullie het allemaal maar normaal dat dit meisje tegen me begint te praten op msn met zo'n msn-foto?
[ afbeelding ]
Beter maak je zo'n zelfde fotoquote:Op zondag 27 december 2009 14:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben nou eenmaal streng gereformeerd.
Ik heb ook nog familie in mn msn-lijst, dus dat lijkt me niet echt een strak plan.quote:Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een leuke foto, ook niet zo heel shockerend. Ik zou het zelf alleen niet zo heel snel als msn-plaatje nemen.
Haat maar, praat maar, maakk mnn naam maar bekendttquote:Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Juh haters zijn juh fans [ afbeelding ]!
Ik vind het ook niet shockerend, maar wel opmerkelijk als msn-plaatjequote:Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een leuke foto, ook niet zo heel shockerend. Ik zou het zelf alleen niet zo heel snel als msn-plaatje nemen.
Precies, en waarom zou ik me überhaupt zo blood geven aan alle mensen in mijn lijst?quote:Op zondag 27 december 2009 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook nog familie in mn msn-lijst, dus dat lijkt me niet echt een strak plan.
bloodquote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Precies, en waarom zou ik me überhaupt zo blood geven aan alle mensen in mijn lijst?
Ik wil niet alle shine opeisen, maar ik post hier de laatste tijd iets vaker.quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef PhifeDawg het volgende:
Sinds wanneer zijn er hier zoveel meiden ineens?
quote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wil niet alle shine opeisen, maar ik post hier de laatste tijd iets vaker.
Dan heb ik mijn antwoord.quote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wil niet alle shine opeisen, maar ik post hier de laatste tijd iets vaker.
Ja man.quote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dude, dat is die Franse chici right.
We waren het er geloof ik over eens dat mensen die alleen toekijken naar een webcam geen blaam treft.quote:
Ik doe helemaal niks, het is haar initiatief.quote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We waren het er geloof ik over eens dat mensen die alleen toekijken naar een webcam geen blaam treft.
En Camtasia zette zichzelf aan.quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks, het is haar initiatief.
Ja ik ben er al op geattendeerd. En ik zal hem opjagen en afmaken.quote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef Skylark. het volgende:
Otis, ik zag gisteren dat iemand je UI gebruikte, maar ik ben vergeten waar die gepost heeft.
WE PAKKEN DIE SCHOFT.quote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef Skylark. het volgende:
Otis, ik zag gisteren dat iemand je UI gebruikte, maar ik ben vergeten waar die gepost heeft.
Viel mij ook op. Klappen moet die jongen hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef Skylark. het volgende:
Hier is dus de onverlaat hé, even voor de duidelijkheid.quote:
Ja ik heb al gereageerd.quote:Op zondag 27 december 2009 14:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hier is dus de onverlaat hé, even voor de duidelijkheid.
STATUS JONGE. Deze UI heeft zorgvuldig een reputatie opgebouwd en daarvan mogen anderen niet zomaar profiteren. Dat kost geld.quote:Op zondag 27 december 2009 14:58 schreef PhifeDawg het volgende:
Wat maakt het uit dat iemand je ui gebruikt?
Je begrijpt het gewoon niet, het gaat hier om respect.quote:Op zondag 27 december 2009 14:58 schreef PhifeDawg het volgende:
Respect auf internetquote:Op zondag 27 december 2009 15:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je begrijpt het gewoon niet, het gaat hier om respect.
Gast. Je UI is je all.quote:Op zondag 27 december 2009 14:58 schreef PhifeDawg het volgende:
HAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHA DAT IS EEN SKYLARK-SMILEYquote:Op zondag 27 december 2009 15:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar hij is nu geband, voor altijd,
PHP [ afbeelding ]
Hij komt terug hoor. Half januari dacht ik.quote:Op zondag 27 december 2009 15:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
PHP [ afbeelding ]
Maar tot 24 januariquote:Op zondag 27 december 2009 15:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
PHP [ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHA DAT IS EEN SKYLARK-SMILEY
quote:
Dat zegt hij, maar hij zegt ook dat hij naar HAVO gaat.quote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar tot 24 januari[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2009 15:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er zit bloed tussen je benen. aan je lul.
quote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij komt terug hoor. Half januari dacht ik.
Vadsig wijf.quote:Op zondag 27 december 2009 15:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent voor het eerst ongesteld. Nu moet je een tampon in je urinebuis duwen.
Ik slik deze maand door.quote:Op zondag 27 december 2009 15:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
eentje nog maar?
Het word tijd dat je weer van fok afgaat en pas volgende week terugkomt ofzo.
Tripo.quote:
Vunzigquote:
Dan eet ze gezonder en krijgt ze altijd voldoende eiwit binnen.quote:Op zondag 27 december 2009 15:29 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Vunzig. Hoezo de andere maanden niet dan?
Ik slik maar twee maanden achterelkaar door. Anders is dat ding minder te vertrouwen. Dus ik heb nu deze maand geslikt en dan januari en dan pauze en dan weer twee maanden en dan pauze en dan weer twee maanden.quote:Op zondag 27 december 2009 15:29 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Vunzig. Hoezo de andere maanden niet dan?
Ook dat. Krijg je van die random bloedingen.quote:
Mijn zwarte afgebladderde nagellak weerspiegelt de avond wel een beetje. Bagger.quote:Op zondag 27 december 2009 16:03 schreef Maisnon het volgende:
Helse avond? die komen gaat?of gisteren
Zwarte nagellak? Gothicquote:Op zondag 27 december 2009 16:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn zwarte afgebladderde nagellak weerspiegelt de avond wel een beetje. Bagger.
Zonder schaamtequote:Op zondag 27 december 2009 16:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ja jongens, jullie zien het goed, ze doorbrak het patroon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |