Ja ik ben er al op geattendeerd. En ik zal hem opjagen en afmaken.quote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef Skylark. het volgende:
Otis, ik zag gisteren dat iemand je UI gebruikte, maar ik ben vergeten waar die gepost heeft.
WE PAKKEN DIE SCHOFT.quote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef Skylark. het volgende:
Otis, ik zag gisteren dat iemand je UI gebruikte, maar ik ben vergeten waar die gepost heeft.

Viel mij ook op. Klappen moet die jongen hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef Skylark. het volgende:
Hier is dus de onverlaat hé, even voor de duidelijkheid.quote:
Ja ik heb al gereageerd.quote:Op zondag 27 december 2009 14:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hier is dus de onverlaat hé, even voor de duidelijkheid.
STATUS JONGE. Deze UI heeft zorgvuldig een reputatie opgebouwd en daarvan mogen anderen niet zomaar profiteren. Dat kost geld.quote:Op zondag 27 december 2009 14:58 schreef PhifeDawg het volgende:
Wat maakt het uit dat iemand je ui gebruikt?
Je begrijpt het gewoon niet, het gaat hier om respect.quote:Op zondag 27 december 2009 14:58 schreef PhifeDawg het volgende:
Respect auf internetquote:Op zondag 27 december 2009 15:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je begrijpt het gewoon niet, het gaat hier om respect.
Gast. Je UI is je all.quote:Op zondag 27 december 2009 14:58 schreef PhifeDawg het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |