Haten = verlaten, Chriz.quote:Op zondag 27 december 2009 14:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Abnormaal inderdaad, ik snap niet waarom zo'n lekkertje jou aanspreekt.
Ja sorry ik ben nou eenmaal streng gereformeerd.quote:Op zondag 27 december 2009 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, volkomen normaal.
Wat ben jij nou voor preuts persoon?
Ik vind het eigenlijk wel een leuke foto, ook niet zo heel shockerend. Ik zou het zelf alleen niet zo heel snel als msn-plaatje nemen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar serieus, vinden jullie het allemaal maar normaal dat dit meisje tegen me begint te praten op msn met zo'n msn-foto?
[ afbeelding ]
Beter maak je zo'n zelfde fotoquote:Op zondag 27 december 2009 14:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben nou eenmaal streng gereformeerd.
Ik heb ook nog familie in mn msn-lijst, dus dat lijkt me niet echt een strak plan.quote:Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een leuke foto, ook niet zo heel shockerend. Ik zou het zelf alleen niet zo heel snel als msn-plaatje nemen.
Haat maar, praat maar, maakk mnn naam maar bekendttquote:Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Juh haters zijn juh fans [ afbeelding ]!
Ik vind het ook niet shockerend, maar wel opmerkelijk als msn-plaatjequote:Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een leuke foto, ook niet zo heel shockerend. Ik zou het zelf alleen niet zo heel snel als msn-plaatje nemen.
Precies, en waarom zou ik me überhaupt zo blood geven aan alle mensen in mijn lijst?quote:Op zondag 27 december 2009 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook nog familie in mn msn-lijst, dus dat lijkt me niet echt een strak plan.
bloodquote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Precies, en waarom zou ik me überhaupt zo blood geven aan alle mensen in mijn lijst?
Ik wil niet alle shine opeisen, maar ik post hier de laatste tijd iets vaker.quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef PhifeDawg het volgende:
Sinds wanneer zijn er hier zoveel meiden ineens?
quote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wil niet alle shine opeisen, maar ik post hier de laatste tijd iets vaker.
Dan heb ik mijn antwoord.quote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wil niet alle shine opeisen, maar ik post hier de laatste tijd iets vaker.
Ja man.quote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dude, dat is die Franse chici right.
We waren het er geloof ik over eens dat mensen die alleen toekijken naar een webcam geen blaam treft.quote:
Ik doe helemaal niks, het is haar initiatief.quote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We waren het er geloof ik over eens dat mensen die alleen toekijken naar een webcam geen blaam treft.
En Camtasia zette zichzelf aan.quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks, het is haar initiatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |