Ja het is nu ook alweer wegquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef ynuhh het volgende:
Nice, BT! Bij mij is die irritatie tijdelijk, ik weet niet of je er nu nog last van hebt.
God, wat een kerst was dit. Ging helemaal nergens over, wat een chaos. Dronken familieleden, alles. Misschien typ ik vanavond nog wel een verslagje.
De TS.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:16 schreef Fascination het volgende:
'Alle vrouwen zijn hoeren'
Dit topic.
Ik vind het wel een beetje raar dat je een discussie probeert aan te wakkeren aan de hand van Schenkstroop's uitlatingen. Het is toch algemeen bekend hier op FOK! dat Schenkstroop een feilloos analytisch vermogen heeft en met zijn analyses immer de spijker op z'n kop slaat?quote:
Ja weet ik.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje raar dat je een discussie probeert aan te wakkeren aan de hand van Schenkstroop's uitlatingen. Het is toch algemeen bekend hier op FOK! dat Schenkstroop een feilloos analytisch vermogen heeft en met zijn analyses immer de spijker op z'n kop slaat?
wie ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje raar dat je een discussie probeert aan te wakkeren aan de hand van Schenkstroop's uitlatingen. Het is toch algemeen bekend hier op FOK! dat Schenkstroop een feilloos analytisch vermogen heeft en met zijn analyses immer de spijker op z'n kop slaat?
Ik denk nu de hele tijd dat je naar dat vuige cafe gaat, waar laatst dat programma van wasquote:
Bar Gezelligquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk nu de hele tijd dat je naar dat vuige cafe gaat, waar laatst dat programma van was.
En kut, mijn plan lijkt niet te werken. Oke, nu ga ik opschieten
.
Thanksquote:
Daar rijdt de bus richting Texel ook langs toch? In de zomer nog wat lol gehad om die naam, toen de bus er langs reed.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bar Gezelligja misschien ga ik wel even langs!
[..]
Thanks!
Iedereen die uitgaat veel plezier vanavond!
quote:I want a game called "Fuck shit up"
You play as a viking teleported into a modern city. It will be like Grand Theft Auto in the sense that you can roam around freely, but there are no missions, there is no currency, and the only goal is to fuck everything up. You go around breaking shit around the city, you can hijack shit and crash it into shit. I want there to be realistic debris flying everywhere like in Burnout. One of your weapons should be screaming. If you scream at someone hard enough, they become a viking too and assist you in fucking shit up. You can either be elaborate in fucking shit up, or you can do it the simple way. For example, you hear about a business meeting in the 20th floor of an office building. You can take the elevator up to the floor and burst in with your posse and fuck shit up, or construct a giant ramp of dead bodies and burst through the window on your motorcycle
Lijntje boven je oog?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ein-de-lijk is het perfecte lijntje boven m'n oog gelukt:
[ afbeelding ]
Nee.quote:
HEUY!quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:47 schreef Devvie het volgende:
Die gast met die krullen lijkt op zotheid
hoge haargens ftw
Een rar van 8 GB? 's Werelds langste film?quote:Op zondag 27 december 2009 00:08 schreef TwyLight het volgende:
Kanker ben een rar aan het uitpakken van 8GB en het duurt lang![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was wel een heel domme opmerking.quote:Op zondag 27 december 2009 00:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een rar van 8 GB? 's Werelds langste film?
Hd filmquote:Op zondag 27 december 2009 00:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een rar van 8 GB? 's Werelds langste film?
Heb alleen die int gast gespeeld, is voornamelijk support. Die nieuwe agi is volgens mij reteoverpoweredquote:Op zondag 27 december 2009 01:59 schreef Maisnon het volgende:
Hoe zijn de nieuwe Dota Heroesen hoe ziet die apparition eruit
Vooral omdat ze toegaven dat ze valsspeelden omdat ik steeds wonquote:Op zondag 27 december 2009 02:00 schreef Maisnon het volgende:
Vals spelen kan ik ook heel slecht tegen
quote:Op zondag 27 december 2009 03:00 schreef Broekpaling het volgende:
Beebie joe ken draaif mai kar.
Biep biep mmbiep biep jeeeeah.
Want bijna oudjaarquote:Op zondag 27 december 2009 00:50 schreef kurk_droog het volgende:
baal dat kerst alweer voorbij is.. Tijd gaat veel te snel
8 januari pas?quote:Op zondag 27 december 2009 03:06 schreef Siniti het volgende:
Ik moet nog steeds beginnen aan mijn werkstuk voor 8 januari
quote:Op zondag 27 december 2009 01:49 schreef Maisnon het volgende:
Had een toffe dag vandaagZelfs gewonnen met Kolonisten van Catan
Maar ik heb dezelfde dag een tentamen waar ik ook voor moet lerenquote:Op zondag 27 december 2009 03:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
8 januari pas?
Ik zeg tijd zat!
Oh ik zei net nog tegen rv dat je al sliep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |