quote:Op donderdag 24 december 2009 22:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Vrouwen zijn geboren hoertjes. Geboren voor het plezier. Dat weten zij ergens ook anders zouden ze niet zo verwend doen. Altijd maar lol zelfs onder het werk. Kom je daar nu pas achter? Damn
(verkapt tvp. wil weten hoe dit afloopt)
Wat vinden jullie?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
wat moet moe'k dan, verbloemen, liegen? ik zeg waar het op slaat en wat ik zie = niet goed?
OT: ik ken voorbeelden uit mijn kennissen-kring. Wat een gold-digsters zijn er zeg. ik wil best betalen voor een meisje, niets mis mee, maar die meisjes maken het wel heel bont. En nog zeuren ook als ze geen BH van 100.- krijgenIk bedoel wat mag je er dan nog wel over zeggen of hoe moet je dat nou eigenlijk zien. Je hebt een vriendin, je doet het vnl. voor de sex want d'r intellect is ook verte zoeken. Dus is het een hoer. Toch?
Maar ik bedoel, zo is het nou eenmaal waarschijnlijk. Mannen blijven mannen en vrouwen blijven hoeren..
Ik snap het ook niet. Alle vrouwen zijn hoeren volgens hem, maar hij is maagd. En dat is niet vrijwillig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef GoodGovernance het volgende:
Upgrade je omgeving, Schenkstroop.
Ietwat kort door de bocht maar het heeft een kern van waarheid.quote:
dat dusquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef GoodGovernance het volgende:
Misschien ben ik het wel een beetje met je eens, maar dat is afhankelijk van hoe je die kern dan ziet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ietwat kort door de bocht maar het heeft een kern van waarheid.
Oeioei, wat zeg ik nu![]()
Nee dat dacht ik niet. Ik dacht: 'Hihi, even kijken wat er gebeurt als ik hier een topic over open.'quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:32 schreef katerwater het volgende:
Chai dacht even origineel te zijn door een knuppel in het hoenderhok te gooien![]()
Ik wacht op het slotje.
precies!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:34 schreef Triggershot het volgende:
Alleen iemand die nooit de mogelijkheid heeft gehad vrouwen te waarderen op intieme wijze kan zoiets doms zeggen.
hahaquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Laatst ook een vriendin van mij, over haar ex-vriendje: "Ja, als ik dit had geweten, had ik op vakantie wel wat meer nummers geregeld van mannen. Sommigen waren iets van 25+ met een goed betaalde baan! Nou dan ben je binnen hoor."Ik ben er maar niet op in gegaan.
Op je rug liggenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:49 schreef Lauwra het volgende:
[..]
hahaalsof je dan zelf niet meer hoeft te werken
Dat is het 'm niet eens, ze wil zelf echt carrière maken. Maar ik vind het raar dat ze mannen meteen beoordeelt op hun portemonnee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:49 schreef Lauwra het volgende:
[..]
hahaalsof je dan zelf niet meer hoeft te werken
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef GoodGovernance het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |