HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIH ik laat hem dus ombouwenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee:
-Je hebt nog garantie
-Je hebt vrienden en wilt online kunnen gamen zonder risico.
Ja:
-Garantie is verlopen.
-Je hebt toch geen vrienden om mee te spelen online.
Wanneer hij is omgebouwd en hij gaat kapot repareren ze hem nogsteeds hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee:
-Je hebt nog garantie
-Je hebt vrienden en wilt online kunnen gamen zonder risico.
Ja:
-Garantie is verlopen.
-Je hebt toch geen vrienden om mee te spelen online.
Die stopt bij de helft.quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ein-de-lijk is het perfecte lijntje boven m'n oog gelukt:
[ afbeelding ]
Waarom is de bovenste helft van je hoofd donkerder dan de onderste helft?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Perfectquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een halfbloedje, die op m'n ooglid, omdat die recht is, als ie niet recht is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waarom is de bovenste helft van je hoofd donkerder dan de onderste helft?
Over welk lijntje heb je het?
Waarom is ie perfect? Wanneer zou hij niet perfect zijn?
Zoveel vragen
Weet je nog dat je zei dat je dat niet mooi vond staan bij jezelf?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Thanks! Voel je je al wat beter?
Ah, ok. Gefeliciteerd, dit moet een voldaan gevoel geven.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben een halfbloedje, die op m'n ooglid, omdat die recht is, als ie niet recht is.
Dat heb ik ook altijd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:58 schreef Breathtaking het volgende:
OHMY EN NU JEUKT DIE EYELINER ALS EEN MOTHERFUCKER!
Kerst is de feestdag bij uitstek voor depri buien, dit is geloof ik de eerste kerst dat ik niet heb gehuildquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je nog dat je zei dat je dat niet mooi vond staan bij jezelf?Wrong.
Ja, wel iets. Wat lief dat je dat vraagt.
Absoluut. Vooral omdat het in één keer goed ging!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ah, ok. Gefeliciteerd, dit moet een voldaan gevoel geven.
Echt, wtfquote:
Hoezo moest je huilen dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kerst is de feestdag bij uitstek voor depri buien, dit is geloof ik de eerste kerst dat ik niet heb gehuild! En zei ik dat
? Ik vind het eigenlijk ook nog steeds twijfelachtig ergens
maarja.
Nooh, je bent aan nigger halfnigger aanquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Absoluut. Vooral omdat het in één keer goed ging!
Er is altijd wel iets misquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |