quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:
Dat klopt. Maar wat ik wil zeggen is dat de etnische afkomst van iemand niet altijd iets hoeft uit te maken. Zo zie je ook veel Koerdische extremisten met een Turkse vader of moeder. En Turkse nationalisten van Koerdische afkomst. De leider van MHP Istanbul is bijvoorbeeld een Koerd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat ze het assimileren wel piekfijn hebben gedaan, die Iraniërs.
Nee, maar wel voor de meeste. In heb wekelijks contact met Azeri's die in Iran wonen en mij vertellen wat er onder hen speelt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
?
Bullshit. Een deel heeft wel enige ontevredenheid geuit jegens Khamenei, maar dat is niet representatief voor alle Azeri's.
De MHP is sowieso niet racistisch.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wat ik wil zeggen is dat de etnische afkomst van iemand niet altijd iets hoeft uit te maken. Zo zie je ook veel Koerdische extremisten met een Turkse vader of moeder. En Turkse nationalisten van Koerdische afkomst. De leider van MHP Istanbul is bijvoorbeeld een Koerd.
'Toz' zeg je maar in de Marokkanen-topic.quote:
True.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wat ik wil zeggen is dat de etnische afkomst van iemand niet altijd iets hoeft uit te maken. Zo zie je ook veel Koerdische extremisten met een Turkse vader of moeder. En Turkse nationalisten van Koerdische afkomst. De leider van MHP Istanbul is bijvoorbeeld een Koerd.
Fair enough. Sure.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor de meeste. In heb wekelijks contact met Azeri's die in Iran wonen en mij vertellen wat er onder hen speelt.
Wat zeg je van het opleggen van de naam Azeri? De meeste Azeri's vooral in het Noorden wilden vroeger helemaal niet Azeri genoemd worden. Daar komt de leus 'Haray haray men Turkem' oft. 'Genoeg genoeg ik ben een Turk' vandaan. Ik ken een Azeri uit Iran die vertelde dat wanneer hij zei dat hij een trotse Turk was dat hij meteen werd uitgemaakt voor 'Pan-Turkist' of separatist.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:36 schreef AryaMehr het volgende:
Assimilatie is nooit met dwang geforceerd, integendeel tot wat Turkije wel bij haar minderheden heeft getracht.
Yeah right. De Iraniërs zijn zó vredelievend...quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:36 schreef AryaMehr het volgende:
Assimilatie is nooit met dwang geforceerd, integendeel tot wat Turkije wel bij haar minderheden heeft getracht.
Wil je er dan ook bij vermelden dat de Azeri's in Iran de term ''Turk'' los zien van diegene die in Turkije wonen? Wat wellicht raar klinkt, maar wel zo is. De meeste hebben totaal geen affectie met de Turken in Turkije.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat zeg je van het opleggen van de naam Azeri? De meeste Azeri's vooral in het Noorden wilden vroeger helemaal niet Azeri genoemd worden. Daar komt de leus 'Haray haray men Turkem' oft. 'Genoeg genoeg ik ben een Turk' vandaan. Ik ken een Azeri uit Iran die vertelde dat wanneer hij zei dat hij een trotse Turk was dat hij meteen werd uitgemaakt voor 'Pan-Turkist' of separatist.
En Iran behandelt de Koerden zeker ook perfect?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:36 schreef AryaMehr het volgende:
Doei Bilmiyoremquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga, te veel tijd doorgebracht op fok. Doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet ik je maar weer laten bannen dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga, te veel tijd doorgebracht op fok. Doei.
Ik had het over assimileren, niet over onderdrukken. Groot verschil.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En Iran behandelt de Koerden zeker ook perfect?
http://azady.nl/news.php?readmore=8049
30/07/2008 TEHERAN - Volgens de mensenrechtenorganisatie Amnesty International doet de Iraanse regering er niet genoeg aan om wijdverspreide discriminatie tegen de Koerden te voorkomen. Amnesty benadrukt dat de mensenrechtenschendingen tegen Koerden toenemen.
Oke AryaMehr, oke.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik had het over assimileren, niet over onderdrukken. Groot verschil.
Helemaal niet zo'n groot verschil. Zit een fijne lijn tussen. Assimilatie is een belangrijke strategie om oppositie tegen te gaan. Oppositie tegen onderdrukking.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik had het over assimileren, niet over onderdrukken. Groot verschil.
Kusje d'r op.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:42 schreef BrandX het volgende:
Bort en Arya mogen discussieren tot ze een ons wegen, mits ze normaal blijven praten met elkaar en niet gaan vloeken, ruzieen of wat voor gezeik dan ook.
ben het wel een beetje zat al dat gemiep hier.
Who cares? Dat de Turken verdeeld zijn, is allang bekend. Maar Turken blijven Turken. Of het nou de Uyghuren in China zijn, of de Azeri's in Iran.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wil je er dan ook bij vermelden dat de Azeri's in Iran de term ''Turk'' los zien van diegene die in Turkije wonen? Wat wellicht raar klinkt, maar wel zo is. De meeste hebben totaal geen affectie met de Turken in Turkije.
Ik vraag later wel om vergiffenis bij Allah.quote:
Niet waar. Genetisch gezien liggen de Azeri's helemaal niet dicht bij de Turken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Who cares? Dat de Turken verdeeld zijn, is allang bekend. Maar Turken blijven Turken. Of het nou de Uyghuren in China zijn, of de Azeri's in Iran.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vraag later wel om vergiffenis bij Allah.
Heb je al een keer eerder gedropt en toen heb ik er ook al op gereageerd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ter afsluiting:
Turkoloog Alexander de Groot over Azeri's.
En nu ben ik weg. Doei iedereen.
niet zo zuigenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ter afsluiting:
Terug bij af. Oké, AryaMehr, oké.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet waar. Genetisch gezien liggen de Azeri's helemaal niet dicht bij de Turken.
Lat0rZquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ter afsluiting:
AryaMehr. Doe even normaal. Genetisch gezien zijn Turken en Koerden ook bijna hetzelfde (let op, bijna, niet helemaal). En de rest van de etnische minderheden van Turkije liggen ook allemaal dicht bijelkaar. Rassentheorie is echt uit de tijd. Etniciteit is niet hetzelfde als ras.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet waar. Genetisch gezien liggen de Azeri's helemaal niet dicht bij de Turken.
Maar cultureel gezien is het verschil tussen de Koerden en Turken groter dan tussen de Iraniers en Azeri's in Iran. Sterker nog: het cultuur van de Azeri's lijkt meer op die van de Iraniers dan op die van de Turken. Overigens de Koerden in Turkije liggen genetisch gezien echt niet dichtbij de Turken hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
AryaMehr. Doe even normaal. Genetisch gezien zijn Turken en Koerden ook bijna hetzelfde (let op, bijna, niet helemaal). En de rest van de etnische minderheden van Turkije liggen ook allemaal dicht bijelkaar. Rassentheorie is echt uit de tijd. Etniciteit is niet hetzelfde als ras.
en dan kies je niet eens voor mijquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:51 schreef Triggershot het volgende:
Poll: Wie zou jij geven?BrandX Bortecinem Bilmiyorem
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Yes, ik gedij goed bij een moderator.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik moest echt ff hardop lachen hier!
jij mag ook stoppen met blijven zoekenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar cultureel gezien is het verschil tussen de Koerden en Turken groter dan tussen de Iraniers en Azeri's in Iran. Sterker nog: het cultuur van de Azeri's lijkt meer op die van de Iraneirs dan op die van de Turken.
Zeg, de opiniepeiler gaat toch niet zelf stemmen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dan kies je niet eens voor mij
Nou hup, stemmen jijquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg, de opiniepeiler gaat toch niet zelf stemmen?
Ik heb nix ingevuld
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Straks, anders ben ik te beslissend![]()
Bilmiyorem is niet van dit soort praktijken gediend, denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:51 schreef Triggershot het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Daarom juistquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bilmiyorem is niet van dit soort praktijken gediend, denk ik.
bij?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb op mezelf gestemd. Ik ga je aangeven.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bij de politie van fok
hoe doe ik dat
Tsja, bij haar weet je tenminste zeker dat ze kan kokenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:57 schreef GenusButeo het volgende:
Borte vaart goed.
Ik ga. Dag, kinderen.
Gedaan. Ik word gewoon gepest.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan per mail, pm, of een topic in FB.
Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gedaan. Ik word gewoon gepest.
Nomineer me!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:00 schreef AryaMehr het volgende:
Zedenpolitie van Fok!. Ze zouden je korpschef moet maken Bilmiyorem!
Ik heb issues!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, waarom pest je me? Je bent een mod
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, waarom pest je me? Je bent een mod
Kan je niet lezen of zo? Hij is de dorpsgek van fok.quote:trollmod Triggershot
bij wie gedaan dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik krijg maar geen reactie op m'n aangifte
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Kan je niet lezen of zo? Hij is de dorpsgek van fok.
waarom mag dat wel als mod?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Kan je niet lezen of zo? Hij is de dorpsgek van fok.
Trollen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo, wat doet hij dan niet dat tegen de fokpolicy in gaat?
weet eigk niet of het wel of niet mag, maar hij irriteert mij door zo'n poll aan te maken, hij weet dat ik er niet van gediend benquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo, wat doet hij dan niet dat tegen de fokpolicy in gaat?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij is mijn seks-slavin, dus zij staat aan mijn kant.
Als je niet eens grappig bedoelde polls mag posten, dan zie ik de toekomst van fok slecht inquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
weet eigk niet of het wel of niet mag, maar hij irriteert mij door zo'n poll aan te maken, hij weet dat ik er niet van gediend ben
zeker omdat jij een Marokkaan bent en ik een Turkquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je niet eens grappig bedoelde polls mag posten, dan zie ik de toekomst van fok slecht in. Het is hier geen politiestaat, als het je niet bevalt moet je er maar gewoon overheen lezen.
Dan zal ik er overheen lezen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
dan is alles van mij voortaan grappig bedoeld, oke?
Zie wat MJ heeft gedaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zeker omdat jij een Marokkaan bent en ik een Turk
Kader man! wat kan ik eraan doen dat ik een Turkse ben
harajuku moet ook meedoen? Nou, trigger, dat wordt een once in a lifetime experience!quote:
Was dat al die tijd niet dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
dan is alles van mij voortaan grappig bedoeld, oke?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
harajuku moet ook meedoen? Nou, trigger, dat wordt een once in a lifetime experience!
echt wel, houd jezelf nou niet voor de gek, laten we vandaag allemaal eerlijk tegen elkaar en onszelf zijnquote:
deels wel, deels nietquote:
73 kilo, 1,84. Valt reuze mee volgens mijquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
echt wel, houd jezelf nou niet voor de gek, laten we vandaag allemaal eerlijk tegen elkaar en onszelf zijn
Welke jongen vond je leuk?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
echt wel, houd jezelf nou niet voor de gek, laten we vandaag allemaal eerlijk tegen elkaar en onszelf zijn
ik weeg minderquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
73 kilo, 1,84. Valt reuze mee volgens mij.
Je geeft te veel inkoppertjes weg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
deels wel, deels niet
...
als je alles zo grappig vond, waarom maakte je dan zo een probleem van dat gescheld?
edit: ga er maar niet op in, geen zin in een discussie
hmm okquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je geeft te veel inkoppertjes weg.
Ohquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik vind niemand leuk, alleen goed/interesse
Hoe lang ben je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
44ik weet niet waarom, maar ben 4/5 kilo afgevallen
Whehe. 44. Makkelijk mee te nemen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is het vandaag Asure dagquote:
en makkelijk weg te blazenquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehe. 44. Makkelijk mee te nemen.
Ik moet het nog gaan halen bij mn moeder.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Is het vandaag Asure dag!? Als het zo is, dan ga ik mijn moeder vragen of ze het wil maken. Asure
hoe lang is ze?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meisje dat ik ken weeg 43
81 en 1.93 hier
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:19 schreef Triggershot het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier dus
Je vergeet mij!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:19 schreef Triggershot het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
hey, ik heb 1 stem!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:19 schreef Triggershot het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
En mij!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:19 schreef Triggershot het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Aah, alsnog best dun.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat doe je me aan
[..]
Klein, 1.58 ofzo?
Welnee
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:20 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik moet het nog gaan halen bij mn moeder.
je mag niet beledigen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:22 schreef BrandX het volgende:
oh en ik zou het fijn vinden als ik nu gewoon aan mijn kerstdiner met drank mag (jaja, niet halal en het is haram, die drank) zonder als een kleuterjuffrouw op een stel wannabee Turken te moeten letten...
De Turken die ik irl ken hebben meer eergevoel en respect voor anderen in hun kleine teen dan jullie in al jullie postings
[/overdreven post, overdreven in overdrijven en iedereen even over een kam scherend enzo, maar stiekem meen ik het wel gedeeltelijk enzo, want het verpest de SC]
naja, dat dus
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je mag niet beledigen!![]()
veel plezier met je harame drank enzo
mn moeder had het gisteren al gemaakt. Ze belde 'kom je je asure halen?'.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Oeeh, lekker. Misschien heeft mijn oma Asure gemaakt
, ik denk dat ik dan beter naar haar toe kan gaan, anders moet ik wachten
ik zit al te koken. Turks etenquote:
Ja, maar ik woog altijd 48/49 ofzo, nu ineens 4 tot 5 kilo afgevallen.quote:
Ja, ik denk het ook. Ze vergeet zulke dingen nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:25 schreef Emel het volgende:
[..]
mn moeder had het gisteren al gemaakt. Ze belde 'kom je je asure halen?'.
Je oma heeft het vast wel gemaakt
dat is toch lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:26 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zit al te koken. Turks etenpilav en kuru fasulye
Als ik op vakantie bij mijn ouders ben hoef ik niet te kokenquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:26 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zit al te koken. Turks etenpilav en kuru fasulye
Dat is maar goed ook! Was jij niet degene die niet wist hoe je een kip moest ontdooien?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik op vakantie bij mijn ouders ben hoef ik niet te koken.
Nee...quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook! Was jij niet degene die niet wist hoe je een kip moest ontdooien?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is toch lekker
Ik houd van je, je hebt zo'n mooie naam.![]()
Ik ben ook gezegend met dezelfde prachtige naam.quote:
eerste generatie doet dat niet snelquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook. Ze vergeet zulke dingen niet^^
tegen wikwakka2 he?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:30 schreef Ayca het volgende:
Had je dat maar niet gezegd van die kip
ik heet 'Eeeeemel'.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben ook gezegend met dezelfde prachtige naam.![]()
Spreken ze het in jouw omgeving ook altijd verkeerd uit?
haha iddquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
tegen wikwakka2 he?
hij denkt nu zeker "demez olsaydim uff! nasil kurtulum bunun cenesinden artik"
ik heet ook emul of emol of ze spreken het wel gewoon met korte e's uit, maar niet met die Turkse klankquote:
Heb net pilav en pirasa opquote:
Of dat je naam belachelijk wordt gemaakt met Emiel, Hemel, Emol, Email, Emelletje etc.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heet ook emul of emol of ze spreken het wel gewoon met korte e's uit, maar niet met die Turkse klank![]()
ik wil wel pilav en kuru fasulye.
Je hebt een selectief geheugen, èmèl.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
tegen wikwakka2 he?
hij denkt nu zeker "demez olsaydim uff! nasil kurtulum bunun cenesinden artik"
Is het nou alle Turkse 16-jarigen tegen mijquote:
Is toch gewoon liefkozend bedoeldquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:45 schreef Emel het volgende:
[..]
Of dat je naam belachelijk wordt gemaakt met Emiel, Hemel, Emol, Email, Emelletje etc.![]()
eet smakelijk!
Hemel vooral.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:45 schreef Emel het volgende:
[..]
Of dat je naam belachelijk wordt gemaakt met Emiel, Hemel, Emol, Email, Emelletje etc.![]()
eet smakelijk!
moet ik daar blij mee zijn?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt een selectief geheugen, èmèl.
Dat mag jij beslissen, maar of het in je voordeel werkt bij een discussie...quote:
Zo moeilijk kan het niet zijn toch?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hemel vooral.![]()
Een tijdje terug werd naar ons huis gebeld, m'n pa nam op, hij zegt Emet???Er woont geen Emet in dit huis. Een jongen? Bedoel je m'n zoon????? Bleek dat ze mij bedoelden. Emet -> Emel.
Ik zeg maar niets, voor ik een keer ga zeggen dat ik wel of geen selectief geheugen heb en dat het dan tegenstrijdig is met deze post en jij deze post erbij zal halen..quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat mag jij beslissen, maar of het in je voordeel werkt bij een discussie....
oh god, het kan nog ergerquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik emela en emmelie![]()
en andersom emel, leme, meme hahaha..
Je bent pienter (y).quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets, voor ik een keer ga zeggen dat ik wel of geen selectief geheugen heb en dat het dan tegenstrijdig is met deze post en jij deze post erbij zal halen..
Ja heel liefquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Is toch gewoon liefkozend bedoeld?
Misschien vonden ze Emel geen logische naam en Emet wel, hebben ze van de "l" een "t" gemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:53 schreef Emel het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het niet zijn toch?![]()
maar stel je even voor aan mij, als je wil. Wie ben, wat doe je?
Ik ben nieuw hier
Je vindt het dus wel erg als ik wik is pik zeg?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, liever iemand die je naam verkeerd uitspreekt dan 'pik, dik, stik, lik, dick, prick, etc.' te worden genoemd.
[..]
Je bent pienter (y).
haram! dat weet je.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:56 schreef Rookert het volgende:
Als iemand wil kwijlen bij gespierde vent, nu naar ned 1 op tv
Aangenaam!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien vonden ze Emel geen logische naam en Emet wel, hebben ze van de "l" een "t" gemaakt.
Ik ben dus Emel, 16 jaar(over 5 maanden 17), doe vwo (atheneum) te Zaandam. ZIt nu in het vierde jaar, ben een jaar blijven zitten. M'n hobby's zijn lezen, muziek, saz, stad, anderen gek maken. Op het forum mogen ze me niet zo, met als gevolg dat ze me buiten sluiten. Gemeen he!
Ik weet niets over jou, maar heb wel vaak over je gehoord van Orhan abi. (Slayage)
Soms, mij mogen ze nooit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:59 schreef Emel het volgende:
[..]
Aangenaam!
Ach laat ze maar, mij mochten ze ook soms niet.![]()
Wat weet je al over me?
Circus van Monte Carlo, snoeperdquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:00 schreef Ayca het volgende:
Want wat is er op ned 1?kan nu moeilijk naar ned 1 zappen
Ik mag je welquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soms, mij mogen ze nooit.![]()
Ik weet dat je een bepaalde leegte hebt achtergelaten (niet zo goed uit te leggen) en dat Slayage je wel mocht en dat hij me aan je zou voorstellen als je terug zou komen, omdat we naamgenoten zijn. Hij meldde het dus ook meteen toen jij na een lange tijd weer terug was op fok.
Ik had volgens mij ook gehoord dat je een psycholoog bent (kan dus een verkeerde herinnering zijn).
hehe klopt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:01 schreef Ayca het volgende:
Ja en je was een zielenknijper toch?
oh dat heeft bilmi er al bij geedit![]()
Ik mag jou dan ook.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:03 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik mag je welhet is soms lastig op fok, ik weet er alles van. Ik ben ook moderator geweest, tot een jaar geleden.
Ik was heel actief, vooral in het Turkentopic.
ik ben psycholoog ja.
Wat vind jij daar nou van en hoe voel jij je daarbij?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had volgens mij ook gehoord dat je een psycholoog bent (kan dus een verkeerde herinnering zijn).
Ik vind dat ontzettend gaaf en voel me er zeer prettig bij.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat vind jij daar nou van en hoe voel jij je daarbij?
Wat heb jij bij een psycholoog gedaan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:07 schreef Ayca het volgende:
Dat vragen ze dus ook echtik vond het vreselijk
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat heb jij bij een psycholoog gedaan?
Ben super tevreden mee. Leeftijd is begin 30.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik mag jou dan ook.Ik post bijna alleen maar in het Turkentopic.
Psycholoog, tevreden mee of denk je "had ik maar iets anders gedaan"? Hoe oud ben je?
Ja hallo ga niet alles hier vertellenquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leeftijdsgenoot van Min-e, ze zal het vast leuk vinden dat je weer terug bent.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:09 schreef Emel het volgende:
[..]
Ben super tevreden mee. Leeftijd is begin 30.ik ben dus echt een abla voor je.
weet je wat mijn specialisme is? Adolescenten, van 11 tot 20 jaar.
Begrijpelijk, verwachtte ook niet echt van je dat je het zou doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja hallo ga niet alles hier vertellen
Nee, het zou mij mijn achterste oxideren als iemand dat zegtquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je vindt het dus wel erg als ik wik is pik zeg?
Je deelde het zo zielig mee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, het zou mij mijn achterste oxideren als iemand dat zegt.
Ik wil Min-e ontmoeten, leukquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Leeftijdsgenoot van Min-e, ze zal het vast leuk vinden dat je weer terug bent.![]()
Aah, is het lastig, ondanks dat je het leuk vindt. Misschien kun je mij ook behandelen hehe, psycholoog is me vaak geadviseerd door counselrs, maar altijd geweigerd.![]()
(ben je getrouwd)
Dacht er zelf wel uit te komen, is grotendeels ook gelukt. Gewoon de tijd gegeven.quote:
Dat is ook typisch zo'n vraag die zo'n 'Human Resource Manager' (quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tsja, als ik jan of piet had geheten had ik dat soort dingen niet aan hoeven horenquote:
Oh, Min-e is van na jouw tijd, dacht dat het ook een oude user was.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:15 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik wil Min-e ontmoeten, leuk![]()
Mijn werk is erg leuk maar ook erg lastig. Mensen kunnen heel gecompliceerd zijn![]()
Hehe blijkbaar heb je het toch niet zo hard nodig![]()
nee, niet getrouwd
Jantje Beton.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, als ik jan of piet had geheten had ik dat soort dingen niet aan hoeven horen.
Jij hebt gewoon een vervelende naam, er rijmt helemaal niks op! Al helemaal niet als je èmèl zegtquote:
Ok mooiquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dacht er zelf wel uit te komen, is grotendeels ook gelukt. Gewoon de tijd gegeven.
Waarom ben jij er heen gegaan? (hoef niet het verhaal te kennen, maar bedoel: door je ouders, school?) Was het volgens jou ook nodig geweest, als je er nu op terugkijkt?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een vervelende naam, er rijmt helemaal niks op! Al helemaal niet als je èmèl zegt.
ik ken haar niet. Zal idd na mijn tijd geweest zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh, Min-e is van na jouw tijd, dacht dat het ook een oude user was.
Ook niet van plan, ooit? Ik vraag te veel he.
Hoe oud was je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ok mooi![]()
Nee gewoon voor mezelf(dus niet echt door iets), het was misschien niet echt nodig maar uiteindelijk wel blij dat ik het heb gedaan
Maar bilmiyorem, daar kan ik wél wat meequote:
Ik heb zo van horen zeggen dat IHVK een huwbare leeftijd heeft bereikt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:20 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ken haar niet. Zal idd na mijn tijd geweest zijn.
Tis aan mij of ik een antwoord geef he. Dus je kunt altijd vragen stellen![]()
Yep, ik ben van plan om te trouwen
effe geduld hebbenquote:
Jullie moeten een keer tegelijk online zijn! Zij doet altijd moeilijk over haar leeftijd, is volgens mij rond de 30.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:20 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ken haar niet. Zal idd na mijn tijd geweest zijn.
Tis aan mij of ik een antwoord geef he. Dus je kunt altijd vragen stellen![]()
Yep, ik ben van plan om te trouwen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar bilmiyorem, daar kan ik wél wat mee.
[..]
Ik heb zo van horen zeggen dat IHVK een huwbare leeftijd heeft bereikt.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jullie moeten een keer tegelijk online zijn! Zij doet altijd moeilijk over haar leeftijd, is volgens mij rond de 30 50+.
Camel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een vervelende naam, er rijmt helemaal niks op! Al helemaal niet als je èmèl zegt.
Volgens mij was ik ook 12,quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe oud was je?
Ik was 12, "de tijd heeft uiteindelijk niet alle wonden geheeld", wat een zin, dus wil misschien nog wel een keer langs zo'n psycholoog, maar heb er m'n twijfels over. De tijd heeft het geheeld, maar eigenlijk ook erger gemaakt. Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef wat er is gebeurd.
Mijn post niet meer quoten als min-e online is, anders komt ze me waarschijnlijk zelfs in Cairo nog opzoeken om mij een lesje te lerenquote:
Ik ben in ieder geval begin 30. Ik hoop haar online te treffen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jullie moeten een keer tegelijk online zijn! Zij doet altijd moeilijk over haar leeftijd, is volgens mij rond de 30.
Wanneer ben je van plan te trouwen of moet je nog iemand tegenkomen? Hoop dat het een geslaagd huwelijk wordt.
momenteel niet.quote:
Dat is wel vergezocht en ook nog eens geen Nederlands woord! Ik dacht dat jij een toekomstig neerlandicus was!?quote:
Never!quote:
Never!quote:
Kan niet zeggen dat het ernstig is, zijn zeker genoeg mensen die iets ergers hebben meegemaakt, maar voor mijn gevoel is het ernstig en blijft het ook. Het is ook niet iets dat het een psycholoog kan weghalen, zal het m'n hele leven wel blijven onthouden, het belangrijke is dat ik er mee leer omgaan en dat gaat nu al veel beter.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij was ik ook 12,
Is het ernstig wat er is gebeurd? anders zou ik toch wel langs gaan..
Degene waar je mee wilde trouwen is weg? Succes ermee iig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:25 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval begin 30. Ik hoop haar online te treffen.
Nou ik zou dit jaar getrouwd zijn
al is het vergezocht, die grap is ook al eens gemaakt en niet door zGquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is wel vergezocht en ook nog eens geen Nederlands woord! Ik dacht dat jij een toekomstig neerlandicus was!?
Hup, hup, hup..quote:
Opzouten met dat emanciperenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Importeren, je geluk halveren!
quote:
Waar ben je bang voor? Heb je slechte herinneringen? Wat is er aan de hand dat je je er zo tegen verzet?quote:
nee, ik heb het beeindigd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Degene waar je mee wilde trouwen is weg? Succes ermee iig.
Mannen zullen prevaleren!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opzouten met dat emanciperen
Nee zoiets niet meegemaakt maar ik weet dat zulke huwelijken meestal stranden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor? Heb je slechte herinneringen? Wat is er aan de hand dat je je er zo tegen verzet?
Vroeger waren vrouwen kul en kole.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:32 schreef Emel het volgende:
[..]
Nee zoiets niet meegemaakt maar ik weet dat zulke huwelijken meestal stranden.
Ik heb geen zin om mijn man Nederlands te moeten leren, dat hij voor alles afhankelijk is van mij.
Ach man ga je toch scheren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat klopt als twintig erge zweren!
tja vroeger...quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vroeger waren vrouwen kul en kole.
Dat doe ik niet, hoe moet ik anders bilmiyorem met mijn sexy baardje imponeren?quote:
Je zou met deze opvatting maar de ware mislopen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:34 schreef Emel het volgende:
[..]
tja vroeger...![]()
Een man uit Turkije...ik weet dat het niet gaat werken
doe eens lief tegen haar manquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, hoe moet ik anders bilmiyorem met mijn sexy baardje imponeren?
zeg maar dat ik ten huwelijk ben gevraagd, dat het heel serieus was, dat we al plannen gingen maken....en dat ik mee gekapt benquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Begreep ik het nou verkeerd of zei je dat je zou trouwen, maar het niet door is gegaan?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
doe eens lief tegen haar man
De ware bestaat niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zou met deze opvatting maar de ware mislopen?
Import?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:37 schreef Emel het volgende:
[..]
zeg maar dat ik ten huwelijk ben gevraagd, dat het heel serieus was, dat we al plannen gingen maken....en dat ik mee gekapt ben
Ik ben eigenlijk benieuwd naar waarom.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:37 schreef Emel het volgende:
[..]
zeg maar dat ik ten huwelijk ben gevraagd, dat het heel serieus was, dat we al plannen gingen maken....en dat ik mee gekapt ben
Absoluut niet.quote:
Ik vertel het je nog weleens.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd naar waarom.. Maar ja, zoiets vertel je niet even makkelijk op een forum.
Groot gelijk, heb het zelf vaak genoeg in de praktijk gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:32 schreef Emel het volgende:
[..]
Nee zoiets niet meegemaakt maar ik weet dat zulke huwelijken meestal stranden.
Ik heb geen zin om mijn man Nederlands te moeten leren, dat hij voor alles afhankelijk is van mij.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
ALLE MANNEN ZIJN KLOOTZAKKEN EN MOETEN DOOD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een Nederlander, dus je baard maakt sowieso geen kans. Niet vanwege weinig haargroei, maar Turken zijn gewoon de beste!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, hoe moet ik anders bilmiyorem met mijn sexy baardje imponeren?
In Turkije geboren maar hier opgegroeid. Ik ben ook in Turkije geboren he.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel NL geboren en getogen zoals wij dus?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:40 schreef Ayca het volgende:
[..]Zonder ons hadden jullie niet bestaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
ALLE MANNEN ZIJN KLOOTZAKKEN EN MOETEN DOOD.
Precies. Ik begin er niet aan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Groot gelijk, heb het zelf vaak genoeg in de praktijk gezien.
jij was toch ook niet in NL geboren? Box, mattie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel NL geboren en getogen zoals wij dus?
Hoe oud was je toen je hierheen kwam?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:41 schreef Emel het volgende:
[..]
In Turkije geboren maar hier opgegroeid. Ik ben ook in Turkije geboren he.
Okay!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:40 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik vertel het je nog weleens.Maar niet hier nee.
6 jaar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je hierheen kwam?
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heel goed zelfs. Is te veel gedoe.
Ik ga naar een vriendin, doei.
wist ik dat?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:41 schreef Emel het volgende:
[..]
ow?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
jij was toch ook niet in NL geboren?
Altijdquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:44 schreef zarGon het volgende:
Word je eigenlijk vreemd aangekeken door Turken als je ze vertelt dat je niet getrouwd bent? (Uiteraard nadat ze die vraag hebben gesteld.)
Dacht dat je dat ooit in andere woorden zei, maar kan het mij verkeerd herinneren.quote:
Hoor je te weten jaquote:
Waar ben jij geboren? En nerelisin eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:41 schreef Emel het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon hier geborenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dacht dat je dat ooit in andere woorden zei, maar kan het mij verkeerd herinneren.
hahahaquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Samen met de eerste gastarbeiders dus.
Oh ok, geen box dan want ik ben hier niet geborenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon hier geboren
Kizilcahamam/Ankaraquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar ben jij geboren? En nerelisin eigenlijk?
Heb ik dat eerder gevraagd?.
En maar goed ook!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ok, geen box dan want ik ben hier niet geboren.
dat is aardig van jequote:Op zaterdag 26 december 2009 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wist ik wel, maar ik keek gewoon of jij nog wist waar je geboren was.
Hulde aan die arbeider.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:46 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha
ik ben kind van een gastarbeider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |