quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is toch lekker
Ik houd van je, je hebt zo'n mooie naam.![]()
Ik ben ook gezegend met dezelfde prachtige naam.quote:
eerste generatie doet dat niet snelquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook. Ze vergeet zulke dingen niet^^
tegen wikwakka2 he?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:30 schreef Ayca het volgende:
Had je dat maar niet gezegd van die kip
ik heet 'Eeeeemel'.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben ook gezegend met dezelfde prachtige naam.![]()
Spreken ze het in jouw omgeving ook altijd verkeerd uit?
haha iddquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
tegen wikwakka2 he?
hij denkt nu zeker "demez olsaydim uff! nasil kurtulum bunun cenesinden artik"
ik heet ook emul of emol of ze spreken het wel gewoon met korte e's uit, maar niet met die Turkse klankquote:
Heb net pilav en pirasa opquote:
Of dat je naam belachelijk wordt gemaakt met Emiel, Hemel, Emol, Email, Emelletje etc.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heet ook emul of emol of ze spreken het wel gewoon met korte e's uit, maar niet met die Turkse klank![]()
ik wil wel pilav en kuru fasulye.
Je hebt een selectief geheugen, èmèl.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
tegen wikwakka2 he?
hij denkt nu zeker "demez olsaydim uff! nasil kurtulum bunun cenesinden artik"
Is het nou alle Turkse 16-jarigen tegen mijquote:
Is toch gewoon liefkozend bedoeldquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:45 schreef Emel het volgende:
[..]
Of dat je naam belachelijk wordt gemaakt met Emiel, Hemel, Emol, Email, Emelletje etc.![]()
eet smakelijk!
Hemel vooral.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:45 schreef Emel het volgende:
[..]
Of dat je naam belachelijk wordt gemaakt met Emiel, Hemel, Emol, Email, Emelletje etc.![]()
eet smakelijk!
moet ik daar blij mee zijn?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt een selectief geheugen, èmèl.
Dat mag jij beslissen, maar of het in je voordeel werkt bij een discussie...quote:
Zo moeilijk kan het niet zijn toch?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hemel vooral.![]()
Een tijdje terug werd naar ons huis gebeld, m'n pa nam op, hij zegt Emet???Er woont geen Emet in dit huis. Een jongen? Bedoel je m'n zoon????? Bleek dat ze mij bedoelden. Emet -> Emel.
Ik zeg maar niets, voor ik een keer ga zeggen dat ik wel of geen selectief geheugen heb en dat het dan tegenstrijdig is met deze post en jij deze post erbij zal halen..quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat mag jij beslissen, maar of het in je voordeel werkt bij een discussie....
oh god, het kan nog ergerquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik emela en emmelie![]()
en andersom emel, leme, meme hahaha..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |