quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:19 schreef Triggershot het volgende:
Poll: Wie zou jij geven?BrandX Bortecinem Bilmiyorem
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier dus
Je vergeet mij!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:19 schreef Triggershot het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
hey, ik heb 1 stem!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:19 schreef Triggershot het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
En mij!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:19 schreef Triggershot het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Aah, alsnog best dun.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat doe je me aan
[..]
Klein, 1.58 ofzo?
Welnee
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:20 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik moet het nog gaan halen bij mn moeder.
je mag niet beledigen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:22 schreef BrandX het volgende:
oh en ik zou het fijn vinden als ik nu gewoon aan mijn kerstdiner met drank mag (jaja, niet halal en het is haram, die drank) zonder als een kleuterjuffrouw op een stel wannabee Turken te moeten letten...
De Turken die ik irl ken hebben meer eergevoel en respect voor anderen in hun kleine teen dan jullie in al jullie postings
[/overdreven post, overdreven in overdrijven en iedereen even over een kam scherend enzo, maar stiekem meen ik het wel gedeeltelijk enzo, want het verpest de SC]
naja, dat dus
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je mag niet beledigen!![]()
veel plezier met je harame drank enzo
mn moeder had het gisteren al gemaakt. Ze belde 'kom je je asure halen?'.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Oeeh, lekker. Misschien heeft mijn oma Asure gemaakt
, ik denk dat ik dan beter naar haar toe kan gaan, anders moet ik wachten
ik zit al te koken. Turks etenquote:
Ja, maar ik woog altijd 48/49 ofzo, nu ineens 4 tot 5 kilo afgevallen.quote:
Ja, ik denk het ook. Ze vergeet zulke dingen nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:25 schreef Emel het volgende:
[..]
mn moeder had het gisteren al gemaakt. Ze belde 'kom je je asure halen?'.
Je oma heeft het vast wel gemaakt
dat is toch lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:26 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zit al te koken. Turks etenpilav en kuru fasulye
Als ik op vakantie bij mijn ouders ben hoef ik niet te kokenquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:26 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zit al te koken. Turks etenpilav en kuru fasulye
Dat is maar goed ook! Was jij niet degene die niet wist hoe je een kip moest ontdooien?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik op vakantie bij mijn ouders ben hoef ik niet te koken.
Nee...quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook! Was jij niet degene die niet wist hoe je een kip moest ontdooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |