abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick zaterdag 26 december 2009 @ 17:33:46 #1
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_76081267

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandas die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
lolwut
pi_76081278
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:32 schreef BrandX het volgende:

[..]

Wil nog wel 1 ding zeggen, hoop dat ik hier geen ban voor krijg. Vind het grappig dat mensen met alleen schelden via internet oordelen op beschaving, terwijl de meeste mensen gewoon schijnheilig zijn. Echt niet denken dat meisjes die niet schelden beschaafd zijn... Tuurlijk is schelden niet netjes, maar om te zeggen dat meisjes die niet schelden beschaafd zijn..

en nu stop ik
Ik ben een pure Turk.
pi_76081281
tozzzzzz, wat slooom!?
Cool story, Hansel.
  Boks-Chick zaterdag 26 december 2009 @ 17:34:22 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_76081284
zonder getroll, gebash en gevloek
lolwut
pi_76081287
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:32 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Wat ik wil zeggen is dat ze het assimileren wel piekfijn hebben gedaan, die Iraniërs.
Dat klopt. Maar wat ik wil zeggen is dat de etnische afkomst van iemand niet altijd iets hoeft uit te maken. Zo zie je ook veel Koerdische extremisten met een Turkse vader of moeder. En Turkse nationalisten van Koerdische afkomst. De leider van MHP Istanbul is bijvoorbeeld een Koerd.
  zaterdag 26 december 2009 @ 17:34:47 #6
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76081290
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:31 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

?

Bullshit. Een deel heeft wel enige ontevredenheid geuit jegens Khamenei, maar dat is niet representatief voor alle Azeri's.
Nee, maar wel voor de meeste. In heb wekelijks contact met Azeri's die in Iran wonen en mij vertellen wat er onder hen speelt.
pi_76081300
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:34 schreef BrandX het volgende:
zonder getroll, gebash en gevloek
Dank voor het ingrijpen.
pi_76081304
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:34 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar wat ik wil zeggen is dat de etnische afkomst van iemand niet altijd iets hoeft uit te maken. Zo zie je ook veel Koerdische extremisten met een Turkse vader of moeder. En Turkse nationalisten van Koerdische afkomst. De leider van MHP Istanbul is bijvoorbeeld een Koerd.
De MHP is sowieso niet racistisch.
  Boks-Chick zaterdag 26 december 2009 @ 17:36:15 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_76081315
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dank voor het ingrijpen.
np
lolwut
  zaterdag 26 december 2009 @ 17:36:17 #10
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76081316
Assimilatie is nooit met dwang geforceerd, integendeel tot wat Turkije wel bij haar minderheden heeft getracht.
pi_76081326
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:34 schreef wikwakka2 het volgende:
tozzzzzz, wat slooom!?
'Toz' zeg je maar in de Marokkanen-topic.

The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76081336
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:34 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

True.
pi_76081348
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:34 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nee, maar wel voor de meeste. In heb wekelijks contact met Azeri's die in Iran wonen en mij vertellen wat er onder hen speelt.
Fair enough. Sure.
pi_76081356
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:36 schreef AryaMehr het volgende:
Assimilatie is nooit met dwang geforceerd, integendeel tot wat Turkije wel bij haar minderheden heeft getracht.
Wat zeg je van het opleggen van de naam Azeri? De meeste Azeri's vooral in het Noorden wilden vroeger helemaal niet Azeri genoemd worden. Daar komt de leus 'Haray haray men Turkem' oft. 'Genoeg genoeg ik ben een Turk' vandaan. Ik ken een Azeri uit Iran die vertelde dat wanneer hij zei dat hij een trotse Turk was dat hij meteen werd uitgemaakt voor 'Pan-Turkist' of separatist.
pi_76081383
Ik ga, te veel tijd doorgebracht op fok. Doei.
Ik ben een pure Turk.
pi_76081384
quote:
Yeah right. De Iraniërs zijn zó vredelievend...
  zaterdag 26 december 2009 @ 17:40:42 #17
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76081405
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:38 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat zeg je van het opleggen van de naam Azeri? De meeste Azeri's vooral in het Noorden wilden vroeger helemaal niet Azeri genoemd worden. Daar komt de leus 'Haray haray men Turkem' oft. 'Genoeg genoeg ik ben een Turk' vandaan. Ik ken een Azeri uit Iran die vertelde dat wanneer hij zei dat hij een trotse Turk was dat hij meteen werd uitgemaakt voor 'Pan-Turkist' of separatist.
Wil je er dan ook bij vermelden dat de Azeri's in Iran de term ''Turk'' los zien van diegene die in Turkije wonen? Wat wellicht raar klinkt, maar wel zo is. De meeste hebben totaal geen affectie met de Turken in Turkije.
pi_76081407
quote:
En Iran behandelt de Koerden zeker ook perfect?

http://azady.nl/news.php?readmore=8049

30/07/2008 TEHERAN - Volgens de mensenrechtenorganisatie Amnesty International doet de Iraanse regering er niet genoeg aan om wijdverspreide discriminatie tegen de Koerden te voorkomen. Amnesty benadrukt dat de mensenrechtenschendingen tegen Koerden toenemen.
pi_76081413
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
Doei Bilmiyorem
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76081425
Hé, bort, je weet dat je door steeds maar weer met Aryamehr in discussie te gaan het topic nou niet echt leuker maakt .
Cool story, Hansel.
  Boks-Chick zaterdag 26 december 2009 @ 17:41:40 #21
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_76081427
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
moet ik je maar weer laten bannen dan?
lolwut
  zaterdag 26 december 2009 @ 17:42:15 #22
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76081437
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

En Iran behandelt de Koerden zeker ook perfect?

http://azady.nl/news.php?readmore=8049

30/07/2008 TEHERAN - Volgens de mensenrechtenorganisatie Amnesty International doet de Iraanse regering er niet genoeg aan om wijdverspreide discriminatie tegen de Koerden te voorkomen. Amnesty benadrukt dat de mensenrechtenschendingen tegen Koerden toenemen.
Ik had het over assimileren, niet over onderdrukken. Groot verschil.
  Boks-Chick zaterdag 26 december 2009 @ 17:42:50 #23
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_76081445
Bort en Arya mogen discussieren tot ze een ons wegen, mits ze normaal blijven praten met elkaar en niet gaan vloeken, ruzieen of wat voor gezeik dan ook.

ben het wel een beetje zat al dat gemiep hier .
lolwut
pi_76081447
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:42 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Oke AryaMehr, oke.
pi_76081472
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:42 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Helemaal niet zo'n groot verschil. Zit een fijne lijn tussen. Assimilatie is een belangrijke strategie om oppositie tegen te gaan. Oppositie tegen onderdrukking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')