Begrijpelijk, verwachtte ook niet echt van je dat je het zou doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja hallo ga niet alles hier vertellen
Nee, het zou mij mijn achterste oxideren als iemand dat zegtquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je vindt het dus wel erg als ik wik is pik zeg?
Je deelde het zo zielig mee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, het zou mij mijn achterste oxideren als iemand dat zegt.
Ik wil Min-e ontmoeten, leukquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Leeftijdsgenoot van Min-e, ze zal het vast leuk vinden dat je weer terug bent.![]()
Aah, is het lastig, ondanks dat je het leuk vindt. Misschien kun je mij ook behandelen hehe, psycholoog is me vaak geadviseerd door counselrs, maar altijd geweigerd.![]()
(ben je getrouwd)
Dacht er zelf wel uit te komen, is grotendeels ook gelukt. Gewoon de tijd gegeven.quote:
Dat is ook typisch zo'n vraag die zo'n 'Human Resource Manager' (quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat vind jij daar nou van en hoe voel jij je daarbij?
Tsja, als ik jan of piet had geheten had ik dat soort dingen niet aan hoeven horenquote:
Oh, Min-e is van na jouw tijd, dacht dat het ook een oude user was.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:15 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik wil Min-e ontmoeten, leuk![]()
Mijn werk is erg leuk maar ook erg lastig. Mensen kunnen heel gecompliceerd zijn![]()
Hehe blijkbaar heb je het toch niet zo hard nodig![]()
nee, niet getrouwd
Jantje Beton.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, als ik jan of piet had geheten had ik dat soort dingen niet aan hoeven horen.
Jij hebt gewoon een vervelende naam, er rijmt helemaal niks op! Al helemaal niet als je èmèl zegtquote:
Ok mooiquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dacht er zelf wel uit te komen, is grotendeels ook gelukt. Gewoon de tijd gegeven.
Waarom ben jij er heen gegaan? (hoef niet het verhaal te kennen, maar bedoel: door je ouders, school?) Was het volgens jou ook nodig geweest, als je er nu op terugkijkt?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een vervelende naam, er rijmt helemaal niks op! Al helemaal niet als je èmèl zegt.
ik ken haar niet. Zal idd na mijn tijd geweest zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh, Min-e is van na jouw tijd, dacht dat het ook een oude user was.
Ook niet van plan, ooit? Ik vraag te veel he.
Hoe oud was je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ok mooi![]()
Nee gewoon voor mezelf(dus niet echt door iets), het was misschien niet echt nodig maar uiteindelijk wel blij dat ik het heb gedaan
Maar bilmiyorem, daar kan ik wél wat meequote:
Ik heb zo van horen zeggen dat IHVK een huwbare leeftijd heeft bereikt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:20 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ken haar niet. Zal idd na mijn tijd geweest zijn.
Tis aan mij of ik een antwoord geef he. Dus je kunt altijd vragen stellen![]()
Yep, ik ben van plan om te trouwen
effe geduld hebbenquote:
Jullie moeten een keer tegelijk online zijn! Zij doet altijd moeilijk over haar leeftijd, is volgens mij rond de 30.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:20 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ken haar niet. Zal idd na mijn tijd geweest zijn.
Tis aan mij of ik een antwoord geef he. Dus je kunt altijd vragen stellen![]()
Yep, ik ben van plan om te trouwen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar bilmiyorem, daar kan ik wél wat mee.
[..]
Ik heb zo van horen zeggen dat IHVK een huwbare leeftijd heeft bereikt.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jullie moeten een keer tegelijk online zijn! Zij doet altijd moeilijk over haar leeftijd, is volgens mij rond de 30 50+.
Camel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een vervelende naam, er rijmt helemaal niks op! Al helemaal niet als je èmèl zegt.
Volgens mij was ik ook 12,quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe oud was je?
Ik was 12, "de tijd heeft uiteindelijk niet alle wonden geheeld", wat een zin, dus wil misschien nog wel een keer langs zo'n psycholoog, maar heb er m'n twijfels over. De tijd heeft het geheeld, maar eigenlijk ook erger gemaakt. Hoe ouder ik word, hoe meer ik besef wat er is gebeurd.
Mijn post niet meer quoten als min-e online is, anders komt ze me waarschijnlijk zelfs in Cairo nog opzoeken om mij een lesje te lerenquote:
Ik ben in ieder geval begin 30. Ik hoop haar online te treffen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jullie moeten een keer tegelijk online zijn! Zij doet altijd moeilijk over haar leeftijd, is volgens mij rond de 30.
Wanneer ben je van plan te trouwen of moet je nog iemand tegenkomen? Hoop dat het een geslaagd huwelijk wordt.
momenteel niet.quote:
Dat is wel vergezocht en ook nog eens geen Nederlands woord! Ik dacht dat jij een toekomstig neerlandicus was!?quote:
Never!quote:
Never!quote:
Kan niet zeggen dat het ernstig is, zijn zeker genoeg mensen die iets ergers hebben meegemaakt, maar voor mijn gevoel is het ernstig en blijft het ook. Het is ook niet iets dat het een psycholoog kan weghalen, zal het m'n hele leven wel blijven onthouden, het belangrijke is dat ik er mee leer omgaan en dat gaat nu al veel beter.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij was ik ook 12,
Is het ernstig wat er is gebeurd? anders zou ik toch wel langs gaan..
Degene waar je mee wilde trouwen is weg? Succes ermee iig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:25 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval begin 30. Ik hoop haar online te treffen.
Nou ik zou dit jaar getrouwd zijn
al is het vergezocht, die grap is ook al eens gemaakt en niet door zGquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is wel vergezocht en ook nog eens geen Nederlands woord! Ik dacht dat jij een toekomstig neerlandicus was!?
Hup, hup, hup..quote:
Opzouten met dat emanciperenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Importeren, je geluk halveren!
quote:
Waar ben je bang voor? Heb je slechte herinneringen? Wat is er aan de hand dat je je er zo tegen verzet?quote:
nee, ik heb het beeindigd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Degene waar je mee wilde trouwen is weg? Succes ermee iig.
Mannen zullen prevaleren!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opzouten met dat emanciperen
Nee zoiets niet meegemaakt maar ik weet dat zulke huwelijken meestal stranden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor? Heb je slechte herinneringen? Wat is er aan de hand dat je je er zo tegen verzet?
Vroeger waren vrouwen kul en kole.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:32 schreef Emel het volgende:
[..]
Nee zoiets niet meegemaakt maar ik weet dat zulke huwelijken meestal stranden.
Ik heb geen zin om mijn man Nederlands te moeten leren, dat hij voor alles afhankelijk is van mij.
Ach man ga je toch scheren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat klopt als twintig erge zweren!
tja vroeger...quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vroeger waren vrouwen kul en kole.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |